• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Αγορά μεταχειρισμένης Gibson R7 Custom Shop Les Paul (2012) με θέμα στο truss rod

  • Thread starter Thread starter guitarfreak065
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 20
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 2K

guitarfreak065

Νέο μέλος
17/1/22
7
2
3
37
Athens
Ιδιώματα
  1. Acoustic
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Καλημέρα στα μέλη του forum!

Τα φώτα σας παρακαλώ. Βρήκα στο reverb μια μεταχειρισμένη Gibson Les Paul R7 του '12, καταχωρημένη από preferred seller με εκατοντάδες θετικά review, και την κατάσταση της κιθάρας ως "πολύ καλή". Στις φωτογραφίες φαίνεται εντυπωσιακή, αλλά ο πωλητής γράφει τα παρακάτω σχετικά με το truss rod:

"I played It for a couple of years in the studio before opening it for adjustment to find out some traces of use on the truss . We adjusted it with my guitar tech and added 2 halfmoon washers and it has no incident to the neck, I just didn't want the new owner to have the same surprise"

Επισυνάπτω φωτογραφίες (πριν και μετά την τοποθέτηση των washer). Σε ερωτήσεις μου για το truss και για το αν θα συναντήσω προβλήματα στο μέλλον, απάντησε πως το μπράτσο είναι άψογο, πως έχει ρυθμίσει τη βέργα με λίγο relief, και πως μπορώ να ρυθμίσω το truss όπως επιθυμώ εγώ. 

Κατά τα άλλα η κιθάρα φαίνεται άψογη για τα 10 της χρόνια και σκέφτομαι σοβαρά να την αγοράσω, από την άλλη φοβάμαι μήπως κλαίω τα λεφτά μου.
Καμία γνώμη;

1.jpg

2.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πιθανότατα κάποια πατέντα στο trussrod, ίσως επειδή είχαν φαγωθεί οι βόλτες και δε δούλευε στη θέση που ήταν. Κατ' αρχάς πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το truss rod δουλεύει προς όλες τις κατεθύνσεις άνετα κι έυκολα, για να μην έχεις εκπλήξεις (κι αυτό βέβαια όσο μπορείς να τον εμπιστευτείς). Δεύτερον η τιμή θα πρέπει να είναι θεαματικά χαμηλή, θα έλεγα κοντά στο διχίλιαρο αλλιώς δεν αξίζει να ασχοληθείς. Πρώτον γιατί όπως κι εσύ έχεις αμφιβολίες, έτσι θα δυσκολευτείς πολύ και να την πουλήσεις και δεύτερον αν πες σου βγάλει πρόβλημα στο trussrod κι έχεις πληρώσει μέχρι 2 χιλιάρικα μπορείς να την πας για φτιάξιμο και να είσαι πάλι μέσα στο range που οριακά αξίζει τον κόπο.   

Edit: Τώρα θυμήθηκα ότι το 2012 όλη η σειρά Custom Shop της Gibson έχει τα laminated fretboards και έχει τη χαμηλότερη μεταπωλητική αξία έτσι κι αλλιώς. Πρέπει να το λάβεις και αυτό υπόψιν. Δε λέω ότι θα αλλάζει κάτι στον ήχο αν σκοπέυεις να την κρατήσεις για πάντα αλλά επειδή το "για πάντα" είναι πολύς καιρός για gear καλό είναι να μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω πουλώντας. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ο πωλητής είπε ότι το truss rod ρυθμίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις. Σε ό,τι αφορά την πατέντα, μου έστειλε το παρακάτω βίντεο για να μου εξηγήσει τη διαδικασία. Αν έχω καταλάβει σωστά οι τιμές για τις κιθάρες αυτές κυμαίνονται μεταξύ 3.500-4.000€. Αν την πάρω θα την πάρω στις 3.000€.

https://www.youtube.com/watch?v=-Dm_5GDHT2A

 
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ο πωλητής είπε ότι το truss rod ρυθμίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις. Σε ό,τι αφορά την πατέντα, μου έστειλε το παρακάτω βίντεο για να μου εξηγήσει τη διαδικασία. Αν έχω καταλάβει σωστά οι τιμές για τις κιθάρες αυτές κυμαίνονται μεταξύ 3.500-4.000€. Αν την πάρω θα την πάρω στις 3.000€.

https://www.youtube.com/watch?v=-Dm_5GDHT2A
Όχι είναι πολλά για R7 του 2012. Ακόμη και σε τέλεια κατάσταση. Δες το edit στο 1ο σχόλιο μου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά βλέπω ακόμη και μεταχειρισμένες standard να τις πουλάνε 2.500€.

Αν μας ακούει κανείς που θέλει να πουλήσει μεταχειρισμένη R7 / R8 να στείλει μήνυμα :))))

 
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά βλέπω ακόμη και μεταχειρισμένες standard να τις πουλάνε 2.500€.

Αν μας ακούει κανείς που θέλει να πουλήσει μεταχειρισμένη R7 / R8 να στείλει μήνυμα :))))
Ο καθένας πουλάει κι αγοράζει όσο θέλει. Υπάρχουν πιο μικροί σε ηλικία που έχουν μεταξύ τους δημιουργήσει τον μύθο ότι μια Standard των 70s, 80s, 90s είναι καλύτερη από μια καινούργια κι έτσι οι τιμές τους έχουν ξεφύγει λίγο. Πριν τρεις μηνες όμως πήρε φίλος από τις αγγελίες εδώ μια Τraditional 2015, με specs στην ουσία custom shop (ελαφριά ξύλα χωρίς κανένα weight relief) στα 1.300 ευρώ. Οπότε υπομονή χρειάζεται. Οι τιμές της Gibson ανεβαίνουν συνεχώς καθώς ακολουθούν και τις τιμές των δυσεύρετων πια ξύλων της αλλά ευκαιρίες πάντα θα υπάρχουν.

Αν είσαι αποφασισμένος να δώσεις 3.000 πιστεύω κάποια R7/R8 θα βρεις κι απ τον νόιζ. Καλύτερα να βάλεις αγγελία ζήτησης. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν είσαι αποφασισμένος να δώσεις 3.000 πιστεύω κάποια R7/R8 θα βρεις κι απ τον νόιζ. Καλύτερα να βάλεις αγγελία ζήτησης. 


Ακολούθησα τη συμβουλή σου και έβαλα αγγελία. Γιά να δούμε...
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 
  • Like
Reactions: kpeyos
Γενικά να αποφύγεις αν μπορείς τις 2012 με τα laminate fretboards και τις standard custom shop του 2015 με το short tenon, εκτός αν τις βρείς ευκαιρία.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Ευχαριστώ
Reactions: guitarfreak065
Καλησπέρα @harisbaco

Το πορτοφόλι και τα θέλω σου είναι δικό σου θέμα και δεν είμαι σε θέση να τα σχολιάσω 

Όμως μιας και ζητάς γνώμες να σου πω και τη δικιά μου: δεν θα ήθελα να έχουν κάνει στο «μωρό» μου αυτό που δείχνουν οι φωτογραφίες παραπάνω 

Λάβε σε παρακαλώ υπόψη σου ότι είμαι ένας (πολύ) ερασιτέχνης μουσικός και ότι, ως εκ τούτου, η βαρύτητα των απόψεών μου είναι μάλλον αμελητέα 

 
Γενικά, τα θέματα με το truss rod είναι ένας παράγοντας συχνά αποτρεπτικός για την αγορά ενός μεταχειρισμένου οργάνου. 

Η επισκευή τους είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα, αν γίνει η στραβή. 

Οπότε ο κανόνας θέλει να τα αποφεύγουμε. Βέβαια, αν είναι κάποιο «κούτσουρο» άξιο αναφοράς και σε τιμή σούπερ ευκαιρίας, εκεί πιθανώς να αξίζει το ρίσκο- υπό την αίρεση ότι η χαμηλή τιμή αγοράς θα αξίζει τον κόπο και τα 400-500 ευρώ (αν θυμάμαι καλά) που κοστίζει μια πιθανή αντικατάσταση truss rod.  

 
Eαν η τιμη της ειναι θεαματικά καλη παρτην. Προσπαθησε να επιβεβαιωσεις οσο μπορει να γινει αυτο εξ' αποστασεως οτι προκειται για fully functional οργανο.

Στο λεω επειδη εγω που παλαιοτερα πηρα μια les paul με σπασμενο λαιμο, που ειχε φτιαχτει ομως επαγγελματικα, σε θεαματικη τιμη (και της οποιας το λαιμο ξαναεσπασα εγω απο δικο μου λαθος &^%^%$&*%^(*&)(&)(*)(* και ξαναεπισκευαστηκε απο τον οικονομακη παλι αψογα).

 
H επισκευή ενός σπασμένου λαιμού από επαγγελματία συνήθως κοστίζει λιγότερο από την αφαίρεση fretboard κι αντικατάσταση truss rod., σχεδόν τα μισά λεφτά. Είχα κι εγώ Les Paul επισκευασμένη από Joker Guitars (Κακανιάρης) την οποία και αγόρασα και πούλησα πάμφθηνα, παρόλο που η επισκευή ήταν αόρατη και η κιθάρα έπαιζε άψογα επί χρόνια με 11άρες. Όταν αγοράζεις ένα τέτοιο όργανο συνήθως ή το παντρεύεσαι ή αναγκάζεσαι μετά να το σκοτώσεις, αν ποτέ θελήσεις να το πουλήσεις. 

 
Σας ευχαριστώ όλους, βοηθήσατε πολύ. Η αλήθεια είναι ότι θέλω μια les paul που να την κρατήσω για πάντα. Επειδή όμως στην εξ αποστάσεως αγορά μεταχειρισμένου οργάνου υπάρχει πάντα η πιθανότητα να μη μου κάτσει τελικά η κιθάρα, οφείλω να λάβω υπόψιν και την αξία μεταπώλησης. Ίσως η πιο ασφαλής επιλογή είναι να αγοράσω μια καινούρια standard και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

 
Μόνο σε μένα μου ακούγεται παράλογη η ερώτηση του φίλου μας;

"Να δώσω 2.500 ευρώ για κιθάρα με πρόβλημα στο truss rod που επισκευάστηκε χωρίς να μπορώ να τη δοκιμάσω ή έστω να μπορώ να την πάω σε δικό μου τεχνικό να την ελέγξει;"

Edit: Με πρόλαβε ο OP και απάντησε!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προσωπικά αν ήταν να δώσω κοντά στις 3.000€ για καινούργια Les Paul, θα έπαιρνα αεροπλανάκι και θα πήγαινα μία Γερμανία σ έναν Thomann αυθημερόν και θα έπαιζα με 30 διαφορετικές. 

Αξίζει το εισητήριο, πίστεψέ με. To έχω κάνει όταν ήμουν Αμερική και μου πήρε κι αρκετό καιρό να βρώ αυτή που μου κάθόταν ακριβως όπως την ήθελα.

Εναλλακτικά μπορείς να περιμένεις κάποια R7 ή R8 στις αγγελίες ξέροντας πως δε θα χάσεις και χρήματα μετά στη μεταπώληση.

 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ότι ακριβώς είπε ο @kpeyos .

Και παραδόξως, ότι είχες κάνει εσύ Κωστή και ότι προτείνεις, είχε κάνει πριν απο 10 χρόνια και ο κολλητος (που πηρε τον Metro). Αεροπλανάκι φθηνιάρικο, επισκεψη Θωμά, παιξιμο με ότι είχε εκει πέρα μεσα, αγορά και πίσω.

Και παραδόξως, όταν την άκουσα ήταν η 2η καλύτερη LP που είχα ακουσει ποτέ στην ζωή μου (η 1η είναι αυτή που σου είχαν "φάει" Κωστή)...δεν θυμαμαι μοντέλο, θυμαμαι μονο οτι έχει P90s αλλα δεν έχει σημασία...

Σε αυτή την τάξη τιμής παίδες δεν γινεται να αγοράσει κάποιος στα τυφλά, ειλικρινά. ΟΚ, εχει καλή πολιτική επιστροφών ο Θωμάς αλλα εδώ μιλάμε για κάτι που εκτός των άλλων θα πρέπει να σου κάτσει και στο χέρι (στο δικο σου χέρι ετσι, οχι σε αυτου που σχεδίασε το όργανο)...

