Aλλαγή μαγνητών ή distortion πετάλι?

John Goumis

The Doomguy
Μηνύματα
2,223
Πόντοι
923
Kαλησπέρα

Έχω μια Lonestar stratocaster (MIA) η οποία ως γνωστών έχει στις θέσεις neck και middle texas specials και στο bridge τον SM Pearly Gates Humbucker, ενισχυτής είναι ένας bugera v22. Στα καθαρά τα πάμε καλά, αλλά στα βρώμικα δεν είναι my cup of tea (για τους texas special μιλάω, όχι για τον Seymour Duncan).

Δεν είναι κακός ο ήχος, για blues είναι μια χαρά, αλλά θα ήθελα να είχα έναν ήχο που να μην ''ξυρίζει'' τόσο πολύ στα βρώμικα, να είναι μεν ο χαρακτηριστικός μονοπήνιος στρατ ήχος αλλά να είναι πιο ''γλυκός'', να έχει παραπάνω sustain αν μπορεί να μου επιτραπεί η έκφραση, και γενικά να σηκώνει το γρήγορο παίξιμο.

Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση? Αλλάζουμε μαγνήτες ή αλλάζουμε ή μήπως φταίει ο ενισχυτής (το γκάζι του μάλλον).

Μήπως με ένα Suhr Riot π.χ. θα μπορούσα να έχω έναν πιο μοντέρνο ήχο και δεν χρειάζεται να πειράξω μαγνήτες?

Y.Γ. Προς το παρόν δοκίμασα 2 πετάλια της VOX (satchurator και bulldog) και δεν μου έκαναν (τουλάχιστον με το συγκεκριμένο σετ-άπ).

 
Επειδή είναι πιο εύκολο να δοκιμάσεις πετάλια, κάνε αυτό πρώτα.

Από τα πετάλια που αναφέρεις (σαν κάτοχος του Saturator) δε θα σε κάλυπταν γιατί είναι για σχετικά περιορισμένο ηχόχρωμα. Δοκίμασε κάποιο που να έχει καλύτερες επιλογέςσε θέματα EQ

 
ειχα και γω κλονο στρατοκαστερ στην οποια εκοψα το καπακι και εβαλα εναν διπλο και μου εκανε αυτο που λες, τον ηχο πιο γλυκο,βρες εναν κλασικο διπλο φτηνο και βαλε, το πεταλι θα παιρνει το τζιτζικιστικο σημα του μονου θα το αλλαζει με τον δικο του τροπο. Απ την αλλη ενα bad monkey (overdrive) μαλακωνει  τον ήχο κσι σου δινει λιγακι παραπανω drive (δεν εχει πολυ παραμορφωση ακομα και στο τερμα) θα σου κανε περιπου τη δουλεια(δοκιμασε το και εχε μαζι σου και μια κιθαρα με διπλο για να δεις τη διαφορα), αλλιος σχεδιο Α (μαγνητη)

 
  Οι λόγοι που συνηγορούν στο να αλλάξω μαγνήτη είναι ότι, με την Gibson και με μια άλλη am.stad στρατ '91 δεν έχω κανένα θέμα με το overdrive κανάλι του ενισχυτή, είναι μια χαρά (αξιοπρεπές, τίποτε περισσότερο τίποτα λιγότερο) και στα γρήγορα παιξίματα ακούγονται πιο...αέρινες να το πω. Εξάλλου και για τη συγκεκριμένη strat, την lonestar, με τον bridge μαγνήτη ικανοποιημένος είμαι. Οι Texas Special είναι το θέμα.

  Από την άλλη, αν ένα καλό, σύγχρονο πετάλι, μπορεί να εξαλείψει αυτή τη texasspecial-ίλα, ακόμα καλύτερα γιατί θα έχω και ένα overdrive-distortion παραπάνω στο rig μου.

  Πάντως παίζοντας με high gain ήχους όπως από το Amplitube ή από μερικά patches της πεταλιέρας Boss GT8 o ήχος είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλω. Επομένως σκέφτομαι μήπως τελικά το πρόβλημά μου είναι ότι χρειαζομαι high gain και όχι μαγνήτη. Bέβαια δεν ξέρω κατά πόσο είναι ασφαλές να εκφέρεις άποψη από τέτοιες ψηφιακές τεχνολογίες...μου φαίνεται ότι όποια κιθάρα και να βάλεις...το ίδιο ακούγεται  ;D

 
-εμενα παντα με κουραζει η ψηφιακη παραμορφωση αν και στην αρχη ακουγετε λιγο πιασαρικη

-μονος μαγνητης και high gain δε πανε μαζι ...

-και επισης καθε πεταλι σε καθε διαφορετικο ενυσχητη ακουγετε τελειως διαφορετικα

 
Lord_Goumis είπε:
patches της πεταλιέρας Boss GT8 o ήχος είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλω. Bέβαια δεν ξέρω κατά πόσο είναι ασφαλές να εκφέρεις άποψη από τέτοιες ψηφιακές τεχνολογίες...μου φαίνεται ότι όποια κιθάρα και να βάλεις...το ίδιο ακούγεται  ;D
Σε διαβεβαιώνω ότι αυτό δεν ισχύει. Είμαι κάτοχος της GT-8 και είχα φτιάξει κάποια patches για την SG μου. Όταν πήρα μια Les Paul και τα δοκίμασα μ' αυτήν ήταν ..... άλλος κόσμος! ;D ;D

Έκατσα και έφτιαξα νέα patches για την Les Paul τα οποία βέβαια στην SG ακούγονται ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

Και μιλάω πάντα για humbuckers με ανάλογο προσανατολισμό (low to medium output), σκέψου τι διαφορά θα υπάρχει από διπλούς σε μονούς.

 
music man είπε:
-εμενα παντα με κουραζει η ψηφιακη παραμορφωση αν και στην αρχη ακουγετε λιγο πιασαρικη

-μονος μαγνητης και high gain δε πανε μαζι ...

-και επισης καθε πεταλι σε καθε διαφορετικο ενυσχητη ακουγετε τελειως διαφορετικα
Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες, εκτός από το δεύτερο, εκτός βέβαια αν εννοούμε το high gain διαφορετικά, εγώ δεν το εννοώ ως thrash-death metal ήχο, αλλά ως ήχο που να δίνει ''διάρκεια'' στη νότα, να μην είναι φυσικά απλά οverdrive αλλά distortion χωρίς να λασπώνει ή να fuzz-ίζει.

@fusiongtr

Eννοούσα το amplitube, όχι την Boss, βέβαια όπως το έγραψα ορθώς με διόρθωσες. Απλά θέλω την Boss να την χρησιμοποιώ μόνο για τα εφέ, γιατί ακόμα και με 4 cable method κ.τ.λ. έχω την εντύπωση ότι σε εντάσεις πρόβας ''χάνω'' λιγάκι σε ήχο (ακούγονται πιο ψεύτικοι οι high gain ήχοι, τουλάχιστον στον δικό μου ενισχυτή....)

 
Lord_Goumis είπε:
@fusiongtr

Απλά θέλω την Boss να την χρησιμοποιώ μόνο για τα εφέ, γιατί ακόμα και με 4 cable method κ.τ.λ. έχω την εντύπωση ότι σε εντάσεις πρόβας ''χάνω'' λιγάκι σε ήχο (ακούγονται πιο ψεύτικοι οι high gain ήχοι, τουλάχιστον στον δικό μου ενισχυτή....)
Έχεις όρεξη για διάβασμα? Διάβασέ τα και τα λέμε (έχω κι άλλα στο σακκούλι) αν σου ακούγονται ακόμα "ψεύτικοι" οι ήχοι.  ;)

GT8_Collected_Tips_V2.pdf

Boss_GT-8_Brilliance.pdf

 

Attachments

fusiongtr είπε:
Έχεις όρεξη για διάβασμα? Διάβασέ τα και τα λέμε (έχω κι άλλα στο σακκούλι) αν σου ακούγονται ακόμα "ψεύτικοι" οι ήχοι.  ;)
Eυχαριστώ! Θα τα ρίξω μια ματιά, για να δούμε....  :)

 
Επειδη ειχα τη Boss GT-8 για κανα χρονο...φιλε fusiongtr βοηθανε αυτα που ποσταρες, τα ειχα βρει κι εγω οταν τη χρησιμοποιουσα και οντως βοηθανε αλλα αμα ειναι να διαβασεις ποσες σελιδες για να βγαλεις ενα ρημαδοαξιοπρεπη high gain ηχο κλαφτα χαραλαμπε...δε καταφερα ποτε να βγαλω εναν high gain ηχο απο την GT-8 που να με ενθουσιασει...και επιανα τον αυτο μου αντι να παιζω κιθαρα να εχω μαθει απ'εξω και ανακατωτα ολα τα settings της GT-8 και να τα πειραζω ολη την ωρα...να ξυπναω την αλλη μερα και να ακουω το preset που ειχα φτιαξει την προηγουμενη και να μου φαινεται σαπιο...μετα απο τη GT-8 ειχα δανειστει τη Korg AX3000G απο εναν φιλο μου που ηταν φανταρος και την ειχα κι αυτη περιπου για 1 χρονο...μεσα στα 5 πρωτα λεπτα ειχα φτιαξει ηχαρα, πολυ πιο ζεστος ηχος, καμια σχεση με την πλαστικουρα της GT-8...τωρα εχω το Pod X3 Live το οποιο με καλυπτει (προς το παρον τουλαχιστον) σε high gain ηχους και το οποιο ειναι επισης ευκολο, δεν εχω κανενα παραπονο :)

 
Του Μalmsteen δεν είναι αυτοί? Λέω να βάλω seymour duncan για να κάνει παρέα στο ξαδερφάκι του στον bridge....Τί λένε αυτοί?

http://www.thomann.de/gr/seymour_duncan_stk_s10n_wh_yjm_fury.htm

http://www.thomann.de/gr/seymour_duncan_sssl5_custom_staggered_strat.htm

αν τελικά κατελήξω σε αλλαγή μαγνητη....ή μήπως να τα κάνω και τα 2? Εδώ που τα λέμε αν αλλάξω μόνο τον neck και πάρω και ένα Boss SD-1 θα μου βγει φθηνότερα από το να πάρω ένα πετάλι της τάξης suhr riot, που δεν θα μπορώ να το δοκιμάσω από πριν κιόλας....



 
Lord_Goumis είπε:

για bridge ειναι πολυ ωριαος μαγνητης...τον εχω σε μια strat .......αλλα για neck που επισης τον ειχα........δεν λεει......εχει μεγαλο output και αρκετα μπασα....με αποτελεσμα να μην εχει σκασιμο....και να μην κανει για neck....εκτος εαν θες να κανεις μεταλο κιθαρα....Στη bridge θεση ομως ειναι σουπερ....οποτε μαλλον δεν σου κανει......

 
Lord_Goumis είπε:
Του Μalmsteen δεν είναι αυτοί?
Όχι, οι HS προϋπήρχαν του Malmsteen ;)

Οι Fury, δεν είναι σαν τους HS, τα σχόλια σε ξένα φόρουμ που έχει ψιλό-αναλυθεί το θέμα είναι ανάμεικτα και τείνουν όλοι προς τους HS.

Ο δε SSL-5 είναι ωραίος, αλλά προσωπικά θα τον έβαζα μέση για καθαρά single coil country-blues παιξίματα.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top