Χαιρετω και μπαινω στο ψαχνό.
Η απορια μου ειναι η εξης, τι συνηθίζεται στα live και στα recordings; Το phaser χρησιμοποιείται αυτουσιο ή παίζει παράλληλα με το dry signal; Υπάρχει κάποιος κανόνας; Κάποια μειονεκτήματα τις μιας μεθοδου εναντι της άλλης; Κυρίως σε επίπεδο ηχοληψίας και ευχαριστης live ακρόασης αναφέρομαι, ασχετως των προσωπικών μου προτιμήσεων.
Στο σπιτι μου και στις προβες μπορω να έχω διαφορα ομορφα αποτελέσματα αλλα κάπου πρεπει να κατασταλάξω ωστε να σταθεροποιήσω το pedalboard :Ρ
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος:
Μπορώ να έχω το phaser μπροστα απο τον ενισχυτη ή στο fx loop. Μπροστά, το εφε έρχεται σε πρώτο πλάνο αλλα αλλιώνεται πλήρως το dry signal και κατα κανόνα ο όγκος του μπάσου 'παιζει' στον χρόνο του εφε (και ενιοτε χανεται). Στο fx loop έχω την δυνατότητα να mixάρω όπως θέλω (ebs microbass II) το dry μαζι με το phaser και να τα έχω παράλληλα. Έτσι όμως, υποβαθμίζεται το εφε και γίνεται διακριτικό.
Η απορια μου ειναι η εξης, τι συνηθίζεται στα live και στα recordings; Το phaser χρησιμοποιείται αυτουσιο ή παίζει παράλληλα με το dry signal; Υπάρχει κάποιος κανόνας; Κάποια μειονεκτήματα τις μιας μεθοδου εναντι της άλλης; Κυρίως σε επίπεδο ηχοληψίας και ευχαριστης live ακρόασης αναφέρομαι, ασχετως των προσωπικών μου προτιμήσεων.
Στο σπιτι μου και στις προβες μπορω να έχω διαφορα ομορφα αποτελέσματα αλλα κάπου πρεπει να κατασταλάξω ωστε να σταθεροποιήσω το pedalboard :Ρ
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος:
Μπορώ να έχω το phaser μπροστα απο τον ενισχυτη ή στο fx loop. Μπροστά, το εφε έρχεται σε πρώτο πλάνο αλλα αλλιώνεται πλήρως το dry signal και κατα κανόνα ο όγκος του μπάσου 'παιζει' στον χρόνο του εφε (και ενιοτε χανεται). Στο fx loop έχω την δυνατότητα να mixάρω όπως θέλω (ebs microbass II) το dry μαζι με το phaser και να τα έχω παράλληλα. Έτσι όμως, υποβαθμίζεται το εφε και γίνεται διακριτικό.