Ανεξάρτητη πώληση μουσικής και φορολογική νομιμότητα

Οι δισκογραφικες απ οτι καταλαβαινω θελουν να πιουν το αιμα των καλλιτεχνων? :? :?
Πώς σου ήρθε αυτό;

Αν είναι δυνατόν...

 
Τι σχέση έχουν οι δισκογραφικές με την εφορία βρε pastelius;

Το θέμα έχει ως εξής.

Σε ότι αφορά την εφορία λοιπόν, πρώτα θα πρέπει να είσαι κάποιος ο οποίος παράγει - δημιουργεί.

Αρα θα πρέπει να υπάρχεις στην εφορία σαν μουσικοσυνθέτης. Θα μπορείς να πουλάς σχετικές υπηρεσίες δηλαδή.

Μετά για να πουλήσεις έτοιμο προιόν (CD) λογικά θα πρέπει να έχεις άδεια για εμπόριο. Αρα θα πρέπει να είσαι ταυτόχρονα και κάτι άλλο (έμπορος) ώστε να πουλάς είδος.

Το να έχεις περισσότερες ιδιότητες από μια δεν κοστίζει παραπάνω.

Αυτό που κοστίζει είναι το ΤΕΒΕ (200 -250 το μήνα), που είναι η ασφάληση σου και το ΦΠΑ (αν το προπληρώνεις χωρίς να έχεις εισπράξει από μεταχρονολογημένες επιταγές). Αν πληρώνεσαι μετρητοίς τότε δεν ισχύει και όλα είναι καλά.

Πάντως θα έπρεπε να τοποθετηθεί ο wasted sunsets στο θέμα σαν γνώστης.

Θα ρωτήσω τον λογιστή μου κι εγώ, καθώς είναι ενδιαφέρον.

Σήμερα ένας επιχειρηματίας μπορεί να συνθέσει - εκτελέσει - ηχογραφήσει - κόψει - διανήμει, μόνος του ένα CD. Καταλαβαίνετε ότι για κάθε στάδιο υπάρχει ξεχωριστός κωδικός στην εφορία.

Κι εμείς τα κάνουμε μόνοι μας!

Αντε να το εξηγήσεις τωρα...

 
Εμενα δεν μου εχει μεινει σταγονα αιμα,μου το εχουν πιει ολο αν δεν με πιστευεις να και μια χθεσινη μου φωτογραφια πριν βγω στο δρομο για αναζητηση ...αιματος!! :lol:

nosferatou2.jpg


 
Το να παίζεις μουσική είναι καλλιτεχνική δουλειά, το να την προωθείς όμως δεν είναι.

Οι καλλιτέχνες απαλλάσσονται του ΦΠΑ όταν παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε επαγγελματία για την άσκηση της δραστηριότητάς τους. (μαγαζάτορες, διοργανωτές συναυλιών κλπ) . Όταν τις παρέχουν απευθείας εντάσσονται κανονικά στο ΦΠΑ.

Όταν φτιάχνεις CD και τα πουλάς, σε τακτική βάση είσαι "επιτηδευματίας" και ασκείς εμπορική επιχείρηση. Ποια νομική μορφή θα έχει αυτή, προσωπική επιχείρηση ή εταιρεία, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Συνεπώς κάνεις έναρξη στην εφορία κανονικά, με όλα τα συμπαρομαρτούντα που ανέφερε ο Superfunk στην αρχή. Αν οι ετήσιες πωλήσεις σου είναι κάτω των 9000¤ έχεις δικαίωμα να μην τηρείς βιβλία, και να μην εκδίδεις αποδείξεις.

Ή γραφειοκρατία όμως που σε περιμένει όμως είναι πραγματικά απίστευτη.

Χρειάζεται μια κάποια διοικητική υποστήριξη γι αυτή τη δουλειά.

Ίσως μια "κολλεκτιβίστικη" οργάνωση, με άτομα που θα αναλάβουν αυτού του είδους τις διεκπεραιώσεις για πολλούς καλλιτέχνες μαζί, (συνέργεια - οικονομία πόρων) να περπάταγε κάπως.

*edit. Αφεντικό, όταν ξεκίνησα να γράφω η σελίδα ήταν 2 :lol:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χρειάζεται μια κάποια διοικητική υποστήριξη γι αυτή τη δουλειά.

Ίσως μια "κολλεκτιβίστικη" οργάνωση' date=' με άτομα που θα αναλάβουν αυτού του είδους τις διεκπεραιώσεις για πολλούς καλλιτέχνες μαζί, (συνέργεια - οικονομία πόρων) να περπάταγε κάπως.[/quote']

Φοβερή ιδέα!
 
