Κατά τα άλλα' date=' θα ήθελα την απάντησή σου στο μεγάλο "ΓΙΑΤΙ;". Γιατί οι Kraftwerk ή ο Jarre παράτησαν τις αναλογικές ιστορίες αφού τους εξασφάλιζαν την ειδοποιό ακουστική διαφορά; Δεν είχαν λεφτά; Είναι και αυτοί αλεπουδίτσες που τα κάνουν κρεμαστάρια; Ή κάτι άλλο;[/quote']
Συγγνώμη για την καθυστέρηση Wow!, αλλά μόλις τώρα είδα το πόστ. Λοιπόν ας ξεκινήσω πρώτα με τους kraftwerk λέγοντας σου πως η παραπάνω μπάντα δεν ήταν ποτέ 100% μουσική μπάντα αλλα περισσότερο ή σε ένα μεγάλο βαθμό τουλάχιστον, επιστήμονες. Οι πρωτοπόροι λοιπόν κράφτβερκ, γύρω στο 1980 και κάτι, αποφάσισαν να αλλάξουν όλο τους τον εξοπλισμό και να τον κανουν τελείως ψηφιακό. Αν λοιπόν πιστεύεις ότι οι δισκογραφικές πωλήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως παράδειγμα, πες μου ποιοί δίσκοι των κράφτβερκ πούλησαν περισσότερο, από το kraftwerk 1(1971) μέχρι το computer world(1981) που ήταν και το τελευταίο τους αναλογικό album ή απο το computer love μέχρι σήμερα?
Όσον αφορά στο Γιάννη Μιχάλη Jarre τώρα, η μόνη απάντηση που μπορώ να σου δώσω είναι ένα κομμάτι μιας δικής του συνεντευξης:
Despite Jarre's pioneering project he remains faithful to the analogue quality of Oxygene, an album now approaching 30 years of age. With the new tracks he admits he tried to keep the same feel and he enjoys the immediacy of laptop composing, with him having written one of the new tracks on a plane to Asia. However he still holds the old approach close to his heart:
"All DJs would agree with me - the analogue equipment and quality is the best. Look at turntables and synthesizers!"
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το μεγάλο λάθος των κράφτβερκ δεν ήταν ότι χρησιμοποίησαν ψηφιακή τεχνολογία τόσο, όσο το ότι τη χρησιμοποίησαν αποκλειστικά, χωρίς να κρατήσουν κανένα στοιχείο του παλιού τους εξοπλισμού.
Πώς να το κάνουμε ρε παιδί μου, το bob moog δεν τον πετας έτσι απλά στα σκουπίδια :wink: