ευχαριστώ για την απάντηση. οκ το έπιασα. Άν τελικά το truss rod χρειαστεί ρύθμιση πως θα το καταλάβω?harilatron είπε:Το πιο πιθανό είναι ότι το trussrod δεν θα χρειαστεί ρύθμιση.
Πρέπει μόνο να ξεβιδώσεις λίγο (όσο χρειαστεί) τις 2 βίδες που τεντώνουν τα ελατήρια στην πίσω πλευρά.
(Αυτές στα αριστερά.... http://www.mattemusic.com/sbr.jpg )
Μην φοβασαι δεν θα χρειαστει.Άν τελικά το truss rod χρειαστεί ρύθμιση πως θα το καταλάβω?
Αν κατέβω 2 νούμερα πάλι δεν θα χρειαστεί ρύθμιση το truss rod? Γιατί προτείνεις 9άρες? Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος?TSotir είπε:9/αρες να βαλεις. Οι στραβοκαστερ δουλευουν καλυτερα με αυτο το νουμερο.
Ειναι πιο σεσιοναδικες και κυριλατες.
Οταν λες καλυτερα τι εννοεις ακριβως?TSotir είπε:9/αρες να βαλεις. Οι στραβοκαστερ δουλευουν καλυτερα με αυτο το νουμερο.
Ειναι πιο σεσιοναδικες και κυριλατες.
Λάθος. Αν και στην πραγματικότητα δεν υπάρχει λόγος να πειράζουμε συνέχεια το trussrod αυτό είναι πολύ πιθανό να απαιτηθεί όταν φέρουμε την κιθάρα για πρώτη φορά στη χώρα μας, στα μέτρα μας κλπ. Αν έχεις κατανοήσει τι κάνει και πως δουλεύει (σιγά το πράγμα) δεν είναι μεγάλη υπόθεση να το ρυθμίσεις μόνος σου.TSotir είπε:Κατα πρωτον δεν βαζουμε ποτε χερι στο truss rod σε σεταρισμα κιθαρας. Χερι στο truss rod θα βαλουμε μονο σε παθολογικες καταστασεις, τις οποιες καλυτερα να διαχειριζεται καποιος εξειδικευμενος ανθρωπος (ειτε εμεις αν εχουμε πειρα ειτε καποιος μαστορας).
Τα truss rod ειναι ρυθμισμενα απο τη μανα τους, και μαλιστα αν το οργανο ειναι καποιου σοβαρου κατασκευαστη.
...
Τι λες μωρέ ΤSotir? Τι είναι αυτά με τα μήκη κύματος? ;D....
2ον. Εχουν περισσοτερο σαστειν και περισσοτερη "μουσικοτητα" (παλονται περισσοτερη ωρα και με μεγαλυτερο μηκος κυματος). Φυσικα αυτο ειναι αντιθετο για πρακτικες jazz, αλλα απο την αλλη και οι στρατοκαστερ δεν ειναι και το οργανο των τζαζιστων.
...
Το truss rods ειπα ειναι εκει για αλλο λογο και οχι για να σεταρουμε την κιθαρα μας.Λάθος.
Μαλλον το εθεσα λαθος το θεμα, σκοπιμως μεν γιατι δεν γνωριζω που απευθυνομαι αλλα....λαθος, γι αυτο να το βαλω στη σωστη του βαση.Τι λες μωρέ ΤSotir? Τι είναι αυτά με τα μήκη κύματος?
Οι κιθαριστες jazz βαζουν μεγαλα διαμετρηματα δηλαδη για μεγαλυτερα σαστειν, τα οποια για αυτους ειναι τα ζητουμενα???γενικά βαρύτερες χορδές έχουν κατά κανόνα μεγαλύτερο sustain...
Γιατί?TSotir είπε:Φιλε harilatron, το παραδειγμα σου μου φαινεται λιγο ατυχες......
...
Τι εννοεις??Dnightshade είπε:Οκ αν action είναι αυτό που λες, όταν ρυθμίζω το truss rod ο φούρνος στο σαλόνι μου το γυρνάει από αέρα στους 180 βαθμούς ρίχτερ σε διαστημόπλοιο 170 τάβλι δεξιά.
έμενα θραύεται 184.3 σκάκι βορειοανατολικά.. έχω κάποιο πρόβλημα?Dnightshade είπε:Οκ αν action είναι αυτό που λες, όταν ρυθμίζω το truss rod ο φούρνος στο σαλόνι μου το γυρνάει από αέρα στους 180 βαθμούς ρίχτερ σε διαστημόπλοιο 170 τάβλι δεξιά.
TSotir σε παρακαλώ μην επικαλείσαι τη Φυσική. ;DTSotir είπε:Για τον απλουστατο λογο για τον οποιο ειναι αλλη η κινηση ενος εκρεμους στην οποια ταλαντωση καθοριστικο ρολο παιζει το βαρος του εκρεμους και διαφορετικη η ταλαντωση μιας χορδης στην οποια πολυ μικρο ρολο παιζει το βαρος (σχεδον αμελητεο. και ειναι λογικο διοτι ποσο βαρος θα εχει μια χορδη??!! ;D) αλλα το μηκος της χορδης.
Στην ουσια και τα δυο μεγεθη (βαρος και μηκος) παιζουν ρολο και στις δυο ταλαντωσεις, αλλα με τελειως διαφορετικο ποσοστιαιο μεριδιο.
Ειναι τελειως διαφορετικα κεφαλαια στις ταλαντωσεις στη φυσικη, και συγκρινοντας τα μπορεις να πας σε λαθος συμπερασματα.
λες ότι αλλάζοντας χορδές αλλάζει η ταχύτητα διάδοσης του κύματος?harilatron είπε:TSotir σε παρακαλώ μην επικαλείσαι τη Φυσική. ;D
(Η συχνότητα του εκκρεμούς ΔΕΝ εξαρτάται από τη μάζα... πήγαινε να δεις. Αντίθετα, η ταχύτητα του ήχου στην χορδή και κατ επέκταση και η συχνότητα + αρμονικές για δεδομένη τάση) εξαρτώνται από τη μάζα ανά μονάδα μήκους. )