Χαίρεται,
Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος.
Όπως έχω γράψει και εδώ http://www.noiz.gr/index.php?topic=162932.30
αγόρασα στις 30/3 ένα μπάσο από το euroguitar
http://en.euroguitar.com/bass/cort/artisan/artisan-a4/123573.html
έχουμε 27/5 και ακόμα δεν το έχω.
Μου στείλανε διάφορα ηλεκτρονικά μηνύματα όλο αυτό το καιρό με διάφορες ημερομηνίες παραλαβής. Η τελευταία φορά που μου είπαν ότι θα το έχουν στο κατάστημά τους ήταν στις 15/5. Όντως στις 15/5 το είχανε στο κατάστημά τους. Δυστυχώς μαζί με το μπάσο είχα αγοράσει και ένα πεταλάκι το οποίο όλο αυτό τον καιρό υπήρχε σε ΣΤΟΚ στο κατάστημά τους. http://en.euroguitar.com/effect/electro-harmonix/bass-blogger/125121.html
Όταν έφτασε το μπάσο στο κατάστημά τους μου είπαν ότι το πεταλάκι μου εξαντλήθηκε και περιμένουν να έρθει για να μου στείλουν την παραγγελία.
Η τιμή που έχουν για το μπάσο είναι εξευτελιστική... 200 ευρώ φτηνότερο και από το thomman kai 280 euro φτηνότερο από μαγαζί στη Θεσσαλονίκη.
Έτσι το μπάσο (ενώ περίμενα να έρθει το πεταλάκι και να έρθουν όλα μαζί στο σπίτι μου) εξαντλήθηκε σε λίγες μέρες (5 μέρες αν θυμάμαι καλά).
Τελικά το πεταλάκι ήρθε σε αυτούς αλλα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΑΣΟ!
Όταν ξανά ρώτησα (χθες) τι θα γίνει μου είπαν ότι θα έχουν το μπάσο μου ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!!!!!
Απρόσωπα email όλα τους όπου απλά σε μία γραμμή μου εξηγούσαν πότε θα έρθουν τα προϊόντα που έχω ΗΔΗ αγοράσει ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!!!!! Εκτός από ένα email που τους τα έχωσα και απλά μου έγραψαν πόσο πολύ λυπούνται για την καθυστέρηση......
η ερώτηση μου είναι η εξής:
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
έτσι απλά. Μπορώ να το πάω δικαστικά; Να μιλήσω με την Γαλλική προστασία καταναλωτή; Να τους απειλήσω ότι θα μιλήσουν με τον δικηγόρο μου; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
ευχαριστώ και συγνώμη αν κούρασα.
Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος.
Όπως έχω γράψει και εδώ http://www.noiz.gr/index.php?topic=162932.30
αγόρασα στις 30/3 ένα μπάσο από το euroguitar
http://en.euroguitar.com/bass/cort/artisan/artisan-a4/123573.html
έχουμε 27/5 και ακόμα δεν το έχω.
Μου στείλανε διάφορα ηλεκτρονικά μηνύματα όλο αυτό το καιρό με διάφορες ημερομηνίες παραλαβής. Η τελευταία φορά που μου είπαν ότι θα το έχουν στο κατάστημά τους ήταν στις 15/5. Όντως στις 15/5 το είχανε στο κατάστημά τους. Δυστυχώς μαζί με το μπάσο είχα αγοράσει και ένα πεταλάκι το οποίο όλο αυτό τον καιρό υπήρχε σε ΣΤΟΚ στο κατάστημά τους. http://en.euroguitar.com/effect/electro-harmonix/bass-blogger/125121.html
Όταν έφτασε το μπάσο στο κατάστημά τους μου είπαν ότι το πεταλάκι μου εξαντλήθηκε και περιμένουν να έρθει για να μου στείλουν την παραγγελία.
Η τιμή που έχουν για το μπάσο είναι εξευτελιστική... 200 ευρώ φτηνότερο και από το thomman kai 280 euro φτηνότερο από μαγαζί στη Θεσσαλονίκη.
Έτσι το μπάσο (ενώ περίμενα να έρθει το πεταλάκι και να έρθουν όλα μαζί στο σπίτι μου) εξαντλήθηκε σε λίγες μέρες (5 μέρες αν θυμάμαι καλά).
Τελικά το πεταλάκι ήρθε σε αυτούς αλλα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΑΣΟ!
Όταν ξανά ρώτησα (χθες) τι θα γίνει μου είπαν ότι θα έχουν το μπάσο μου ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!!!!!
Απρόσωπα email όλα τους όπου απλά σε μία γραμμή μου εξηγούσαν πότε θα έρθουν τα προϊόντα που έχω ΗΔΗ αγοράσει ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!!!!! Εκτός από ένα email που τους τα έχωσα και απλά μου έγραψαν πόσο πολύ λυπούνται για την καθυστέρηση......
η ερώτηση μου είναι η εξής:
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
έτσι απλά. Μπορώ να το πάω δικαστικά; Να μιλήσω με την Γαλλική προστασία καταναλωτή; Να τους απειλήσω ότι θα μιλήσουν με τον δικηγόρο μου; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
ευχαριστώ και συγνώμη αν κούρασα.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: