Αγορά κάρτας ήχου και πρόγραμμα

96 db δυναμικη περιοχη.

Οπως και να εχει θα γινει και ετσι, εδω γραφαμε με ταινια.

Απλα ΟΚ, οντως δε χρειαζεται να πας στο πανω οριο, αλλα εδω μαλλον μιλαμε για το κατω οριο.

Θα ηθελα μετρησεις σε παραμορφωση και τετοια για να το δεχτω, διοτι οσες εχω υποψη μου δεν δειχνουν κατι τετοιο.

Οποτε βρειτε τα με τον ηλεκτρονικο να γινει κανα τεστ, να νοιωσουμε.
 
96 db δυναμικη περιοχη.

Οπως και να εχει θα γινει και ετσι, εδω γραφαμε με ταινια.

Απλα ΟΚ, οντως δε χρειαζεται να πας στο πανω οριο, αλλα εδω μαλλον μιλαμε για το κατω οριο.

Θα ηθελα μετρησεις σε παραμορφωση και τετοια για να το δεχτω, διοτι οσες εχω υποψη μου δεν δειχνουν κατι τετοιο.

Οποτε βρειτε τα με τον ηλεκτρονικο να γινει κανα τεστ, να νοιωσουμε.
άριστη ιδέα.
 
Εν αναμονη λοιπον των noiz μετρησεων, ας βαλω τρια παραδειγματακια απο αλλες μετρησεις.

1ον) Τα επισημα specs της Orpheus

https://www.prismsound.com/music_re...s/online_manual/index.html?specifications.htm



THD+n:
-111dB (0.00028%, -0.1dBFS)

OK μιλαμε για καρταρα, αλλα το γεγονος οτι στο 0.1 dbfs εχουμε τοσο χαμηλη παραμορφωση, κανει την "υποχρεωτικη" οδηγια για χαμηλοτατη σταθμη εντελως ασκοπη, οταν μιλαμε για σοβαρα μηχανηματα τουλαχιστον. Δηλαδη ακομα και ο Sultan με την RME, του πστ, στα -6 μπορει να κοιμαται ησυχος.


2ον) Τα ψυχακια του DYI


Εδω εχουμε εναν τρελο, jp8, well known λεει member τους, που καθεται και κωλοδαχτυλιαζει καρτες ηχου για να εχουν χαμηλοτερη παραμορφωση. Ομολογω οτι δεν ειναι το χομπυ μου :ROFLMAO αλλα τελος παντων στη στοκ μορφη της πιο-φτηνης πεθαινεις Behringer UMC202HD, οι μετρησεις του του εδωσαν 0.0061% at -3dBFs. Η διαφορα με την Orfeus δειχνει και τη διαφορα στο επιπεδο κατασκευης, ΟΜΩΣ, και παλι εχουμε μια αξιοπρεπως χαμηλη παραμορφωση, και σε συνδυασμο με το οτι εμεις ετσι και αλλιως θα στοχευσουμε χαμηλοτερα, δε μοιαζει να ειναι αιτια να ρισκαρουμε με ενα υπερβολικα χαμηλο σημα το να βαλουμε και υπερβολικο θορυβο.


3) Ethan Weiner


https://www.prosoundweb.com/the-truth-about-recording-levels/


Εδω ο τυπος εχει κανει ακριβως αυτο, εχει ηχογραφησει με δυο τροπους, μια με level κοντα στο 0 και μια σε φαση -20, και στο null test εμφανιστηκε -50 κατω το συνδυασμενο σημα. Αν σκεφτει κανεις τη διαφορα στην ενταση ολης της αλυσιδας, των προενισχυτων κλπ, και αν σκεφτει κανεις οτι μιλαμε και για... focusrite καρτα ηχου, ε τοτε ουτε εδω εχουμε καποια δικαιολογια για να ρισκαρουμε με ενα υπερβολικα χαμηλο σημα.


