Ασκήσεις Διπλωματίας

Δεν θα σου δουλέψει μάλλον αυτή η τεχνική που περιγράφεις, προσπάθησα να την κάνω και εγώ πριν πολλά χρόνια και όσο και αν επέμενα δεν έβγαλα ποτέ ένα καλό αποτέλεσμα. 
Ευχαριστώ πολύ για τη ξεκάθαρη δήλωση (και την αντίληψη του πώς σκεφτόμουν). Θα συνεχίσω να το παλεύω έτσι. Αλλά ξέρετε, καμιά φορά... ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται.

Ουάοοο... Τι γκαντεμιά να μην μένεις κοντά. Θα έγραφα δι εσέ και χωρίς τσίπουρα ?

Σούπερ το τεμάχιο (ασχέτως μίξης). Άκρως εντυπωσιακό.
Μεγάλη μου τιμή!

Κοντά μένει.

Κοντά στον Γιάννη εννοώ.

Πας επίσκεψη με το μπάσο σου, και φουλάρεις και το αυτοκίνητο στο γνωστό βενζινάδικο ασούμε.
Ε, εκεί που έχει πάει η βενζίνη, μία η άλλη είναι. Τι να δώσω 200 ευρώ το τρακ, τι να τον γεμίσω.?

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Παλιότερα (όταν γραφόταν δηλαδή το κομμάτι), είχα μόνιτορ. Ακόμα τα έχω δηλαδή, αλλά δεν μπορώ να τα χωρέσω εδώ. Οι αποφάσεις ήσαν πολύ πιο εύκολες με τα ηχεία, όπως επίσης και η αξιολόγηση και ο εντοπισμός των αλλαγών μεταξύ διαφορετικών εντάσεων αναπαραγωγής. Με τα ακουστικά... δεν μπορώ να καταλάβω και πολλά. Κάνω αυτό που μου ακούγεται καλά, αλλά δεν εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι δεν αρκεί. Άλλα ακούω κι άλλα νομίζω ότι ακούω μάλλον.

ΜΠΕΤΕΡ ΠΑΝΙΝΓΚ ΠΛΙΖ.

Μη το πολυπαιδεύεις με συνολικά EQ.

Κομματάρα.

Υ.Γ. Πέρασα σήμερα αλλά μάλλον λιαζόσουν στην παραλία.
Είμαι πρωινός! Απόγευμα φρι!

 
Ε, εκεί που έχει πάει η βενζίνη, μία η άλλη είναι. Τι να δώσω 200 ευρώ το τρακ, τι να τον γεμίσω.?


Παρεξήγησις κυρ Αλή μου.

Δεν εννοούσα τζάμπα, να πλερώσεις τον Τέρυ με καύσιμο δηλαδής, απλά θα ήξερε ότι είναι καλή η βενζίνη.

Μπορείς να τον πλερώσεις με άλλο καύσιμο.

Real time tsipouro ασούμε.

 
  • Haha
Reactions: Ali Barout
απλά θα ήξερε ότι είναι καλή η βενζίνη
Αυτό ρε παιδιά πάλι, 29 χρόνια βενζινάς δεν το έχω καταλάβει. Δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ, σαπίιιιιζεις στη βαρεμάρα του ποταπού εμπορίου και λένε α έχεις καλή βενζίνη.

Κάντε αναγωγή σε εστιατόριο: "Α εκεί να πας να φας, πολύ καλό εστιατόριο, ούτε πλύση στομάχου μετά, ούτε κρίση αναφυλαξίας, ούτε αλλαντίαση, ούτε δηλητηρίαση, τίποτα!"

 
Το έχω αναφέρει και παλιότερα (διορθώστε με εάν έχει αλλάξει κάτι στους νεότερους αλγόριθμους):.

Όλες αυτές οι διορθώσεις τύπου Sonarworks παρεμβαίνουν στο πεδίο της ηχητικής στάθμης των συχνοτήτων ενώ συχνά το πρόβλημα είναι στο πεδίο των χρόνων. Παρεμφερές είναι και το σφάλμα των ακουστικών σε σχέση με τα ηχεία τα οποία μπορεί να πετυχαίνουν μία επίπεδη απόκριση (εννοώντας τα dB ανά συχνότητα), όμως ο ήχος δεν ταξιδεύει με φυσικό τρόπο και συνεπώς ο χρόνος απόσβεσης, καθώς και οι ανακλάσεις και άλλα πολλά δεν είναι ρεαλιστικά. Δουλεύοντας με ακουστικά ή/και με ένα πρόγραμμα διόρθωσης χώρου, η αντίληψη είναι περιορισμένη (σίγουρα διαφορετική) από εκείνη σε ένα πραγματικό  διάχυτο ηχητικό πεδίο τριών διαστάσεων με επίπεδη απόκριση. Ψυχοακουστικά κάτι πετυχαίνει κανείς με το sonarworks. Εάν όμως το πρόβλημα της ακρόασης είναι στους χρόνους και επιχειρήσεις να το διορθώσεις επεμαβαίνοντας στις στάθμες δεν αποκλείεται το πράγμα να πάει εντελώς αλλού και το σφάλμα να αποκαλυφθεί όταν το κομμάτι κληθεί να αναπαραχθεί σε πραγματικές συνθήκες.

 
Το έχω αναφέρει και παλιότερα (διορθώστε με εάν έχει αλλάξει κάτι στους νεότερους αλγόριθμους):.

Όλες αυτές οι διορθώσεις τύπου Sonarworks παρεμβαίνουν στο πεδίο της ηχητικής στάθμης των συχνοτήτων ενώ συχνά το πρόβλημα είναι στο πεδίο των χρόνων. Παρεμφερές είναι και το σφάλμα των ακουστικών σε σχέση με τα ηχεία τα οποία μπορεί να πετυχαίνουν μία επίπεδη απόκριση (εννοώντας τα dB ανά συχνότητα), όμως ο ήχος δεν ταξιδεύει με φυσικό τρόπο και συνεπώς ο χρόνος απόσβεσης, καθώς και οι ανακλάσεις και άλλα πολλά δεν είναι ρεαλιστικά. Δουλεύοντας με ακουστικά ή/και με ένα πρόγραμμα διόρθωσης χώρου, η αντίληψη είναι περιορισμένη (σίγουρα διαφορετική) από εκείνη σε ένα πραγματικό  διάχυτο ηχητικό πεδίο τριών διαστάσεων με επίπεδη απόκριση. Ψυχοακουστικά κάτι πετυχαίνει κανείς με το sonarworks. Εάν όμως το πρόβλημα της ακρόασης είναι στους χρόνους και επιχειρήσεις να το διορθώσεις επεμαβαίνοντας στις στάθμες δεν αποκλείεται το πράγμα να πάει εντελώς αλλού και το σφάλμα να αποκαλυφθεί όταν το κομμάτι κληθεί να αναπαραχθεί σε πραγματικές συνθήκες.
Ευχαριστώ, κατάλαβα στο περίπου. Μου γλιτώσατε (όλοι με τη συμβολή σας) ένα κατοστάρικο, θα το κάνω κάτι άλλο.

 
 Χωρις να το ακουσω οπως πρεπει, νομιζω οτι πρεπει να γινει πρωτα δουλεια σε επιπεδο μιξης, και μετα να σε απασχολησει η συνολικη τονικη ισορροπια.

 Η συνολικη τονικη ισορροπια, ειναι μια mastering διαδικασια που προυποθετει οτι εχουμε εξαντλησει τις δυνατοτητες που μας δινει η μιξη. Ας πουμε εχω την αισθηση οτι τα over των τυμπανων ειναι λιγο χυμα, τα πιατινια ειδικα ειναι λιγο φυρδην μιγδην, αν τα παναρες πχ πιο μαζεμενα, τα ισορροπουσες μεταξυ τους σαν ενταση, αν τα εφερνες σα συνολο και πιο μπροστα ασουμε ?  μετα δε θα σε ιντριγκαριζε να δωσεις στις ψηλες οσο εδωσες απο το sonarworks.

 Αν λοιπον δεν εισαι οσο περισσοτερο ευχαριστημενος γινεται απο την ισορροπια των οργανων στη μιξη δουλεψε εκει, γιατι αν δε γινει αυτο σωστα, ουτε το επομενο σταδιο θα γινει σωστα.

 Και κατι αλλο: Το κομματι τι να λεμε, σκοτω, μην ασχοληθείς και παρα πολυ με τα τεχνικα, δε χρειάζεται, αφου σου βγαινει η μουσικη δωσε πονο εκει, οι ιδεες περνανε γιατι ειναι δυνατες.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
Αν λοιπον δεν εισαι οσο περισσοτερο ευχαριστημενος γινεται απο την ισορροπια των οργανων στη μιξη δουλεψε εκει, γιατι αν δε γινει αυτο σωστα, ουτε το επομενο σταδιο θα γινει σωστα.
Μα αυτό είναι το πρόβλημά μου εμένα. Δεν έχω γνώμη. Και μπίλυ χολιντέι να βάλω να ακούσω, ξεκινάει ΦΦΦΣΣΣΣΤΤΤ ΧΡΟΥΤΣ ΧΡΟΥΤΣ, λέω ώπα κάτι έγινε, τα επόμενα 3 δευτερόλεπτα το έχω ξεχάσει. Αν μου πεις μετά "Ποια ήταν τα φασματικά χαρακτηριστικά του ήχου παιδί μου αλημπαρούτη;" θα σε κοιτάξω σαν χαμένος και θα σου πω "ΦΦς, μιλάμε φύσαγε, κομματάρα!" Δράμα μιλάμε! Και αυτές τις μίξεις που κάνω, από τύχη τις κάνω, υπάρχουν και χειρότερα που δεν έχετε ακούσει!?

 
  • Haha
Reactions: manosx
Οχι, δεν εισαι εσυ, αυτο που περιγράφεις ειναι ΒΑΣΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΌ ΕΠΙΒΊΩΣΗΣ του ανθρωπου ? Ο εγκεφαλος μας προσαρμοζεται στο τονικο φασμα, οπως και τα ματια μας προσαρμοζονται στο φως και στο σκοταδι, γιατι αν δεν ακουσεις το λιονταρι που ερχεται επειδη τα τζιτζικια λαλανε, την εκατσες. Εδω εχουν γινει πειραματα που λεει ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ και συχνοτητες, αντιλαμβανεσαι μπασα που δεν υπαρχουν λογω των αρμονικων που υπονοουνται κλπ.

 Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να υπαρχουν reference tracks, για να κουρδιζεις παλι το αυτι, να φευγει απο το circle jerking του να ακους συνεχεια το ιδιο, οχι για να τα ακολουθεις κατα γραμμα, απλα για να ξεπλενεις τα αυτια σου, αλλη κουβεντα βεβαια αυτη.

 
  • Like
Reactions: Ali Barout
Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να υπαρχουν reference tracks, για να κουρδιζεις παλι το αυτι, να φευγει απο το circle jerking του να ακους συνεχεια το ιδιο, οχι για να τα ακολουθεις κατα γραμμα, απλα για να ξεπλενεις τα αυτια σου, αλλη κουβεντα βεβαια αυτη.
Ρε σύμφωνοι αλλά εδώ μιλάμε για αναπηρία. Είμαι στο αμήν να βάζω τη γυναίκα να μιξάρει, να της κλείνω την οθόνη να της λέω "να, κούνα αυτά μέχρι να ακουστεί καλά."? Να πω την αλήθεια, δεν ξέρω πώς λειτουργεί η όλη φάση του ρέφερενς. Οκ, αν θέλω να γράψω ένα είδος που έχει δεδικασμένα καλών παραγωγών που μπορώ να προσεγγίσω, μπορώ να βάλω να συγκρίνω. Αλλά σε κάτι ανορθόδοξα που γράφω τι ρεφερενς να βάλω;

Τείνω να πιστέψω ότι είναι θέμα μεσοπρόθεσμης μνήμης. Εγώ είμαι ο τύπος που θυμάμαι τι μου είχε πει η τάδε δασκάλα στο δημοτικό ακόμα, λες και ήταν τώρα. Αλλά αν μπω σε ένα χώρο και μου έχεις κουνήσει τα μισά πράγματα, μπορεί και να μην το πάρω πρέφα καθόλου. Το ίδιο και με τα χρώματα, αν μου πεις τι χρώμα μπλούζα φόραγα μετά από 5 λεπτά που σε είδα κι έφυγες, άντε γεια, δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ.

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr
αντιλαμβανεσαι μπασα που δεν υπαρχουν λογω των αρμονικων που υπονοουνται κλπ.
Πωωω αυτό το παθαίνω. Και στο αμάξι όταν βάζω μπασίστες μου μουτρώνουνε, λένε τι έγινε, δεν έχει γούφερ το αμάξι καθόλου; Εμένα όμως καλό μου ακούγεται.?

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr
Δεν υπαρχει μνημη στον ηχο, υπαρχει στη μουσικη, αλλα στον ηχο δεν υπαρχει, υπαρχει εμπειρια βεβαια, αλλα δεν μπορεις να πεις "προχτες εφτιαξα ετσι τη χροια, και σημερα που την εκανα γιουβετσι ειναι καλυτερη", πρεπει να συγκρινεις Α/Β εκεινη την ωρα.

 
  • Like
Reactions: Ali Barout
Για να το λες εσύ σε εμπιστεύομαι. Εγώ το λέω αναρωτώμενος ότι όπως υπάρχουν άνθρωποι με απόλυτη ακοή π.χ., μήπως λειτουργεί αυτό το γνώρισμα ΚΑΙ φασματικά, ώστε να τους εντυπώνεται μια αίσθηση των ισορροπιών.

 
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Psychoacoustics

 Αυτο εδω ειναι το πενταγραμμο και τις μιξης και ολων των τεχνικων, αν οντως θελεις να μπεις στο τριπακι ξεκινα απο εκει, αλλα εισαι φοβερος μουσικος, κριμα θα ειναι ? Πλακα κανω, ξεκινα απο εδω

 Και η ισορροπια των οργανων BTW δεν ειναι τοσο θεμα μνημης, γιατι τα ακους ολα μαζι, οποτε τα ισορροπεις μεταξυ τους. Αλλα η συνολικη τονικη ισορροπια εχει στοιχεια μνημης, διοτι αν ας πουμε δυναμωσεις ΠΟΛΥ τα μπασα, και μετα τα ριξεις ΠΙΟ ΛΙΓΟ, θα σου φανει οτι τα ισορροπισες, αλλα θα εχουν μεινει ψηλα.

 Τυχαια παιρνουν πιο πολλα λεφτα οι μαστεραδες; ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
Παρεξήγησις κυρ Αλή μου.

Δεν εννοούσα τζάμπα, να πλερώσεις τον Τέρυ με καύσιμο δηλαδής, απλά θα ήξερε ότι είναι καλή η βενζίνη.

Μπορείς να τον πλερώσεις με άλλο καύσιμο.

Real time tsipouro ασούμε.
Είπαμε δωρεάν... άνευ καυσίμων πάσας φύσης ?

Αλλά είναι σε άλλο νομό το αγόρι μας, ολόκληρο ταξίδι.

Μια πρόχειρη σκέψη είναι ότι άμα κολλήσει (και καλοκαιριάσει) να οργανωθούμε με τον Γιάννη (που είναι πλέον "γειτονιά" με τον Ali), μπας και κάνουμε καμία session εξόρμηση.

Βέβαια το σχέδιο είναι μακροπρόθεσμο και αισιόδοξο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...  

 
Η δεύτερη version  μου φάνηκε ότι είχε πιο καθαρό ήχο. Παρόλο που σε κάποια σημεία παίζουν πολλά όργανα μαζί , ακούγονται όλα οκ.

Τι κομματάρα...(τα υπόλοιπα όταν το ανεβάσεις  ολοκληρωμένο στο music)

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout

Trending...

Νέα θέματα