Beato - Matteo Mancuso, μολις βγηκε απο το φουρνο

Μου άλλαξε η γνώμη για τον πιτσιρίκο αυτή η συνέντευξη. Πριν ήμουν, οκ τα έχουμε ξανακουσει όλα αυτά, γιατί να θέλω Mancuso αν έχω ακούσει Gambale, αλλά δεν μπορείς να κολλάς στο παρελθόν μόνο ρε φίλε. Και ο τύπος είναι αρκετά καλός για συνεχιστής των μεγάλων. Και είναι καλός και ρυθμικά, όχι μόνο σόλο 

 
Tην είδα μόλις βγήκε και αρχικά θα σταθώ στον τρόπο που κάνει τις συνεντεύξεις ο Beato,

δίνοντας χώρο και χρόνο στον καλεσμένο.

Ο Mancuso είναι εξαιρετικά ταλαντούχος και επειδή τον έχω παρακολουθήσει και σε άλλες συνεντεύξεις, φαίνεται και πολύ προσγειωμένος.

Αυτό που δεν μου αρέσει γενικότερα στη σύγχρονη ηλεκτρική κιθάρα, είναι ότι κινούμαστε προς μία κατεύθυνση που στην πρώτη γραμμή μπαίνει η ταχύτητα.

Τα τελευταία χρόνια είχα κάποιους, κυρίως εφήβους μαθητές, που είχαν ξετρελαθεί με το djent και μετά με τον Tim Henson.

Για μένα ο Mancuso,παρά το μελετημένο παίξιμο και το μεγάλο ταλέντο, 

φλυαρεί λιγάκι.

Επίσης, αν στα δικά μου "κιθαροκαμμένα" αυτιά, ακούγεται αυτό σαν φλυαρία, αναρωτιέμαι πως ακούγεται στο απλό κοινό.

Δηλαδή αν ο ακροατής είχε κάποτε ταυτίσει την ηλεκτρική κιθάρα με τον Gary Moore, μετά με τον Slash,κ.ο.κ. πλέον με ποιον την ταυτίζει;

Mε κάποιον που κάνει ζογκλερικά στην ταστιέρα;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πιστεύω πως ο μόνος λόγος που θεωρείται το next big thing είναι το ότι παίζει με τα δάχτυλα. Και το ότι το youtube τα περιοδικά κιθάρας και όλο το media-μάνι έχει ανάγκη από νέους "αστέρες".

Αδιαμφισβήτητα είναι τρομερος παιχταράς. Οχι τόσο όμως ωστε να έχει θέση με τους "μεγάλους".

Όταν θα γραψει ένα europa, ένα still got the blues, ενα marroned ή ενα for the love of God το ξανασυζητάμε.

 
Όταν θα γραψει ένα europa, ένα still got the blues, ενα marroned ή ενα for the love of God το ξανασυζητάμε.
Αυτό είναι το θέμα με τους περισσότερους νέους. Λείπουν τα τραγούδια.

Φοβερός παίκτης πάντως, για να τον αποθεώνουν Vai και Di Meola κάτι πρέπει να κάνει καλά.

 
Τον έχουμε συζητήσει διεξοδικά εδώ μέσα τον Μανκούζο. Σίγουρα δεν είναι τυχαίος όταν τον αναφέρουν ήδη πολύ μεγάλα ονόματα της ηλεκτρικής κιθάρας. 

Αν, πλην της εξωφρενικής τεχνικής του αρτιότητας, έχει να δώσει και αντίστοιχα δείγματα γραφής/σύνθεσης, θα φανεί στο μέλλον και ήδη βρίσκεται σε καλό δρόμο θα έλεγα.

Όσον αφορά το παίξιμο, προφανώς και είναι flashy και δε χάνει ευκαιρία να παίζει σε ταχύτητες που σε κάνουν να ντρέπεσαι αλλά είπαμε: Νέο παιδί που μεγάλωσε μέσα στα ήθη του youtube και του instagram, της προσπάθειας εντυπωσιασμού μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα κλπ κλπ. 

Πάντως, εδώ είμαστε, να κρίνουμε την εξέλιξή του μέσα στα επόμενα χρόνια.

 
Φοβερός παίκτης πάντως, για να τον αποθεώνουν Vai και Di Meola κάτι πρέπει να κάνει καλά.
 Ο Vai αποθεώνει γενικά, και κυρίως ηδη αποθεωμένους βλεπε polyphia, είναι μεγάλο γατόνι στο marketing και κάνει ότι είναι απαραίτητο προκειμένου να μένει relevant και στο προσκηνιο. Είναι πολλά τα λεφτά ?

 
Last edited:
Όταν θα γραψει ένα europa, ένα still got the blues, ενα marroned ή ενα for the love of God το ξανασυζητάμε.


για το europa το έχουμε ξαναπεί, το πήρε ο Carlos αυτούσιο από έναν Αρμένη

Καλή η συνέντευξη, περίμενα να πει κάτι για την κιθάρα, το rig κλπ, αλλά μείναμε μόνο στο παίξιμο.

Όσον αφορά το δεξί, μου έκανε εντύπωση που έλεγε ότι δεν υπάρχει φθορά στα νύχια, εγώ έχω μόνιμο πλέον πρόβλημα ιδίως στον δείκτη που μετά από ένα μήκος πλέον δημιουργεί μια κάθετη ρωγμή, ενώ κάτι αντίστοιχο έχει αναφέρει και ο Neal Schon

 
για το europa το έχουμε ξαναπεί, το πήρε ο Carlos αυτούσιο από έναν Αρμένη

Καλή η συνέντευξη, περίμενα να πει κάτι για την κιθάρα, το rig κλπ, αλλά μείναμε μόνο στο παίξιμο.

Όσον αφορά το δεξί, μου έκανε εντύπωση που έλεγε ότι δεν υπάρχει φθορά στα νύχια, εγώ έχω μόνιμο πλέον πρόβλημα ιδίως στον δείκτη που μετά από ένα μήκος πλέον δημιουργεί μια κάθετη ρωγμή, ενώ κάτι αντίστοιχο έχει αναφέρει και ο Neal Schon
Κ εγω ακριβως με το δεικτη κ τη ρωγμη που σχηματιζεται οταν παω ν'αφισω νυχι εχω ντιμ.

Κ δε μιλαω για νυχια επιπεδου κλασσικης. Μιλαω για νυχι ισα ισα να μην παιζω μονο με την ψυχα.

 
Καλή η συνέντευξη, περίμενα να πει κάτι για την κιθάρα, το rig κλπ, αλλά μείναμε μόνο στο παίξιμο.
Με Line 6 Helix παίζει κυρίως, τι να πει, πώς στήνει τα patches; Φτιαγμένα από άλλους πρέπει να είναι. Κι εμένα θα με ενδιέφερε κάτι τέτοιο πάντως.

 
μετά το 1.5 χιλιοστό ανοίγει. Και πρέπει να το έχω προλάβει να βάλω logo.

Τα άλλα δυο όχι τόσο, ιδίως τον παράμεσο που είναι αυτός που χρησιμοποιείται λιγότερο.

Αλλά η ρωγμή πλέον γίνεται ακόμα κι αν δεν παίζεις. 

Πχ έχω να παίξω 4 μήνες και γίνεται μόνη της.

Με Line 6 Helix παίζει κυρίως, τι να πει, πώς στήνει τα patches; Φτιαγμένα από άλλους πρέπει να είναι. Κι εμένα θα με ενδιέφερε κάτι τέτοιο πάντως.
ξερω γω...κάτι

Η κιθάρα του είναι στοκ?

Μόνο για τις 10ρες μιλήσανε

με τον άλλον τον plini καθήσανε και κάνανε ολόκληρο βίντεο πως στήνουν patches

 
Αυτό μου άρεσε εδώ στον Ρικ. Πληρώνει από την τσέπη του τη συνέντευξη, οπότε δεν έχει κανέναν λόγο να μιλήσει για yamaha και line 6. Πάντως συμφωνώ ότι για helix έχει ηχάρα

 
Κανένα τραγούδι έχει βγάλει αυτός ο Μαγκουσο;Υπάρχουν στο YouTube διάφοροι τέτοιοι όπως ο Ichika Nito η ο Seigi Igusa.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κανένα τραγούδι έχει βγάλει αυτός ο Μαγκουσο;Υπάρχουν στο YouTube διάφοροι τέτοιοι όπως ο Ichika Nito.
Άλλο στιλ ο Νίτο. Και ναι, γράφει instrumental τύπου fusion






 
Ωραία συνέντευξη. Πολύ μελετημένο το παλικάρι, φαίνεται και από τα παιξίματα, αλλά και από τη συζήτηση που έκανε με τον Beato.

Μεγαλώνοντας θα ωριμάσει, θα ρίξει λίγο τα κασκαντεριλίκια και θα βγουν και τα τραγούδια.

 
Ωραία συνέντευξη. Πολύ μελετημένο το παλικάρι, φαίνεται και από τα παιξίματα, αλλά και από τη συζήτηση που έκανε με τον Beato.

Μεγαλώνοντας θα ωριμάσει, θα ρίξει λίγο τα κασκαντεριλίκια και θα βγουν και τα τραγούδια.
Εγω δεν πιστευω οτι θα βγουν .. "τραγουδια" ... τραγουδαρες. Και τωρα βγαζει κομματια. Δεν περιμενω ομως να μου βγαλει ενα καινουργιο "cause we ended as lovers".

Απο τη μια ειναι το ειδος της μουσικης που παιζει, απο την αλλη ειναι οτι εχει γινει γνωστος απο τα κασκαντεριλίκια. Δες για παραδειγμα γνωστα συγκροτηματα που εχουν γινει διασημα απο ενα συγκεκριμενο υφος. Πχ Iron Maiden. Πιστευεις οτι γουσταρουν μετα απο 50 χρονια να βγαζουν ιδια τραγουδια με τα παλια? Κι ομως το κανουν (ή προσπαθουν) , γιατι αυτο θελει το κοινο τους. Ετσι κι αυτος. Ειναι μεγαλο ρισκο να αλλαξει ροτα ενας καλλιτεχνης.

Ειναι και οτι ολα (τα καλα) εχουν παιχτει πια. (πχ καινουργιο και που δεν εχει ξαναπαιχτει  ειναι αυτο το ειδος των Polyphia , αλλα δεν μου αρεσει, δεν το θεωρω καλο. Το θεωρω ιδιαιτερο. Γουστα ειναι αυτα.)

Εμενα παντως δεν με χαλαει αυτο που κανει ο Mancuso ακομα κι αν δεν βγαλει τις μεγαλες συνθεσεις. (Συγνωμη δηλαδη, το πρωτυπο του ο Eric Johnson, ποσα κομματια του ξερει ο κοσμος? Ακομα και οι αμεσα ενδιαφερομενοι - οι κιθαριστες- αν τους ρωτησεις πανω απο 4-5 κομματια του, δεν ξερουν να σου πουν τιτλους.)

O Mancuso ειναι ενας δεξιοτεχνης που χαιρεσαι να τον βλεπεις και να τον ακους.

Εμενα, για ενα τετοιου ειδους μουσικο,  θα μου εφτανε να βλεπω και επανεκτελεσεις ή διασκευες απο παλιες καλες συνθεσεις αλλων συνθετων, με το δικο του υφος.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απιστευτο ταλέντο.

Για να γίνει μεγάλος θέλει : δισκογραφία - δικό του ήχο- και διάρκεια στο βάθος χρόνου.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top