Συνεπως, σε οτι αφορα εμενα προσωπικα, προς το παρον θα συνεχισω να αγχωνομαι και απο τις δυο πλευρες του σηματος :ROFLMAO: ετσι και αλλιως δεν ζω επικινδυνως σαν τον Sultan :ROFLMAO: και δε θα ελεγα σε κανεναν να το κανει, δηλαδη αν υπηρχαν δυο επιλογες σε level, μια το -6 του Sultan και μια το -20 του αφεντικου, χαλαρα καθε μερα - 20, μα καθε μερα - 20 λαιμαι.

Ευτυχως δεν υπαρχουν μονο 2 level, και μεχρι να μου αλλαξει καποιος αποψη με στοιχεια, αν οι δυο επιλογες ηταν -12 peak η -40, καθε μερα - 12, καθε μερα - 12 λαιμαι.

Αν τωρα δεν υπαρχει μια εμπειρια στο να παρει καποιος σωστο level, η αν το σημα η ο παικτης ειναι παραξενος, τοτε και το -20 ειναι manosx approved, :ROFLMAO, το ειδαμε και στον ethan weiner, δεν τρεχει και τιποτα. Αλλα οπως υπολογισαμε πριν, το -40 κανει ουσιαστικα τον κονβερτορα χαμηλοτερο και απο 16μπιτο, κριμα ειναι, δε γραφουμε και καμια συμφωνικη :ROFLMAO φερτε το σημα εκει σε ενα αξιοπρεπες επιπεδο, εστω -20, και παμε παρακατω, τα παρακατω ειναι τα δυσκολα, τα παρακατω με τη μιξη και τα προηγουμενα με την ενορχηστρωση.
 
τα παρακατω ειναι τα δυσκολα, τα παρακατω με τη μιξη και τα προηγουμενα με την ενορχηστρωση.
Καλημέρα!
Μάνο όσο καλύτερα κάνεις το πρώτο στάδιο,δηλαδή τις εγγραφές,τόσο πιό ευκολα και καλύτερα θα είναι τα επόμενα στάδια που αφορούν την μίξη.
Οποιαδήποτε παραμόρφωση έχεις κατά την εγγραφή ακόμη και αν είναι διακριτική και η οποία λογικά δέν είναι αντιληπτή εκ πρώτης και σε μία μεμονομένη εγγραφή,θα κάνει την εμφάνιση της και θα λειτουργήσει αρθοιστικά κατά την διάρκεια της επεξεργασίας ολων των εγγραφών.
Και ενώ ο ψηφιακός κόσμος που λατρεύεται ορισμένοι τόσο,στην έχει στημένη σε κάθε γωνιά για να σου κάνει τελικά τα πράγματα χειρότερα και σε πολλές περιπτώσεις δέν μπορείς να κάνεις τίποτα γι αυτό,βλέπε Vsts - plugins,στον αναλογικό αν έχεις καλώδια και μηχανήματα που παίζουν και ξέρεις λίγο τι κάνεις,ξεμπερδεύεις.
 
Καμια αντιρηση, οπωσδηποτε ετσι ειναι, ποσο μαλλον οταν δεν υπαρχει και το κυνηγι του θορυβου που ειχε το αναλογικο, γιατι να το ρισκαρεις οταν πλεον εχεις τοσο αθορυβη καταγραφη;

Ξερεις ομως τι γινεται; Αυτη η τοσο αυστηρη προσεγγιση, που πρεπει να ριξουμε χιλιαδες φορες το σημα κατω για να αποφυγουμε την παραμορφωση, εμενα κανουν δολλαριακια τα ματια μου, σαν του σκρουτζ μακ ντακ, class action σηκωνει αυτο με τον call saul :ROFLMAO: δηλαδη ΤΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ παραμορφωση εχουν η καρτες, και η παραμορφωση αυξανει λογαριθμικα, και τα db ειναι λογαριθμικα, δηλαδη ΤΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ εχει μια καρτα για να πρεπει να γραψουμε στο -40, θα επρεπε αν γραφαμε στο -6 να ακουγοταν σαν το metal zone :ROFLMAO:

Και ειναι και αλλα πολλα, ασε, αμα αρχισω να μιλαω με λογικη και οχι με ρημαδονουμερα και ρημαδοστοιχεια απο το ρημαδοιντερνετ θα το χασουμε, δηλαδη ηταν καλο λεει που γραφαμε τοτε στα 16 bit με -6 db, αλλα τωρα στα 24 ειναι τοσο κακο, που καλυτερα να γραφουμε με... χαμηλοτερη αναλυση απο 16 bit, μα εχουν ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ οι κονβερτορες, αν ειναι το -6 να μας χαλαει τοσο, θα επρεπε ΚΑΙ ΤΟΤΕ να γραφαμε χαμηλοτερα, και ποσο χαμηλοτερα, εχει ακουσει κανεις σας 8 bit; Εγω σαμπλαρα στον atari σε 8 bit προ χριστου, πιστεψτε με, δε θα σας αρεσει, καλυτερα focusrite και να κλιπαρει. :ROFLMAO:


Ενταξει, μαζι σας, να μην το πουσαρουμε, να πουμε ομως -18 peak; Να πουμε - 16; Οτι θελετε, να λεμε στον κοΖμακι μια τιμη ολοι, μη νομιζει οτι εχουμε και κατι να χωρισουμε, να ψηφισουμε, εγω λεω -16, ουτε πουσαρισμα ουτε τιποτα.

Αλλα να του λεω -40, και μετα να δινει 30 db gain, δεν μπορω ρε παιδια, με πιανει σκοτοδινη, δεν μου παει η καρδια, τιναφτα, τι πηγε λαθος στον πλανητη τελοσπαντων :ROFLMAO:
 
O άλλος με το cubase θα έχει τρελαθεί.Θα λέει,για τις ρυθμίσεις μου έγινε όλη αυτή η ιστορία?
Δέν μου φαίνεται και πολύ εύκολο για πρόγραμμα.😂
 
1ον) Τα επισημα specs της Orpheus

https://www.prismsound.com/music_re...s/online_manual/index.html?specifications.htm



THD+n:
-111dB (0.00028%, -0.1dBFS)

OK μιλαμε για καρταρα, αλλα το γεγονος οτι στο 0.1 dbfs εχουμε τοσο χαμηλη παραμορφωση, κανει την "υποχρεωτικη" οδηγια για χαμηλοτατη σταθμη εντελως ασκοπη, οταν μιλαμε για σοβαρα μηχανηματα τουλαχιστον.
δηλαδή με -108 και 0.00035 είμαι ΟΚ?

Συνεπως, σε οτι αφορα εμενα προσωπικα, προς το παρον θα συνεχισω να αγχωνομαι και απο τις δυο πλευρες του σηματος :ROFLMAO: ετσι και αλλιως δεν ζω επικινδυνως σαν τον Sultan :ROFLMAO:
δεν ξέρω από που βγαίνει οτι ζω επικινδύνως (ιδίως σ αυτή την ηλικία πλέον) ή ότι ηχογραφώ στο -6.
Είπα -18 με κορυφές έως -6. Αυτό σημαίνει ότι εστιάζω το εύρος σε μια περιοχή +/- (πείτε ότι θέλετε 10? 8?) με κέντρο το -18 και επιτρέπω κορυφές έως -6 αφήνοντας ένα headroom πάνω απο αυτό για ό,τι ξεφύγει. Και ό,τι ξεφύγει....ΟΚ χεράκια έχουμε το κατεβάζουμε. Και αν δεν θέλουμε, λεμε τώρα (θα πω κακιά λέξη) βάζουμε στην ανάγκη ένα limiter ή κάτι τελοσπάντων. Ελεος, μην παίζουμε με τις λέξεις και τους αριθμούς.


και δε θα ελεγα σε κανεναν να το κανει,
ναι οκ
don't try this at home...


να παραπέμψω άλλη μια φορά στα αρχικά ποστ του op.

