Αλλαγή χορδών

Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.

Ας το πάω λοιπόν λίγο πιο πέρα.

Αν αλλάζει χορδές κάθε εβδομάδα, αλλάζει 52 φορές τον χρόνο.

Άρα σε 15 χρόνια, αλλάζει χορδές 780 φορές.

Άρα το κόστος του ανά αλλαγή χορδών, είναι 7 ευρώ / 780 φορές.

Δηλαδή, του έρχεται 0,0089 ευρώ για κάθε αλλαγή.

Λιγότερο από 0,01.

Άρα ... συμφέρει λέμε.




Κατσε να δω και τον συνολικο ΧΡΟΝΟ που θα γλυτωσω/εχω γλυτωσει...με βαση την επιστημονικιΑ αναλυση σου....

Λοιπον ας πουμε αλλαζω με αυτον τον ρυθμο χορδες απο τα 25 μου .....θα πεθανω γυρω στα....100 αρα :

75 χρονια =5 15ΑΡΙΑ αρα 5 Χ 780= συνολο 3900 φορες 

με μανιβελακι θελω 3900Χ5'= 19.500 λεπτα

χωρις μανιβελακι θελω 3900Χ20'= 78.000 λεπτα

ΑΡΑ ΓΛΥΤΩΝΩ 58.500 ΛΕΠΤΑ....αρα 40,6 ημερες......αρα ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΙΣΘΟ...βαλε και καμμια 5αρα χιλιαρικα χειρουργειο και φυσικοθεραπειες για τενοντιτιδα που γλυτωνω.....

ΤΗ ΛΕΜΑΙ ΤΟΡΑ  σιγουρα το 1 ΕΥΡΩ που εδΩκα για το μανιβελακι ακΣιζει!....??.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπάρχουν πολυτέλειες και πολυτέλειες. Αλλά και μιά "ζυγαριά" κόστους-οφέλους, τιμής-αξίας.

Τα 7€ του winder αξίζουν τον κόπο; Τόσο... "βαρύ κι ασήκωτο" σού πέφτει να στρίψεις ένα κλειδάκι; Ή... 6 for that matter;... ?

Αγόρασε κι ένα αυτόματο χέρι να παίζει για 'σένα! ?

Ή ένα ρομπότ να τοποθετεί τη κιθάρα πίσω στη θέση της όταν τελειώσεις.

Έχω ένα ιδεολογικό θέμα με τα κάθε λογής gadgetάκια που πλασάρονται ώς... "απαραίτητα" ενώ είναι τελείως περιττά. 
Κοιταξε, στο λεω κι εγω που δεν χρησιμοποιω γκατζετακια, παρα μονο εργαλεια, πρεπει να καταλαβεις οτι στο συγκεκριμενο θεμα, το μανιβελακι δεν ειναι ... γκατζετακι, ειναι εργαλειο.
Ειναι εργαλειο γιατι μας γλυτωνει πολυ χρονο.
Και οχι μονο αυτο.
Φαντασου να σου σπασει χορδη στο λαιβ και να θελεις να την αλλαξεις γρηγορα.
Και δεν μιλαμε για το ηλεκτρικο μενιβελακι, που αυτο το θεωρω γκατζετακι αν χρησιμοποειται απο κιθαριστα (γαιτι απλα δεν μπορει να το κουβαλαει εκει που ισως θα χρειαζοταν, δηλαδη στο λαιβ), αλλα ειναι εργαλειο μονο αν χρησιμοποιειται απο επαγγελματια τεχνικο οργανων.

Και θεμα κοστους δεν υπαρχει, γιατι μιλαμε για κοστος οσο ενα σετ χορδες.
Το πρωτο που αγορασα στα 80's το εχω ακομα. 35 χρονια εχει βγαλει.
(Και λεω πρωτο γιατι αγορασα 2-3 ακομα για να εχω στο τσεπακι καθε θηκης που χρησιμοποιω στα λαιβ, μη τυχων και  το ξεχασω αν παρω αλλη κιθαρα. Μου εχει τυχει και βλαστήμησα οταν χρειαστηκε να αλλαξω χορδη.

Ενα για την θηκη της ηλεκτρικης, ενα για τη θηκη της ακουστικης κι ενα για τη διπλη θηκη ηλεκτρικης και ακουστικης.


Το μανιβελακι μπορει να μην ειναι απαραιτητο 100% για ενα κιθαριστα, οσο ειναι φυσικα η ιδια η κιθαρα, το καλωδιο και το μεσον ακροασης αν προκειται για ηλεκτρικο οργανο (ενισχυτης, προσομοιωση κλπ), οι πενες, τα εφφε ενιοτε και αναλογα το ειδος της μουσικης και τα γουστα του παιχτη, αλλά ειναι απαραιτητο εργαλειο οσο και η ζωνη για να μη παιζεις συνεχεια καθιστος, οι ασφαλειες της ζωνης για να μη σου φυγει η κιθαρα απο τη ζωνη και πεσει και σπασει, η θηκη για να μπορεις να τη μεταφερεις, το κουρδηστηρι για να την κουρδιζεις, οι ανταλλακτικες χορδες αν σου σπασει καμια και να μη περιμενεις ποτε θα ανοιξουν τη Δευτερα τα μαγαζια για να πας να αγορασεις, η βαση της κιθαρας για να μην την ακουμπας στο καναπε και πεσει, το λαδακι για την ταστιερα να μη ξεραθει, το capo, καναδυο εργαλεια, κανα σταυροκατσαβιδο, κανενας κοφτης, κανενα αλενακι.

ΟΚ μπορεις και χωρις αυτα .... τα γκατζετακια, αλλα γιατι τοση μιζερια?
Δεν ειπαμε να ανοιξουν και στην Αθηνα Harrods ή να παρεις Tesla για να μη μολυνεται το περιβαλλον.
Για ενα γαμημενο μανιβελακι των 7 ευρω μιλαμε για να μην κανεις 10πλασια ωρα να αλλαξεις χορδες και που εμεις θα πεθανουμε πιο πριν απο αυτο.

 

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ας το πάω λοιπόν λίγο πιο πέρα.

Αν αλλάζει χορδές κάθε εβδομάδα(...)

Άρα ... συμφέρει λέμε.


Αν άλλαζα κάθε 13 ώρες, (...)

Πάλι οικονομικά είναι.


Λοιπον ας πουμε αλλαζω με αυτον τον ρυθμο χορδες (...)

ΑΡΑ ΓΛΥΤΩΝΩ 58.500 ΛΕΠΤΑ... (...)




Απίστευτα χαριτωμένη και πράγματι αστεία η μαθηματική ανάλυση του πόσο "συμφέρει" το winder!

Είναι όμως λάθος για δύο λόγους:

1ον: βασίζεται στην υπόθεση ότι όλοι αλλάζουν χορδές κάθε εβδομάδα κι όχι με φυσιολογικό ρυθμό.

2ον: βασίζεται στην υπόθεση ότι το φτηνό winder των 7€ (κι όχι το ακριβό κι ίσως μεγαλύτερης αντοχής) θα αντέξει την εβδομαδιαία καταπόνηση για πάνω από 6 μήνες, πολλώ δε μάλλον για 30 χρόνια... (εδώ υποθέτουμε πως αυτή την καταπόνηση θα τήν αντέξει κι η κιθάρα, που είδαμε σε φωτογραφίες ότι αλλοιώθηκε ελαφρώς το χρώμα της και ποιός ξέρει τί άλλο μπορεί να συμβεί σε 30 χρόνια με εβδομαδιαίες αλλαγές χορδών με μανιβέλα)

Τέλος, και ουσιαστικότερα, είναι άκυρη και άτοπη διότι η δική μου σκέψη του 0.01€ ήταν (όπως τόνισα) όχι οικονομικής φύσης, αλλά ιδεολογικής: κανένα gadget που κάνει ακριβώς ό,τι κάνω μόνος μου δεν πρέπει να έχει αγοραστική αξία ανώτερη από μία συμβολική (έξ ού και ο προσδιορισμός της τιμής στο 0.01€). Έτσι εκφράζεται σχηματικά για 'μένα σε τέτοια πράγματα η σχέση τιμής-αξίας, κόστους-οφέλους.

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς μάρκετινγκ.

Για 'μένα είναι μία περιττή πολυτέλεια, σαν όλες αυτές που βλέπουμε σε όλα τα προϊόντα telemarketing: πολλά είναι πράγματι αξιόλογα, σύμφωνοι, πόσο όμως χρειάζονται στ' αλήθεια;...

Βαλε και καμμια 5αρα χιλιαρικα χειρουργειο και φυσικοθεραπειες για τενοντιτιδα που γλυτωνω.....


Υποθέτω λοιπόν πως πρώτος θα αγόραζες ένα μηχανικό χέρι που να παίζει για 'σένα στην ταστιέρα ώστε να μήν παρουσιάσεις... τενοντίτιδα από τις πολλές μπαρέ συγχορδίες... Ή μία αυτόματη πένα να ανεβο-κατεβαίνει μόνη της για να μήν εμφανίσεις... σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα από το strumming.

Σίγουρα πολύ πιό απαιτητικές και συχνές δραστηριότητες ενός κιθαρίστα από το... στρίψιμο κλειδιών αραιά και πού...

στο συγκεκριμενο θεμα, το μανιβελακι δεν ειναι...γκατζετακι, ειναι εργαλειο.(...)
γιατι τοση μιζερια?
 
Καταλαβαίνω τί λές κι είναι πολύ σωστή κι εύστοχη η σκέψη σου.

Κυρίως, διότι εντοπίζει έξυπνα κι εύστοχα την πηγή της διαφωνίας κι εστιάζει ακριβώς εκεί που πρέπει: τί είναι gadget; Τί είναι απαραίτητο;

Παρέθεσες λοιπόν την εύστοχη σκέψη σου άψογα.

Έκανες όμως ένα λογικό άλμα: ονόμασες συλλήβδην "gadgets" οτιδήποτε περιφερειακό της κιθάρας (όπως τη ζώνη, τη θήκη, κλπ) ώς "περιττό" και "μή απαραίτητο", στηριζόμενος πιθανότατα στην αντίληψη ότι δεν παίζουμε μουσική με αυτά.

Λάθος.

Όπως δεν μπορείς να παίξεις κιθάρα χωρίς, well... κιθάρα (!), ή να τήν ακούσεις μέσα από τον ενισχυτή χωρίς καλώδιο ή... ενισχυτή (!), κλπ...

...έτσι δεν μπορείς να παίξεις όρθιος χωρίς ζώνη ή να τή μεταφέρεις με ασφάλεια χωρίς θήκη. Δεν μπορείς να ρυθμίσεις το truss rod χωρίς κλειδάκι άλεν ή να ρυθμίσεις τους μαγνήτες ή να σφίξεις τα βιδάκια στα κλειδιά και στο στήριγμα της ζώνης χωρίς κατσαβιδάκι.

Είναι λοιπόν απαραίτητα εργαλεία κι όχι περιττά gadget. Κάνουν κάτι που είναι απαραίτητο και που δεν μπορείς να κάνεις μόνος σου.

Το winder από την άλλη κάνει κάτι που μπορείς να κάνεις μόνος σου.

Και, όχι, δεν είναι "μίζερη" μία ζωή χωρίς winder! Αλοίμονο!... ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ότι ελαφρώς αλλοιώθηκε ελαφρώς το χρώμα της και ποιός ξέρει τί άλλο μπορεί να συμβεί σε 30 χρόνια με εβδομαδιαίες αλλαγές χορδών με μανιβέλα)


Κιθάρα είναι δεν είναι και η Μόνα Λίζα :)

δεν έχει χρώμα στα κλειδιά η κιθάρα :) άλλωστε η "αλλοίωση" (που δεν είναι αλλοίωση αλλά....pure μπιχλα :) η οποία αφαιρείται άμεσα) στα... κλειδιά σε μάρανε δεν είδες την υπόλοιπη κιθάρα που είναι σαν να πέρασε απ'τη μάχη του Στάλινγκραντ; :)

