• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

αλλαγη μαγνητων σε gibson les paul standard

kpeyos είπε:
Από άποψη μαγνητών και μόνο ο Gary Moore χρησιμοποιεί σε όλες τις κιθάρες (και στου Peter Green που αγόρασε) Tom Holmes, οι οποίοι είναι πανάκριβοι και δυσεύρετοι.
Αυτο που το διαβασες φιλε μου??απο περιεργεια σε ρωταω.

 
solega είπε:
Αυτο που το διαβασες φιλε μου??απο περιεργεια σε ρωταω.
Παιζει καπου το ειδα σε utube και γω αυτο. Μη ζητας πολλα αν το βρω θα το παραθεσω

 
Μια που αναφέρθηκε ο Peter Green να πουμε για τους PG Blues της Bare Knuckle που είναι κομμένοι και ραμμένοι στον ήχο του, όπως επίσης και οι Stormy Monday της ίδιας εταιρείας, πολύ warm μαγνήτες, low output δουλεύουν εξίσου καλά σε solid και semi hollows.

 
+100000000 για τους Bare Knuckle!Πολύ καλοί μαγνήτες,ηχητικά και κατασκευαστικά,αν και προσωπικά πλέον δεν είμαι πολύ σύμμαχος των αλλαγών πάνω σε μία κιθάρα,εκτός και αν όντως υπάρχει σοβαρή ανάγκη.Τώρα για τους Burstbuckers θα συμφωνήσω,είναι πολύ καλοί μαγνήτες με ιδιαίτερη χροιά.Τελικώς θα πω και 'γω να μην βιαστείς να τους αλλάξεις και να πάρεις τον χρόνο σου,να τους ακούσεις καλύτερα.

 
Εγω παντως σε μια l.p standard premium plus του2002 που εχω, αντικατεστησα τους burstbuckers 1και2 με τους κλασσικους paf 57και paf57+.

H κιθαρα εγινε ακομα πιο ''ξυλινη''  με περισσοτερο  sustain και λιγο πιο γλυκια.

Ας μην ξεχναμε ομως οτι εγω αυτο εψαχνα οποτε η αλλαγη ειναι ικανοποιητικη για τα δικα μου αυτια (μεχρι να βρεθει κατι καλυτερο...) ;)

 
kpeyos είπε:
Solid με την κυριολεκτική έννοια είναι μόνο οι όλες οι custom shop, εκτός από τις Cloud 9.

To "σωστό" βάρος για μια solid είναι κοντά στα 4,5 κιλά και συνήθως τα ελαφριά μαόνια με τα σωστά specs τα κρατάνε για τις ακριβότερες custom shop (R9, Murphy κλπ)

Kατα τ' άλλα οι Standard ανάλογα με το μοντέλο από το 1980 και μετά είναι τρυπημένες με dremel για weight relieve, και προσφάτως έχουν κυκλοφορήσει και chambered.
έχεις δίκιο, αντιγράφω από lp forum:

Gibson USA
Weight-relief started around 1982/1983. Every Gibson USA Les Paul between 1982 - 2007 is weight-relieved. They do not have solid-body construction. Weight-relief is also known as "swiss cheese holes" and refers to the nine holes drilled out of the body in order to reduce the weight of the guitar.


 


Chambering officially began for 2007 but the late 2006s are also chambered. Any Les Paul made after October 2006 maybe or likely is chambered. Every 2007 and newer Gibson USA Les Paul is chambered, except for the Les Paul Traditional. The Les Paul Traditional has swiss cheese holes. Chambering is essentially hollowing out the body. Again, this is in order to reduce the weight of the guitar.


 


Gibson Custom Shop



Gibson's Custom Shop makes regular production guitars and historic reissues. The regular production guitars, such as the Les Paul Custom, are also weight-relieved. They do not have solid-bodies.


 


The historic reissues are solid. All historic reissues, be it Standards or Customs, are solid. The exception being the chambered reissues. Chambered reissues are often referred to as Cloud 9 guitars. They are identified by their serial number, which begins with CR. chambered-reissue.org


 


So,


 


A 2003 Les Paul Classic is weight-relieved



A 2008 '57 reissue is solid



A 1995 Les Paul Standard is weight-relieved



A 2009 Chambered '58 reissue is chambered



A 2008 Les Paul Studio is chambered



A 1987 Les Paul Custom is weight-relieved



etc.




μια ματιά που έριξα, πάντως, οι απόψεις για το ποιες είναι chambered, weight-relieved (και με ποσες τρύπες!!), solid, τι βάρος και τι ήχο έχουν ή πρέπει να έχουν, διίστανται. (Εννοείται!!!).

και ένα ωραίο graph

pickups_output-chart.jpg


(Γιατί δεν κάνουν οι EMG για Moore?)

 
darshan είπε:
(Γιατί δεν κάνουν οι EMG για Moore?)
μαλιστα εχω την εντύπωση οτι ενα διάστημα φορούσε EMG χωρις να ειμαι σίγουρος...κατι για τον 81 emg...η οχι ???

..βασικα σας ευχαριστω για τη συμετοχη...οσο για το αν εχω ακουσει τους Pro..οχι δεν γιατι δεν εχω εναν καλο λαμπατο.(συντομα ομως ;) )

Αλλα επειδη Θα παει στον τεχνικο η κιθαρα σκεφτικα οτι ευκαιρια ηταν να τους εβαζα.

...αλλα αμα λετε οχι...οχι  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@ solega. Δεν μπορώ να θυμηθώ, αλλά μια πληροφορία σαν κι αυτή (το να αλλάξει δηλαδή κάποιος τους original pafs στην κιθάρα του Peter Green οι οποίοι είναι και απο τους πλέον κοπιαρισμένους) σίγουρα εντυπώνεται. Είμαι σίγουρος ότι με λίγο ψάξιμο στο net θα το βρεις..

@ darshan.

Oι ΕMG δεν κάνουν για δύο λόγους.

1) Είναι τίγκα στα μεσαία

2) Έχουν μηδενικό complexity και overtones.

Άρα δεν έχουν σχέση με αυτό που εννοούμε ήχο PAFs (για το ποιά είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού PAF μπορείτε να διαβασετε κάποιο απ' τα δεκάδες άρθρα του LPF).

@ Andreas Black

1) Mπορεί και να παιζε στην "χαμένη δεκαετία" (γνωστή και ώς 80s)  ;D

 
kpeyos είπε:
@ Andreas Black

1) Mπορεί και να παιζε στην "χαμένη δεκαετία" (γνωστή και ώς 80s)  ;D
Τό 'πιασα να σαι καλα!..την αφηνω οπως εχει!

 
αυτο το θεμα με το weight relief παει να μας τρελανει. ειχα μια Gibson lp Standard 2003. ηταν σημαντικα πιο ελαφρια απο μια Gibson lp Standard του 1996. δηλ η πρωτη ηταν πιο τρυπητη απο την δευτερη? η 2003 ειχε και τους ββ μαγνητες και ηδη ακουστικα η κιθαρα ειχε εναν πιο resonant ηχο αλλα ακουγοταν πιο κουφια απο την 1996.

με τον κατω ββ μαγνητη ο ηχος δεν ειχε την βαρυτητα μιας λες παυλ αλλα καπως βελτιονοταν με εναν Shure pickup me orea overtones  :)

παλι ομως κατι ελειπε: sustain... :(

τελικα την εδωσα και πηρα μια δευτερη παλι μοντελο του 1996 και να φανταστειτε ιδιας χρονιας και οι δυο, πιο bright h cherry apo thn vintage burst  με τους εργαστασιακους μαγνητες και οι δυο.

 
kpeyos είπε:
@ darshan.

Oι ΕMG δεν κάνουν για δύο λόγους.

1) Είναι τίγκα στα μεσαία

2) Έχουν μηδενικό complexity και overtones.

Άρα δεν έχουν σχέση με αυτό που εννοούμε ήχο PAFs (για το ποιά είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού PAF μπορείτε να διαβασετε κάποιο απ' τα δεκάδες άρθρα του LPF).
18volt, κόβεις από το volume και τα πράγματα "αποσυμπιέζονται", πάντα βέβαια όταν υπάρχει έστω και λίγο drive. Σαφώς και ο blues ήχος δεν είναι η περιοχή τους (αν και ο Gary είναι γενικά γκαζιάρης...). Ο 81 σε neck μου είχε φανεί πολύ κοντά σε vintage ήχο. Μήπως είμαι biased?  ;D

 
darshan είπε:
18volt, κόβεις από το volume και τα πράγματα "αποσυμπιέζονται", πάντα βέβαια όταν υπάρχει έστω και λίγο drive. Σαφώς και ο blues ήχος δεν είναι η περιοχή τους (αν και ο Gary είναι γενικά γκαζιάρης...). Ο 81 σε neck μου είχε φανεί πολύ κοντά σε vintage ήχο. Μήπως είμαι biased?  ;D
λοιπον φιλε μου εδωσες ιδεα..περαν της Gibson εχω και μια Les Paul αγνώστου πατρός  οπου φόραγε τους EMG 60/81 και θα κανω την παρακατω μόντα που ξεθαψα..

http://www.noiz.gr/index.php?topic=168143.0

..  ελπίζοντας για να μειώσω λιγο το κομπρεσαρισμα και να παιζω με το volume για πιο rock και ισως και blues καταστασεις!!!

...ελπιζω δηλ  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
EMG Web site

Can I use multiple batteries?

Yes. If you’ve got room for multiple batteries in your guitar, you can use two batteries

wired in series to power your onboard circuitry at 18 volts. The output level will not

appreciably increase, but you’ll have increased headroom and crisper transients. This

is especially useful for percussive/slap bass styles where you can generate enormous

instantaneous power levels across the entire frequency spectrum.

You can also wire two batteries in parallel to provide a regular 9 volt supply but with

much longer lifespan between battery changes.

Although most of our products are rated for 27 volts, we recommend a maximum of 18

volts. The additional benefi ts of 27 vs. 18 volts are negligible.

θα το δοκιμασω... ;D

 
kpeyos είπε:
για τον jimmy page που έπαιζε με 8άρες έχουμε να πούμε κάτι; μάλλον θέμα γούστου είναι το πάχος...
αν ο φίλος είναι ο page, πάω πάσο..το ότι χάνει το όργανο είναι πέραν αμφισβήτησης..

 
kpeyos είπε:
για τον jimmy page που έπαιζε με 8άρες έχουμε να πούμε κάτι; μάλλον θέμα γούστου είναι το πάχος...
+1000

αλλωστε ο απολυτος,κατα τη γνωμη πολλων, ηχος Les Paul ( αυτος του Billy Gibbons) απο....8αρες βγαινει... ;)

Δεν υπαρχει "καλυτερος" ηχος λογω βαρυτερων (ή ελαφρυτερων) χορδων,υπαρχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ηχος (σε αλλους αρεσει ο ηχος & η αισθηση των βαρυτερων χορδων και σε αλλους των ελαφρυτερων)

Επ'ουδενι δεν ισχυει η εξισωση βαρυτερες χορδες=καλυτερος ηχος.

(εξαλλου η κιθαρα ειναι μονο ενα μικρο ποσοστο...παραγομενου ηχου....για το μεγαλυτερο ευθυνονται οι ενισχυτες και τα εφε)

παντως καλο ειναι να πειραματιζεστε με το string gauge στις διαφορες κιθαρες σας ακομα και αν ειναι ιδια μοντελλα,εκπληκτοι θα ανακαλυψετε οτι καποιες παιζουν καλυτερα με 9αρες,καποιες με 10αρες και καποιες με 11αρες ;)

 
Superfunk είπε:
+1000

αλλωστε ο απολυτος,κατα τη γνωμη πολλων, ηχος Les Paul ( αυτος του Billy Gibbons) απο....8αρες βγαινει... ;)

Δεν υπαρχει "καλυτερος" ηχος λογω βαρυτερων (ή ελαφρυτερων) χορδων,υπαρχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ηχος (σε αλλους αρεσει ο ηχος & η αισθηση των βαρυτερων χορδων και σε αλλους των ελαφρυτερων)

Επ'ουδενι δεν ισχυει η εξισωση βαρυτερες χορδες=καλυτερος ηχος.

(εξαλλου η κιθαρα ειναι μονο ενα μικρο ποσοστο...παραγομενου ηχου....για το μεγαλυτερο ευθυνονται οι ενισχυτες και τα εφε)

παντως καλο ειναι να πειραματιζεστε με το string gauge στις διαφορες κιθαρες σας ακομα και αν ειναι ιδια μοντελλα,εκπληκτοι θα ανακαλυψετε οτι καποιες παιζουν καλυτερα με 9αρες,καποιες με 10αρες και καποιες με 11αρες ;)
Kαι κάποιες με 12 άρες ;D

 
ρε παιδιά διορθώστε με αν κανς λαθος αλλα οι gibson εργοστασιακα δν είναι σεταρισμένες για 10αρες χορδές?φίλε την σετάρισες την κιθαρα για να βάλεις 9αρες?

 
είμαι 99% σίγουρος οτι είναι 10αρες γιατί εχω 3 gibson και όλες ήρθαν με 10αρεσ χορδές...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top