Amplitube για live χρήση

BillTrantos

Δυνατό μέλος
Staff member
Πόντοι
1,058
Καλησπέρα παιδιά!Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το Amplitube 3 για κάποια live εμφάνιση; Αν ναι,πώς το έκανε; Επίσης θα ήθελα αν έχετε το χρόνο,να μου αναφέρετε όποιες εμπειρίες έχετε από το συγκεκριμένο εγχείρημα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

BillTrantos είπε:
Καλησπέρα παιδιά!Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το Amplitube 3 για κάποια live εμφάνιση; Αν ναι,πώς το έκανε;
Έχω χρησιμοποιήσει το Guitar Rig (που είναι το ίδιο) μέσω Mac laptop και έξοδο από αυτοενισχυόμενο για πλήκτρα (όταν χρησιμοποιείς laptop-software, είναι η καλύτερη λύση σε σχέση με τον ενισχυτή).

Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

http://www.noiz.gr/index.php?topic=189903.250

και εδώ

http://www.customshop.gr/?page_id=1585

ΥΓ. Για τεχνικές πληροφορίες, γιατί εγώ είμαι άσχετος -μου δίνουν και παίζω-...στείλε ένα pm στον Marillion να σου πεί τις λεπτομέρειες.

Σ'ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντησή σου!Μια ακόμα ερώτηση όμως: Θα έχω καλό ήχο αν περνάω την κιθάρα στο laptop με το pod xt και να βγάζω τον ήχο από monitors?

BillTrantos είπε:
Θα έχω καλό ήχο αν περνάω την κιθάρα στο laptop με το pod xt και να βγάζω τον ήχο από monitors?
Γιατί δεν το δοκιμάζεις? Από τη δοκιμή ξέρω ότι η σύνδεση με κανονικό ενισχυτή βγάζει άσχημο ήχο

Ναι πρέπει να το δοκιμάσω,και αν δεν θα ακολουθήσω τη δική σου δοκιμασμένη λύση!Ευχαριστώ πολύ!

BillTrantos είπε:
Σ'ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντησή σου!Μια ακόμα ερώτηση όμως: Θα έχω καλό ήχο αν περνάω την κιθάρα στο laptop με το pod xt και να βγάζω τον ήχο από monitors?
σαφώς...αρκεί να έχεις χρόνο ώστε να "διαμορφώσεις" τον ήχο κατάλληλα για σωστό αποτέλεσμα....

Γιατί δεν το δοκιμάζεις? Από τη δοκιμή ξέρω ότι η σύνδεση με κανονικό ενισχυτή βγάζει άσχημο ήχο
αυτό νομίζω συμβαίνει γιατί το λάπτοπ στέλνει ήχο με διαφορετικές συχνότητες από μια κιθάρα....

ο ενισχυτής περιμένει τον ήχο της κιθάρας(έχει σχεδιαστεί εννοώ) και το πάντρεμα με αυτό του λάπτοπ δεν έχει καλό αποτέλεσμα...