Ήθελα να με προτείνεται μία κάρτα ήχου και ένα πρόγραμμα ώστε να μπορώ να ηχογραφώ ηλεκτρική κιθάρα και φωνή και ίσως κ πλήκτρα και μπάσο , τα δύο τελευταία μπορώ να τα προσθέσω και μετά δεν χρειάζεται ταυτόχρονα όλα μαζί. Θέλω μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου και ένα πρόγραμμα ώστε να μπορώ μέσω προγράμματος να βάλω ντραμς κτλ
Έχω πάρει την κάρτα ήχου Steinberg ur22c το πακέτο με μικρόφωνο και ακουστικά.

νομίζω ότι αν πάρει τον ΜΟ αυτών που προτάθηκαν θα είναι on the safe side. Εγω αν ήμουν αρχάριος αυτό θα έκανα.
 
Εδω ο τυπος εχει κανει ακριβως αυτο, εχει ηχογραφησει με δυο τροπους, μια με level κοντα στο 0 και μια σε φαση -20, και στο null test εμφανιστηκε -50 κατω το συνδυασμενο σημα. Αν σκεφτει κανεις τη διαφορα στην ενταση ολης της αλυσιδας, των προενισχυτων κλπ, και αν σκεφτει κανεις οτι μιλαμε και για... focusrite καρτα ηχου, ε τοτε ουτε εδω εχουμε καποια δικαιολογια για να ρισκαρουμε με ενα υπερβολικα χαμηλο σημα.
Ναι, αυτό ακριβώς. Αν σε 1 κανάλι υπάρχει διαφορά -50dB (δεν ειναι μικρή) φαντάσου να κάνεις ολόκληρη παραγωγή με πολλά κανάλια. Όλο αυτό το distortion με το cumulative effect (πχ x30 κανάλια), compression, limiting μετά, θα ανέβει ΠΟΛΥ πάνω, και θα αναρωτιέσαι γιατί η μίξη σου ακούγεται harsh.


Αλλα οπως υπολογισαμε πριν, το -40 κανει ουσιαστικα τον κονβερτορα χαμηλοτερο και απο 16μπιτο
Στα -40 είσαι στα 18bit. Δεν έχεις πρόβλημα θορύβου εκεί, ούτε καν.
 
Κάτι άλλο.

Τα specs που δημοσιεύουν οι εταιρίες, σχεδόν τυπικά, μετριούνται με ένα 1k tone. Τίποτα άλλο. Και σου δίνουν μια τιμή. Αυτό ΔΕΝ δίνει όλη την εικόνα γιατί 1. δεν είναι μόνο το 1k που μας ενδιαφέρει και 2. ΔΕΝ μπορεί καν να συμπεριλάβει intermodulation distortion.

Είχα παρόμοια συζήτηση πριν χρόνια στο Gearslutz με τον BJ της Metric Halo, τα interface που έχω εγώ. Ο ίδιος, που έχει σχεδιάσει τα interface και είναι και τρελός nerd, μου είχε πει για το distorsion των ad/da (τώρα μιλάμε αποκλειστικά για το τσιπάκι και οχι τα αναλογικά στάδια) που ανεβαίνει πολύ απότομα μετά τα -15dBFS, και μάλιστα μου είχε πει ότι συμβαίνει σε όλους τους κονβέρτορες.
 
Και ενώ ο ψηφιακός κόσμος που λατρεύεται ορισμένοι τόσο,στην έχει στημένη σε κάθε γωνιά για να σου κάνει τελικά τα πράγματα χειρότερα και σε πολλές περιπτώσεις δέν μπορείς να κάνεις τίποτα γι αυτό,βλέπε Vsts - plugins,
Δεν τον λατρεύουμε, δεν έχουμε άλλη τόσο συμφέρουσα επιλογή. Είναι πιο προσιτός μέσω PC για ερασιτέχνες που δε θέλουν να δώσουν μια περιουσία ή δεν έχουν χρόνο πια να απολαύσουν το χώρο και τα οφέλη ενός στούντιο ή και να έχουν, η διαδικασία είναι πιο ακριβή. :cry:
 
υπάρχει κανείς που να ειναι κοντά Γλυφάδα και να έχει καμία Scarlet ; 🤔
Έχω μια lexicon lambda που θέλει λίγο καθάρισμα το ποτενσιόμετρο του output γιατί προχθές μου έκανε λίγο χρατς χρούτς. :ROFLMAO:
 
Μάγκες πήρε φωτιά το φόρουμ, έκανα ζημιά μου φαίνεται 🤣🤣🤣🤣
Καλά τα λέτε πάντως , πιστεύω πολλά από αυτά που ειπώθηκαν θα τα βρω μπροστά μου με τον καιρό. Είναι καλά να ανταλλάζοντε απόψεις , διότι μαθαίνουμε πολλά και εμείς οι καινούριοι στο άθλημα.
Άρα για να τα βάλουμε σε μια σειρά , αν κατάλαβα καλά πριν ξεκινήσω την ηχογραφήσει χαμηλώνω το gain από την κάρτα ήχου , παίζοντας πχ κιθάρα ή τραγουδοντας ώστε να βλέπω το σήμα μέσα από το cubase, και μετά το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να πάω στο κανάλι κιθάρας ή φωνής πχ και να βάλω το input metering ας πούμε στο -18 ή -20.
Αυτό το κάνω σε κάθε κανάλι που ανοίγω? Είτε είναι κιθάρα είτε φωνή, είτε vst plugin?
Όταν είναι να μιξαρω πρέπει να ξαναπηγαινω σε κάθε κανάλι πάλι και να βάζω post panner metering?
Στο βιβλίο που έχω για το cubase αναφέρει ότι όταν ηχογραφούμε ενεργοποιούμε το input metering ενώ όταν μιξαρουμε το post -panner metering.
 
Δε χαμηλωνεις το gain, για ονομα του θεου, ελεος με τα κουφα.

Θα βαλεις το μικροφωνο στην εισοδο του μικροφωνου, και θα ΣΗΚΩΣΕΙΣ το gain, φυσικα θα σπικαρεις στο μικροφωνο για να δεις σε τι level εισαι.

Αν ειναι πυκνωτικο, να ενεργοποιησεις και το phantom power.

Πραγματι θα κοιτας το input level, και θα κοιταξεις πρωτα το σημα σε καθε περιπτωση να μην περναει στα κοκκινα, και ας ειναι αρκετα χαμηλα, οχι στα -40 παντως. Απο το gain θα το σηκωσεις οσο το σηκωσεις, βασικα θα κοιτας το peak led που εχει η καρτα, αν κοκκινησει πρεπει να χαμηλωσεις το gain οπωσδηποτε, αυτο πρωτα απο ολα να κοιτας.

Δοκιμαζεις τη φωνη και βλεπεις, φυσικα θα ακους απο τα ακουστικα την κιθαρα και τα αλλα, τα monitors που λογικα ειναι στον ιδιο χωρο πρεπει να ειναι κλειστα.
 
Nα πω κάτι και εγώ.
Δεν θα κάνεις εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς.
Μια κιθάρα θα γράψεις και μια φωνή.
Χαλάρωσε και ΔΟΚΙΜΑΣΕ.
Ας μην πάρεις το Grammy με την πρώτη.
ΔΟΚΙΜΑΣΕ.
Παίξε με τα knobs της κάρτας, με τις θέσεις του μικροφώνου και θα δεις τι κάνει το καθένα.
Δεν θα χαλάσει τίποτα, μην φοβάσαι.
Προσοχή μόνο με το phantom power σε μη πυκνωτικά μικρόφωνο να μην είναι ενεργοποιημενο και κλειστά τα ηχεία που σου είπε και ο Μάνος, μην έχεις κάνα feedback με το μικρόφωνο και τρομάξεις.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top