cubase απορία σε mac mini και cubase

Superfunk είπε:
περιεργο καποτε καναμε ΔΙΣΚΑΡΕΣ σε 16 καναλια analog.....και μας περισσευανε κι ολας... ;D
Μπορεί να είχατε και τα λεφτά για να πληρώσετε….

εκτός κι αν ειναι να γραφoυμε μονο για μπασο-τύμπανα και κιθάρες.. δεν είναι ΟΛΗ η μουσικη drum-bass-guitar ομως...

 
Πάρα πολύ όμορφο το τραγούδι και πολύ ευρηματική παραγωγή. Ειλικρινά μπράβο, και θα έπρεπε τόσο αξιόλογα εγχειρήματα να προωθουνται ακόμα περισσότερο. Πάραυτα, ενορχηστρωτικά δεν είχει κάτι παραπάνω από την μπάντα που έπαιξε και από τα reverse effects που (επιτυχέστατα) χρησιμοποιήθηκαν και όποια άλλα ''εφφέ'' προστέθηκαν.

Αλλα αγαπητέ SF, δεν είναι αυτό το νόημα του θεματος. Όπως υπάρχουν κομμάτια που με 16 κανάλια είναι επιτυχίες, άλλο τόσο υπάρχουν και παγκοσμίως γνωστα κομμάτια που είχαν 116 κανάλια η 1116.. Τί σχέση έχει μ' αυτό που λέμε σ' αυτό το θέμα?

Δηλαδη, για ποιό λόγο να κάνουμε τέτοιου είδους παραλληλισμό; Είναι μουσικής φύσεως το θέμα με τίτλο "απορία σε mac mini και cubase''? Αν είναι θέμα μουσικολογίας (μετα χαράς να το συζητήσουμε) αλλά αλλου. Δλδ τα έργα του Chopin για πιάνο είναι πιο καλά από τις συμφωνίες Mahler επειδή ο ένας χρησιμοποίησε ένα όργανο και ο άλλος 80?

Οι παραγωγές των Beatles είναι καλύτερες από αυτές του Michael Jackson επειδη οι μεν είχαν λιγότερα κανάλια από τον δε?

Πάντα στα θέματα του Noiz πέρα από άμεσες λύσεις στα εκάστοτε ζητήματα, δημιουργείται χώρος για πολύ σημαντικές συζητήσεις από τις οποίες, όσες δεν καταλήγουν σε κοκορομαχίες, εξάγονται διαμαντάκια πληροφοριών.

Ας επανέλθουμε λοιπόν στο ζητούμενο και όχι να κάνουμε κουβεντα του τύπου ''και τι τα θες τόσα κανάλια'' κλπ. Αν ειναι έτσι, και τι το θέλουμε το DAW, και τι τον θέλουμε τον υπολογιστή, και τι τα θες τόσα όργανα, και παλιά δεν ηταν έτσι κοκ. Τα θέλουμε γιατι η τεχνολογία προχωράει, η μουσική προχωραει και δεν πρεπει να κλείνουμε τα μάτια στις εξελίξεις καθώς είναι για μας, στην υπηρεσία μας για να βοηθήσει να πάμε λίγο παραπέρα.

 
Συμφωνω απολυτα με οσα λες...απλα δεν χρειαζεται να δουλευεις στα...64 bit...για να εχεις ...καλυτερο ηχο.... ;D

Μεχρι περυσι εκανα ολες τις παραγωγες μου,πολλες με 40+ καναλια στα 32 bit χωρις απολυτως κανενα προβλημα.... φυσικα ηθελα να ΜΠΟΡΩ να  παω στα 299 καναλια και να πλακωθω στα vst   μια και πλεον δεν εχω μπαντα.. ;D.....οποτε οταν αγορασα το SONΑR X3 πηρα το 64 bit version...

HXHTIKA βεβαια δεν ακουσα ΟΥΔΕΜΙΑ διαφορα.....για τον απλο λογο οτι....δεν ειναι ΔΥΝΑΤΟΝ να υπαρχει  ;)

Φυσικα ετσι κι αλλοιως σε λιγα χρονια τα 32 bit θα ειναι ΠΑΡΕΛΘΟΝ οποτε πιο πολυ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ το συζηταμε το πραγμα... :)

 
αχα..λοιπον..καμια μεγαλη παραγωγη των 70ς μεχρι 90ς και πιο μετα, δε γινοταν με 16 καναλια!προσ θεου!ειναι κατι κονσολες τυπου σσλ που πιαναν μισο στρεμμα!και 24καναλοι κ ανω τεηπ ρεκορντερς!τωρα αγαπητε σουπερφανκ το τι ακους εσυ στο χωρο σου με το τί μπορει να ακου εγω στο χωρο μου απεχει πολυ πιστευω! ;D δεν ειπα πως ντε και καλα ισχυει απολυτα και δε μπορει κανεις να το αμφισβτησει αυτο που ανεφερα για τα μπιτς!!!! ας μη ξεχναμε πως ολα σχεδον τα προγραμματα οταν αλλαζουν την αρχιτεκτονικη τους αλλαζουν και την οντιο μηχανη τους!πχ προ τουλς 10 εεχουν ρτας ενω τα 11 ααξ!για το σοναρ δε ξερω!

 
Superfunk είπε:
Συμφωνω απολυτα με οσα λες...απλα δεν χρειαζεται να δουλευεις στα...64 bit...για να εχεις ...καλυτερο ηχο.... ;D

Μεχρι περυσι εκανα ολες τις παραγωγες μου,πολλες με 40+ καναλια στα 32 bit χωρις απολυτως κανενα προβλημα.... φυσικα ηθελα να ΜΠΟΡΩ να  παω στα 299 καναλια και να πλακωθω στα vst   μια και πλεον δεν εχω μπαντα.. ;D.....οποτε οταν αγορασα το SONΑR X3 πηρα το 64 bit version...

HXHTIKA βεβαια δεν ακουσα ΟΥΔΕΜΙΑ διαφορα.....για τον απλο λογο οτι....δεν ειναι ΔΥΝΑΤΟΝ να υπαρχει  ;)

Φυσικα ετσι κι αλλοιως σε λιγα χρονια τα 32 bit θα ειναι ΠΑΡΕΛΘΟΝ οποτε πιο πολυ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ το συζηταμε το πραγμα... :)

Τέλεια. Τώρα ερχόμαστε στο ζητούμενο

Έχουμε και λέμε, θα παραθέσω την εξής συλλογιστική: χωρις να σημαινει οτι το ενα υποκαθιστα το άλλο (μην πει κανεις, μα τι λές τώρα, πότε δεν θα φτάσεις τον φυσικό ηχο κλπ, ναι εννοείται - μιλάμε για την συγκεκριμένη ΣΥΝΘΗΚΗ και περισταση και μόνο. Το λέω για να προλάβω απαντήσεις)

AUDIO RECORDING

-Ποιός είναι ένας από τους καθοριστικότερους παράγοντες σε μια παραγωγή και εν γένει στο συνολικό αποτέλεσμα?

-Η ποιότητα ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ

-Πως θα έχω την καλύτερη δυνατη ποιότητα?

-Θα αγοράσω το καλύτερο όργανο - mic - pre - AD και παει λέγοντας

SAMPLE BASED παραγωγές | ας πούμε μόνο για ''προσομοιώσεις φυσικών οργάνων'' όχι για μπιτια και τοιαυτα. Οπου να σημειώσω ότι κι εσύ λες ότι πλεον δεν έχεις μπάντα οπότε αναγκαστικά αντικαθιστάς τα μέρη ας πουμε των τυμπάνων με δείγματα.

-Ποιός είναι ένας από τους καθοριστικότερους παράγοντες σε μια παραγωγη και εν τέλει στο συνολικό αποτέλεσμα?

-Η ποιότητα ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ

- Ποιές είναι οι καλύτερες πηγές σε sample libraries?

- Αυτες που εχουν όσο το δυνατον περισσότερες πληροφορίες από το φυσικό όργανο που αναπαριστούν.

-Ποιό είναι το χαρακτηριστικό τους?

-Εχουν τις μεγαλύτερες απαιτήσεις σε RAM

Συμπέρασμα?

Έχοντας χρησιμοποιήσει ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ''ΒΑΡΥΤΕΡΑ'' δείγματα έχω ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΗΓΕΣ αρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ συνολικό αποτέλεσμα.

Συνεπώς, καθως το 64bito μου δίνει ελευθερία να προσθέσω όλες μου της virtual πηγες στον μεγιστο βαθμό ποιοτητας και πιστοτητας θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα

 
ev88 είπε:
Συνεπώς, καθως το 64bito μου δίνει ελευθερία να προσθέσω όλες μου της virtual πηγες στον μεγιστο βαθμό ποιοτητας και πιστοτητας θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα

Δεν θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα από κάποιον που θα δουλέψει τις ίδιες βιβλιοθήκες σε 32μπιτο σύστημα, χρησιμοποιώντας ας πούμε πολλά PC- ή πολλαπλά ρενταρίσματα ή/και χαμηλά RAM cache με κάργα disk streaming.  ;)

 
Όλα όσα προανέφερα, (με συγχωρείτε και για τα μεγάλα posts) έχουν να κάνουν με εναν από τους τρόπους χρήσης του DAW που είναι η midi παραγωγές.

Αλλά σας είπε κανείς ότι ακομα και τα plugins δεν καταναλώνουν ram?

Οπότε, πολλά από τα παραπάνω ισχύουν και για audio production καθαρά.

Μπορεί το R-VOX των WAVES να είναι αστείο ως προς τους πόρους που χρησιμοποιεί, δεν θα λέγαμε το ίδιο όμως και για το JJP-BASS ας πούμε, ή τη σειρα της iZotope και πολλά ακόμα.

Και πάλι λοιπόν, προσθετικά σκεπτόμενοι, μπορούμε να καταλήξουμε στο ότι το 64bit ακουγεται, αλλά ΌΧΙ γιατί είναι καλύτερο απο ΜΌΝΟ ΤΟΥ αλλά γιατί δίνει ΑΠΕΙΡΩΣ περισσότερες πιθανότητες και ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ οι οπόιες ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν ΚΑΛΥΤΕΡΟ το τελικό αποτέλεσμα.

 
ev88 είπε:
Και πάλι λοιπόν, προσθετικά σκεπτόμενοι, μπορούμε να καταλήξουμε στο ότι το 64bit ακουγεται, αλλά ΌΧΙ γιατί είναι καλύτερο απο ΜΌΝΟ ΤΟΥ αλλά γιατί δίνει ΑΠΕΙΡΩΣ περισσότερες πιθανότητες και ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ οι οπόιες ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν ΚΑΛΥΤΕΡΟ το τελικό αποτέλεσμα.
Δεν ξέρω τι είναι οι "προσθετικά σκεπτόμενοι", αλλά εγώ που ανήκω στους "λογικά σκεπτόμενους", ας είμαι ο επόμενος που θα σου πει ότι αυτά που γράφεις είναι λανθασμένα. Στους πόσους λες να αρχίσεις να το σκέπτεσαι;

;)

 
manosx είπε:
Δεν θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα από κάποιον που θα δουλέψει τις ίδιες βιβλιοθήκες σε 32μπιτο σύστημα, χρησιμοποιώντας ας πούμε πολλά PC- ή πολλαπλά ρενταρίσματα ή/και χαμηλά RAM cache με κάργα disk streaming.  ;)

:) με latency που προλαβαίνεις να πας για καφε και να ξαναερθεις για να ακούσεις τη νότα που έπαιξες, η με την .. άβολη συνθήκη των διαρκών render..export, internal bus rec, bounce πες το οπως θες;

Μάλλον είμαι νεότερος και θέλω να παίζω το trillian με 64buffer size στην full εκδοχή του και ταυτόχρονα το Vienna Ensemble στο full και τα Abbey Road Drums του Kontakt realtime..το Ivory piano μαζί με όλα τα υπόλοιπα γιατί..ο ήχος εμπνέει

 
Μωρέ παίζε και με το νεροχύτη στη μπρίζα  ;D καλύτερο ΗΧΟ δεν θα έχεις παντως  ;D ;D

 
trolley είπε:
Δεν ξέρω τι είναι οι "προσθετικά σκεπτόμενοι", αλλά εγώ που ανήκω στους "λογικά σκεπτόμενους", ας είμαι ο επόμενος που θα σου πει ότι αυτά που γράφεις είναι λανθασμένα. Στους πόσους λες να αρχίσεις να το σκέπτεσαι;

;)

την διαφωνία δεν βλέπω  :P

προσθετικά εννοώντας ότι στο σύνολο, εαν χρησιμοποιήσω ποιοτικότερα plugins αρα παραπανω ram θα έχω ποιοτικότερο αποτελεσμα

αυτό είναι…''προσθετικό'' και όχι ''λογικό'' ?  8)

 
και όλα αυτά επειδή τσιγκουνεύομαι να πάω να πάρω cdιερά... :P να σας πω την αμαρτία μου θέλω να τρέξω το superior drummer και να γράψω με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο νότα νότα τα τύμπανα, κάτι που απλά δεν έχω βρει πως γίνετε στο logic και μαλών δεν το κόβω να γίνετε... βεβαια με εσάς που έμπλεξα μαλών πρέπει να geinw χασάπης! συνοπτικά... δεν με ενδιαφέρουνε τα bit αλλα να τρέχει το κολοπρογραμμα χωρίς αλχημείες βλέπε windows cubase... πατάς και έτοιμος... βεβαια αν καταλάθος κουνήσεις το usb blue screen επιτόπου... επίσης θέλω να μην πειραματίζομαι... δόξα την δουλειά μου μπορώ να ηχογραφώ σε κανονικό studio με κανονικό ηχολήπτη! αυτό που θέλω είναι να γράφω οδηγούς και drums για να μπορώ να τα στέλνω στην υπόλοιπη band a για μελέτη και διορθώσεις-μετατροπές..

 
randy_rhoads είπε:
και όλα αυτά επειδή τσιγκουνεύομαι να πάω να πάρω cdιερά... :P να σας πω την αμαρτία μου θέλω να τρέξω το superior drummer και να γράψω με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο νότα νότα τα τύμπανα, κάτι που απλά δεν έχω βρει πως γίνετε στο logic και μαλών δεν το κόβω να γίνετε... βεβαια με εσάς που έμπλεξα μαλών πρέπει να geinw χασάπης! συνοπτικά... δεν με ενδιαφέρουνε τα bit αλλα να τρέχει το κολοπρογραμμα χωρίς αλχημείες βλέπε windows cubase... πατάς και έτοιμος... βεβαια αν καταλάθος κουνήσεις το usb blue screen επιτόπου... επίσης θέλω να μην πειραματίζομαι... δόξα την δουλειά μου μπορώ να ηχογραφώ σε κανονικό studio με κανονικό ηχολήπτη! αυτό που θέλω είναι να γράφω οδηγούς και drums για να μπορώ να τα στέλνω στην υπόλοιπη band a για μελέτη και διορθώσεις-μετατροπές..

Αυτός είσαι randy, βάλε μια ταξη και ασε εμας τους geeks να διυλίζουμε τον κώνωπα...Κανενός η μουσική δεν εγινε καλύτερη ή χειρότερη απ' αυτά, ήμαρτον.

Στο Logic αυτο που ζητας γίνεται πανεύκολα. Ειναι το piano roll ψαξτο είναι πανομοιότυπο με το cubase όπως και με όλα οανω κάτω τα daws. Αφου εχεις ηδη το Logic δωστου την ευκαιρία, αξίζει, είναι πολυ ευχρηστο προγραμμα, φυσικα σταθερότατο, και κανει προφανώς όλα οσα ζητάς και πολλά παραπάνω. Κι εγώ παλίοτερα πήγα σε logic απο cubase και η διαφορά ήταν αμελητέα, όλα οσα θα χρειαστείς βρίσκονται μπροστά σου, και είναι υπόθεση 2-3ων βίντεο tutorial στο youtube για να δεις που βρίσκονται τα βασικα. 

Καλή συνέχεια

 
Για την κομπιουτερίστικη ιστορία στο off-topic, άσχετα από τα 32 ή 64 bit του συνόλου επεξεργαστής/λειτουργικό/DAW, το σήμα που γράφουμε είναι πάντα στα bit που έχουμε σετάρει την κάρτα ήχου (συνήθως 24 bit), οπότε δεν αλλάζει απολύτως τίποτα κατά την εγγραφή.

 


Η επεξεργασία της εγγραφής είναι άλλο καπέλο.


 


Παραθέτω ένα ωραίο αρθράκι από το νετ:



Advantages of 64-bit DAW over 32-bit float Digital audio workstation

 


Γενικά ενδιαφέρον είναι και αυτό το sticky που ξεκίνησε ο Νικόδημος:



Μixing στο ψηφιακό domain: DAW Test drive  

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top