Bass Compressor

hotspur

Νέο μέλος
Μηνύματα
90
Πόντοι
6
Καλημέρα σε όλους. Θέλω να πάρω ενα κομπρέσορα για το μπάσο. Παίζω με τα δάχτυλα, και με καθαρό ήχο και ψάχνω ενα κομπρέσορα για ηχογραφήσεις και συναυλίες, προκειμένου να συμμορφώσω λίγο τις δυναμικές μου (με τη λιγότερη δυνατή αλλοίωση του ήχου μου). Κι επειδή προφανώς δεν κατέχω και πολλά επί του θέματος, θα ήθελα να με διαφωτίσετε. Να μου προτείνετε δηλαδή κάποιες μάρκες , κάποια συγκεκριμένα μοντέλα ίσως, που ενδείκνυνται για αυτό που θέλω να κάνω. Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.  (δεν ξέρω κιόλας αλλα θεωρώ και θέλω να πιστεύω ;D οτι γι αυτό που θέλω να κάνω, μέχρι 100 ευρώ παίρνω έναν αξιοπρεπέστατο κομπρέσορα ετσι... )  

 
hotspur είπε:
Παίζω με τα δάχτυλα, και με καθαρό ήχο και ψάχνω ενα κομπρέσορα για ηχογραφήσεις και συναυλίες, προκειμένου να συμμορφώσω λίγο τις δυναμικές μου (με τη λιγότερη δυνατή αλλοίωση του ήχου μου).
Εντελώς φιλικά θα σου προτείνω να μην πάρεις κομπρέσορα, αν αυτό είναι το ζητούμενο σου. 

Στρώσε τα δάκτυλα σου, άλλαξε ντράμερ, άλλαξε μπάντα- για να συμμορφώσεις τις δυναμικές σου  ;) -γιατί κανένας κομπρέσορας δεν θα σου «μάθει» να παίζεις με δυναμικές.  :) 

 
οντως ο EBS ειναι ενας καλος κομπρεσσορας προσπαθησε πρωτα να φτιαξεις τις δυναμικες σου αν κ αυτο δεν γινεται απο την μερα στην αλλη,επειδη ειναι κ ακριβος πηγαινε να τον ακουσεις πρωτα κ βλεπεις ;) ;) ;) ;).Βεβαια παντα πρεπει να τον χρησιμοποιεις με μετρο

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Εντελώς φιλικά θα σου προτείνω να μην πάρεις κομπρέσορα, αν αυτό είναι το ζητούμενο σου. 

Στρώσε τα δάκτυλα σου, άλλαξε ντράμερ, άλλαξε μπάντα- για να συμμορφώσεις τις δυναμικές σου  ;) -γιατί κανένας κομπρέσορας δεν θα σου «μάθει» να παίζεις με δυναμικές.  :) 
  Ρε φίλος , ο κομπρέσορας ΔΕΝ θα είναι μονίμως συνδεδεμένος με τα δάχτυλα μου. Κι εξηγούμε. Οταν μελετάω η γενικότερα οταν παίζω τις μπλουζιές μου ή της ροκιές μου και αραιά και που κανένα τζάζ , εννοείτε πως ΔΕΝ εχω σκοπό να χρησιμοποιώ καμπρέσορα. Με τη μπάντα μου όμως, που παίζουμε old school thrash metal (...like Slayer, early Metallica, Exodus, Testament ...you know... ωραία πράγματα... αλήτικα... ;D) εκεί καταλαβαίνεις πως χρειάζομαι ενα ομοιόμορφο πυροβολητό !!  ;D Δεν εχω και ΠΟΛΥ μεγάλο πρόβλημα. Όταν γράφω κυρίως παρατηρείτε μια κοιλιά σε κάποια σημεία στον ήχο και θέλω λίγο να τη μειώσω.  Κι έτσι (εκτός απο την βελτίωση μέσω practise που ειναι αυτονόητη) θεωρώ καλή ιδέα να χτυπήσω κι ενα compressor...
 
koomis είπε:
Για μένα ένας είναι ο κομπρέσσορας και δεν υπάρχει άλλος ;D ;D ;D:

http://www.thomann.de/gr/ebs_multi_compressor.htm

Καταπληκτικός ήχος και πραγματικά η λιγότερη δυνατή αλλοίωση.

Κοίταξε και εδώ. Μπορεί να σου φανεί πολύ χρήσιμο:

http://www.ovnilab.com/
Γ@μ@τος φαίνεται !  ναι ... για κατι τέτοιο έλεγα ή κάτι σαν αυτόν εδω που μπάνισα στο θωμά  http://www.thomann.de/gr/bbe_opto_stomp.htm  Τι σας λέει ο συγκεκριμένος ? 
 
BASSKILLER είπε:
οντως ο EBS ειναι ενας καλος κομπρεσσορας προσπαθησε πρωτα να φτιαξεις τις δυναμικες σου αν κ αυτο δεν γινεται απο την μερα στην αλλη,επειδη ειναι κ ακριβος πηγαινε να τον ακουσεις πρωτα κ βλεπεις ;) ;) ;) ;).Βεβαια παντα πρεπει να τον χρησιμοποιεις με μετρο
Ναι ρε killer , ήδη προσπαθώ να το βελτιώσω παικτικά το πρόβλημα, κι εννοείτε οτι θα το χρησιμοποιώ με μέτρο. Ισα ίσα να με εξομοιώσει λίγο θέλω ...
 
hotspur είπε:
 Ρε φίλος , ο κομπρέσορας ΔΕΝ θα είναι μονίμως συνδεδεμένος με τα δάχτυλα μου. Κι εξηγούμε. Οταν μελετάω η γενικότερα οταν παίζω τις μπλουζιές μου ή της ροκιές μου και αραιά και που κανένα τζάζ , εννοείτε πως ΔΕΝ εχω σκοπό να χρησιμοποιώ καμπρέσορα. Με τη μπάντα μου όμως, που παίζουμε old school thrash metal (...like Slayer, early Metallica, Exodus, Testament ...you know... ωραία πράγματα... αλήτικα... ;D) εκεί καταλαβαίνεις πως χρειάζομαι ενα ομοιόμορφο πυροβολητό !!  ;D Δεν εχω και ΠΟΛΥ μεγάλο πρόβλημα. Όταν γράφω κυρίως παρατηρείτε μια κοιλιά σε κάποια σημεία στον ήχο και θέλω λίγο να τη μειώσω.  Κι έτσι (εκτός απο την βελτίωση μέσω practise που ειναι αυτονόητη) θεωρώ καλή ιδέα να χτυπήσω κι ενα compressor...
Ο κομπρέσορας δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τις δυναμικές σου.Οι δυναμικές σου είναι καθαρά θέμα ατάκας και τουσέ...Ο κομπρέσορας αυτό που θα κάνει σε ψηλά settings είναι να σου κόψει τις δυναμικές...Συμβουλή....Πάρε κομπρέσορα γιατί στα μπάσα είναι αναγκαίος,για τα γούστα μου,λόγο συχνοτήτων αλλά φτιάξε την τεχνική σου για τις δυναμικές...Ο κομπρέσορας έχει αλλές χρήσεις...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
warwickplayer είπε:
Ο κομπρέσορας δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τις δυναμικές σου.Οι δυναμικές σου είναι καθαρά θέμα ατάκας και τουσέ...Ο κομπρέσορας αυτό που θα κάνει σε ψηλά settings είναι να σου κόψει τις δυναμικές...Συμβουλή....Πάρε κομπρέσορα γιατί στα μπάσα είναι αναγκαίος,για τα γούστα μου,λόγο συχνοτήτων αλλά φτιάξε την τεχνική σου για τις δυναμικές...Ο κομπρέσορας έχει αλλές χρήσεις...
  ε LOL ...  Έχω την εντύπωση οτι μια απ τις χρήσεις του είναι κι αυτή και μάλιστα πριν ανοίξω το θέμα, φρόντισα να κοιτάξω και παλαιότερες συζητήσεις επί του θέματος στο φόρουμ μας και... το ίδιο συμπέρασμα έβγαλα κι απο αυτές. Οτι δηλαδή, επειδή κόβει τις περιττές συχνότητες, σου εξισώνει και λίγο τις δυναμικές. Φανταζόμαστε ας πούμε, τον ήχο του μπάσου μας σαν μια κυματομορφή. Ο κομπρέσορας παίρνει αυτην την κυματομορφή και την κάνει πιο ομοιόμορφη. Αυτό δεν κάνει ο κομπρέσορας ? τουλάχιστον εγώ έτσι νομίζω...  Κάνω  καπου λάθος  ???  (το οτι πρέπει να βελτιώσω το παίξιμό μου με practise, το εχω γράψει απο πάνω 3 φορές ! Εννοείτε οτι κάθε μέρα που μελετάω, βελτιώνω πολλά πράγματα στην τεχνική μου κι ενα απο αυτά που δίνω έμφαση τον τελευταίο καιρό ειναι και οι δυναμικές. Λέμε οτι πέρα απ το αυτονόητο, ευχάριστο και " αναγκαίο " για όλους μας practise, ψήνομαι να πάρω ενα compresor pedal, προκειμένου να πάρω όλες τις βελτιώσεις που μπορεί να μου προσδώσει στον ήχο...)
 
hotspur είπε:
  ε LOL ...  Έχω την εντύπωση οτι μια απ τις χρήσεις του είναι κι αυτή και μάλιστα πριν ανοίξω το θέμα, φρόντισα να κοιτάξω και παλαιότερες συζητήσεις επί του θέματος στο φόρουμ μας και... το ίδιο συμπέρασμα έβγαλα κι απο αυτές. Οτι δηλαδή, επειδή κόβει τις περιττές συχνότητες, σου εξισώνει και λίγο τις δυναμικές. Φανταζόμαστε ας πούμε, τον ήχο του μπάσου μας σαν μια κυματομορφή. Ο κομπρέσορας παίρνει αυτην την κυματομορφή και την κάνει πιο ομοιόμορφη. Αυτό δεν κάνει ο κομπρέσορας ? τουλάχιστον εγώ έτσι νομίζω...  Κάνω  καπου λάθος  ???   (το οτι πρέπει να βελτιώσω το παίξιμό μου με practise, το εχω γράψει απο πάνω 3 φορές ! Εννοείτε οτι κάθε μέρα που μελετάω, βελτιώνω πολλά πράγματα στην τεχνική μου κι ενα απο αυτά που δίνω έμφαση τον τελευταίο καιρό ειναι και οι δυναμικές. Λέμε οτι πέρα απ το αυτονόητο, ευχάριστο και " αναγκαίο " για όλους μας practise, ψήνομαι να πάρω ενα compresor pedal, προκειμένου να πάρω όλες τις βελτιώσεις που μπορεί να μου προσδώσει στον ήχο...)
Όντως ο κομπρέσορας εξισώνει τις δυναμικές σου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να βασίστεις σ αυτόν για τις δυναμικές σου...Οι δυναμικές είναι θέμα ατάκας..Η σπουδαιότερη χρήση του κομπρέσορα είναι επειδή το μπάσο λόγο συχνοτήτων ειναι πλούσιο σε overtones κάποιες απ αυτούς πετάνε κώλο...έ...ο κομπρέσορας τις μαζεύει...Δηλάδη αν θές τον κομπρέσορα να σου φτιάξει τις δυναμικές σου μην πάρεις κομπρέσορα...

 
warwickplayer είπε:
Όντως ο κομπρέσορας εξισώνει τις δυναμικές σου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να βασίστεις σ αυτόν για τις δυναμικές σου...Οι δυναμικές είναι θέμα ατάκας..Η σπουδαιότερη χρήση του κομπρέσορα είναι επειδή το μπάσο λόγο συχνοτήτων ειναι πλούσιο σε overtones κάποιες απ αυτούς πετάνε κώλο...έ...ο κομπρέσορας τις μαζεύει...Δηλάδη αν θές τον κομπρέσορα να σου φτιάξει τις δυναμικές σου μην πάρεις κομπρέσορα...
ε ναι για ... Αυτή τη μικρή εξίσωση θέλω. Οπως είπα και πιο πάνω, ΔΕΝ εχω τόσο έντονο πρόβλημα με τις δυναμικές. Για να καταλάβεις ακριβώς τι παίζει, φαντάσου οτι σε ενα τρίλεπτο κομμάτι με εναλλαγές σε 4 διαφορετικά θέματα, κάπου στη μέση του κομματιού τη στιγμή που θα πάω να αλλάξω θέμα (και χορδή) παρατηρώ μια μείωση στον ήχο. Συνεχίζω να παίζω το θέμα μια χαρά, σε στάνταρ ένταση, και με το που πάω να αλλάζω θέμα και πάω πάλι στην απο πάνω χορδή, ανεβαίνει πάλι η ένταση. >:(  Αυτό το παρατήρησα έτσι... πιο έντονα, εδώ και μια εβδομάδα, σε ηχογράφηση καινούργιων τραγουδιών στο κιού μπέης. ΔΕΝ ειναι στάνταρ φαινόμενο, αλλα κάποιες φορές μου συμβαίνει. Κοίτα, παίζω μπάσο απ το 2000. Τελείως αυτοδίδακτος , ξεκίνησα με πένα και τα τελευταία 5 χρόνια αποφάσισα να αλλάξω την τεχνική μου, παίζω με τα δάχτυλα και κατάλαβα οτι... that's the way for me.  Τέλος πάντων, δεν θα καθίσουμε να μιλάμε για το παίξιμό μου τώρα... Ειπαμε, αυτό κάθε μέρα που περνάει βελτιώνετε. Απλά λέω μήπως με την προσθήκη ενος compresor pedal διορθωθεί και εξανεμιστεί εντελώς ίσως αύτο το θεματάκι. btw εσύ με ποιόν κομπρέσορα παίζεις και ποιόν θα μου πρότεινες εν τέλη ... 
 
hotspur είπε:
Για να καταλάβεις ακριβώς τι παίζει, φαντάσου οτι σε ενα τρίλεπτο κομμάτι με εναλλαγές σε 4 διαφορετικά θέματα, κάπου στη μέση του κομματιού τη στιγμή που θα πάω να αλλάξω θέμα (και χορδή) παρατηρώ μια μείωση στον ήχο. Συνεχίζω να παίζω το θέμα μια χαρά, σε στάνταρ ένταση, και με το που πάω να αλλάζω θέμα και πάω πάλι στην απο πάνω χορδή, ανεβαίνει πάλι η ένταση. >:(   Αυτό το παρατήρησα έτσι... πιο έντονα, εδώ και μια εβδομάδα, σε ηχογράφηση καινούργιων τραγουδιών στο κιού μπέης. ΔΕΝ ειναι στάνταρ φαινόμενο, αλλα κάποιες φορές μου συμβαίνει.    
Με τι μπάσο παίζεις; Και αν επιτρέπεται, αυτό συμβαίνει μεταξύ ποιών χορδών; 

 
hotspur είπε:
Για να καταλάβεις ακριβώς τι παίζει, φαντάσου οτι σε ενα τρίλεπτο κομμάτι με εναλλαγές σε 4 διαφορετικά θέματα, κάπου στη μέση του κομματιού τη στιγμή που θα πάω να αλλάξω θέμα (και χορδή) παρατηρώ μια μείωση στον ήχο. Συνεχίζω να παίζω το θέμα μια χαρά, σε στάνταρ ένταση, και με το που πάω να αλλάζω θέμα και πάω πάλι στην απο πάνω χορδή, ανεβαίνει πάλι η ένταση. >:( 
Αν θεωρήσουμε ότι οι δυναμικές σου είναι σταθερές αυτό που περιγράφεις μοιάζει με θέμα κακής ρύθμισης του μαγνήτη

εσύ με ποιόν κομπρέσορα παίζεις και ποιόν θα μου πρότεινες εν τέλη ... 
Έγω παίζω με τον ebs multicomp και αυτό προτείνω..Φθηνός δεν χρωματίζει και πολύ διακριτικός

 
warwickplayer είπε:
Αν θεωρήσουμε ότι οι δυναμικές σου είναι σταθερές αυτό που περιγράφεις μοιάζει με θέμα κακής ρύθμισης του μαγνήτη
Ή ότι το μπασάκι αλλού παίζει και αλλού δεν παίζει- το οποίο δεν είναι και κάποιο καινοφανές φαινόμενο. Το έχουμε δει (ακούσει) κατά κόρον, κυρίως σε φθηνά κουτσουράκια (αλλά ενίοτε και σε ακριβότερα).   

 
Δεν ξέρω ρε μάγκες... το σκέφτηκα και αυτό... οτι μπορεί να είναι μια απο τις 2-3 περιπτώσεις που αναφέρεται κι εσείς αλλά... αυτή τη στιγμή παίζω με 2 μπάσα. Ένα είναι το δικό μου, το θρυλικό Washburn Bantam Series XB120 με 2 χάμπουργκερ μαγνήτες (το πρώτο, το ένα και μοναδικό μπάσο που αγόρασα πριν απο 10 χρόνια δηλαδη ) και το αλλο είναι ενα Ibanez SRX 300 με active ηλεκτρικά, ενα P στο λαιμό και ενα J μαγνήτη στη γέφυρα, αγορασμένο προ 7ετίας απο ενα φιλαράκι που μου το χει δανείσει εδω και κάμποσο καιρό. Και μαντέψτε... το φαινόμενο παρατηρείται και στα 2 μπάσα. Άρα μειώνονται λίγο οι πιθανότητες να ειναι θέμα μπάσου ε ?  ::)  Σε ποιές χορδές ? Παίζω ενα θέμα στη μί ας πούμε και με το που κατεβαίνω στη λα μειώνετε λίγο ο ήχος (χωρίς αυτο να σημαίνει ομως οτι δεν συμβαίνει και στις υπόλοιπες 2. Απλα εγω το παρατηρώ πιο πολυ στις 2 πρώτες γιατι σε αυτες τις 2 παίζω πιο πολυ ;D ).  Το σπαστικό ειναι οτι τη στιγμή που παίζω ΔΕΝ καταλαβαίνω διαφορά. Ακούγονται όλα κομπλέ ! Οταν ηχογραφώ όμως και κάτσω να ακούσω προσεκτικά, τότε το καταλαβαίνω και μου τη δίνει αφάνταστα... Τι να πω... Θέλω εδώ και πολύ καιρό να αγοράσω ενα γ@μ@το μπασάκι, ετσι να ανέβω και λίγο επίπεδο, αλλα δεν εχω αξιωθεί ακόμη... :(  Επίσης για τους μαγνήτες, ΔΕΝ ξέρω αν είναι σωστά ρυθμισμένοι. Στο Washburn δεν τους εχω πειράξει ποτέ ! Είναι όπως ήταν απο το Νάκα που το πείρα. Στο Ibanez δεν ξέρω τι παίζει αυτη τη στιγμή. Δεν ξέρω αν έχουν πειραχτεί ποτέ οι μαγνήτες, αλλα μπορώ να μάθω. Δεν έχουμε και κανα καλό μάστορα που να σκαμπάζει απο μπάσα εδω στην επαρχική πόλη όπου διαμένω... Γι αυτο κι εγω απευθύνθηκα εδω. Για πείτε ρε παιδιά καμια ιδέα ... τι στο καλό συμβαίνει και τι θα μπορούσα να κάνω ...?       

 
Ας τα πάρουμε ένα- ένα τα ζητήματα...

Και τα δύο μπάσα είναι ας πούμε κοντά σε αυτό που λέμε entry level- όχι κάτι «φοβερό».

Από εκεί και πέρα, το θέμα αρρύθμιστων μαγνητών δεν νομίζω ότι τίθεται. Να έλεγες πχ ότι η Σολ σε σχέση με την Μι είναι εντελώς ψόφια, εκεί ας πούμε ότι θα ήθελε σήκωμα ο μαγνήτης από τη πλευρά της Σολ για να έρθει σε μια ισορροπία το output. Αλλά Μι με Λα, χλωμό το κόβω.

Πιο λογικοφανές θα μου φαινόταν, αν έλεγες ότι έχεις να αλλάξεις χορδές από τον καιρό του... Νώε- οπότε εκεί θα ήταν θέμα χορδής (αλλά πάλι, λες ότι το κάνει και στα δύο μπάσα). Να είναι δηλαδή μια «ψόφια» χορδή.

Ένα άλλο σενάριο θα μπορούσε να εμπλέκει το nut- να έχει φαγωθεί στην Λα και να σου δημιουργεί πρόβλημα (και ακραία, να έχει συμβεί και στα δύο όργανα).   

Άλλη περίπτωση θα μπορούσε να είναι κλειδί- αλλά πάλι δύο Λα κλειδιά;

Βέβαια, δεν σου κρύβω ότι θα ήθελα να ακούσω μια ηχογράφηση από αυτές που περιγράφεις για να έχω ιδίαν άποψη του τι εννοείς. Θα ήταν ιδανικό να ανέβαζες κάτι- μόνο το track του μπάσου.

Πάντως, εκ πείρας θα έλεγα ότι πολλές φορές συμφορουμίτες που έχουν μικρή πείρα στα περί του ήχου και στα τεχνικά, «πελαγώνουν» αναίτια με μικρό ζητηματάκια των οργάνων και καταλήγουν σε λάθος «διαγνώσεις». Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες  ;D ούτε θα θίξω φιλαράκια πλέον εδώ από το Noiz  :), που έχει τύχει να δω κάποια μπάσα τους, αλλά μες στον «πανικό» τους διέγνωσαν βαρύτατες «ασθένειες», ενώ δεν είχαν ούτε... συνάχι  ;D

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Πάντως, εκ πείρας θα έλεγα ότι πολλές φορές συμφορουμίτες που έχουν μικρή πείρα στα περί του ήχου και στα τεχνικά, «πελαγώνουν» αναίτια με μικρό ζητηματάκια των οργάνων και καταλήγουν σε λάθος «διαγνώσεις». Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες  ;D ούτε θα θίξω φιλαράκια πλέον εδώ από το Noiz  :), που έχει τύχει να δω κάποια μπάσα τους, αλλά μες στον «πανικό» τους διέγνωσαν βαρύτατες «ασθένειες», ενώ δεν είχαν ούτε... συνάχι  ;D
Γκου χου-Γκου χου  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ούτε μπαταρία δεν είχαν  ::)  8)

 
Stoner Jackass είπε:
Γκου χου-Γκου χου  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ούτε μπαταρία δεν είχαν   ::)  8)
Φίλος, για τον βήχα σιρόπι  ;D ;D ;D ;D

Τέλος πάντων... έχει τύχει περίπτωση που ο άλλος να μου λέει, πάει το όργανο καταστράφηκε, δεν παίζει... αμάν τι πάθαμε... καταστροφή... συντέλεια...

Τι ήθελε; Λίγο λασκάρισμα η βέργα  ;) ;D ;D ;D

Για αυτό λέω ότι καμιά φορά υπερβάλουμε λόγο πανικού  ;D

 
Το πόνο της ξεφτίλας απέναντι σας τον πέρασα.  ;D

Ο σατανικός πάριος κιθαρίστας- ''φίλος'' όμως με τσιγκλάει κάθε μέρα  >:(   ;D ;D

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Και τα δύο μπάσα είναι ας πούμε κοντά σε αυτό που λέμε ...
Πες το... Πες ακριβώς τη φράση ή τη λέξη που σκέφτεσαι, δεν υπάρχει πρόβλημα... ;D  Απο κει και πέρα όμως, το έγραψα και πιο πάνω, οτι... προφανώς και ΔΕΝ είναι θέμα μπάσου. Ιδικά το δανεικό το Ibazez, εντάξη δεν ειναι και σαν το δικό μου. Είναι καλό όργανο. Επίσης φαντάσου οτι, ακριβώς για να μην έχουν μεγάλη διαφορά σε όγκο και σε ένταση οι χορδές μεταξύ τους, παίζω πάντα με μαζεμένο σετ. Με το σκεπτικό οτι θα είναι πιο ομοιόμορφος ο ήχος, φοράω 45-65-80-100. Enry Ball ή D'addario συνήθως. Τέλος πάντων, μάλλον το πρόβλημα είναι το πιο απλό και λογικό. Οτι εγώ κάνω λαμακία... και το δουλεύω αυτό το θέμα τις τελευταίες μέρες... το ψάχνω... Καλή και η ιδέα σου μάστορα. Θα ανεβάσω αύριο μεθαύριο ενα track που (θεωρώ ΕΓΩ οτι) δεν έχει πρόβλημα και θα ανεβάσω κι ενα που υπάρχει το πρόβλημα, για να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας. Να δώ τι σκατά κάνω λάθος...     
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top