• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Alfa Handcrafted Guitars new OM steel string

Πνοή και Νύξη

Guitar Tech Guru
Μηνύματα
1,713
Πόντοι
938
Παρουσίαση πρόσφατης κατασκευής Alfa Guitars. Πρόκειται για μια ΟΜ style, με modern στοιχεία αλλά αρκετά vintage oriented ήχο.

Mε καπάκι Sitka spruce, πλαϊνά και πλάτη East Indian Rosewood, και γνώριμα mahogany neck, ebony fingerboard. Δεδομένου του περιορισμού που υποβάλλει το μέγεθος, υπήρξε στοχευμένη προσπάθεια να έχουμε ένα larger-than-life bass response και projection διατηρώντας τον σπιρτόζικο fingerstyle friendly χαρακτήρα που έχει μια ΟΜ. Ο στόχος επετεύχθη με δυο-τρία, καίριας σημασίας, κατασκευαστικά "τερτίπια". Πιο "ενεργή" πλάτη, με μεγαλύτερη συνεισφορά στη δόνηση, μεγαλύτερη ελαστικότητα. Μικρότερη διάμετρος soundhole και τέλος, λίγο μεγαλύτερη γωνία κλίσης μανικιού (πιο ψηλός καβαλάρης). Διατηρήθηκε έτσι το εξαιρετικό response και η αίσθηση "ζωντανού οργανισμού" όσον αφορά την ατάκα και το ξεδίπλωμα της νότας, αλλά και το εντυπωσιακό-ακόμη και στο upper register- sustain, και ενισχύθηκε από το πιο ενεργό μπάσο και ως ήχος και ως αίσθηση στο χώρο.

Παραθέτω φωτορεπορτάζ αλλά και full spec list, πριν το όργανο αναχωρήσει για Ηνωμένο Βασίλειο όπου θα βολευτεί στο νέο του σπίτι. Ελπίζω να καταφέρουμε και ένα βίντεο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους.

Εnjoy. Kάθε παρατήρηση, σχόλιο, απορία, κριτική-όπως πάντα- ευπρόσδεκτα.

Ευχαριστώ.

Φάνης Πλουμής

Alfa Handcrafted Guitars

-Master grade Sitka spruce top

-AAA Indian Rosewood Back & Sides

-Mahogany neck, scarf jointed

-Ebony fingerboard, birdge, bridge pins

-Spruce scalloped bracings

-Indian Rosewood, Ebony, Zebrano Rosette

-Koa bindings

-Flamed mahogany end graft

-Unbleached, polished bone nut & saddle

-3-ply black/white/black headplate with rosewood truss rod cover

-Abalone "a" logo inlay

-Schaller Grand Tune Machineheads with ebony buttons

-24mm (.945") depth soft V profile neck

-44mm (1 3/4") nut width

-15" fingerboard radius, vintage tall nickel frets

-25.4" scale length

-1.8kg final weight

-Action, as supplied, 1.6mm high E - 2mm low E at 12th fret.

-Gloss Nitro-Alkyd finish

-supplied in Hiscox Pro-II OM case.

22221856_904636639693398_4298676719457562805_n.jpg


22196119_904636679693394_6911114400794486641_n.jpg


22279778_904636573026738_42589007930416230_n.jpg


22195935_904636496360079_5356202136465161576_n.jpg


22196364_904636526360076_3473291291219457688_n.jpg


22195580_904636456360083_7955206191501602347_n.jpg


22154490_904636279693434_428571545307235815_n.jpg


22195442_904636289693433_6211925526162715548_n.jpg


22196361_904636143026781_5454907597646987997_n.jpg


22221747_904636136360115_1960134742527474375_n.jpg


22195539_904636323026763_1077705996569943464_n.jpg


22141261_904638096359919_5064680266728496597_n.jpg


22195391_904636463026749_3070328192890902344_n.jpg


22154324_904636376360091_2381589404951092907_n.jpg


22281964_904636596360069_2535805496434370129_n.jpg


 
Πανέμορφη είναι.

Η ροζέτα σε συνδυασμό με το περίπου (άλλα ΚΣύλα, ίδια περίπου χρώματα και ίδιος προσανατολισμός νερών) matching truss rod cover ΣΚΟΤΩ.

Το μαύρο στο πίσω μέρος του headstock δίνει πολύ στην αισθητική επίσης.

Εκτός από βίντεο θέλουμε και κλιπς κύριος.

Κανόνισε. :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εκπληκτική world/boutique class δουλειά!

Θαρρείς πως σε προσκαλεί να την αγκαλιάσεις...

Αν ακούγεται το μισό απ'ότι φαίνεται, θα είναι φανταστικό όργανο.

Τυχερός ο ιδοκτήτης, τυχεροί κι εμείς που έχουμε συντοπίτες κατασκευαστές τέτοιου επιπέδου.

 
Έχουμε μείνει να τη χαζεύουμε ;D

Εκπληκτική δουλειά προσοχή στη λεπτομέρεια

Μια ένσταση που έχω φαίνεται να έχει αρκετό βερνικι πάνω της φαντάζομαι στο καπάκι να έπεσαν λιγότερα χέρια

Μπράβο Φάνη !

 
Άφωνος!

Ελπίζω το Σάββατο να τη θαυμάσουμε από κοντά και με τον alderbody!

 
Το headstock είναι πανέμορφο, θα αγόραζα μόνο αυτό για να το έχω απέναντι μου να το βλέπω. Στα υπόλοιπα ότι είπε ο ez

 
fusiongtr είπε:
Πανέμορφη είναι.

Η ροζέτα σε συνδυασμό με το περίπου (άλλα ΚΣύλα, ίδια περίπου χρώματα και ίδιος προσανατολισμός νερών) matching truss rod cover ΣΚΟΤΩ.

Το μαύρο στο πίσω μέρος του headstock δίνει πολύ στην αισθητική επίσης.

Εκτός από βίντεο θέλουμε και κλιπς κύριος.

Κανόνισε. :)
Thanx. Eίναι αρκετά δύσκολο να πρωτοτυπήσεις σε κατασκευή ακουστικής. Προτιμώ να κρατάω χαμηλό προφίλ και να εστιάζω στο δύσκολο κομμάτι: Τον ήχο. Ή μάλλον τον ήχο σε συνδυασμό με τη δομική σταθερότητα. Το μαύρο το εφαρμόζω δεύτερη φορά και απορώ γιατί δεν το έκανα νωρίτερα. Πέραν του "καμουφλαρίσματος" του scarf joint, τονίζει και τα κλειδιά, ειδικά αν έχουν κάτι να πουν, όπως τα Grand Tune.

Εκπληκτική world/boutique class δουλειά!

Θαρρείς πως σε προσκαλεί να την αγκαλιάσεις...

Αν ακούγεται το μισό απ'ότι φαίνεται, θα είναι φανταστικό όργανο.

Τυχερός ο ιδοκτήτης, τυχεροί κι εμείς που έχουμε συντοπίτες κατασκευαστές τέτοιου επιπέδου.
Eυχαριστώ άλλη μια φορά Ηλία, με τιμά ο λόγος σου και έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα. Ακούγεται το διπλάσιο ωραία απ΄όσο φαίνεται. Δεν τρέφω αυταπάτες, δεν θα κατατάξω τη δουλειά μου -στην κατασκευή- σε world class. Yπάρχουν εκατοντάδες απίστευτοι οργανοποιοί ανά τον κόσμο, καθώς και εταιρείες-κόσμημα- στην κατασκευή. Προσπαθώ να παίρνω ό,τι ταιριάζει στη φιλοσοφία μου, προσπαθώντας να ικανοποιώ, στα πλαίσια του custom, τις επιθυμίες του εκάστοτε μουσικού-εργοδότη μου.

Έχουμε μείνει να τη χαζεύουμε ;D

Εκπληκτική δουλειά προσοχή στη λεπτομέρεια

Μια ένσταση που έχω φαίνεται να έχει αρκετό βερνικι πάνω της φαντάζομαι στο καπάκι να έπεσαν λιγότερα χέρια

Μπράβο Φάνη !
Ευχαριστώ Νάσο, όχι , το βερνίκι είναι το λεπτότερο δυνατό που μπορεί να δεχτεί βούρτσα στιλβώματος χωρίς να εκφυλιστεί. Γύρω στα 0.10-0,13mm κυμαίνεται.

Το headstock είναι πανέμορφο, θα αγόραζα μόνο αυτό για να το έχω απέναντι μου να το βλέπω. Στα υπόλοιπα ότι είπε ο ez
Eυχαριστώ. Για την ιστορία, το "a" του logo ήταν ιδέα του ΕΖ, o oποίος είχε σχολιάσει για το headstock ότι η πάνω ακμή του σχηματίζει ένα "a". Δεν το είχα σκεφτεί έτσι ομολογουμένως. Το βρήκα ωραίο. Το εφάρμοσα.

 
Συγχαρητήρια! Πολύ όμορφη κιθάρα.

 
Επανέρχομαι για να ρωτήσω το εξής.

Αν ήθελε ο αγοραστής να είναι ηλεκτρακουστική, ποιό σύστημα θα επέλεγες εσύ (προτείνοντάς το στον αγοραστή) να χρησιμοποιήσεις πάνω της, έτσι ώστε να διατηρήσει όσο το δυνατόν τα ακουστικά ηχητικά χαρακτηριστικά της χρησιμοποιούμενη στο ρεύμα?

 
fusiongtr είπε:
Επανέρχομαι για να ρωτήσω το εξής.

Αν ήθελε ο αγοραστής να είναι ηλεκτρακουστική, ποιό σύστημα θα επέλεγες εσύ (προτείνοντάς το στον αγοραστή) να χρησιμοποιήσεις πάνω της, έτσι ώστε να διατηρήσει όσο το δυνατόν τα ακουστικά ηχητικά χαρακτηριστικά της χρησιμοποιούμενη στο ρεύμα?
Forget about it, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ούτε καν μικρόφωνο. Άλλο πράγμα ο ενισχυμένος ήχος. Κιθάρα με τέτοιο response και τόση ευαισθησία δύσκολα στέκεται στη σκηνή. Αν έπρεπε να είναι όργανο performance θα άλλαζε η κατασκευή. Αν ήμουν ο ιδιοκτήτης, θα την άφηνα στην άκρη και θα έπαιρνα ένα όργανο για live. Aν σώνει και καλά ήθελα να την μπριζώσω, κάτι σε lyric της lr baggs ή σε soundhole pickup. Tα τελευταία θαρρώ έχουν εξελιχτεί αρκετά με πρωτοπόρο  την LR baggs πάλι, αλλά και άλλες καλές επιλογές (Seymour Duncan Mag mic, EMG ). Eν ολίγοις, δεν έχω ακούσει ποτέ το όργανο μέσα από οποιοδήποτε σύστημα. Συνήθως ακούω το σύστημα το ίδιο.

 
Εγώ απ' τα πολλά που σκέφτομαι θέλω να ρωτήσω το εξής:

Είδαμε στις φωτογραφίες ότι η πλευρά της γέφυρας  που κρατά τα bridge pins "βουτάει" κάπως απότομα για να συναντήσει το καπάκι, αφήνοντας τα pins μισοεκτεθειμένα. Δε θα πειστώ αν μου πεις ότι απλά έτυχε  :D οπότε συγκεντρώνω τις απορίες μου:

Ι) Πρόκειται για καθαρά αισθητική πρόκληση, ή ήθελες όντως να αυξήσεις τη γωνία των χορδών πίσω απ' το saddle;

ΙΙ) Η γνώμη σου περί pins διαφόρων υλικών; Θεωρείς ότι πρέπει να μας ενδιαφέρει μόνο η σωστή εφαρμογή ανεξαρτήτως υλικού ή αν το σκαλίσουμε θα βρούμε διαφορές, έστω και λεπτές;

Επίσης,

Πνοή και Νύξη είπε:
Forget about it, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ούτε καν μικρόφωνο. Άλλο πράγμα ο ενισχυμένος ήχος. Κιθάρα με τέτοιο response και τόση ευαισθησία δύσκολα στέκεται στη σκηνή. Αν έπρεπε να είναι όργανο performance θα άλλαζε η κατασκευή. Αν ήμουν ο ιδιοκτήτης, θα την άφηνα στην άκρη και θα έπαιρνα ένα όργανο για live. Aν σώνει και καλά ήθελα να την μπριζώσω, κάτι σε lyric της lr baggs ή σε soundhole pickup. Tα τελευταία θαρρώ έχουν εξελιχτεί αρκετά με πρωτοπόρο  την LR baggs πάλι, αλλά και άλλες καλές επιλογές (Seymour Duncan Mag mic, EMG ). Eν ολίγοις, δεν έχω ακούσει ποτέ το όργανο μέσα από οποιοδήποτε σύστημα. Συνήθως ακούω το σύστημα το ίδιο.
Πολλά ++++ για την προσέγγιση. Υπάρχουν ηλεκτροακουστικές - τεφαρίκια εκεί έξω για "μεροκάματο".

Έκαστος στο είδος του όμως.

 
Earendil είπε:
Υπάρχουν ηλεκτροακουστικές - τεφαρίκια εκεί έξω για "μεροκάματο".

Έκαστος στο είδος του όμως.
Η αλήθεια είναι ότι δεν εννοούσα αυτό (live-μεροκάματο).

Απλά αν ήμουν ο ιδιοκτήτης θα ήθελα να καταγράψω ηχητικά τις ακουστικές της ιδιαιτερότητες.

Και γιατί όχι, αν το feel και ο ήχος της με οδηγούσαν σε συνθετικά μονοπάτια, να μπορώ να τα καταγράψω με τον ήχο που τα ενέπνευσε.

 
fusiongtr είπε:
Η αλήθεια είναι ότι δεν εννοούσα αυτό (live-μεροκάματο).

Απλά αν ήμουν ο ιδιοκτήτης θα ήθελα να καταγράψω ηχητικά τις ακουστικές της ιδιαιτερότητες.

Και γιατί όχι, αν το feel και ο ήχος της με οδηγούσαν σε συνθετικά μονοπάτια, να μπορώ να τα καταγράψω με τον ήχο που τα ενέπνευσε.
ΟΚ, ούτε εγώ θεώρησα ότι το πας προς τα εκεί αλλά δεν το κατέγραψα. Mea culpa.

Εγώ βλέπω ηλ/ακουστική και σκέφτομαι πατάρι. Όχι γιατί το πατάρι είναι "κακό". Αλλά γιατί λίγο πολύ οι κιθάρες αυτές έχουν στη πλειοψηφία τους έναν "κατασκευασμένο" ήχο, μια λίγο καλύτερη εκδοχή του ήχου που θα έπαιρνες από ένα preset "acoustic guitar" από ένα σύνθι.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως, γι' αυτή την υπέροχη κιθάρα, εγώ θα ήθελα τον treated χώρο ενός καλού studio και μια πανστρατιά από μικρόφωνα για να γράψω. Αν η αμέσως καλύτερη εναλλακτική είναι τα piezo και τα παρόμοια, θα ξεκινήσω με το μικροφωνάκι των 5 € για το Skype που έχω δίπλα μου και θα δω από κει και πέρα.  :-X

ΥΜΜV ασφαλώς.

 
Earendil είπε:
Αν η αμέσως καλύτερη εναλλακτική είναι τα piezo και τα παρόμοια
Δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση ότι τα piezo (σκέτα) είναι η τελευταία εναλλακτική. :)

Πάντως ότι κι αν άκουσα δεν έφτανε (σίγουρα) τον ακουστικό ήχο (ακόμα και μικρόφωνα).

EDIT: Πάω από το ένα στο άλλο. Το ίδιο συμβαίνει και στις φωνές (με τα μικρόφωνα), συνεπώς αυτό που είναι το ζητούμενο είναι να έχουμε έναν συνδυασμό πηγής, λήψης της, επεξεργασίας της, και αναπαραγωγής της, που ικανοποιεί αυτό που έχουμε κατά νου, "άσχετα" με τις ιδιαιτερότητες της αρχικής και μόνο πηγής.

Άρα οι ηχητικές ιδιαιτερότητες της πηγής (κιθάρας), στην περίπτωση που είναι πραγματικά μοναδικές (βάζω και το feel μέσα), είναι φτιαγμένες κατά το μεγαλύτερο ποσοστό για τον παίχτη, και την επίδραση που μπορούν να ασκήσουν σ' αυτόν, στην δημιουργία και εκτέλεση, και πολύ λιγότερο για τον ακροατή ως άμεσο  δέκτη του συνόλου ηχόχρωμα, παίξιμο, απόκριση οργάνου, αισθητικό αποτέλεσμα.

Βέβαια αν ο παίχτης παίζει αλλιώς, θα αντιληφθούν αλλιώς τα πάντα και οι ακροατές.

Χμμμμ, κάτι λέγαμε κάποτε για τα ξύλα, τα vintage όργανα vs σύγχρονα, τα επώνυμα/ακριβά vs no name/φθηνά, analog vs modelling/digital, κλπ? 8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κιθάρα με τέτοιο response και τόση ευαισθησία δύσκολα στέκεται στη σκηνή.
υπαρχουν πολλοι γνωστοι (και αγνωστοι) κιθαριστες που παιζουν λαιβ με οργανα αυτης της φιλοσοφιας, απλα υπαρχουν περιορισμοι εντασεως και "ηχητικης" ποιοτητας χωρου οπως ειναι αναμενονμενο. Σε αρκετες περιπτωσεις (ειδικα της ελληνικης πραγματικοτητας) δηλαδη, τιποτε δεν ανταγωνιζεται μια godin  ;D, αλλα οταν το ζητουμενο ειναι οσο δυνατον καλυτερος ακουστικος ηχος, με λιγο παιδεμα γινεται η δουλεια. Αποτι εχω δει, πολλοι καταληγουν σε τριπλο συστημα, κατι σαν τα K&K ας πουμε.

Ειναι φοβερο προνομιο για ελληνες μουσικους να υπαρχουν τετοιες κατασκευες  στην ελλαδα, φαινεται πολυ ομορφη κιθαρα!

 
Η αλήθεια κι εγώ δεν εννοούσα πατάρι με την έννοια του νυχτοκάματου, αλλά ακόμη και αυτή η μυσταγωγική solo περφόρμανς σε κοινό που σχεδόν δεν αναπνέει κανείς δεν ενδείκνυται για να προσπαθείς να αποτυπώσεις την εμπειρία.

Επιμένω στην λέξη "εμπειρία" γιατί αυτό ακριβώς είναι το χειροποίητο όργανο. Αγορά εμπειρίας και όχι προϊόντος. Είναι ένα αντικείμενο το οποίο προορίζεται να δώσει χαρά στον ιδιοκτήτη του και μόνο και δεν αφορά επίδειξη, παρά μόνο την επίδειξη της χαράς κάποιου που αντλεί από ένα τέτοιο αντικείμενο. Είναι δύσκολο να αποτυπωθεί η εμπειρία παιξίματος ενός τέτοιου οργάνου από πρώτο χέρι. Δεν είναι ο ήχος αυτός καθεαυτός, αλλά η δόνηση, η αίσθηση ότι το όργανο έχει εξαιρετική συχνοτική απόκριση είτε το χαϊδέψεις, είτε το ζορίσεις. Μακάρι να ήμουν σε θέση να προλαβαίνω και "ελεύθερη" κατασκευή, για να μπορεί ο καθένας, έστω και λίγο, να αντιληφθεί την εμπειρία. Δεν είναι όλα τα χειροποίητα όργανα "υπέρτατα" όπως φυσικά δεν είναι και όλα τα εργοστασιακά, "χρέπια". Όμως αν κάποιος μπορεί να κάνει το ξύλο να μιλήσει, είναι ένας οργανοποιός με αντίληψη (και πολλή τύχη-ομολογουμένως). Γιατί για κάποια πράγματα, ευνοούν και ορισμένες συγκυρίες, που ίσως δεν είχαν ληφθεί υπ' όψη, αλλά λειτούργησαν για το καλό του συνόλου.

Είδαμε στις φωτογραφίες ότι η πλευρά της γέφυρας  που κρατά τα bridge pins "βουτάει" κάπως απότομα για να συναντήσει το καπάκι, αφήνοντας τα pins μισοεκτεθειμένα. Δε θα πειστώ αν μου πεις ότι απλά έτυχε  :D οπότε συγκεντρώνω τις απορίες μου:
Ι) Πρόκειται για καθαρά αισθητική πρόκληση, ή ήθελες όντως να αυξήσεις τη γωνία των χορδών πίσω απ' το saddle;

ΙΙ) Η γνώμη σου περί pins διαφόρων υλικών; Θεωρείς ότι πρέπει να μας ενδιαφέρει μόνο η σωστή εφαρμογή ανεξαρτήτως υλικού ή αν το σκαλίσουμε θα βρούμε διαφορές, έστω και λεπτές;
Δεν έτυχε φυσικά. Είναι ένα δέιγμα"φυσικής εξέλιξης" των πραγμάτων αλλά και δημιουργικής "αστοχίας". Ως άπειρος οργανοποιός, είχα πάντα το άγχος μη μου βγει off η γωνία του μανικιού και αναγκαστώ να έχω πολύ χαμηλό saddle (ή και να "φάω" πάχος από τον καβαλάρη). Ένας τρόπος για να σιγουρευτώ ότι θα έχω αρκετό string break πίσω από το saddle ήταν αυτός. Επίσης, ήθελα να δω τι μπορώ να κάνω με ένα παραλληλόγραμμο, από πλευράς "πλαστικότητας". Πώς θα μπορούσα να κάνω ένα απλό παραλληλόγραμμο, να μην είναι βαρετό, αλλά συγχρόνως να είναι λειτουργικό αλλά και να ευνοεί τον ήχο. Μην ξεχνάμε ότι ο καβαλάρης στις steel strings είναι αναπόσπαστο μέρος του ΟΠΛΙΣΜΟΥ/ΒRACING και είναι το μοναδικό ορατό. Κάθε επέμβαση πάνω του έχει αντίκτυπο ηχητικό. Γι΄αυτό και η "μπακαλίστικη" λύση του "φαγώματος" του καβαλάρη όταν έχει τερματίσει το action αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη σκεπτικότητα. Έχω δει όργανα να αποκτούν απίστευτα wolfnotes και deadspots από αυτή την επέμβαση. Neck reset, all the way.

Όσον αφορά τα pins, εφ' όσον αλλάζουν τη συνολική μάζα, σίγουρα έχουν αντίκτυπο. Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό και πόσο μετρήσιμο ή αμελητέο. Δυστυχώς δεν έχω κάνει, έστω και μπακαλίστικες συγκρίσεις.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως, γι' αυτή την υπέροχη κιθάρα, εγώ θα ήθελα τον treated χώρο ενός καλού studio και μια πανστρατιά από μικρόφωνα για να γράψω.
Είναι επίσης γεγονός, σχεδόν απίστευτο, ότι πολλές φορές εξαιρετικά όργανα δεν "γράφουν" καλά ή δυσκολεύουν πολύ τους μηχανικούς ήχου στο να πάρουν χρήσιμες χροιές για μια παραγωγή, πόσω μάλλον, να αποτυπώσουν πιστά, συγκεκριμένα τον ήχο του οργάνου. Γι' αυτό θα επιμείνω στην "αλλιώτικη" σχέση που αποκτά κάποιος με τέτοιο όργανο. Από την άλλη, είναι αυτό που θα αναπτύξει, σε ολοκληρωτικό βαθμό, την εκφραστικότητά του, ή ακόμη και θα γεννήσει νέα μονοπάτια δημιουργικότητας.

Άρα οι ηχητικές ιδιαιτερότητες της πηγής (κιθάρας), στην περίπτωση που είναι πραγματικά μοναδικές (βάζω και το feel μέσα), είναι φτιαγμένες κατά το μεγαλύτερο ποσοστό για τον παίχτη, και την επίδραση που μπορούν να ασκήσουν σ' αυτόν, στην δημιουργία και εκτέλεση, και πολύ λιγότερο για τον ακροατή ως άμεσο  δέκτη του συνόλου ηχόχρωμα, παίξιμο, απόκριση οργάνου, αισθητικό αποτέλεσμα.
Συμφωνώ απόλυτα.

Αnyways, πολλή φιλοσοφία έπεσε σε μια απλή παρουσίαση κατασκευής. Για να το ελαφρύνω λίγο, παραθέτω και ορισμένες φωτό από στάδια κατασκευής της.

Ευχαριστώ και πάλι, όσους έχουν το χρόνο και τη διάθεση να σχολιάσουν.

1935219_1112463845472317_603776856665587876_n.jpg


13015229_1136148203103881_6081051056249292107_n.jpg


13062305_1141135239271844_4657474699878130822_n.jpg


13077066_1141135552605146_6854317464339832091_n.jpg


13241229_1159581884093846_8972724647015279901_n.jpg


19225525_1537837159601648_483978779755265165_n.jpg


 
Εγώ που την είδα από κοντά σήμερα περνώντας από το Φάνη θέλω να πω ότι την αδικούν οι φωτογραφίες!

Μιλάμε για ένα οργανο υψηλού επιπέδου είτε σε φάση strumming, fingerstyle ή απλού single note soloing.

Vibrant, αξιοζήλευτο.

Να ευχηθώ λοιπόν στον Φάνη "πάντα τέτοια" . Αν αυτή είναι το masterpiece σου , μόνο πιο ψηλά μπορείς να το πας.

Attention to effing detail. Παίζει ρόλο τελικά.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top