Bass Compressor

hotspur είπε:
Πες το... Πες ακριβώς τη φράση ή τη λέξη που σκέφτεσαι, δεν υπάρχει πρόβλημα... ;D  Απο κει και πέρα όμως, το έγραψα και πιο πάνω, οτι... προφανώς και ΔΕΝ είναι θέμα μπάσου. Ιδικά το δανεικό το Ibazez, εντάξη δεν ειναι και σαν το δικό μου. Είναι καλό όργανο. Επίσης φαντάσου οτι, ακριβώς για να μην έχουν μεγάλη διαφορά σε όγκο και σε ένταση οι χορδές μεταξύ τους, παίζω πάντα με μαζεμένο σετ. Με το σκεπτικό οτι θα είναι πιο ομοιόμορφος ο ήχος, φοράω 45-65-80-100. Enry Ball ή D'addario συνήθως. Τέλος πάντων, μάλλον το πρόβλημα είναι το πιο απλό και λογικό. Οτι εγώ κάνω λαμακία... και το δουλεύω αυτό το θέμα τις τελευταίες μέρες... το ψάχνω... Καλή και η ιδέα σου μάστορα. Θα ανεβάσω αύριο μεθαύριο ενα track που (θεωρώ ΕΓΩ οτι) δεν έχει πρόβλημα και θα ανεβάσω κι ενα που υπάρχει το πρόβλημα, για να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας. Να δώ τι σκατά κάνω λάθος...      
Πρώτον : Eίπε!... ''entry level- όχι κάτι «φοβερό».''

Δεύτερον: Ε και τι να'ναι άμα δεν είναι θέμα μπάσου ;  ???

Και γω πέρα τα σενάρια που ανέφερε ο Terry δεν μπορώ να σκεφτώ άλλα...

Επειδής ο αυτοσαρκασμός κακό δεν κάνει:Μην εμπιστεύεσαι ότι σου λέω εγώ...2 μήνες έπαιζα passive νομίζοντας ότι έπαιζα active...παραπονιόμουν μάλιστα που ''έχασα'' τον πλούσιο τόνο των passive ηλεκτρικών  ;D

 
Πρώτον το SRX300 δεν είναι καλό όργανο... Είναι ένα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ entry level όργανο που μπορεί να συντροφέψει κάποιον για πολλά χρόνια αλλά δεν είναι τίποτα παραπάνω... (για το washburn δεν συζητάω καν καθότι είναι πιο κούτσουρο κι από κουπί)

Δεύτερον... Παίζεις με πένα ή με δάχτυλα? Γιατί αν παίζεις με δάχτυλα τότε πολύ απλά πρέπει να μάθεις να τα κοντρολάρεις... Είναι ίσως θέμα κούρασης στο χέρι σου τα dive του σήματος και λάθος χτυπήματος παρά θέμα κομπρέσορα ή μπάσου...

 
Παιδιά συγνώμη κι όλας αλλά το στείλατε το παιδί από κει που ήρθε, δείξτε λίγο έλεος...

Άκου τα μπάσα του δεν είναι καλά... ή δεν έχει μάθει να παίζει ακόμα καλά...

Τραγικό.

Φίλε, το φαινόμενο που περιγράφεις είναι ΟΚ και συμβαίνει συνεχώς. Δεν έχει να κάνει με το μπάσο σου μόνο και με την τεχνική σου αλλά και με το γεγονός ότι οι συχνότητες των οργάνων αλληλοεπιρρεάζονται και άλλες φορές κάποιες συχνότητες πνίγονται, και άλλες ενισχύονται. Αυτή είναι η τέχνη και του να ηχογραφείς σωστά, θα πρέπει να γνωρίζεις και μερικά πράγματα από τη φυσική του ήχου. Φυσικά έχει να κάνει με τις χορδές, τους μαγνήτες και πολλά άλλα ακόμη αλλά για τη μουσική που θες είναι λογικό να χρησιμοποιήσεις έναν καλό κομπρέσσορα.

Εγώ θα σου πρότεινα και λίγο overdrive για να μπορέσεις να μιξάρεις τον ήχο του μπάσου καλύτερα με τις κιθάρες.

Τέλος θα προτείνω ένα μηχάνημα που πιστεύω ότι θα σε κάνει Θεό για πολλά χρόνια.

http://www.thomann.de/gr/tech_21_bass_driver.htm

υπάρχει και σε programmable με λίγα παραπάνω λεφτά.

Είναι ακριβό αλλά σε μένα τα τελευταία 10 χρόνια έχει βγάλει και με το παραπάνω τα λεφτά του...

;D

 
CarpeOmnious είπε:
Δεν έχει να κάνει με το μπάσο σου μόνο και με την τεχνική σου αλλά και με το γεγονός ότι οι συχνότητες των οργάνων αλληλοεπιρρεάζονται και άλλες φορές κάποιες συχνότητες πνίγονται, και άλλες ενισχύονται. Αυτή είναι η τέχνη και του να ηχογραφείς σωστά, θα πρέπει να γνωρίζεις και μερικά πράγματα από τη φυσική του ήχου.
Σωστό και αυτό, αλλά ας κρατήσουμε ένα «μικρό καλάθι» μέχρι να ανεβάσει ο φίλος μας το διαβόητο κλιπ- ένα τρακ μόνο μπάσο για να ακούσουμε μόνο το όργανο χωρίς αλληλοεπιδράσεις και άλλες συχνότητες.

 
Καλημέρα. Καταρχάς να ξεκινήσω απο την παρεξήγηση της υπόθεσης για την οποία ΔΕΝ  καταλαβαίνω το λόγο που έχει γίνει. Ότι γράφω είναι απλούστατο και πλήρες κατανοητό.  Stoner Jackass και funky_bassman, δύο τινά συμβαίνουν. Ή ΔΕΝ ξέρετε να διαβάζεται ή μου κάνετε πλάκα. Αλλιώς δεν εξηγείτε ! Stoner Jackass, ΕΓΩ ξέρω πολύ καλά τι μπάσα έχω. Ξέρω πολύ καλά οτι είναι μπάσα επιπέδου αρχαρίου! Επίσης ΕΓΩ, μάλλον ξέρω πολύ καλύτερα απο σένα τι είναι ο αυτοσαρκασμός, γιατί σε πρόλαβα και ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΑ στο τελευταίο μου ποστ. ΔΕΝ το είπα για κακό στον άνθρωπο. Εγώ γέλασα με την καρδιά μου όταν διάβασα αυτό που έγραψε, και του λέω ... << πες το όπως το σκέφτεσαι ! Ούτε για ξύλα στο τζάκι δεν κάνουν τα μπάσα μου ! ΤΟ ΞΕΡΩ ! ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ! >> Η στάση συγκαταβατικότητας στη συγκεκριμένη φράση που έγραψα, είναι εμφανέστατη ! Εννοείτε πως συμφωνώ με τον Terry και αυτο ακριβώς εννοούσα σε αυτό που έγραψα. Εννοούσα << μήν το λες  διακριτικά... Πες αυτό ακριβώς που σκέφτεσαι ! >> του λέω ! Ολοι μας ξέρουμε τι εστι washburn και Ibanez. Το έχω γράψει σε καμιά 15αριά θέματα εδώ μέσα, οτι αν ενα μπάσο δεν γράφει fender, απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΣΟ ! Το έγραψα κι εδώ, λίγο πιο κάτω είναι ! ...που λέω << ακόμα δεν αξιώθηκα να πάρω ενα μπάσο τις προκοπής... >>  αλλα κάποιοι φαίνεται πως δεν διαβάζουν τα προηγούμενα ποστ για να συμμετάσχουν στην κουβέντα. Διαβάζουν μόνο το τελευταίο, πετάν τη λαλακία τους κι όποιον πάρει ο χάρος ! Θα το ξαναγράψω, γιατί πολύ πιθανόν να μην καταλαβαίνουν και ΠΑΛΙ κάποιοι τι γράφω. Ξέρω πολύ καλά τι επίπεδου είναι τα μπάσα που έχω ! Στο προηγούμενο ποστ μου ΣΥΜΦΩΝΙΣΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με τον Terry και οχι μονο συμφώνησα, αλλα τον ενθάρρυνα κι όλας !  Και κάτι μου λεει οτι ο ίδιος, κατάλαβε πολύ καλά τι έγραψα.

 
Επίσης funky_bassman, ΑΝ διάβαζες λίγο παραπάνω, θα έβλεπες οτι ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ γράφω και παραδέχομαι, οτι το πρόβλημα ειναι θέμα της τεχνικής μου, το οποίο και προσπαθώ να βελτιώσω. Και ξεκινάω και γράφω το ποστ, με όλη την ευγένεια που με διακρίνει και λέω  << Παιδιά, επειδή εχω ενα θεματάκι με τις δυναμικές μου και θέλω να τις σουλουπώσω λίγο, μήπως θα μπορούσατε να μου προτείνετε εναν κομπρέσσορα, για να με διευκολύνει λίγο (ο κομπρέσσορας ) στο πρόβλημα? >> Τόσο απλά ! Το μόνο που ήθελα ήταν να μου προτείνετε έναν παλιοκομπρέσσορα. Τώρα, πως καταλάβατε εσείς, οτι εγώ νομίζω οτι τα μπάσα μου είναι ισάξια με custom shop της Fender...  Πως καταλάβατε εσείς, οτι εγώ  " την είπα " στον Terry επειδή  " τόλμησε να πει κακιά κουβέντα"  για  " τις οργανάρες μου "... Και πώς πήγε η κουβέντα στο αν ξέρω εγώ να παίζω ή όχι... τι να πω ... μόνο εσεις ξέρετε πως το καταφέρατε αυτο. ΑΝ ξέρω να παίζω μπάσο ή όχι, θα πρέπει να με δείτε απο κοντά για να σας λυθεί η απορία. Και ΔΕΝ υπαινίσσομαι ντε και καλά οτι ξέρω να παίζω. Απλά και κυριολεκτικά, για να βγάλετε συμπεράσματα, πρέπει να με ακούσετε και να με δείτε να παίζω. Κάνω λάθος ? Εχω γράψει λίγο πιο κάτω (αλλα τζάμπα το έγραψα απ οτι φαίνεται), οτι παίζω μπάσο με τα δάχτυλα εδώ και 5 χρόνια. Εχω κάνει ...κάμποσα lives και δεν είχα κανένα πρόβλημα, κάθε άλλο μάλιστα... Επίσης πριν απο κάτι μήνες, ηχογράφησα σε στούντιο της συμπρωτεύουσας ενα cd που έχουμε γράψει και βγάζουμε με την μπάντα μου, και επίσης δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Το θέμα με τις δυναμικές προέκυψε και το παρατήρησα εγω και ο κιθαρίστας της μπάντας μου, σε ηχογράφηση στο qiu base πρίν απο 10 μέρες. Και λέω εγω απο μέσα μου τότε <<...οι χορδές είναι καινούργιες, το πρόβλημα το έχω και στα 2 μπάσα άρα ΔΕΝ είναι θεμα μπάσου, άρα πρέπει να είμαι λίγο πιο προσεκτικός με τις δυναμικές μου... >>  λέω επίσης τότε << ΤΙ θα μπορούσα να αγοράσω, το οποίο ΔΕΝ έχω, και το οποίο θα βελτίωνε και θα καθάριζε τον ήχο μου, και θα με διευκόλυνε και ΛΙΓΟ στο θεματάκι με τις δυναμικές ? >> και βρίσκω αμέσως την απάντηση << ΕΝΑΝ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ >> Κι έκανα το λάθος τελικά, και το πόσταρα εδώ. Ηταν λάθος μου ! οκ ! το παραδέχομαι ! Τέλος πάντων. Ας μην το κουράζω άλλο. Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά που απλά, προσπάθησαν να βοηθήσουν, και επίσης ευχαριστώ και " ζητώ συγνώμη " απο τον Terry που... " είχα όλη την ΚΑΚΗ διάθεση (άλλη δουλειά δεν είχα να κάνω εξάλλου) να τον αποπάρω και να του την πώ αδίκως "   Συγνώμη Terry... Sorry φίλε... λάθος μου...  ΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ   Τι να πω ... Πιο απλά και κατανοητά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να γράψω !

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
CarpeOmnious είπε:
Φίλε, το φαινόμενο που περιγράφεις είναι ΟΚ και συμβαίνει συνεχώς. Δεν έχει να κάνει με το μπάσο σου μόνο και με την τεχνική σου αλλά και με το γεγονός ότι οι συχνότητες των οργάνων αλληλοεπιρρεάζονται και άλλες φορές κάποιες συχνότητες πνίγονται, και άλλες ενισχύονται. Αυτή είναι η τέχνη και του να ηχογραφείς σωστά, θα πρέπει να γνωρίζεις και μερικά πράγματα από τη φυσική του ήχου. Φυσικά έχει να κάνει με τις χορδές, τους μαγνήτες και πολλά άλλα ακόμη αλλά για τη μουσική που θες είναι λογικό να χρησιμοποιήσεις έναν καλό κομπρέσσορα.

Εγώ θα σου πρότεινα και λίγο overdrive για να μπορέσεις να μιξάρεις τον ήχο του μπάσου καλύτερα με τις κιθάρες.

Τέλος θα προτείνω ένα μηχάνημα που πιστεύω ότι θα σε κάνει Θεό για πολλά χρόνια.

http://www.thomann.de/gr/tech_21_bass_driver.htm

υπάρχει και σε programmable με λίγα παραπάνω λεφτά.

Είναι ακριβό αλλά σε μένα τα τελευταία 10 χρόνια έχει βγάλει και με το παραπάνω τα λεφτά του...

;D
Εννοείτε οτι το σκέφτομαι κι αυτό που λες. Σκέφτομαι δηλαδή οτι είναι πολύ πιθανό να κάνουμε κάτι λάθος με τον κιθαρίστα της μπάντας μου, στο qiu base. Εννοείτε και οτι ΔΕΝ ξέρω και ΟΛΑ τα μυστικά της ηχογράφησης. Απλά παραξενεύομαι πολύ, γιατί όταν παίζω live ή όταν κάνω practise, ΔΕΝ ακούω να υπάρχει πρόβλημα. Επίσης, όπως λέω και ακριβώς αποπάνω, πριν απο κάτι μήνες ηχογράφησα 8 κομμάτια σε στούντιο ηχογραφήσεων κανονικά, δεν αναφέρθηκε κάποιο τέτοιο θέμα απ τους ηχολήπτες εκεί, και επίσης αυτά τα 8 κομμάτια, τα έχω εδώ, μόνο το bass track και ορκίζομαι οτι ΔΕΝ ακούω κανένα απολύτως πρόβλημα ! Τώρα τι στο καλό συμβαίνει τις τελευταίες 10 ημέρες που γράφω στο qiu base... δεν μπορώ να καταλάβω...  Ωραίο και ενδιαφέρων και το εργαλείο που προτείνεις. θα το ψάξω και... θα δω τι θα κάνω τελικά... Πάντως σκέφτομαι οτι ενα compressor pedal ή και κάτι σαν αυτό που προτείνεις,  μόνο καλό μπορεί να μου κάνει...
 
CarpeOmnious είπε:
Τέλος θα προτείνω ένα μηχάνημα που πιστεύω ότι θα σε κάνει Θεό για πολλά χρόνια.

http://www.thomann.de/gr/tech_21_bass_driver.htm

υπάρχει και σε programmable με λίγα παραπάνω λεφτά.
+1 για το tech21

Το έχω γράψει σε καμιά 15αριά θέματα εδώ μέσα, οτι αν ενα μπάσο δεν γράφει fender, απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΣΟ
δεν συμφωνω σε αυτο μια χαρα μπασα ειναι και τα ibanez και πολλα ακομα που δεν γραφουν fender και σε πολλες περιπτωσεις με καλυτερο value for money...

και για να μεινω μεσα στο θεμα εγω θα σου προτεινα τον visual sound comp66 η τον ΒΒΕ οπως σκεφτοσουν κι εσυ

αν παντως εχεις σκοπο να δωσεις κατι παραπανω(για κομπρεσσορα αξιζει να τα σκασεις) ο πολυαγαπημενος EBS

επισεις: http://www.ovnilab.com/

καλο διαβασμα

 
warchief είπε:
δεν συμφωνω σε αυτο μια χαρα μπασα ειναι και τα ibanez και πολλα ακομα που δεν γραφουν fender και σε πολλες περιπτωσεις με καλυτερο value for money...
+1000

Μπορούμε τέλος πάντων να σταματήσουμε να λέμε την ίδια μπούρδα ξανά και ξανά;

Ακόμα και σαν αστείο, αρχίζει και εξαντλείται.

Ο καθείς παίζει ότι και όπως γουστάρει και είναι απλά αποδεδειγμένο ότι υπάρχουν εκατοντάδες καλά μπάσα που το headstock τους δεν γράφει fender.

Τα μπάσα σου είναι μια χαρά και μην τρελλαίνεσαι.

Είναι προφανές ότι το πρόβλημά σου δεν είναι h αγορά ενός compression. Δεν λέω ότι δεν σου χρειάζεται comp αλλά όχι για αυτό που περιγράφεις.

Ο μαγνήτης φίλε μου ΠαρΤerry μπορεί στη μι και λα να μην παίζει ρόλο λόγω εγγύτητας πόλων/χορδών αλλά αν το action (λέω πιθανότητα τώρα) να είναι στη μία "σαύρα" και στην άλλη στο Θεό, μπορεί και να υπάρχει διαφορά. Μικρή πιθανότητα (πολύ μικρή) είναι και η καμπίνα που μπορεί να κάνει roll-off μερικές συχνότητες και να τονίζει άλλες.

Εν κατακλείδει hotspur, στήσε το όργανο σωστά, δοκίμασε να το δεις με ελεγχόμενο παίξιμο, βελτίωνε την τεχνική σου και ίδωμεν μετά για το πρόβλημα.

Sorry αν και έχω παίξει με comps, δεν χρησιμοποιώ (εκτός του dha Vt-1 tube od/eq που είχα και λόγω λάμπας κομπρεσάριζε ελαφρώς και μ' άρεσε) και δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη (αν και ο EBS multicomp αλλά και ο Markbass Compessore - απορώ πως και δεν τον ανέφερε ο petaloTerrys- μου φάνηκαν πολύ καλοί). Όχι γιατί δεν ξέρω αλλά ρώτα 5 μπασίστες ποιός comp τους αρέσει και θα πάρεις 10 απαντήσεις. Και αυτό γιατί κατά την άποψή μου, είναι τόσο (υπαρκτός μεν αλλά) δισδιάκριτος ο ρόλος τους και εξαρτάται τι (νομίζει ότι) ψάχνει ο καθένας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αγόρια καλημέρα και... ψυχραιμία.  ;D

Όλα τα κουτσουράκια λίγο πολύ παίζουν  ;) Όλη η εδώ κουβέντα γίνεται σε μια εντελώς θεωρητική βάση, με υποθέσεις επάνω σε μια αφήγηση. Προσωπικά, αν δεν πιάσω αυτά τα όργανα στο χέρι, τα παίξω και ακόμα καλύτερα τα ηχογραφήσω, θα παραμείνω... θεωρητικός  ;D

Για αυτό λέω, «τουλάχιστον ας ακούσουμε»...

Πάντως αν η διαφορά μεταξύ των χορδών είναι τόσο χαοτική όσο τη περιγράφει ο hotspur, ένας κομπρέσορας για να την «φέρει» θα πρέπει να να ρίξει πολύ κομπρεσάρισμα.

Όμως εδώ ελοχεύει ένας άλλος κίνδυνος: Αν το πετάλι δεν είναι σούπερ, τότε πάρε ένα... αντιανεμικό γιατί θα φυσάει πολύ  ;D ;D ;D

Για αυτό, ηρεμία, τάξη και ασφάλεια (και φυσικά πνεύμα και ηθική  ;D) μέχρι να ακούσουμε  ;)    

@Audio Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό: «Ο μαγνήτης φίλε μου ΠαρΤerry μπορεί στη μι και λα να μην παίζει ρόλο λόγω εγγύτητας πόλων/χορδών αλλά αν το action (λέω πιθανότητα τώρα) να είναι στη μία "σαύρα" και στην άλλη στο Θεό, μπορεί και να υπάρχει διαφορά. Μικρή πιθανότητα (πολύ μικρή) είναι και η καμπίνα που μπορεί να κάνει roll-off μερικές συχνότητες και να τονίζει άλλες.»

Είναι αυτό που λέω από την αρχή περί «καταστροφής που μπορεί να είναι απλό συνάχι»  ;D

 
Hotspur αρπάχτηκες ΧΩΡΙΣ λόγο.  ::)

Επειδή είμαι φανατικός εχθρός των εντάσεων μέσα στο φόρουμ, δεν θα κάτσω να σε παραθέσω προκειμένου να δεις ποια πράγματα μετέφρασες λάθος.

Το ύφος σου είναι σχεδόν προσβλητικό.Αν απαντήσω και γω παρομοίως (ωμά) θα 'χουμε πρόβλημα.

Στην τελική σου απαντήσαμε εδώ όλοι σε μια προσπάθεια να σε βοηθήσουμε ο καθένας με τις γνώσεις του (πολλές ή λίγες).

On topic:Όπως είπες δεν τα πολυσυντηρείς αυτά τα δύο όργανα όλα αυτά τα χρόνια άρα το ενδεχόμενο να είναι πρόβλημα που πηγάζει από την κατάσταση τους ΔΕΝ αποκλείεται καθόλου...but we are waitng for the bass track to find out what is happening.  :)

 
audiokostas είπε:
αν το action (λέω πιθανότητα μεγάλη τώρα) να είναι στη μία "σαύρα" και στην άλλη στο Θεό, μπορεί και να υπάρχει διαφορά.
Τσέκαρε το ύψος  των χορδών στους μαγνήτες !!!

 
Ευτυχώς υπάρχουν και τα πμ για να λύνονται οι παρεξηγήσεις... Περιμένουμε κλιπάκι λοιπόν...

audiokostas είπε:
Sorry αν και έχω παίξει με comps, δεν χρησιμοποιώ (εκτός του dha Vt-1 tube od/eq που είχα και λόγω λάμπας κομπρεσάριζε ελαφρώς και μ' άρεσε)
Με άφησες με απορία εδώ... Πρώτη φορά το ακούω αυτό το πετάλι... Για ρίξε κάνα info αν θες... Εγώ τώρα χρησιμοποιώ το MIC200 της behringer ως tube pre/limiter αλλά γενικά θέλω σιγά σιγά να ψάχνομαι για κάποιο ποιο ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ στο μπάσο λαμπάτο pre/limiter...

 
Καλησπέρα. Λοιπόν, να τα πάρουμε με τη σειρά. Τη γνωστή φράση που εξαγρίωσε τον  audiokostas, συνηθίζω να τη λέω, μεταξύ σοβαρού και αστείου, γιατί εντάξει, και τα rick μια χαρά μπάσα είναι πχ, και τα ΜΜ μαι χαρά μπάσα είναι πχ, και το thunderburd μια χαρά μπάσο είναι (μόνο που όλα αυτα, εμφανισιακά είναι κακάσχημα, για μένα πάντα ;D) όπως και κανα 2-3 αλλα μπάσα που είναι πραγματικά πολύ αξιόλογα. Επίσης συνηθίζω, να τη λέω αυτη τη φράση, για να δώσω έμφαση κάπου, όπως παραδείγματος χάρη, λίγο πιο πάνω, που την ανέφερα επειδή, για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω, δυο συμφορουμίτες έσπευσαν να με " διορθώσουν " και να μου πούν, οτι τα μπάσα που έχω είναι entry level. Λες κι εγώ δεν ξέρω τι μπάσα έχω... Λές και δεν εχω γράψει ΠΟΤΕ εδώ μέσα θέμα, οπού ψάχνω να δω ποιο μπάσο να αγοράσω (όταν μπορέσω) να αγοράσω ενα πιο καλό όργανο... Οπότε χρησιμοποίησα αυτη τη φράση, για να τους δώσω να καταλάβουν ότι, για ΕΝΑΝ ακόμη λόγο ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ περίπτωση να θεωρώ οτι το washburn μου και το Ibanez που παίζω είναι μπασάρες και οτι κυριολεκτικά ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ με τον Terry, οταν είπε τη φράση entry level. Συμφώνησα, κι εγώ ο ίδιος του είπα οτι προφανώς είναι λίγο δύσκολο να είναι θέμα οργάνου γιατί παίζω με 2 μπάσα και είναι λίγο δύσκολο να είναι και τα 2 μπάσα κακορυθμιζμένα ή να έχουν οτιδοίποτε άλλο πρόβλημα ΚΑΙ ΤΑ 2. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω... δεν νομίζω οτι γράφω ακαταλαβίστικα, κι όμως βλέπω οτι υπάρχει πρόβλημα. Stoner, ρε φίλος, έγραψα εγώ κάπου, οτι δεν τα πολυσυντηρώ αυτά τα δύο όργανα όλα αυτά τα χρόνια ? Αν είναι δυνατόν ! Έγραψα οτι ΔΕΝ εχω πειράξει ΠΟΤΕ τους μαγνήτες τους, επειδή ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα, κι επειδή θεωρώ οτι είναι μια χαρά ρυθμισμένοι οι μαγνήτες τους. Απο κει και πέρα θα σας τα γράψω αναλυτικά για να σας λυθούν όλες οι απορίες. Χορδές αλλάζω κάθε 5μηνο το πολύ ΚΑΙ στα 2 μπάσα (ειδικά φέτος που κάτσανε και 5 lives μαζεμένα, άλλαζα και πολύ πιο νωρίς στο ibanez.) Επίσης audiokostas, με το σωστό set up ενός ένχορδου οργάνου, εχω κόλλημα απο πολύ παλιά (μου το κόλλησε, το κόλλημα ο αδελφός μου, απο πιτσιρικάδες)  Θεωρώ πως, οτι όργανο κι αν παίζεις, πρέπει πάντα να βρίσκεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις, προκειμένου να σε διευκολύνει το όργανο στο παίξιμο. Εχω μπει σε αυτή τη νοοτροπία εδώ και πολλά χρόνια οπως είπα, κι έτσι τα οργανά μου είναι πάντα καλοσεταρισμένα. Απ αυτό που γράφω περι διευκόλυνσης στο παίξιμο, καταλαβαίνετε φαντάζομαι οτι και τα 2 μπάσα που παίζω αυτη τη στιγμή, είναι σεταρισμένα ΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ γίνετε. Οι χορδές είναι τελείως τσίτα ! Κολλημένες με την ταστιέρα τελείως ! Ψάχνω πάντα και ρυθμίζω τα μπάσα μου, ακριβώς στο σημείο όπου όταν παίζω, θα υποβόσκει κάπου στο βάθος του ήχου μου, ένα ελαφρύ κι απειροελάχιστο ταστάρισμα. Άρα καταλαβαίνετε φαντάζομαι οτι ΔΕΝ τίθεται θέμα κακού action, σε καμία περίπτωση. Επειδή οπως εχω βαρεθεί να γράφω, το φαινόμενο παρατηρείτε σε κανα 2 σημεία ενος κομματιού, προφανώς εχει να κάνει με θέμα κούρασης των δαχτύλων μου, αρα με θέμα τεχνικής και practise που όπως είπα, το δουλεύω συνεχώς. Τέλος φίλε ΚενTerry (ζήλεψα απο τον Audio) ΔΕΝ νομίζω, σε κάποιο σημείο της κουβέντας να σου παρουσίασα χαοτική τη διαφορά έντασης. Ισα ισα που αν δεις παραπάνω, γράφω οτι, όταν παίζω δεν καταλαβαίνω, δεν ακούω κανένα πρόβλημα. Συγκεκριμένα τις τελευταίες 3 φορές που ηχογράφησα στο qiu base το παρατήρησα το φαινόμενο κι ΑΦΟΥ έγραψα. Έπαιξα δηλαδή κανονικά, όσο έπαιζα ΔΕΝ καταλάβαινα κάτι μεμπτό (φαντάσου πόσο μικρή είναι η διαφορά τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά), κι όταν άραξα, άναψα τσιγάρο κι έβαλα να ακούσω αυτο που έπαιξα, κατάλαβα σε 2 σημεία να μειώνετε η ένταση του μπάσου. Δεν είναι χαοτική η διαφορά επομένως. Είπαμε ... ντάξ ... δεν είμαι κι ο Jacko αλλα, παίζω. Παίζω νορμάλ πως το λένε. Αυτό ακριβώς είναι το θέμα μου κι απλά σκέφτομαι οτι ένας κομπρέσσορας μόνο καλά έχει να μου προσφέρει. Και καθόλου να μην με διευκολύνει σε αυτό το θέμα, μέχρι να το διορθώσω μόνος μου, πάλι μόνο καλό μπορεί να μου κάνει.  

 
Ok Καυτοσπήρουνε. Πάρε κομπρέσορα τότε...

funky_bassman είπε:
Με άφησες με απορία εδώ... Πρώτη φορά το ακούω αυτό το πετάλι...
Κακώςhttp://www.davehallamps.co.uk/page29.html

http://www.noiz.gr/index.php?topic=184336.msg539100#msg539100

Ίσως το καλύτερο πετάλι που είχα (εντάξει, δεν είχα και πάρα πολλά).

Το έδωσα γιατί βαριέμαι στα live να έχω το νού μου και σε πετάλια

 
hotspur είπε:
Τέλος φίλε ΚενTerry (ζήλεψα απο τον Audio) ΔΕΝ νομίζω, σε κάποιο σημείο της κουβέντας να σου παρουσίασα χαοτική τη διαφορά έντασης. Ισα ισα που αν δεις παραπάνω, γράφω οτι, όταν παίζω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Συγκεκριμένα τις τελευταίες 3 φορές που ηχογράφησα στο qiu base το παρατήρησα το φαινόμενο κι ΑΦΟΥ έγραψα. Έπαιξα δηλαδή κανονικά, όσο έπαιζα ΔΕΝ καταλάβαινα κάτι μεμπτό (φαντάσου πόσο μικρή είναι η διαφορά τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά), κι όταν άραξα, άναψα τσιγάρο κι έβαλα να ακούσω αυτο που έπαιξα, κατάλαβα σε 2 σημεία να μειώνετε η ένταση του μπάσου. Δεν είναι χαοτική η διαφορά επομένως. Είπαμε ... ντάξ ... δεν είμαι κι ο Jacko αλλα, παίζω. Παίζω νορμάλ πως το λένε. Αυτό ακριβώς είναι το θέμα μου κι απλά σκέφτομαι οτι ένας κομπρέσσορας μόνο καλά έχει να μου προσφέρει. Και καθόλου να μην με διευκολύνει σε αυτό το θέμα, μέχρι να το διορθώσω μόνος μου, πάλι μόνο καλό μπορεί να μου κάνει. 
Α πα πα όλους θα σας χαλάσει αυτός ο audiokostas  ;D ;D ;D

ΟΚ το «χαοτική» ήταν λίγο «δραματική» έκφραση για να υπογραμμίσει το γεγονός  ;)

Ναι το θυμόμουν αυτό που είπες ότι το θέμα το ακούς στην ηχογράφηση και όχι όταν παίζεις...

Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας το thread και κυρίως το τελευταίο σου post τείνω στο συμπέρασμα ότι το θέμα είσαι εσύ (με τη καλή έννοια) και όχι τα όργανα  :D

Και στο λέω αυτό γιατί εδώ έχουμε γίνει CSI Bass  ;D

Τα forensics evidence που δίνεις  ;D ;D ;D ;D προϋποθέτουν δύο όργανα ή με κακό set up ή με κακή ρύθμιση στους μαγνήτες ή με dead spots ή με πρόβλημα στο nut ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο... Αλλά όπως σου είπα... και τα δύο;  ???

Οπότε θα δανειστώ τον Όκαμ και το διαβόητο «ξυράφι» του: Τα δύο σημεία που άκουσες διαφορά στην ένταση μπορεί να μην είναι τίποτα άλλο, από δύο σημεία που απλά, «κοπάνησες» λιγότερο  :o :o :o  ;D

Και όπως έχω πει και θα το ξανά πω: Εδώ πολλές φορές- μάλλον τις περισσότερες- καλούμαστε να κάνουμε τα μέντιουμ  :D

Και επειδή έχει τύχει κάποιες φορές, «προβλήματα βουνά», να μην ήταν παρά... «σαμαράκια», πάντα κρατάω τις επιφυλάξεις μου.

Έτσι όπως τα περιγράφεις στο τελευταίο post, δεν υπάρχει «ορατός» λόγος, παρά μια ενδεχόμενη σύμπτωση, να μην χτύπησες ισοδύναμα τις χορδές- το οποίο συμβαίνει σε όλους μας  ;)

Τώρα, αν θα προχωρήσεις σε αγορά κομπρέσορα, η συμβουλή μου είναι να πάρεις τον καλύτερο που μπορείς να αγοράσεις- και να μην «τσιγκουνευτείς» τα λεφτά, ειδικά σε αυτό το πετάλι.

Και αυτό γιατί αν είναι μάπα το καρπούζι, το πετάλι έχει πολύ φύσημα (σύνηθες πρόβλημα στους κομπρέσορες που δεν είναι σόι) και μετά θα ψάχνεις για noiz gate  ;)

Πολλοί συνφορουμήτες σου πρότειναν ορθώς, να τσεκάρεις το site του οvilab- που έχει τα πάντα όλα για τους κομπρέσορες.

Προσωπικά παίζω με τον Markbass Compressore- λάμπα- ο οποίος είναι λίγο «αλμυρός» στα 225 νομίζω ευρώ, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις  ;)

Πάντως, θα σου έλεγα μακριά από black finger, λόγο πολλών... μποφόρ όταν τσιτώνεις το level  :D       

 
Μολις γυρισα απο Ωρωπο κι εχασα την αρχη του thread, οποτε ας ποσταρω τουλαχιστον μια γνωμη τωρα:

http://www.thomann.de/gr/bbe_opto_stomp.htm

Πως/γιατι χρησιμοποιω εγω τον κομπρεσορα: Το Sansamp το ρυθμιζω ετσι που να ειναι καθαρο μεν, αλλα μονιμως ενα τσικ απο το να αρπαξει, κατι που ειδικα με τους μαγνητες του G&L ειναι πολυ ευκολο να γινει. O κομπρεσορας εξυπηρετει στο να μαζευει λιιιιιιγο τα πολυ μεγαλα peaks, ωστε οταν/οπου αρχιζω να χωνω, αντι να γινεται χαμος απο το drive, απλα να αγριευουν λιγο τα μεσαια, ακριβως οπως μου αρεσει.

 
Nikoubis είπε:
... ωστε οταν/οπου αρχιζω να χωνω, αντι να γινεται χαμος απο το drive, απλα να αγριευουν λιγο τα μεσαια, ακριβως οπως μου αρεσει.
Εδώ και πολλούς μήνες προσπαθώ να πετύχω έναν τέτοιο ήχο αλλά δεν τα καταφέρνω... συνήθως η παραμόρφωση που βγαίνει είναι παραπάνω απ'όσο θα ήθελα να είναι. Ούτε και ξέρω τι πρέπει να αγοράσω για να καταφέρω κάτι τέτοιο

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top