Αγόρασα Μπασο και δεν μου το στείλανε ποτέ (euroguitar)! Τι να κάνω;

bpetridis

Νέο μέλος
Μηνύματα
11
Πόντοι
1
Χαίρεται,

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος.

Όπως έχω γράψει και εδώ http://www.noiz.gr/index.php?topic=162932.30

αγόρασα στις 30/3 ένα μπάσο από το euroguitar

http://en.euroguitar.com/bass/cort/artisan/artisan-a4/123573.html

έχουμε 27/5 και ακόμα δεν το έχω.

Μου στείλανε διάφορα ηλεκτρονικά μηνύματα όλο αυτό το καιρό με διάφορες ημερομηνίες παραλαβής. Η τελευταία φορά που μου είπαν ότι θα το έχουν στο κατάστημά τους ήταν στις 15/5. Όντως στις 15/5 το είχανε στο κατάστημά τους. Δυστυχώς μαζί με το μπάσο είχα αγοράσει και ένα πεταλάκι το οποίο όλο αυτό τον καιρό υπήρχε σε ΣΤΟΚ στο κατάστημά τους. http://en.euroguitar.com/effect/electro-harmonix/bass-blogger/125121.html

Όταν έφτασε το μπάσο στο κατάστημά τους μου είπαν ότι το πεταλάκι μου εξαντλήθηκε και περιμένουν να έρθει για να μου στείλουν την παραγγελία.

Η τιμή που έχουν για το μπάσο είναι εξευτελιστική... 200 ευρώ φτηνότερο και από το thomman kai 280 euro φτηνότερο από μαγαζί στη Θεσσαλονίκη.

Έτσι το μπάσο (ενώ περίμενα να έρθει το πεταλάκι και να έρθουν όλα μαζί στο σπίτι μου) εξαντλήθηκε σε λίγες μέρες (5 μέρες αν θυμάμαι καλά).

Τελικά το πεταλάκι ήρθε σε αυτούς αλλα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΑΣΟ!

Όταν ξανά ρώτησα (χθες) τι θα γίνει μου είπαν ότι θα έχουν το μπάσο μου ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!!!!!

Απρόσωπα email όλα τους όπου απλά σε μία γραμμή μου εξηγούσαν πότε θα έρθουν τα προϊόντα που έχω ΗΔΗ αγοράσει ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!!!!! Εκτός από ένα email που τους τα έχωσα και απλά μου έγραψαν πόσο πολύ λυπούνται για την καθυστέρηση......

η ερώτηση μου είναι η εξής:

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

έτσι απλά. Μπορώ να το πάω δικαστικά; Να μιλήσω με την Γαλλική προστασία καταναλωτή; Να τους απειλήσω ότι θα μιλήσουν με τον δικηγόρο μου; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

ευχαριστώ και συγνώμη αν κούρασα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΝΑ ΠΡΩΣΘΕΣΩ:

το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι το εξής:

τους είχα πει σε ένα παλιότερο μήνυμα ΝΑ  μου στείλουν το μπάσο όσο το έχουν ακόμα μέχρι να τους έρθει το πεταλάκι "γιατί ποιος ξέρει μπορεί να το πουλήσουν και αυτό σε κάποιον άλλον όσο περιμένουμε για το πεταλάκι"

ΟΠΩς ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ.

ορίστε και το email μου:

Hi,

I bought 2 items.

A bass and a pedal.

The pedal was IN STOCK for 1,5 month while waiting for my bass to arrive to you.

A few days ago YOU SOLD MY PEDAL AGAIN (!!!!) TO SOMEONE ELSE....

and now it is not in stock...

The item i have bought and that you should have kept it until you had

all my items ready to be shipped: you SOLD IT TWICE (????).

Anyway.

You said tomorrow you will have my bass at your shop.

Would you please send my bass SEPARATELY tomorrow?

Once you have my pedal you will send this too.

is that ok?

I am not going to wait for my pedal to arrive....

who knows, maybe until then YOU WILL RE-SELL MY BASS!

 
Tα λεφτά τα τράβηξαν τότε από την κάρτα σου ή paypal? Αν ναι, υπάρχει πολιτική του store που να παρέχει επιστροφή χρημάτων? Μπορείς να τους το προτείνεις? Είναι πράγματι άσχημο αυτό το μπλέξιμο με το πεταλάκι.

 
Γεια σου Σόττο.

τα λεφτά τα τράβηξαν μέσω paypal.

Το όλο θέμα είναι ότι θέλω το ΜΠΑΣΟ μου (που το έχω πληρώσει και αυτοί αντί να το φυλάξουν σε μια γωνιά, το ξαναπούλησαν)!