 
  • Like
Reactions: kpeyos
Σε αυτή την τάξη τιμής παίδες δεν γινεται να αγοράσει κάποιος στα τυφλά, ειλικρινά. ΟΚ, εχει καλή πολιτική επιστροφών ο Θωμάς αλλα εδώ μιλάμε για κάτι που εκτός των άλλων θα πρέπει να σου κάτσει και στο χέρι (στο δικο σου χέρι ετσι, οχι σε αυτου που σχεδίασε το όργανο)...
Γιατί έτσι κι αλλιώς αν ρωτήσεις 100 εδώ μέσα πώς πρέπει να παίζει μια καλή Les Paul, θα πάρεις 100 διαφορετικές απαντήσεις. Εγώ τη θέλω ελαφριά αλλά, σε αντίθεση με τους περισσότερους, non-resonant. Άλλος τη θέλει 6 κιλά και να ξυρίζει. Ο παραδίπλα αγόρασε μια full hollow CR, της έχει βάλει flats και παίζει jazz...?

 
  • Like
Reactions: ΑpussyΑ
Διακρίνω, διαβάζοντας το thread, ότι έχει διαμορφωθεί (επιτέλους) η τάση του δοκιμάζω το όργανο (και το διπλανό του και το παραδιπλανό του) πριν αγοράσω.

Και το λέω αυτό (το επιτέλους) καθώς σε ένα όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, το trend ήταν διαμετρικά αντίθετο. Στις hey days του Thomann και του Music Store, εδώ μέσα είχαμε συζητήσει αρκετές φορές το θέμα- και οι απόψεις του στιλ «δοκίμασε το όργανο/ μην πάρεις "γουρούνι στο σακί"», ήταν μάλλον... μειοψηφία (για να το πω κομψά).

Καλό θα ήταν όπου υπάρχει η δυνατότητα εγχώριας δοκιμής (και η τιμή σε σχέση με το εξωτερικό είναι «σχετική»), να ακολουθούμε τα χέρια και τα αυτιά μας στις αγορές μας.

Μπράβο πάντως που η κυρίαρχη άποψη του παρελθόντος δείχνει να περνά φάση αναθεώρησης. ?

 
Διακρίνω, διαβάζοντας το thread, ότι έχει διαμορφωθεί (επιτέλους) η τάση του δοκιμάζω το όργανο (και το διπλανό του και το παραδιπλανό του) πριν αγοράσω.
Εγώ θα διαφωνήσω, θαυμάζω την εγκράτεια όσων το κάνουν πράξη στην Ελλάδα και σε αντίστοιχα (πολλές) στερημένες από επιλογές χώρες αλλά το internet μας άνοιξε μια διεθνή αγορά που δε μπορώ να αντισταθώ. Αν επέμενα να δοκιμάζω πριν αγοράσω δε θα είχα φτιάξει partcasters, επιλέγοντας τα πάντα σε μια κιθάρα έμαθα μέσα από τη διαδικασία τι μου κάνει και τι δε μου κάνει πάνω στο όργανο. Ειδικότερα τα specs του μπράτσου, αν το μπράτσο μου κάθεται στο χέρι και το truss rod δουλεύει όλα τ' άλλα φτιάχνονται. Μία μόνο κιθάρα δε μπόρεσα να φέρω στα μέτρα μου ηχητικά, την Squier 51 η οποία είναι και η φθηνότερη ηλεκτρική που έχω αγοράσει.

Επίσης, δε θεωρώ τύχη ότι όλες μου οι partcasters και μετέπειτα οι online παραγγελίες κιθαρών μου έχουν "κάτσει", θεωρώ ότι έχω αντίληψη και γνωρίζω καλά πια τι μου αρέσει. Αν δεν παράγγελνα από το εξωτερικό δεν θα είχα τις αγαπημένες μου κιθάρες, ειδικά την ES-330 που στην Ελλάδα δεν την έχω δει ποτέ σε κατάστημα, ιδιώτη ή σε online αναφορά από κάποιον. Εξωτερικό για μένα σημαίνει ΠΟΛΛΕΣ επιλογές, κυρίως μεταχειρισμένες, αλλά και μεγάλο εύρος τιμών. Κι εγώ προτιμώ να αγοράζω από μαγαζιά ή ιδιώτες δίπλα μου αλλά δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα με λίγες επιλογές, ακόμα και σήμερα με τις online αγγελίες από όλη τη χώρα. Συγκριτικά με το τι μπορείς να βρεις στην ΕΕ (και πιο έξω) οι επιλογές είναι λίγες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα