Δε νομιζω ειναι τοσο απλά και μπακαλιστικα τα τεστ που μπορουν να μας δωσουν αντικειμενικά αποτελεσματα. Δηλ. Θα παρεις ενα σημα το οποίο ειναι προερχομενο απο πού? Με τι τροπο εχει διεγερθει και καταγραφεί; Είναι αμιγές ή έχει υποστει μια σειρά επεξεργασιών πιυ δινουν με τη σειρά τους χαρακτηριστικά στο ίδιο το σημα; (Όπως το preamp της καρτας ήχου, του ενισχυτή, το μικρόφωνο, το μεγάφωνο κ.ο.κ.) Και τι ακριβώς θα δειξει το freq response; Και δεν έχω καταλαβει τι ακριβώς συγκρίνουμε. Ποιος μας ειπε ότι το ποιοτικό χαρακτηριστικό ενός μαγνήτη ειναι αποκλειστικά το frequency response; Σε σχεση με τι; Με άλλον μαγνήτη;
Μπαινουμε σε "επιστημονικοφανή" μονοπατια τα οποία μπορει να μας δώσουν εκτός από λάθος εντυπώσεις, και λάθος συμπεράσματα.
Παίχτε μουσική, πειραματιστειτε με τεχνικές και ήχους σε καλοστημένα όργανα κι εξοπλισμό. Η αναζήτηση "επιστημονικής" εξήγησης είναι πιο δύσκολη, χρονοβόρα, κοστοβόρα.
Εχω ακούσει υπεροχους ηχους απο μαγνήτες των 30€ και από μαγνήτες των 300€.
Μια μινι υπενθύμιση. Οι πρωτοπόροι του ηλεκτρικού ήχου, εψαχναν να κάνουν την ηλεκτρικη κιθάρα να ακουγεται σαν ακουστική. Οι αγαπημενοι σε ολους μας μαγνήτες φτιαχτηκαν με αυτό το σκοπό. Leo, Seth. Μεχρι τα τέλη του '50 ακόμη spanish electric τις ονόμαζαν στους καταλόγους τους.Η ομορφιά ερχεται απο το χρώμα που θα δωσουν-αφαιρώντας- οι περιορισμοί στην αλυσίδα. Κύκλωμα,pots, caps, shielding, καλωδια, ενισχυτής, μεγάφωνο. Και φυσικά χορδές και σύστημα δόνησης, δηλ. το ίδιο το όργανο. Πιστότητα γύρευαν οι δόλιοι, χρόνια έρευνας, και να έρχονται μετά κάτι Buddy Hollys, κάτι Ike Turners, κάτι Jimi Hendix-ιδοι και να σου ποδοπατάνε το όραμα.