περιμένω πολύ καιρό και σκέφτηκα αρκετές φορές να ζητήσω πίσω τα λεφτά μου.

Σκέφτηκα στην αρχή : "εντάξει θα περιμένω κάνα μήνα αλλά θα είναι πολύ φθηνότερο από παντού"... και πίστεψέ με δεν έχω 200 ευρώ παραπάνω να δώσω για να το πάρω από αλλού.

Το όλο σκεπτικό είναι ότι εφόσον περίμενα τόσο καιρό θα ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΄ΧΕΙ...

σόρρυ για τα κεφαλαία αλλά είμαι απίστευτα εκνευρισμένος με την όλη ιστορία.

 
Βασικά πάρτους τηλέφωνο και πες τους να σου στείλουν το μπάσο γρήγορα γιατί θα τους κάνεις ρόμπα σε όλα το φόρουμ... Αυτό παίζει να το φοβούνται παραπάνω από την Υπηρεσία Καταναλωτή...

 
funky_bassman είπε:
Βασικά πάρτους τηλέφωνο και πες τους να σου στείλουν το μπάσο γρήγορα γιατί θα τους κάνεις ρόμπα σε όλα το φόρουμ... Αυτό παίζει να το φοβούνται παραπάνω από την Υπηρεσία Καταναλωτή...
+1

τα λεφτά που θα χάσουν αν ακυρώσεις την παραγγελία δεν τους νοιάζει/φοβίζει όσο η δυσφήμηση. Από αυτήν θα χάσουν πολλά παραπάνω

 
Για στείλε το εξής στους Γάλλους αν θέλεις

Monsieur  / Madame

Je vous ecrit concernant une guitare basse eletrique (Cort Artisan A4) et un pedal(EH bass blogger). J 'ai paye ces produits depuis 30/3/2010 mais vous n'avez pas encore poster les items.

Je voudrais qu'on trouve une solution sur ce sujet. Est ce possible que vous posterez la guitare basse separement, quand vous l'avez en stock?  Je ne vais pas attendre pour les deux produits d' arriver simultanement. Est 'ce que vous pouvais m'informer quand la guitare ce sera "en stock"?

J'attend votre reponse.

Merci,

"και τ' ονομα σου"

Δεν είναι κάτι διαφορετικό από όσα τους έχεις πει βέβαια αλλά qui sait (ποιος ξέρει?)

 
Sottos είπε:
Monsieur  / Madame

Je vous ecrit concernant une guitare basse eletrique (Cort Artisan A4) et un pedal(EH bass blogger). J 'ai paye ces produits depuis 30/3/2010 mais vous n'avez pas encore poster les items.

Je voudrais qu'on trouve une solution sur ce sujet. Est ce possible que vous posterez la guitare basse separement, quand vous l'avez en stock?  Je ne vais pas attendre pour les deux produits d' arriver simultanement. Est 'ce que vous pouvais m'informer quand la guitare ce sera "en stock"?

J'attend votre reponse.

Merci,
Google Translation ftw ;D

Αγαπητός (εννοεί το ζαχαροπλαστείο)

Σας γράφω (κανονικά όμως) για ένα powerline μπάσο (Cort Artisan Α4) και ένα πεντάλ (για ποδήλατο) (μπάσο blogger pe). Έχω πληρώσει τα προϊόντα αυτά από 03/30/2010 αλλά δεν έχετε μετά τα στοιχεία (πριν τα είχατε).

Θέλω να βρούμε μια λύση για το θέμα αυτό. Είναι δυνατόν να τοποθετήσει το μπάσο χωριστά, όταν το έχετε σε απόθεμα; Δεν θα περιμένω για τα δύο προϊόντα να φθάνουν ταυτόχρονα (θα φτάνουν έως την αιωνιότητα). Είναι «τι θα μπορούσατε να με ενημερώσετε πότε η κιθάρα θα είναι" in stock "; (εννοείται και το ρωτάς?)

Είμαι σε αναμονή για την απάντησή σας.

Σας ευχαριστώ,

συγγνώμη αλλά δεν άντεξα  ;D

 
Sottos

σε ευχαριστώ πολύ που έκαστες και έγραψες μια απάντηση για μένα στα γαλλικά

Το μετέφρασα στο ίντερνετ αυτό που έγραψες και είναι ακριβώς το ίδιο με τα μηνύματα που τους έστειλα και εγώ.

Να μου τα στείλουν ξεχωριστά  κτλ..

