Αγορά πικάπ

fenderiarhs είπε:
LK, σε βινυλιο τα πηρες η σε tapes? Στειλε αν θελεις κανενα ΡΜ με σποτς, υποσχομαι δεν θα σου φαω τους δισκους  ;D ;D ;D ;D
Βινύλιο, αλλά τους κάνω tape (reel to reel ή tape)

Έχω απόθεμα από vintage κασσέτες (γυρνάω σαν το χαζό  ;D ;D ;D ;D ;Dκαι όπου βρω αγοράζω καλά κομμάτια- όχι πάνω από 0,50 euro) (φώτο 2 &3)

Δεν κινδυνέυω. Ειμαι Ζαλονίκη. ;D ;D ;D ;D ;D

Ζαχαρίας (έχει και Μοναστηράκι νομίζω). ;)

Στα 100,00 € έχει διαμανάκια,

Τόσο πήρα και εγώ τον δικό μου(KLH Model 55).

Λίγο άνοιγμα, καθαρισματάκι...ένα ψέκασμα τις επαφές χια χρατς χρουτς....αλλαγή μερικές καμένες λάμπες στο καντράν.....και όλα ΤΕΛΕΙΑ!  :D ;)

KHL.jpg

Agfa-Sony.jpg

philips.jpg

 
LK είπε:
Εγώ πάντως, και ίσως επηρεασμένος από το νήμα, και περνώντας σήμερα μπροστά από γνωστο κατάστημα με Used records, μου πήρα ....
Same! Ξεκαθαρα επηρεασμενος απο το νημα εδιωξα τις αραχνες απο το πικαπ εβαλα να ακουσω δισκους για πρωτη φορα εδω και 3-4 χρονια. Και προχτες τσιμπησα και το Riptide του Robert Palmer που δεν το ειχα ;D ;D


 
LK είπε:
Ζαχαρίας (έχει και Μοναστηράκι νομίζω). ;)
Έχει, στην Ηφαίστου. Ήμουν εκεί χθες, πήρα το Level One των Eleventh House,  άριστη κατάσταση.

 
Χρονια πολλα και απο μενα

Θαυμαζοντας τα μηχανηματα και τα μερακι  για τον αναλογικο ηχο  που δειχνετε σε αυτο το thread ανεβαζω το τελευταιο ηχοσηστημα που εχω φτιαξει για το γραφειο μου  και ειναι αποκλειστικα κασσετα στην αναπαραγωγη και  αγγλικα μηχανηματα απο αρχες 80 (ενισχυτης και ηχεια ). O0

  Για κασσετες αγοραζω απο δω https://tapeline.info/v2/index.php

IMG_3305.JPG

IMG_3308.JPG

IMG_3309.JPG

 
παρατήρηση 1

Εκεί που ενώνεις το καλώδιο των ηχείων απαραιτήτως μονωτική ταινία δεν αφήνουμε ποτέ γυμνά καλώδια έτσι δεν ξέρεις πότε μπορεί να ενωθεί το ένα καλώδια με το άλλο και σε υψηλές εντάσεις να σου προκαλέσει βραχυκύκλωμα στη έξοδο.

παρατήρηση 2

Αν δεν ζεις στο UK και μένεις ελλάδα γύρνα τα volt στο 220

 
Οι μπορνες ηχειων ποτε δεν χρειάζονται μονωτικη.

Στην Ελλαδα εχουμε 230 οποτε σωστά το εχει

 
@odis13 ΔΙΣΚΑΡΑ το Riptide !!!

@pipityri Α να γειά σου! Ηφαίστου ! (έχω να κατέβω Αθήνα πάνω από 10 χρόνια  ;D ;D ;D )

@ THEOD Θόδωρε , ακριβός ο τύπος με τις κασσέτες.

Θα μοιραστώ ένα μυστικό, μιας και πλέον ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑ, έχω στοκ 300 κασσετες μετάλλου και χρωμίου ;D ;D ;D.

Αυτοί στο internet νομίζουν ότι πιάσαν τον παπα από τα .......και ζητάν ό,τι θέλουν.

Πάρτε τα αμάξια σας, και κάντε μια βόλτα σε επαρχιακές πολείς.

Βρείτε παλιά δισκάδικα (αν και δεν έμεινα πολλά ) ή ΚΥΡΙΩΣ παλιά φωτογραφεία (έχουν κασσέτες που τις πουλάν ΠΑΜΦΘΗΝΑ για να τις ξεφορτωθούν).

Δεν θα ξεχάσω τη συγκίνηση ενός.......που μου χάρισε πολλες (μαζί με τη αγορά).  ;D

Έτσι βρήκα και Sony Metal Master με κεραμικό περίβλημα, και σε ΛΟΓΙΚΗ τιμή.  :D ;D

sonysupermetalmaster.jpg

 
npap είπε:
ο

..... (εδώ αξίζει να αναφέρω ότι 2 από τους καλύτερους σε λόγο τιμής προς απόδοση που έχουν περάσει από το σπίτι μου με ακριβές πηγές προενισχυτές και ηχεία έτυχε να είναι PA που "χτύπαγαν" σε απόδοση πολλαπλάσιας αξίας consumer)...
Πολύ θα με υποχρεωνες αν τους ονοματιζες κιόλας. ....τον τελευταίο καιρό ψαχνομαι μόνο με επαγγελματικά.

Το παραμύθι με τα "σπιτικα" είχε κακο δράκο τελικά! !

 
mdvq είπε:
Πολύ θα με υποχρεωνες αν τους ονοματιζες κιόλας. ....τον τελευταίο καιρό ψαχνομαι μόνο με επαγγελματικά.

Το παραμύθι με τα "σπιτικα" είχε κακο δράκο τελικά! !
Και τα δύο έχουν τους δράκους τους.

Απλώς για το hifi / hiend υπάρχει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και συνάμα παραμύθα.

Εξάλλου, οι επαγγελματίες, λόγω διαφορετικών παραμέτρων στην επιλογή τους, είναι λιγότερο επιρρεπής στην "παραμύθα"

Αν το μηχάνημα έχει σωστή/ενδιαφέρουσα τοπολογία αναπαραγωγής και ποιοτικά υλικά, συναρμολογημένα με επαγγελματισμό, και το επαγγελματικό μηχάνημα στέκει μια χαρά από μόνο του (μιλάμε για τελικούς πάντα). Άσε που ενίοτε το "σίδερο" (μ/σ) που έχουν μέσα θα το ζήλευαν οι περισσότεροι οικιακοί.

Δεν θα πάω στα θηρία (και ορισμένα sleepers) του παρελθόντος αλλά στα "σύγχρονα" d-class, η hiend κοινότητα έχει πολύ καλά λόγια για το ηχητικό αποτέλεσμα των Crown XLS.

Εγώ είχα τον 2000 και τον χρησιμοποιούσα για το μπάσο.

Δεν τον άκουσα σαν τελικό στο hifi αλλά σαν τελικός μπάσου, δεν με ενθουσίασε.

Μιας και το σκίσαμε το thread όμως, η πρόσφατη "ζημιά" μου είναι ένα 10κιλο λαμπάτο dac (Musical Fidelity Trivista) που απέκτησα και είναι χαρακτηριστικό δείγμα overengineering και με έχει βγάλει ψεύτη ως προς τον σκεπτικισμό μου για το πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα DAC.

 
audiokostas είπε:
Και τα δύο έχουν τους δράκους τους.

Απλώς για το hifi / hiend υπάρχει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και συνάμα παραμύθα.

Εξάλλου, οι επαγγελματίες, λόγω διαφορετικών παραμέτρων στην επιλογή τους, είναι λιγότερο επιρρεπής στην "παραμύθα"

Αν το μηχάνημα έχει σωστή/ενδιαφέρουσα τοπολογία αναπαραγωγής και ποιοτικά υλικά, συναρμολογημένα με επαγγελματισμό, και το επαγγελματικό μηχάνημα στέκει μια χαρά από μόνο του (μιλάμε για τελικούς πάντα). Άσε που ενίοτε το "σίδερο" (μ/σ) που έχουν μέσα θα το ζήλευαν οι περισσότεροι οικιακοί.

Δεν θα πάω στα θηρία (και ορισμένα sleepers) του παρελθόντος αλλά στα "σύγχρονα" d-class, η hiend κοινότητα έχει πολύ καλά λόγια για το ηχητικό αποτέλεσμα των Crown XLS.

Εγώ είχα τον 2000 και τον χρησιμοποιούσα για το μπάσο.

Δεν τον άκουσα σαν τελικό στο hifi αλλά σαν τελικός μπάσου, δεν με ενθουσίασε.

Μιας και το σκίσαμε το thread όμως, η πρόσφατη "ζημιά" μου είναι ένα 10κιλο λαμπάτο dac (Musical Fidelity Trivista) που απέκτησα και είναι χαρακτηριστικό δείγμα overengineering και με έχει βγάλει ψεύτη ως προς τον σκεπτικισμό μου για το πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα DAC.
Ο Μιχάλης είχε και έχει ακόμα αν δεν κάνω λάθος crown.

Πάντως το trivista δεν το φοβήθηκες για ανταλλακτικά?

εκείνο με τις μικρές λαμπίτσες δεν είναι?

 
audiokostas είπε:
Εξάλλου, οι επαγγελματίες, λόγω διαφορετικών παραμέτρων στην επιλογή τους, είναι λιγότερο επιρρεπής στην "παραμύθα"
Define  "επαγγελματίες" MR, διότι έχω δει κάτι πικραμένους, που άνοιξαν καφετΈριες με το εφάπαξ, και τους πούλησαν "επαγγελματικα" μηχανήματα ...επειδήΣ είναι προφέσιονελ αυτοί, και τους φούσκουσαν κάτι κολοκύθια, που 1000 φορές να βαζαν κάνα hi-fi στο μαγαζάκι τους, παρά αυτά τα έπιλα  ;D ;D ;D

Το επαγγελματικό δεν αντιδιαστέλλεται (όπως εσύ ειδικά πολύ καλά ξέρεις) με το ερασιτεχνικό, αλλά με το οικιακό.

Είναι σαν να βάλω εγώ ψυγείο μπουγατσάδικου....σπίτι μου. ;D ;D

Φυσικά σε όλα , υπάρχουν καλά και κακά.

 
πάντως ναι....

έχω δει κάτι JBL και κάτι Meridian σε καφετέριες....

τζάμπα έκαιγε η λάμπα...

 
dimsonic είπε:
Ο Μιχάλης είχε και έχει ακόμα αν δεν κάνω λάθος crown.

Πάντως το trivista δεν το φοβήθηκες για ανταλλακτικά?

εκείνο με τις μικρές λαμπίτσες δεν είναι?
Ναι.

Τι να φοβηθώ;

Πέρα από τις δεκάδες χιλιάδες (συνεχούς χρήσης) ζωής που έχουν, υπάρχουν άφθονες ανταλλακτικές.

Ζήσε Μάη μου ...

Το μόνο που ίσως χρειαστεί, εφόσον όλα πάνε στραβά, να χρειαστούν κόλληση οι καινούριες, καθότι έχουν "πλοκάμια" και δεν μπαίνουν σε λυχνιολαβές.

Αλλά και αυτό δεν είναι ζήτημα...  ;)

Με την ίδια λογική, άμα είναι να μην πάρεις σκύλο γιατί μια μέρα θα πεθάνει, χάνεις και τη χαρά να έχεις ζήσεις με έναν σκύλο.

 
mdvq είπε:
Πολύ θα με υποχρεωνες αν τους ονοματιζες κιόλας.....
ο ένας ήταν ο "θρυλικός" πια για τον εκπληκτικό λόγο τιμής προς απόδοση αλλά και για τον ήχο του Behringer EP1500 και ο έτερος ένας hi end προδιαγραφών και ήχου αλλά σε τιμή φθηνού PA που έβγαλε στην ελληνική αγορά στα μέσα των 90s ο Σπύρος του HiFi Power... δυστυχώς δεν θυμάμαι το brand name που του είχε δώσει...

ΥΓ. παρεμπιπτόντως τον συνάντησα πρόσφατα σε μια έκθεση και σε ερώτησή μου γιατί είχε σταματήσει γρήγορα την παραγωγή του , η απάντηση μες τις άκρες κλασσική μια και ο Έλληνας έχει το hype στο dna του... δεν φτάνει να παίζει το μηχανάκι σου δυο φορές καλύτερα από τον ανταγωνισμό του... δεν θα μπει καν στον κόπο να το ακούσει αν δεν εισάγεται... κι όταν το κάνει είναι φοβερά δύσκολο να ξεπεράσει την προκατάληψη του (βέβαια κάτι ανάλογο βίωνα και γω όταν πρότεινα σε φίλους τον Behringer)...

 
Καλα και τι δεν κάναμε με τους 1500. Μας ειχε πιασει επιδημία.  2 γεφυρωμενους είχα καποτε στο σύστημα σε 10 τετραγωνικά.

 
fenderiarhs είπε:
Audio Technica AT-LP120.

Ψαχνοντας  ολες αυτες τις ωρες τα σχετικα με τη συνδεσμολογια, κατεληξα και εγω πως δεν εχει νοημα να πηγαινω Παγκρατι μεσω Αργεντινης απλα και μονο για να γλιτωσω 100€ που κοστιζει ενας ραδιοενισχυτης, οποτε τελικα η αποφαση εληφθει, θα ακολουθησω την  παραδοσιακη συνταγη, του πκαπ/tape deck------>ραδιοενισχυτης--->ηχεια. Simple and tested.
χωρίς να θέλω να σου χαλάσω τον τρόπο σκέψης, είμαι υποχρεωμένος να σου επισημάνω ότι "αντικειμενικά", το AT που διαθέτεις ήδη είναι to much για το υπόλοιπο σεταπ που σκέφτεσαι... είναι ένα σύγχρονο πικαπάκι (και με USB) που μπορεί αξιοπρεπέστατα να σταθεί σε hi fi συστήματα με τιμή στο χιλιάρικο (plus αν παρακάμψεις το ενσωματωμένο με ένα καλύτερο phono pre)...

και ως ήχος αλλά και εμφανισιακά, για μένα καλύτερα είναι να ψάξεις μαζί με τον

Εμενα με ψηνει το Technics SA300
και κάποιο πικαπ της εποχής του μέχρι 50€... κι αν δεν το θέλεις παράλληλα πια το AT (στο pc σου ας πούμε και για ακρόαση και για ψηφιοποίηση των βινυλίων σου) , πούλα το, βγάζοντας άνετα τα έξοδα για όλο το vintage set σου...  ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top