χμμμ... κάτι σκέφτηκα... θα σας πω εν καιρώ αφού το εξετάσω... 8)

 
Πέραν της πλάκας' date=' το να βάζεις τη μουσική σου στο ίντερνετ δεν είναι σα να το στέλνεις στο διάστημα, αλλά σα να το στέλνεις στη γη.

Είναι η έμπρακτη αναγνώριση του ότι μπορεί να υπάρχει κοινό για την προσπάθειά σου, έξω από τα συνήθη κανάλια προώθησης.

Αυτό είναι αξιέπαινο, όχι μεμπτό.[/quote']

Συμφωνώ με αυτό,αλλά αναρωτιέμαι μήπως το βλέπουμε αποκλειστικά από την σκοπιά μας και των ομοίων μας.Το λέω επειδή το ποσοστό των ελλήνων χρηστών του ιντερνετ είναι τραγικά μικρό (έχει ακουστεί μάλιστα εδω μέσα πολλές φορές οτι όποιος ασχολείται σοβαρά με τη μουσική δεν ασχολείται με το νετ,φράση με την οποία ΔΕΝ συμφωνώ απόλυτα ,αλλά τη δέχομαι ως ένα βαθμό)

Για αυτό:

Είναι η έμπρακτη αναγνώριση του ότι μπορεί να υπάρχει κοινό για την προσπάθειά σου, έξω από τα συνήθη κανάλια προώθησης.
μια κυνική διατύπωση θα μπορούσε να είναι και αυτή:

"ό,τι μαλακία και να κάνεις,πάντα θα υπάρχει μια μερίδα μουσικών που θα την υποστηρίξει για τους δικούς της λόγους,κύρια θέση μεταξύ των οποίων αποτελεί η πραγματικότητα οτι μια καλή κουβέντα δεν κοστίζει τίποτα"

Θυμίζω για την παραπάνω τοποθέτηση, τις απόψεις που είχαν διατυπωθεί στο thread "γιατί δεν πάει ο κόσμος στα live?" ,του τύπου "πάω για να υποστηρίξω ,έτσι ώστε να έρθουν κ αυτοί στο δικό μου"...

Φιλικά, ένας αντίλογος για σκέψη είναι,δε λέω οτι έτσι είναι (κι εγώ ψάχνω να δω πως είναι)
 
χμμμ... κάτι σκέφτηκα... θα σας πω εν καιρώ αφού το εξετάσω... icon_cool.gif
Ok then όταν το βρεις πες μας παππού! :)

 
@blue

Είμαστε ελαφρώς off-topic, αλλά δράττομαι της ευκαιρίας για να παρατηρήσω το εξής: η ενδιαφέρουσα/καλή/όπωςθεςπεςτην μουσική ποτέ δεν αφορούσε την πλειοψηφία του κοινού - εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις χαρισματικών ανθρώπων που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Αυτό - στο βαθμό που κάποιος το αποδέχεται - έχει μεγάλη σημασία για τον καθορισμό μίας πολιτικής προώθησης της μουσικής του. Είναι άλλο πράγμα να αναζητάς τρόπους να σε ακούσουν όλοι και όλες, και διαφορετικό πράγμα να αναζητάς τρόπους να σε ακούσουν άνθρωποι που εκ' των πραγμάτων έχουν επιλέξει να ενημερώνονται και να αναζητούν το καινούργιο.

Το (μικρό, αλλά διαρκώς αυξανούμενο) ποσοστό των ελλήνων χρηστών του ίντερνετ εμπίπτει σαφώς σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων και εμένα προσωπικά θα μου έφτανε - και με το παραπάνω - σαν κοινό για τις μουσικές μου προσπάθειες - αν ποτέ αποφάσιζα να τις δημοσιοποιήσω.

Τώρα για τον "αυτονόητα" καλό λόγο που αναφέρεις, όπως και για τον κίνδυνο να τον ακούν κάποιον μόνο οι όμοιοί του, ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα. Δηλαδή, ποιοί θα τον άκουγαν, οι αν-όμοιοί του; Εν' τάξει, ο "αυτονόητα" καλός λόγος φαντάζει (και συχνά είναι) υποκριτικός, αλλά γι' αυτό ας όψεται η άθλια κοινωνική μας παιδεία που μας έχει μάθει μια ζωή να μη λέμε αυτό που πραγματικά εννοούμε (και μάλιστα να προτιμάμε την προσποιητή ευγένεια από την ειλικρινή αγένεια), αλλά να είσαι σίγουρος ότι το ίδιο φαινόμενο επικρατεί σε κάθε παράμετρο της κοινωνικής μας ζωής, ακόμη και τις συναυλίες.

Η κα. Γιαννάτου, της οποίας η δήλωση ήταν αφορμή γι' αυτή την παρεκτροπή, παραδέχεται ότι έχει μείνει πίσω. Συμφωνώ, αλλά όχι σε σχέση με το ίντερνετ. Έχει μείνει πίσω στην δυνατότητα/ικανότητα αντίληψης της ολέθριας επιρροής που έχουν σήμερα οι παραδοσιακά αποδεκτοί τρόποι προώθησης μουσικού υλικού, οι οποίοι μας έχουν καταδικάσει στο να ακούμε τα ίδια και τα ίδια (από ραδιόφωνα, τηλεοράσεις), καταπιέζοντας τη φυσική ποικιλλία που υπάρχει γύρω μας και σπρώχνοντας ακροατές και δημιουργούς σε μία εικονική πραγματικότητα στην οποία η Μάρω Λύτρα περνιέται για τραγουδίστρια.

 
Μαζί σου 1000% eye. Να μην ήσουν και τόσο επιθετικός ενάντια στο youtube θα συμφωνούσα ακόμη περισσότερο

 
Βρε κ γω συμφωνώ αλλά λέω υπάρχει κ η άλλη όψη,που ακόμα πιστεύω οτι είναι τουλάχιστον της ίδιας βαρύτητας.

Πάντως το μικρό ποσοστό των χρηστών δε νομίζω οτι αρκεί,γιατί απλά περιέχει ενα ακόμα μικρότερο ποσοστό,δλδ μια υποομάδα (μουσικοί-ακροατές(?)*) μίας άλλης υποομαδας (χρήστες).Δε λέω να ακούνε οι βοσκοί στα όρη πειραματισμούς από laptop και kaoss pad,για να ικανοποιηθώ από τη δύναμη του νετ,απλά θέλω να δώσω κ λίγο δίκιο στη Σ.Γ. (μην ξεχνάμε για ποιά εταιρεία ηχογραφεί) ,από την πλευρά οτι ίσως στο νετ να ανατροφοδοτείται ενας ναρκισσισμός μεταξύ φίλων,αποκλείοντας έτσι την προσπάθεια κάποιου να βρει καλή μουσική.

* : Στα myspace,soundclick κλπ εχετε δει κανέναν να ψάχνει μουσική σαν ακροατής ?Ξέρετε κάποιον που θα πλήρωνε για να αποκτήσει ενα demo cd?Φυσικά όχι για τα λεφτά ,αλλά αν σ αρέσει κάτι δεν θα θέλεις να το αποκτήσεις κάνοντας μια μικρή θυσία?Γιατί εγώ βλέπω μια "υποστήριξη της φάσης" που απλά τροφοδοτεί την παραπάνω κυνική διατύπωση.

ΥΓ.όντως είμαστε offtopic,δεν το παμε σε αλλο thread αν είναι να το συνεχίσουμε?

 
Οff topic αλλά να διευκρινήσω.

Το χαμηλό ποσοστό διείσδησης του internet στην Ελλάδα δεν αφορά καθόλου αυτόν που απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά.

Μόνον αυτούς που γράφουν ελληνικό στίχο.

Αλλά αυτοί έτσι κι αλλιώς τυγχανουν ευρύτερης προσοχής από τις δισκογραφικές.

Αρα λοιπόν, υπάρχει πλέον ένα μεγάλο κανάλι που δεν υπήρχε ποτέ για τους παραπονούμενους με ξένο στίχο ή instrumental δημιουργίες (jazz, ethnic, κλπ) που απευθύνεται σε ειδικό μεν, αλλά παγκόσμιο κοινό.

Εκεί βέβαια για να ξεχωρίσεις δεν είναι τόσο απλό όσο στην ψωροκώσταινα.

Πέρα από καλός μουσικός (υπάρχουν πολλοί παγκοσμίως...) πρέπει να είσαι και καλός στην όλη διαδικασία που έπεται μέχρι τον τελικό καταναλωτή / αγοραστή.

Ποιός είπε ότι ήταν εύκολο; :D

 
Δυστηχως στην ελλαδα οι χρηστες του ιντερνετ αλλα ακομα και οι κατανα

λωτες του παραδοσιακου τροπου (cd) ειναι μικρης ηλικιας κατα 95%.

Και εναι επιρεπεις σε οτι επιβαλει η μοδα ,ακομα και αν προκειται για την Μαρω λυτρα.Οποτε οτιδηποτε περα απο τα καθιερωμενα ειναι καταδικασμενο. :( Εκτος του live.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top