blue είπε:
Eνδιαφέρον θέμα και ευχαριστούμε LK για την πλήρη απάντηση
@Blue,
Η απάντηση δεν είναι και τόσο πλήρης. Κυρίως κοίταξα πώς να τους προστατέψω από χοντρά λάθη
(τα οποία θα τους οδηγούσαν με μαθηματική ακρίβεια στο μπουζούριασμα) .
Και εξηγώ:
Ως υπαίθρια διαφήμιση κατά την έννοια του νόμου νοείται:
α. Οι έντυπες, οι χειρόγραφες, οι φωτεινές ή φωτιζόμενες και οι
ηλεκτρονικές ή άλλες διαφημίσεις σε:
αα) Κοινόχρηστους, δημοτικούς ή κοινοτικούς χώρους και
ββ) Σε ιδιωτικά κτίρια ή οικόπεδα.
β. Οι διαφημίσεις από τον αέρα, με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο.
γ. Οι διαφημίσεις σε χώρους σιδηροδρομικών, λιμενικών και αεροπορικών
σταθμών, σε στάδια και γήπεδα, σε οχήματα σιδηροδρόμων, τροχιοδρόμων,
ηλεκτροκινήτων αυτοκινήτων και κάθε τύπου δημόσιας χρήσης οχημάτων ή
στην εξωτερική επιφάνειά τους, σε στέγαστρα αφετηριών ή στάσεων
αναμονής επιβατών, αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών και σε
περίπτερα.
Η αλήθεια είναι ότι αν εξαιρέσει κάποιος τις ρητές απαγορεύσεις, και δούμε τη διάταξη που ορίζει που επιτρέπεται η υπαίθρια διαφήμιση, θα διαπιστώσει κανείς, ότι εκτός από τους ιδιωτικούς χωρους, οπού εκεί απαιτείται η έγκριση του ιδιοκτήτη φυσικά, όλα τα άλλα μπορούν να λάβουν χώρα σε καθορισμένους χώρους από τους δήμους και υπό την έγκριση αυτών. Στην ουσία λοιπόν , ενώ η αφισοκόλληση κατ’ αρχήν δεν απαγορεύεται , με τόσους περιορισμούς καθίσταται στην ουσία δυσχερής. Στην πράξη βλέπουμε ότι οι πιο πολλές διαφημιστικές αφίσες επικολλούνται είτε σε λαμαρίνες που κλείνουν ιδιωτικά εργοτάξια (ανακαινίσεις μαγαζιών π.χ.) ή σε ανοίκιαστα/ άδεια καταστήματα εξωτερικά στις βιτρίνες αυτών. Ακόμα και αυτή η αφισοκόλληση, το νόμιμο αυτής, τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης (έστω και εκ των υστέρων) της επικόλλησης (ανάρτησης) από τον ιδιοκτήτη. Στην ουσία , κατά τη γνώμη μου, το πιο ασφαλές είναι σε καταστήματα (εμπορικά, που άλλωστε έχουν και κόσμο που μπαινοβγαίνει) με τη ρητή συναίνεση του ιδιοκτήτη και αυτό μου έχει διδάξει ότι "δουλεύει" και η εμπειρία μου ως αφισοκολλητής (όταν ήμουν νέος και έπαιζα live).