αγορά χειροποίητης κλασσικής κιθάρας

NicolasAth72 είπε:
καλώς ήρθες! ( ή να πω "καλως ήρθατε κ. Γύπα ??) ... τιμή μας.

:D  :D
Ευχαριστω πολυ για το καλοσωρισμα,καλως σας βρηκα ολους, χαιρομαι που ειμαι μαζι σας γιατι θα δοθει η ευκαιρεια σε ολους  να διαπιστωσουν τον..... (ιδιορυθμο)      χαρακτηρα μου.

 
pavlospavlos είπε:
Ευχαριστω πολυ για το καλοσωρισμα,καλως σας βρηκα ολους, χαιρομαι που ειμαι μαζι σας γιατι θα δοθει η ευκαιρεια σε ολους  να διαπιστωσουν τον..... (ιδιορυθμο)      χαρακτηρα μου.
Έχουμε πολλά να μοιραστούμε!

Καλή θέληση να υπάρχει και η παρέα θα μεγαλώνει...Καλωσήρθες. ;)

 
pavlospavlos είπε:
Αγαπητε φιλε,εντελως τυχαια διαβασα τις αποψεις σου για τον (ιδιορυθμο)χαραχτηρα του Γυπα,καθως και τις συστασεις σου, εαν χρειαστει επισκευη.Ακου λοιπον,τον Γυπα τον γνωριζω παρα πολυ καλα(μιας και ειμαι ο ιδιος ο Γυπας)και σε πληροφορω πως σεβομαι πρωτα απ' ολα τον  καθε φιλο της κιθαρας, τους πελατες μου, και βεβαιως τον εαυτο μου,ετσι λοιπον σε προσκαλω εσενα και τους φιλους σου,(ολοι ευπροσδεκτοι )για εναν καφε και κουβεντα.Ετσι θα 'χεις την ευκαιρια να με γνωρισεις ,γιατι απο το πνευμα των γραπτων σου συμπεραινω,πως δεν με εχεις γνωρισει.

Εν αναμονη

pavlospavlos η Παυλος Γυπας
Καλησπέρα και απο εδώ,

Συμπεραίνετε λανθασμένα δυστυχώς κύριε Γύπα (προτιμώ να μιλάμε στον πληθυντικό αφού μιλάμε ποια επώνυμα και οι δυό μας). Θα ήθελα πολύ να σας είχα γνωρίσει  καλύτερα, αλλα δυστυχώς δεν μου παρείχατε την ευκαιρία. Σας στέλνω αναλυτικό μήνυμα όπου θα βρείτε ότι χρειάζεστε, και αν θέλετε κάτι περισσότερο με ξαναρωτάτε. Σας ευχαριστώ πολύ πραγματικά για την πρόσκλησή σας, ίσως την αποδεχθώ, μόνος μου όμως δυστυχώς.

Όσο για τους υπόλοιπους της παρέας φυσικά και να σας επισκευθούν για καφε και κουβέντα, και να δουν απο κοντά την δουλειά σας, την οποία όπως ξέρετε αφού διαβαζετε τις δημοσιεύσεις μου, εξακολουθώ να θεωρώ εξαιρετική.

Έτσι και αλλιώς υπάρχουν πολλοι που δεν έχουν την ίδια γνώμη μαζί μου. Ελπίζω να αποτέλεσε μεμονωμένο περιστατικό.

 
Για την ιστορία,

Ύστερα από την πρόσκληση που μου έγινε, επικοινώνησα και με προσωπικό μήνυμα όσο και τηλεφωνικά με τον κύριο Γύπα. Το περιστατικό μεταξύ μας ήταν αποτέλεσμα μιας παρεξήγησης που συνέβη πριν 7 χρόνια και λόγω παρασκηνίου με ένα κοινό γνωστό μας 3ο πρόσωπο το οποίο δεν γνώριζα.

Κατόπιν της επίλυσης  αυτού του θέματος, ο κύριος Γύπας μου ζήτησε συγγνώμη και προσφέρθηκε να επισκευάσει την κιθάρα μου.

Δεδομένων των γεγονότων ότι η δική μου φήμη αποκαταστάθηκε και ότι εκτιμώ την στάση του κυρίου Γύπα καθώς θεωρώ ένδειξη ανδρισμού την ανάληψη της ευθύνης, αισθάνομαι την υποχρέωση να αποκαταστήσω και εγώ την φήμη του Παύλου Γύπα.

Ανακαλώ λοιπόν ότι έχω γράψει για την υποστήριξη των πελατών του κυρίου Γύπα, καθώς ήταν μια λανθασμένη εντύπωση που είχε δημιουργηθεί από ένα μεμονωμένο περιστατικό. Επ ουδενί δεν πρέπει η φήμη ενός οργανοποιού που διαθέτει τα εύσημα διεθνών καλλιτεχνών να χρωματιστεί από μια τέτοια ατυχή περίπτωση που θα μπορούσε να συμβεί στον καθέναν.

Προσωπικά χαίρομαι που το θέμα έληξε ευχάριστα και που πλέον έχουμε ανάμεσά μας τον Παύλο Γύπα, του οποίου οι γνώσεις και η εμπειρία θα μπορούσαν να βοηθήσουν πολλούς στην κοινότητά μας.

Με τιμή,

Βασιλείου Αργύρης

 
shelter είπε:
Προσωπικά χαίρομαι που πλέον έχουμε ανάμεσά μας τον Παύλο Γύπα, του οποίου οι γνώσεις και η εμπειρία θα μπορούσαν να βοηθήσουν πολλούς στην κοινότητά μας.
+1

αρκει να συνεχισει να γραφει! :)

 
gypasp είπε:
αρκει να υπαρχουν  σχετικα ερωτηματα!
Τα σχετικά ερωτήματα...είναι σχετικά!! ;D ;D

Μπορείτε και εσείς ο ίδιος, να ξεκινήσετε ένα θέμα (και όχι μόνο να απαντάτε σε θέματα που σας αφορούν προσωπικά) που να μην μπορεί κανείς να το πάρει σαν αυτοδιαφημιστικό αλλά να βοηθάει όλους...ας πούμε τι πρέπει να προσέχει κάποιος όταν ψάχνει μια χειροποίητη κιθάρα...ή ποιά η διαφορά του finish νίτρου από την γομαλ@κα...λέω τώρα!!

ΥΓ Είναι μεγάλη ικανοποίηση που συμμετέχετε στο forum

 
marathon είπε:
Τα σχετικά ερωτήματα...είναι σχετικά!! ;D ;D

Μπορείτε και εσείς ο ίδιος, να ξεκινήσετε ένα θέμα (και όχι μόνο να απαντάτε σε θέματα που σας αφορούν προσωπικά) που να μην μπορεί κανείς να το πάρει σαν αυτοδιαφημιστικό αλλά να βοηθάει όλους...ας πούμε τι πρέπει να προσέχει κάποιος όταν ψάχνει μια χειροποίητη κιθάρα...ή ποιά η διαφορά του finish νίτρου από την γομαλ@κα...λέω τώρα!!

ΥΓ Είναι μεγάλη ικανοποίηση που συμμετέχετε στο forum
Η αληθεια ειναι οτι το προσωπικο θεμα, και η αναγκη να το ξεκαθαρισω,ηταν η αφορμη για να 'ρθω σε επαφη με το forum,εστω κ' ετσι, και με την παροτρυνση του marathon αποφασισα να μοιραστω μαζι σας τις γνωσεις που απεκτησα κατα την πολυχρονη ενασχοληση μου με την κατασκευη της κιθαρας.Ας μην παρεξηγηθουν οι προθεσεις μου,δεν ειμαι ο μεγας γνωστης των μεγαλων μυστικων,απλα υστερα απο 30 χρονια δουλειας εχω αρχισει να υποψιαζομαι πως λειτουργει,πως δουλευει αυτο το παραξενο "κουτι"που με τον ηχο του μας ταξιδευει περα απο τα ορια.Ετσι λοιπον

αυτο που θα επιχειρησω,(με δοσεις βεβαια)ειναι να σας προ(σ)καλεσω να μοιραστουμε τις υποψιες μας.Θετω λοιπον στην κριση σας, την λογικη σας,την γνωση σας την εμπειρικη, την επιστημονικη,και οτι αλλο θελετε, το απλο, η απλοικο ερωτημα.

τι συμβαινει οταν ενεργοποιησουμε την χορδη μιας κιθαρας,μεχρι το ηχητικο κυμα να φθασει στο  αυτι μας?ετσι απλα ας ξεκινησουμε το ταξιδι στον υπεροχο κοσμο της κιθαρας.

Παυλος Γυπας

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ευχαριστούμε Κε Γυπα...καλή αρχή μας. Ένας Mod μπορεί να το διαχωρίσει και να ξεκινήσει ένα καινούργιο θέμα?

 
marathon είπε:
Ευχαριστούμε Κε Γυπα...καλή αρχή μας. Ένας Mod μπορεί να το διαχωρίσει και να ξεκινήσει ένα καινούργιο θέμα?
βεβαιως,εγω εκανα μια αρχη,με ενα θεμα θα λεγα εισαγωγικο,την συνεχεια θα την καθορισει το τι ενδιαφερει τους φιλους του foroum.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χαιρετώ την παρέα! Γειά σου Παύλο.

Παρακολουθώ από καιρό το φόρουμ και τις ενδιαφέρουσες συζητήσεις του. Ιδιαίτερα τις συζητήσεις για την οργανοποιία. Ούτως ή άλλως ελάχιστα είναι τα Ελληνικά φόρουμ που γίνονται σοβαρές συζητήσεις πάνω σε θέματα οργανοποιίας. Μάλιστα συζητήσεις με την συμμετοχή επαγγελματιών οργανοποιών είναι εξαιρετικά σπάνιες.  Το μόνο άλλο φόρουμ που εγώ γνωρίζω είναι το Ρεμπέτικο Φόρουμ στο οποίο κατά καιρούς συμμετέχουν ενεργά 2-3 αξιόλογοι οργανοποιοί λαϊκών οργάνων.   

Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων οργανοποιών, θές λόγω νοοτροπίας, θές επειδή απευθύνονται σε μια μικρή σχετικά αγορά, θες επειδή δεν τα πάνε καλά με τις νέες τεχνολογίες, ή για διάφορους άλλους λόγους, δεν φαίνεται να συμμετέχουν ενεργά στο διαδικτυακά δρώμενα (και όχι μόνο). Έτσι η συμμετοχή του Παύλου Γύπα αποτελεί φωτεινή εξαίρεση και είναι πολύ σημαντική, αν λάβει κανείς υπόψη του την αξία του και την υψηλή του τέχνη.

Χαιρετώ λοιπόν και πάλι την παρέα και περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις του Παύλου. Κάποιος από τους παλαιότερους θα ήταν ίσως σκόπιμο να ανοίξει ένα καινούργιο topic σχετικά με θέμα της κατασκευής της κιθάρας.

Παναγιώτης Καγιάφας

 
KaPa είπε:
Χαιρετώ την παρέα! Γειά σου Παύλο.

Παρακολουθώ από καιρό το φόρουμ και τις ενδιαφέρουσες συζητήσεις του. Ιδιαίτερα τις συζητήσεις για την οργανοποιία. Ούτως ή άλλως ελάχιστα είναι τα Ελληνικά φόρουμ που γίνονται σοβαρές συζητήσεις πάνω σε θέματα οργανοποιίας. Μάλιστα συζητήσεις με την συμμετοχή επαγγελματιών οργανοποιών είναι εξαιρετικά σπάνιες.  Το μόνο άλλο φόρουμ που εγώ γνωρίζω είναι το Ρεμπέτικο Φόρουμ στο οποίο κατά καιρούς συμμετέχουν ενεργά 2-3 αξιόλογοι οργανοποιοί λαϊκών οργάνων.   

Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων οργανοποιών, θές λόγω νοοτροπίας, θές επειδή απευθύνονται σε μια μικρή σχετικά αγορά, θες επειδή δεν τα πάνε καλά με τις νέες τεχνολογίες, ή για διάφορους άλλους λόγους, δεν φαίνεται να συμμετέχουν ενεργά στο διαδικτυακά δρώμενα (και όχι μόνο). Έτσι η συμμετοχή του Παύλου Γύπα αποτελεί φωτεινή εξαίρεση και είναι πολύ σημαντική, αν λάβει κανείς υπόψη του την αξία του και την υψηλή του τέχνη.

Χαιρετώ λοιπόν και πάλι την παρέα και περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις του Παύλου. Κάποιος από τους παλαιότερους θα ήταν ίσως σκόπιμο να ανοίξει ένα καινούργιο topic σχετικά με θέμα της κατασκευής της κιθάρας.

Παναγιώτης Καγιάφας
Χαιρετω κι' εγω  Παναγιωτη,πιστευω πως οι συζητησεις θ'ανοιξουν σιγα σιγα, βεβαια κανεις δεν μπορει να πει πως η κατασκευη της κιθαρας ειναι ενα  θεμα

που  μπορει να καλυφθει μεσα απο ενα foroum

Παυλος

 
Σίγουρα θα ήταν αστείο να περιμένει κανείς να μάθει να κατασκευάζει οποιοδήποτε όργανο μέσα από ένα φόρουμ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι το θέμα θα μπορούσε να το δει κανείς από δυο πλευρές.

1) Από την πλευρά του μουσικού που ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για το όργανό του ή να πάρει πληροφορίες για την αγορά ενός οργάνου υψηλής ποιότητας

2) Από την πλευρά του οργανοποιού (επαγγελματία ή και ερασιτέχνη).

Σε σχέση με την πρώτη προσέγγιση, η ερώτηση "τι είναι εκείνο ή εκείνα που χαρακτηρίζουν μια συγκεκριμένη κλασσική κιθάρα ως όργανο υψηλής ποιότητας?" θα μπορούσε να προκαλέσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η ερώτηση αυτή έχω την εντύπωση ότι απασχολεί διαρκώς τόσο τους κατασκευαστές όσο και τους μουσικούς.

Η δεύτερη πλευρά είναι μάλλον πιο σύνθετη και ευρεία. Έτσι ίσως θα ήταν σκόπιμο να τεθούν συγκεκριμένα ερωτήματα ή θέματα που απασχολούν τον καθένα από μας.

 
KaPa είπε:
Σίγουρα θα ήταν αστείο να περιμένει κανείς να μάθει να κατασκευάζει οποιοδήποτε όργανο μέσα από ένα φόρουμ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι το θέμα θα μπορούσε να το δει κανείς από δυο πλευρές.

1) Από την πλευρά του μουσικού που ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για το όργανό του ή να πάρει πληροφορίες για την αγορά ενός οργάνου υψηλής ποιότητας

2) Από την πλευρά του οργανοποιού (επαγγελματία ή και ερασιτέχνη).

Σε σχέση με την πρώτη προσέγγιση, η ερώτηση "τι είναι εκείνο ή εκείνα που χαρακτηρίζουν μια συγκεκριμένη κλασσική κιθάρα ως όργανο υψηλής ποιότητας?" θα μπορούσε να προκαλέσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η ερώτηση αυτή έχω την εντύπωση ότι απασχολεί διαρκώς τόσο τους κατασκευαστές όσο και τους μουσικούς.

Η δεύτερη πλευρά είναι μάλλον πιο σύνθετη και ευρεία. Έτσι ίσως θα ήταν σκόπιμο να τεθούν συγκεκριμένα ερωτήματα ή θέματα που απασχολούν τον καθένα από μας.
Συμφωνω,θα πω την υποκειμενικη μου αποψη πολυ συντομα,ισως και αυριο το πρωι.

gypasp

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν και ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετος με την κιθάρα (όχι με τη μουσική όμως) να δηλώσω κι εγώ τα καλοσωρίσματά μου στον κ. Γυπα και στον κ. Καγιάφα, και να ομολογήσω ότι ζηλεύω (πιανίστας... τι να κάνω) και παρακολουθώ με ενδιαφέρων αυτό το θρεντ απο τότε που ξεκίνησε! :)

 
KaPa είπε:
Σίγουρα θα ήταν αστείο να περιμένει κανείς να μάθει να κατασκευάζει οποιοδήποτε όργανο μέσα από ένα φόρουμ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι το θέμα θα μπορούσε να το δει κανείς από δυο πλευρές.

1) Από την πλευρά του μουσικού που ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για το όργανό του ή να πάρει πληροφορίες για την αγορά ενός οργάνου υψηλής ποιότητας

2) Από την πλευρά του οργανοποιού (επαγγελματία ή και ερασιτέχνη).

Σε σχέση με την πρώτη προσέγγιση, η ερώτηση "τι είναι εκείνο ή εκείνα που χαρακτηρίζουν μια συγκεκριμένη κλασσική κιθάρα ως όργανο υψηλής ποιότητας?" θα μπορούσε να προκαλέσει μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η ερώτηση αυτή έχω την εντύπωση ότι απασχολεί διαρκώς τόσο τους κατασκευαστές όσο και τους μουσικούς.

Η δεύτερη πλευρά είναι μάλλον πιο σύνθετη και ευρεία. Έτσι ίσως θα ήταν σκόπιμο να τεθούν συγκεκριμένα ερωτήματα ή θέματα που απασχολούν τον καθένα από μας.
Ειναι πολυ δυσκολο,ακομα και για καποιον πολυ εμπειρο να περιγραψει (αξιολογησει) ενα οργανο υψηλης ποιοτητας,εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες,την στιγμη της αξιολογησης.Θα αναφαιρω καποιες εμπειριες μου για να γινει αντηληπτο ποσο ευκολα μπορει καποιος να κανει λαθος στην αξιολογηση ενος οργανου.Σχεδον παντα, οταν βαζω χορδες για πρωτη φορα,η αντιδραση μου ειναι να θελω να καταστρεψω οτι με πολυ κοπο εφτιαξα,δεν υπαρχει πιο ακαταληλη στιγμη για να πεις χαλαλι ο κοπος.Το πραγμα αρχιζει να ξεκαθαριζει την τριτη - τεταρτη ημερα αλλα εαν δεν περασουν 15-20  ημερες,να χει ολοκληρωθει το πρωτο σταδιο της ωριμανσης(στεγνωμα βερνικιων,εξισοροπηση των υλικων κατω απο την πιεση των χορδων κ.λ.π.)δεν μπορουμε να αξιολογησουμε ασφαλως.

Ας υποθεσουμε ομως πως οι συνθηκες ειναι καταληλες,(χωρος αποθηκευσης του οργανου,θερμοκρασια,υγρασια,)καθως και ο χωρος αξιολογησης, πρεπει να ναι ουδετερος,να μην κολακευει,αλλα ουτε να ειναι αρνητικος.

Το πρωτο στοιχειο που θα προσεχα ειναι το αισθητικο,αυτο μας προδιαθετει θετικα η αρνητικα,δηλ.εαν ειχα να αξιολογησω ενα οργανο αισθητικα προβληματικο,θα σταματουσα εκει.κατα την γνωμη μου βασικη προυποθεση ειναι το βερνικι,πρεπει να ναι παρασκευασμενο απο φυσικες ρητινες(γομα λακκα,μαστιχα,ελεμι,σανταρακα,κ.λ.π.

σε αλκοολουχο δυαλυτη)Εαν το βερνικι ειναι συνθετικο,οπως τα περισσοτερα οργανα βιομηχανικης παραγωγης, τοτε εχουμε πολυ πιο σκληρη επιφανεια λουστρου,με συνεπεια εναν ηχο πλαστικοποιημενο,ψυχρο,και απροσωπο.

2ο στοιχειο)παντα στην φαση της πρωτης ωριμανσης,Μπασα καθαρα,με διαρκεια,με βαρος (ογκο)χωρις βομβο,εαν τα μπασα ειναι προβληματικα, η πορεια θα ναι επισης προβληματικη.

3ο στοιχειο)καθαρες, και ευκολες αρμονικες,δειχνουν πως το οργανο ειναι στην σωστη κατευθηνση.

4ο)καλο θα ναι τα καντινια να ναι καπως σφιγμενα στην αρχη,ειναι απολυτα σιγουρο

πως θα κερδισουν απο τα μπασα στην εξελιξη.

5ο)Ισορροπια σε ολη την εκταση,χωρις over notes,η wolf notes,ειναι το ιδιο ενοχλητικες.

6ο)κατα την μεταβαση απο καντινια σε μπασα και αντιθετα να μην γινεται αντιληπτη η διαφορα στο ηχοχρωμα

7ο)απολυτα καθαρες φωνες,να μη καλυπτει η μια την αλλη, ειναι τουλαχιστον ενοχλητικο στα εργα  Bach,

8ο)Πρεπει ο χρηστης να νοιωθει το οργανο φιλικο προς αυτον,να το νοιωθει σαν συνεχεια των χεριων του,να μην αναγκεζεται να ξοδευει ενεργεια χωρις ουσιαστικο λογο.

9ο)Σε πραγματικες συνθηκες(μεγαλη αιθουσα,ακροατηριο)πρεπει να υπαρχει καλη διασπορα, και ευκρεινια σε καθε σημειο του χωρου.

κουραγιο και υπομονη στην αξιολογηση,που καλο θα 'ναι να γινεται απο δυο ατομα,ενας παιζει ενας ακουει,

τελος,θα συμφωνησω με καποιο φιλο μελος του φορουμ που λεει πως οταν συναντησουμε αυτο που ψαχνουμε θα το αναγνωρισουμε.

καλημερα σε ολους

gypasp

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και εγώ πιστεύω ότι αν είναι μια φορά δύσκολο να αξιολογήσεις ένα όργανο, είναι δέκα φορές πιό δύσκολο να περιγράψεις με λόγια την ακουστική εμπειρία από ένα όργανο υψηλής ποιότητας. Μπορείς να βιώνεις αυτή την εμπειρία αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να τη μεταφέρεις στο χαρτί με τρόπο που ο αναγνώστης να μπορεί να την αξιοποιήσει χρηστικά. Δηλαδή να μπορέσει να την χρησιμοποιήσει ως οδηγό για την επιλογή του δικού του οργάνου.

Ένα δεύτερο στοιχείο νομίζω είναι ότι ο ίδιος ο μουσικός προσλαμβάνει διαφορετικά τον ήχο ενός συγκεκριμένου οργάνου σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και σε διαφορετικούς χώρους, πιθανώς κάτω από διαφορετικές συναισθηματικές καταστάσεις.

Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και η σωρρευμένη στο χρόνο αντίληψη του καθενός από μας για το πως πρέπει να είναι ο ήχος μιας καλής κιθάρας. Είτε από αυτά που έχουμε βιώσει ή αισθανθεί παίζοντας με διάφορα όργανα, είτε ακούγοντας άλλους μουσικούς ζωντανά ή σε ηχογραφήσεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
KaPa είπε:
ο ίδιος ο μουσικός προσλαμβάνει διαφορετικά τον ήχο ενός συγκεκριμένου οργάνου σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και σε διαφορετικούς χώρους, πιθανώς κάτω από διαφορετικές συναισθηματικές καταστάσεις.

Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και η σωρρευμένη στο χρόνο αντίληψη του καθενός από μας για το πως πρέπει να είναι ο ήχος μιας καλής κιθάρας. Είτε από αυτά που έχουμε βιώσει ή αισθανθεί παίζοντας με διάφορα όργανα, είτε ακούγοντας άλλους μουσικούς ζωντανά ή σε ηχογραφήσεις.
+1

Αυτοί είναι και κάποιου από τους λόγους που η επιλογή ενός οργάνου είναι δύσκολη υπόθεση. Το να αξιολογήσεις ένα χειροποίητο μουσικό όργανο είναι κάτι που πέραν της εμπειρίας , απαιτεί και αρκετό χρόνο  που συχνά δεν είναι διαθέσιμος. Η αντίληψη που θα σχηματίσουμε για το όργανο μετά από μια εβδομάδα χρήσης είναι εντελώς διαφορετική από την πρώτη εντύπωση που σχηματίζεται σε 15’.

Δυστυχώς ακόμα πιο δύσκολο είναι το να ακούσεις το όργανο σε διαφορετικούς  χώρους.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top