Δε με λες ΚΑΤΣΑΒΊΔΙ χρησιμοποιείς η γυρνάς τΣι βίδες με το νύχι;

ΣΦΥΡΙ; Φαντάζομαι όχι ,καρφώνεις σίγουρα τα καρφιά με το κούτελο για πιο φυσικό αποτέλεσμα...αφού σου εδωΚε κούτελο ο θεός γιατί να μη το χρησιμοποιήσεις;

:) :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δε με λες ΚΑΤΣΑΒΊΔΙ χρησιμοποιείς

ΣΦΥΡΙ;

:) :)


Απάντησα ήδη σ' αυτό στο "περί του τί θεωρείται εργαλείο και τί gadget" σχόλιό μου στο αμέσως προηγούμενο μήνυμά μου κουοτάροντας τον SpyrοsDelta.

 
2ον: βασίζεται στην υπόθεση ότι το φτηνό winder των 7€ (κι όχι το ακριβό κι ίσως μεγαλύτερης αντοχής) θα αντέξει την εβδομαδιαία καταπόνηση για πάνω από 6 μήνες, πολλώ δε μάλλον για 30 χρόνια...
Όπως έγραψα το πρώτο μου μανιβελάκι, το πήρα κάπου στα μέσα των 80's και το έχω ακόμα.

Dunlop ήταν ίδιο με αυτό, χωρίς την καλλιγραφική υπογραφή.

https://www.skroutz.gr/s/24780595/Dunlop-String-Winder-105RBK-Black.html?from=recommendations

3.5 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά έχει.

Ελπίζω να σου βγαίνουν στα μαθηματικά, και βάση της δική σου χρήσης κατω από 0.1 λεπτό.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε παιδια τι συζηταμε. Εμενα το μανιβελακι μου το δωσε δωρεαν ο μαστορης που μου σεταρει τα οργανα...... ομως εχω πια κι αυτο το κλασσικο 3 σε 1. Που ειναι πολυ βολικο και δεν ειναι γκατζετακι......... 

 
 ΦιλωΟυς ισε καπιταλα.

:)


3.5 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά έχει.

Ελπίζω να σου βγαίνουν στα μαθηματικά, και βάση της δική σου χρήσης κατω από 0.1 λεπτό.


Όπως έγραψα στο ίδιο σχόλιό μου που κουοτάρεις, το 0.01 € είναι για 'μένα η συμβολική τιμή πραγματικής αξίας οποιουδήποτε περιττού αντικειμένου που κάνει ό,τι κι εγώ κι επαναλαμβάνω πως το επιχείρημά μου δεν είναι οικονομικό (αφού εκεί εστιάζουν τα σχόλιά σας) αλλά ιδεολογικό: το winder απλώς γυρίζει τα κλειδιά for crying out loud! Κάτι που μπορούμε να κάνουμε και μόνοι μας.

Και δεν πρόκειται μόνο για το winder: αλλά για κάθε απίθανο gadget που πλασάρεται ώς "απαραίτητο, χωρίς αυτό δεν ζείς, δεν θυμάμαι πώς ήταν η ζωή χωρίς αυτό"...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το winder απλώς γυρίζει τα κλειδιά  for crying out loud  επιτρεπει την εξαιρετικα ΓΡΗΓΟΡΗ αλλαγη χορδων εξοικονομώντας ΠΟΛΥΤΙΜΟ χρονο,ο οποιος ως γνωστον ΕΙΝΑΙ χρημα  ! Κάτι που ΔΕΝ  μπορούμε να κάνουμε και μόνοι μας. ειναι δε οπως ΟΛΑ τα εργαλεια ή gadget που εφηύρε ο ανθρωπος για να κανει τη ζωη του πιο ΕΥΚΟΛΗ... οπως το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (αντι για το ΜΟΥΛΑΡΙ) ,τι ηλεΧτρικο ρευμα (αντι για το λαδι φαλαινας) ,τα μαχαιροπηρουνα (αντι για τα...δΑΧτΥλα που μας εδωσε ο ΘΕΟΣ) και πολλα αλλα...




κορεκτεντ

?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
παιδια λίγο να το συμμαζέψουμε.

@BassicallyGuitarist ...bassicaly πρέπει να λάβεις υπόψη ότι αρκετοί από τους συνομιλούντες ειναι

α. επαγγελματίες

β. σοβαρότατοι χομπύστες ή κάποτε επαγγελματίες και τους έμεινε κουσούρι

γ. κάτοχοι πολλών κιθαρώνε και μπάσων

δ. συχνοί ..εναλλάκτες χορδώνε

επίσης το να αλλάξεις χορδές με τον τρόπο του τυλίγματος (εξαιρούνται κάτι locking ή ο άλλος ο τρόπος με τον κόμπο) θέλει πολλές στροφές και το αριστερό χέρι ...τον πίνει κανονικά.

αλλοι επίσης βιάζονται να τελειώσουν..(την αλλαγή λέμε).

Συνεπώς βγάλε εμένα έξω που είμαι γενικά αραιός στην αλλαγή, και αναβλητικός που τόσα χρόνια δεν πήγα να ψωνίσω.

Συνήθως αλλάζω χορδές με την μέθοδο κόμπο και δεν με πειράζει. Αλλά ένας από τους λόγους που δεν αλλάζω συχνά είναι το τύλιγμα που το βαριέμαι και η περίοδος στρωσίματος που μου τη σπάει περισσότερο από το κέρδος της λαμπρότητας του νέου ήχου. Γενικά ας το πούμε τις θέλω στρωμένες. Επίσης έχω μια τάση να έχω σε όλα τα όργανα φλατ χορδές, εκτός από μία κιθάρα και τις ακουστικές.

Το κόστος είναι μικρό για το εργαλείο. Απλά θέλει να το θυμηθεί όταν θα πας με click away στο μαγαζί διότι, να βάλεις παραγγελία στο ιντερνετ για κάτι που κάνει 5 ευρώ δε βάζεις. Και εγώ που πάω συχνά, σχεδόν κάθε μήνα για κάτι εντελώς ψιλολόϊ, επί χρόνια το ξεχνάω.

 
θέλει πολλές στροφές και το αριστερό χέρι ...τον πίνει κανονικά.


Αν τον πίνει λέει...μου έχει συμβεί σε live με 3.000 άτομα από κάτω να αλλάξω χορδές (παραδοσιακά και για good luck αλλά και για τον καλύτερο δυνατό ήχο πάντα άλλαζα χορδές στα παρασκήνια πριν το live ώστε να είναι ολοφρεσκες) χωρίς μανιβελακι και το αριστερό μου χέρι ήταν νεκρό για καμμιά ώρα...είδα και έπαθα για να το συνεφερω οριακά λίγα λεπτά πριν ανέβω στη σκηνή...

Βασικά απορώ που το ΣΥΖΗΤΆΜΕ καν... προσωπικά δεν έχω συναντήσει τα τελευταία 30 χρόνια κιθαρίστα, είτε επαγγελματία , είτε ημιεπαγγελματια ,είτε ερασιτεχνη που να αλλάζει χορδές ΧΩΡΙΣ μανιβελακι ....ίσως τίποτα μαθητές γυμνασίου που παίζουν με ακουστική Πυξ Λαξ στη παραλία για τα κοριτσάκια να μην έχουν αλλά ως εκεί :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε παιδιά τι συζητάμε τώρα ...

Από την στιγμή που σχεδόν όλοι έχουμε πάνω από 3 - 4 κιθάρες ο καθένας, και συζητάμε να πάρουμε κι άλλες, ενώ δεν χρειαζόμαστε πολλές από αυτές στην πραγματικότητα.

Και οι κιθάρες κοστίζουν, δεν κάνουν 4 και 5 ευρώ ...

Άλλοι έχουν 4 - 5 ενισχυτές και ψάχνονται να πάρουν κι άλλους.

Αμ αυτά τα πετάλια?

Χαμός στο ίσιωμα.

Κι ας μην χρησιμοποιούν κάποια από αυτά.

Έχουμε πένες πολύ περισσότερες από όσες χρησιμοποιούμε (προσωπικά έχω δύο κουτάκια γεμάτα, αλλά παίζω αυστηρά με μια, αν την χάσω δεν μπορώ να παίξω).

Άλλοι έχουν 4 - 5 slide κι ας μην παίζουν καν με slide.

Θα κολλήσουμε σε μια παπαρίτσα που κάνει όσο 4 πένες, και μας διευκολύνει την ζωή?

Δεν βλέπω τον λόγο για αυτή την κουβέντα.

Ο παλικάρης που θεωρεί ότι δεν του χρειάζεται, με γειά του με χαρά του, καλά κάνει.

Ούτε εγώ το χρειάζομαι (ούτε θυμάμαι που το έχω βάλει) με την συχνότητα (σπανιότητα) που αλλάζω χορδές.

Αλλά το έχω, όπως έχω κιθάρες που δεν μου χρειάζονται (αλλά τις χρησιμοποιώ), όπως έχω πένες που δεν μου χρειάζονται (αλλά μου αρέσουν σαν αντικείμενα), κλπ.

Είναι από τα αντικείμενα μικρού κόστους και μεγάλης διάρκειας ζωής, οπότε δεν χρειάζεται και πολλή ανάλυση η αγορά του.

 
bassicaly πρέπει να λάβεις υπόψη ότι αρκετοί από τους συνομιλούντες ειναι

α. επαγγελματίες

β. σοβαρότατοι χομπύστες ή κάποτε επαγγελματίες και τους έμεινε κουσούρι

γ. κάτοχοι πολλών κιθαρώνε και μπάσων

δ. συχνοί ..εναλλάκτες χορδώνε


Καταλαβαίνω τί λές.

Έχεις δίκιο.

Και, πράγματι, αυτό το σχόλιο ξεκαθαρίζει τη "διαφωνία" και εντοπίζει πολύ εύστοχα τη διαφορά αντιλήψεων.

Είχα καταλάβει ότι τα μέλη είναι ώς επί το πλείστον επαγγελματίες... Και μάλιστα καλοί, με παρελθόν και εμπειρία.

Όμως, δεν υπολόγιζα ότι μιλούσα με χομπίστες και συλλέκτες. Αυτή η κατηγορία υποθέτω πως έχει διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων και προτεραιοτήτων, ίσως διαφορετική από κάποιον μουσικό και καλλιτέχνη...

Κάτι που νομίζω περιγράφεται στο σχόλιο εδώ (η υπογράμμιση δική μου):

Από την στιγμή που σχεδόν όλοι έχουμε πάνω από 3 - 4 κιθάρες ο καθένας, και συζητάμε να πάρουμε κι άλλες, ενώ δεν χρειαζόμαστε πολλές από αυτές στην πραγματικότητα.

Και οι κιθάρες κοστίζουν, δεν κάνουν 4 και 5 ευρώ ...

Άλλοι έχουν 4 - 5 ενισχυτές και ψάχνονται να πάρουν κι άλλους.

Αμ αυτά τα πετάλια?

Κι ας μην χρησιμοποιούν κάποια από αυτά.

Έχουμε πένες πολύ περισσότερες από όσες χρησιμοποιούμε

Άλλοι έχουν 4 - 5 slide κι ας μην παίζουν καν με slide.

Θα κολλήσουμε σε μια παπαρίτσα που κάνει όσο 4 πένες, και μας διευκολύνει την ζωή?

Αλλά το έχω, όπως έχω κιθάρες που δεν μου χρειάζονται (αλλά τις χρησιμοποιώ), όπως έχω πένες που δεν μου χρειάζονται (αλλά μου αρέσουν σαν αντικείμενα), κλπ.


...το οποίο σχόλιο συμπληρώνεται από τη φωτογραφία του @Superfunk που μάς έδειξε 5 κιθάρες telecaster ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιες (σε μαγνήτες, υλικά κατασκευής, κλπ). ΤΟΣΟ ίδιες που ο ήχος τους είναι ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ πανομοιότυπος. ΤΟΣΟ πανομοιότυπος, που το μόνο που κάνει τη μία κιθάρα να διαφέρει ακουστικά από την άλλη είναι άν έχει μία χορδή που έπαιξε για ΜΙΑ ώρα παραπάνω απ' το 10ωρο!

Ποιός μουσικός χρειάζεται 5 ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΕΣ κιθάρες;

Στο μουσικό μάλλον αρκεί μία κιθάρα για κάθε χρήση, ανάλογα με το είδος των μαγνητών, τη διάταξή τους, το πάχος της ταστιέρας, το σχήμα του σώματος, κλπ. Ίσως 3-4 διαφορετικές κιθάρες max, δεν ξέρω.

Αυτός που έχει 5 ακριβώς ίδιες κιθάρες είναι ένας συλλέκτης.

Αυτός ίσως είναι κι ο καλύτερος πελάτης για gadgetάκια, αφού, όπως σημειώνει ο @fusiongtr, "τόσες και τόσες κιθάρες αγοράζουμε, σε ένα winder θα κολλήσουμε;"

Νομίζω λοιπόν πως με το σχόλιό σας @dimsonic και @fusiongtr ξεκαθάρισαν τα πράγματα και συμπληρώθηκε η σκέψη και αντίληψή μου για διάφορα θέματα...

(Υ.Γ.:

Παρεμπιπτόντως @dimsonic, ΛΑΤΡΕΥΩ το σκέρτσο ("κιθαρώνε", "χορδώνε", κλπ) στο γραπτό σου λόγο! Κι εγώ έτσι μιλάω! ??)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ποιός μουσικός χρειάζεται 5 ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΕΣ κιθάρες;


αΦτος 

image.png

Στο μουσικό μάλλον αρκεί μία κιθάρα για κάθε χρήση, ανάλογα με το είδος των μαγνητών, τη διάταξή τους, το πάχος της ταστιέρας, το σχήμα του σώματος, κλπ. Ίσως 3-4 διαφορετικές κιθάρες max, δεν ξέρω.


Τρίχες.

Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΣ μουσικός δεν χρειάζεται καν κιθάρα.

ΣΤΟΜΑ δεν του εδωΚε ο θεός να σφυρΑει;

Γκατζετακια,ε γκατζετακια.

 
Όμως, δεν υπολόγιζα ότι μιλούσα με χομπίστες και συλλέκτες. Αυτή η κατηγορία υποθέτω πως έχει διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων και προτεραιοτήτων, ίσως διαφορετική από κάποιον μουσικό και καλλιτέχνη...


Δεν γνωριζω καποιον χομπιστα/συλλεκτη, που να μην ειναι πρωτιστως μουσικος και καλλιτεχνη, στο νοιζ.

...το οποίο σχόλιο συμπληρώνεται από τη φωτογραφία του @Superfunk που μάς έδειξε 5 κιθάρες telecaster ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιες (σε μαγνήτες, υλικά κατασκευής, κλπ). ΤΟΣΟ ίδιες που ο ήχος τους είναι ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ πανομοιότυπος. ΤΟΣΟ πανομοιότυπος, που το μόνο που κάνει τη μία κιθάρα να διαφέρει ακουστικά από την άλλη είναι άν έχει μία χορδή που έπαιξε για ΜΙΑ ώρα παραπάνω απ' το 10ωρο!


Κι ομως, οι 5 tele και ακουγονται διαφορετικα, και διδουν αλλη αισθηση στο χερι. Εαν διαβαζες ενα παλαιοτερο συγκριτικο των, ειμαι σιγουρος οτι και εσυ θα ακουγεα διαφορες.

Ποιός μουσικός χρειάζεται 5 ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΕΣ κιθάρες;


Ποτε μη λες ποτε. Υπαρχουν πολλα πρωτα ονοματα με αρκετες ιδιες κιθαρες.

Αυτός που έχει 5 ακριβώς ίδιες κιθάρες είναι ένας συλλέκτης.


Οπως σου ειπα, δεν ισχυει. Μην εισαι απολυτος, διοτι προκαταβαλλεσαι απο ενα γεγονος και χανεις τη γενικη εικονα...

Να συμπληρωσω οτι μουσικος και καλλιτεχνης δε σημαινει, απαραιτητα, οτι βιοποριζεται απο τη μουσικη του ιδιοτητα/ικανοτητα.

 
Κι ομως, οι 5 tele και ακουγονται διαφορετικα
Κι όμως όχι.

Η όλη ρητορική του @Superfunk στο νήμα ήταν πως είναι τοσο πολύ αφοσιωμένος και προσεκτικός στον ήχο των νέων χορδών, που τίς αλλάζει κάθε 8-10 ώρες.

Προτιμά όμως να "κάνει rotation τις κιθάρες", όπως χαρακτηριστικά έγραψε ποστάροντας τις 5 telecaster, αντί να "αλλάζει συνέχεια χορδές".

Άρα, αυτός που καταλαβαίνει διαφορά στον ήχο της χορδής μετά την 10η ώρα, θα αντιλαμβανόταν διαφορά στον ήχο από κιθάρα σε κιθάρα.

Επομένως, μ' εκείνο το ποστ του, καταλάβαμε ότι όλες οι παράμετροι (κιθάρες, μαγνήτες, χορδές, κλπ) είναι ολόιδιες κι απαράλλακτες και η μόνη διαφορά στον ήχο είναι όταν κάποια χορδή ξεπεράσει τη 10η ώρα.

Δεν γνωριζω καποιον χομπιστα/συλλεκτη, που να μην ειναι πρωτιστως μουσικος και καλλιτεχνη, στο νοιζ.


Δεν αντιλέγω.

Εγώ αναφερόμουν σε καλλιτέχνες του νόιζ όταν έχουν την ιδιότητα του συλλέκτη.

Όποιος γράφει μουσική, είναι καλλιτέχνης.

Όποιος συλλέγει όργανα που δεν χρειάζεται, είναι συλλέκτης.

Να συμπληρωσω οτι μουσικος και καλλιτεχνης δε σημαινει, απαραιτητα, οτι βιοποριζεται απο τη μουσικη του ιδιοτητα/ικανοτητα.
Σίγουρα.

Είναι μάλλον σίγουρο πως ο καλλιτέχνης δεν βγάζει φράγκο απ' τη μουσική. Είναι μουσικός επειδή είναι η φύση του, επειδή δεν μπορεί να μήν εκφράζεται καλλιτεχνικά, όχι επειδή πουλάει προϊόν.

Όπως σίγουρο είναι και το ότι ο συλλέκτης έχει ήδη πολλά χρήματα για ξόδεμα.

Αυτός δεν έχει 100 κιθάρες επειδή τίς χρειάζεται, προφανώς.

Επομένως, δεν τίς έχει ώς καλλιτέχνης αλλά ώς συλλέκτης.

Και, με τόσα χρόνια επιτυχίας και πλούτου, τόν παίρνει να είναι συλλέκτης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και, με τόσα χρόνια επιτυχίας και πλούτου, τόν παίρνει να είναι συλλέκτης.




Και εμενα το ιδιο ισχυει.

Επομένως, μ' εκείνο το ποστ του, καταλάβαμε ότι όλες οι παράμετροι (κιθάρες, μαγνήτες, χορδές, κλπ) είναι ολόιδιες κι απαράλλακτες και η μόνη διαφορά στον ήχο είναι όταν κάποια χορδή ξεπεράσει τη 10η ώρα.




Οι κιθαρες εχουν ολες φυσικα "ηχο tele".

ΥΠΑΡΧΟΥΝ φυσικα  διαφορες μεταξυ τους ,καποιες μικροτερες και καποιες μεγαλυτερες ΜΕΤΑΞΥ τους.

Δεν με εμποδιζει φυσικα να χρησιμοποιω οποιαδηποτε απο αυτες θελω με αξιοπρεπη αποτελεσματα σε αυτο που κανω.

Αν θες μπορω να σου αναλυσω επακριβως τις διαφορες αλλα νομιζω οτι θα βαρεθεις. 

Δεν ειναι ολες οι tele ή οι strat ή οι (βάλε οποιο τυπο κιθαρας θες) ΙΔΙΕΣ.

 


Γράψε απάντηση...

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top