Αλλά το θέμα είναι ότι τώρα δεν το έχουν το μπάσο! ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ θα το έχουν.

Δεν το περίμενα αυτό από μεγάλο κατάστημα, με καλές γενικά κριτικές.

Θα το στείλω πάντως το μήνυμα έτσι όπως το έγραψες.

Ευχαριστώ.

funky_bassman

αύριο αυτό θα κάνω.

Αν και έχουν μόνο ένα υπάλληλο που μιλάει αγγλικά (τρομάρα του) με τον οποίο και ανταλλάσσω τα μηνύματα.

Εκτός και αν μπορούμε να γράψουμε κάτι σε στυλ απειλής στα γαλλικά...

 
Θα έλεγα να ακυρώσεις την παραγγελία σου (τουλάχιστον όσον αφορά το μπάσο). Δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα αξιοπιστίας, αλλά ενδέχεται να περιμένεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ίσως και μετά το Σεπτέμβρη) μέχρι να το παραλάβεις καθώς οι ημερομηνίες "παίζουν" αρκετά. Το πολύ πολύ να το ξαναπαραγγείλεις από εκεί όταν θα είναι in stock (έχοντας βεβαίως επικοινωνήσει ΠΡΙΝ ολοκληρώσεις την παραγγελία). Μου έχουν τύχει αρκετά τέτοια "απρόοπτα" με γαλλικά online stores.


Monsieur,


 


Je vous écris concernant ma commande no. (αριθμός/κωδικός παραγγελίας).


 


Puisque la guitare basse que j'avais commandé n'est pas disponible, je voudrais vous demander de supprimer cet article de ma commande et de remettre le montant prélevé de ma carte de crédit.


 


Je vous prie de bien me répondre rapidement.


 


Meilleures salutations,


 


(το όνομά σου)


 
Δεν εχούνε κανένα δικαίωμα να σου πάρουν τα χρήματα πριν αποστείλουν τα πράγματά σου. Αν κατάλαβα καλά οι τύποι έχουν τα ωραία σου λεφτάκια και τα χαίρονται από 30/3 και εσύ δεν έχεις ακόμη τίποτα από αυτά που έχεις αγοράσει; Καταγγελία στο

http://www.eccefpolis.gr/index.php και κοίτα αν μπορείς να κάνεις claim στο paypal για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αν έχει παρέλθει η προθεσμία στο paypal, και έχεις πληρώσει με κάρτα (μέσω paypal), επικοινώνησε με την τράπεζά σου και ρίξε μια αμφισβήτηση στην χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας, λέγοντας τους ότι έπεσες θύμα διαδικτυακής απάτης και έχεις πληρώσει για κάτι που δεν έχεις λάβει ποτέ. Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω μαζί τους περιμένοντας τα πράγματά σου...

 
IntrepidSpaceman είπε:
... ρίξε μια αμφισβήτηση στην χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας, λέγοντας τους ότι έπεσες θύμα διαδικτυακής απάτης και έχεις πληρώσει για κάτι που δεν έχεις λάβει ποτέ. Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω μαζί τους περιμένοντας τα πράγματά σου...
+1000

Παρε τα λεφτα σου πισω και μην ξαναψωνισεις απο κει!!!

 
spy είπε:

Monsieur,


 


Je vous écris concernant ma commande no. (αριθμός/κωδικός παραγγελίας).


 


Puisque la guitare basse que j'avais commandé n'est pas disponible, je voudrais vous demander de supprimer cet article de ma commande et de remettre le montant prélevé de ma carte de crédit.


 


Je vous prie de bien me répondre rapidement.


 


Meilleures salutations,


 


(το όνομά σου)
Σωστός!

Votre lettre est bref et poli!

Oσο για το θέμα της χαμηλής τιμής, για ρώτα και σε άλλα net stores, όπως αυτά που αναφέρθηκαν, και το ελληνικό :

http://www.gpanagopoulos.com/eshop/

 
Ευχαριστώ πολύ για τα εναλλακτικά site. Θα προσπαθήσω να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και θα το πάρω από εκεί.

Χθες όμως το βράδυ τους έστειλα ένα μήνυμα:

PLEASE!!!!!!!!!!!!!!

EXPLAIN TO ME:

1.WHY YOU DIDN'T YOU KEEP MY BASS UNTIL YOU HAD MY PEDAL...

2.YOU DID THE SAME THING A FEW DAYS AGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AND NOW YOU WANT ME TO WAIT UNTIL SEPTEMBER????????????

3.DO YOU THINK I AM STUPID???????

I BOUGHT IT ON THE 30th of MARCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4.ARE YOU SERIOUS?

thank you.

Πιθανόν λόγο του μηνύματός μου  με ανέθεσαν σε κάποιον άλλον υπεύθυνο (με καλύτερη γνώση της αγγλικής)... ιδού η απάντηση:

Hello,

Your pedal was shipped on may, 20th and you'll receive it promptly.

As for your bass, be sure we are really sorry for the delay but we can't help passing on the evasive delivery dates from our suppliers to our customers. Thus we cannot put any product aside.

Be sure you can modify your order at will.

Cordialement / Yours sincerely

Didjë (Hotline)

Το θέμα τώρα είναι ότι μου χρέωσαν +20 ευρώ για να μου στείλουν το πεταλάκι. ενώ μου είχε πει σε άλλο μήνυμα ο πωλητής ότι θα τα στείλουν μαζί...αυτοί τελικά το είχαν ήδη στείλει από τις 20/5...ότι να 'ναι κοινώς...

θα χρησιμοποιήσω τα γαλλικά του spy... ευχαριστώ btw.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οσο εισαι ακομα εντος των 45 ημερων απο την πληρωμη, και αν δεις οτι σου κανουν νερα με την ακυρωση της παραγγελιας, κανε dispute στο paypal για να εισαι σιγουρος.

 
φιλε μου,αν ειναι ετσι οπως τα παρουσιαζεις, εχεις χιλια δικια!

ευχομαι να βρεθει λυση συντομα!

και συγνωμη που βγαινω λιγο οφτοπικ, αλλα για να ειμαστε ακριβεις,αυτο δεν ισχυει!

Δεν εχούνε κανένα δικαίωμα να σου πάρουν τα χρήματα πριν αποστείλουν τα πράγματά σου. Αν κατάλαβα καλά οι τύποι έχουν τα ωραία σου λεφτάκια και τα χαίρονται από 30/3 και εσύ δεν έχεις ακόμη τίποτα από αυτά που έχεις αγοράσει; Καταγγελία στοhttp://www.eccefpolis.gr/index.php και κοίτα αν μπορείς να κάνεις claim στο paypal για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αν έχει παρέλθει η προθεσμία στο paypal, και έχεις πληρώσει με κάρτα (μέσω paypal), επικοινώνησε με την τράπεζά σου και ρίξε μια αμφισβήτηση στην χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας, λέγοντας τους ότι έπεσες θύμα διαδικτυακής απάτης και έχεις πληρώσει για κάτι που δεν έχεις λάβει ποτέ. Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω μαζί τους περιμένοντας τα πράγματά σου...
μιλαω για αυτο που εχω σε μπολντ φυσικα!

εχουν δικαιωμα να παρουν τα χρηματα ΠΡΙΝ στειλουν τα πραγματα!

αλλωστε ετσι κανουν ολα τα μαγαζια λιανικου και χονδρικου εμποριου μεσω νετ.

 
"Sotto.

Το μπάσο δεν υπάρχει στο gpanagopoulos."

Μην περιμένετε να δείτε στο site του όλα τα προϊόντα που μπορεί να φέρει το κατάστημα. Κι εγώ πήρα μια κιθάρα και δεν υπήρχε το ίδιο μοντέλο στο site.

Πρέπει να τους στείλεις mail ή απλά ένα τηλέφωνο για να μάθεις αν μπορούν να σου το φέρουν. Σου απαντούν γρήγορα και κανονίζουν και τιμή(συνήθως ίδια με τα ευρωπαϊκά music stores)

Δεν το λέω για διαφήμιση, απλά υπάρχουν ακόμη κάποιοι Έλληνες που κάνουν σχετικά καλές τιμές σε κάποια προϊόντα.

 
Bonjour,

je vous confirme la prise en charge de l'annulation de votre commande 002

Cordialement / Yours sincerely

///////

Γεια σας

Βεβαιώνω την υποστήριξη της ακύρωσης της παραγγελίας σας 002

Φιλικά / Με εκτίμηση.

τώρα περιμένω και τα φράγκα στο λογαριασμό μου.

Στο ενδιάμεσο πριν πάρω την απάντηση από αυτούς είχα στείλει μήνυμα στη Paypal για το τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά επειδή έχουν περάσει 45 μέρες από την αγορά και το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι "We recommend that

you continue to work with the seller to find a resolution."

google translate: "εεε απλά μίλα μαζί του και προσευχήσου να πάνε όλα καλά."

Οπότε προσοχή. Σε 45 μέρες αλλάζουν τα στατιστικά νίκης και έρχονται εναντίον μας.

Το πάθημα - μάθημα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top