Αγαπημένοι shredders

Ο κυριος Παυλος Γιλβερτος(Paul Gilbert)

Ταχυτητα,ακριβεια(μεχρι αηδιας),εκπληκτικη αισθηση του ρυθμου(βλεπεις κιθαριστικα του video οπου παιζει μονος του και νομιζεις πως ακους και καποιο νοερο ντραμερ απο πισω),μουσικοτητα..

Εν κατακλειδι,ο απολυτος συνδυασμος νεοκλασσικου παιξιματος και ροκαμπιλιας

Τον παω τρελα τον ατιμο :)

 
J.S. γιατί γεννήθηκε ξέροντας ήδη την ηλεκτρική (ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου δίνει, δεν μπορώ να τον φανταστώ να μαθαίνει κλίμακες....  ;D )

 
BillTrantos είπε:
Πες την όπως αγαπάς,aeolian εγώ την έμαθα,ως mode τη minor κλίμακας!! ;D ;D
6oς τροπος (mode) της ματζορε (Ionian)  ;)
 
Παιχταράδες οι Greg Howe, Ritchie Kotzen, Joey Taffola, Govan κλπ κλπ αλλά για πολλούς λόγους , τους αδικούμε αν τους εντάξουμε (λόγω ταχύτητας...) στους shredders.... Αλλού την πάνε την δουλειά οι μάγκες αυτοί...

Θα συμφωνήσω με Kostara75 για Michael Romeo και Vinnie Moore...Κάνουν τις λοξοδρομήσεις τους, αλλά κατά βάση είναι shredders και παιχταράδες.. Όπως φυσικά shredder είναι ο Malmsteen και ο Jeff Loomis από τους νεότερους..  Ένας ακόμα κιθαρίστας που shreddάρει ενίοτε αν και κάνει και πολλά άλλα πράγματα, και μάλιστα πολύ καλά, είναι και ο Kiko Loureiro..

Κάποτε τα άκουγα αρκετά αυτά, τώρα πλέον πολύ δύσκολα...  ;) ;) :P

 
Εγω παλι θα ελεγα τον Yngwie Malmsteen γιατι στο δικο μου μυαλο ειναι ο πρωτος που το ξεκινησε αυτο το θεμα με την ταχυτητα. Ισως να υπήρχαν και αλλοι πιο πριν αλλα αυτος εκανε αυτο το γρηγορο στυλ παιξιματος γνωστο στο πολύ κόσμο.

Αλλά γενικότερα δεν μαρεσει το shredding σαν στυλ παιξίματος, αλλα το θαυμάζω και θα ήθελα να μπορώ να παίξω έτσι.

 
Miltos23 είπε:
Αλλά γενικότερα δεν μαρεσει το shredding σαν στυλ παιξίματος, αλλα το θαυμάζω και θα ήθελα να μπορώ να παίξω έτσι.
    Είναι αδύνατον να παίξεις κάτι απαιτητικό οταν δε σ' αρέσει! ::)
 
santso 4 είπε:
    Είναι αδύνατον να παίξεις κάτι απαιτητικό οταν δε σ' αρέσει! ::)
Δεν εγινα αντιληπτος μαλλον. είναι διαφορετικο, αυτοι οι παικτες εχουν τερματισει το "κανω ελαχιστες κινησεις στα 2 χερια" και όλες τις σχετικές τεχνικές, sweep, economy, leggato, tapping  κλπ

Σκεψου λοιπον, οτι βλεπεις αυτες τις τεχνικες βελτιστοποιημενες στο επακρο τοτε πραγματικα θα ηθελα να μπορω να παιξω ετσι, αλλα σαν τεχνικη, οχι σαν στυλ, δηλαδη μπουρμπουληθρες συνεχεια κλπ.

Αληθεια μια τρομερη απορια που εχω ειναι, εσεις μπορειτε να ακουσετε σε τοσο γρηγορες ταχυτητες αν παιζουν σωστα? εδω καλα καλα με το ζόρι ξεχωρίζω οτι ξεκινάνε σωστα στο ισχυρό μέρος του μέτρου, αλλα δεν μπορω να πω αν είναι ή οχι απολυτα σωστοι στο χρόνο.

προφανως δεν μιλάμε για ακραια παραδειγματα που παίζει όπου ναναι ο κιθαριστας.

 
Αν το θέτεις έτσι πάντως οκ.... προφανώς η τεχνική πρέπει να ικανοποιεί τη μουσική κι οχι το...τσιρκο. ΑΛΛΑ είναι η κλασική παγίδα που πέφτουν πολλοί οργανοπαίχτες που προσπαθούν να βελτιώσουν την τεχνική τους! Όταν καταφέρεις να μπορείς να παίξεις γρήγορα αλλά να το κάνεις μόνο εκεί που πρέπει τότε αρχίζει και έχει ουσία το πράμα....

  Ψηφίζω Ulrich Roth δαγκωτό! ;D

 
santso 4 είπε:
Ψηφίζω Ulrich Roth δαγκωτό! ;D
Εγώ Fellowes 79Ci

Με μεγάλο όγκο διαχείρισης εμπιστευτικών εγγράφων, με έχει βγάλει παλικάρι.

134804.JPG


 
Miltos23 είπε:
Αληθεια μια τρομερη απορια που εχω ειναι, εσεις μπορειτε να ακουσετε σε τοσο γρηγορες ταχυτητες αν παιζουν σωστα? εδω καλα καλα με το ζόρι ξεχωρίζω οτι ξεκινάνε σωστα στο ισχυρό μέρος του μέτρου, αλλα δεν μπορω να πω αν είναι ή οχι απολυτα σωστοι στο χρόνο.
Ειδικά σε live δεν παίζει να καταλάβεις τα λάθη μέσα στις 1000000000 νότες που έχουν παιχτεί.

Μάλιστα ο Batio κάνει ένα κολπάκι για να ψαρώσει τους θεατές που αποδεικνύει ότι είναι εύκολο να φάμε κουτόχορτο. Με μπόλικη παραμόρφωαη κάνει πολύ γρήγορο alternate picking στην μι συνήθως και με το αριστερό και καλά πατάει νότες πότε με το χέρι πάνω απ' την ταστιέρα πότε από κάτω. Αυτήν την εναλλαγή την κάνει όλο και γρηγορότερα όσο γρηγορότερα "ξύνει" την χορδή δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι παίζει γρηγορότερα. Στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να παίζει την μι γρήγορα, οποιοσδήποτε το κάνει αυτο, και να κουνάει το αριστερό γρήγορα πέρα δώθε και πάνω κάτω χωρίς να πατάει πουθενά.

Το να λες λοιπόν "θεός ο Χ κιθαρίστας, δεν έχασε ούτε νότα" είναι το λιγότερο αφελές. 'Νταξει, αν το έχει παραχέσει θα γίνει κάποια στιγμή αντιληπτό.

 
audiokostas είπε:
Εγώ Fellowes 79Ci

Με μεγάλο όγκο διαχείρισης εμπιστευτικών εγγράφων, με έχει βγάλει παλικάρι.
  ΑΣΧΕΤΟ  .... 8) 8)

 
theoctapus είπε:
Ειδικά σε live δεν παίζει να καταλάβεις τα λάθη μέσα στις 1000000000 νότες που έχουν παιχτεί.

Μάλιστα ο Batio κάνει ένα κολπάκι για να ψαρώσει τους θεατές που αποδεικνύει ότι είναι εύκολο να φάμε κουτόχορτο. Με μπόλικη παραμόρφωαη κάνει πολύ γρήγορο alternate picking στην μι συνήθως και με το αριστερό και καλά πατάει νότες πότε με το χέρι πάνω απ' την ταστιέρα πότε από κάτω. Αυτήν την εναλλαγή την κάνει όλο και γρηγορότερα όσο γρηγορότερα "ξύνει" την χορδή δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι παίζει γρηγορότερα. Στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να παίζει την μι γρήγορα, οποιοσδήποτε το κάνει αυτο, και να κουνάει το αριστερό γρήγορα πέρα δώθε και πάνω κάτω χωρίς να πατάει πουθενά.

Το να λες λοιπόν "θεός ο Χ κιθαρίστας, δεν έχασε ούτε νότα" είναι το λιγότερο αφελές. 'Νταξει, αν το έχει παραχέσει θα γίνει κάποια στιγμή αντιληπτό.
Το έχω δει κι εγώ αυτό το trick του Batio,αλλά έχω μια ένσταση.Θα θέσω ως παράδειγμα ένα από τα πρώτα lives του Malmsteen,με τους Alcatrazz.


Άκουσε το αν έχεις το χρόνο και μετά άκου κατευθείαν το δίσκο,ή ακόμα καλύτερα κάνε το κομμάτι-κομμάτι.Είναι εξαιρετικά κοντά στο δίσκο και όποτε δεν είναι απλά αυτοσχεδιάζει.

Ενώ αντίθετα οι Dragonforce,δεν έχουν καμία σχέση live σε σχέση με το studio,αναφορικά με την πιστότητα των solos.

 
Με αφορμή το συγκεκριμένο post, θα ανέφερα τον Shawn Lane, ο οποίος δεν ήταν και ο πιο δημοφιλής κιθαρίστας.

Σίγουρα, όποιος δεν τον έχει ακούσει, θα εκπλαγεί ευχάριστα, καθώς δεν θα έχει ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο να βγαίνει από κιθάρα.

Σύμφωνα με τον μέγιστο Guthrie Govan ο Shawn Lane μας απέδειξε ότι μπορείς να παίζει απίστευτα γρήγορα και ταυτόχρονα να μη παίζεις βλακείες.

Ο Greg Howe έχει δηλώσει, χιουμοριστικά, ότι δεν έχει καθόλου επιρροές από Shawn Lane γιατί δε μπορεί να καταλάβει τι παίζει.

Αξίζει λοιπόν μια αναφορά!

 
theoctapus είπε:
Ειδικά σε live δεν παίζει να καταλάβεις τα λάθη μέσα στις 1000000000 νότες που έχουν παιχτεί.

Μάλιστα ο Batio κάνει ένα κολπάκι για να ψαρώσει τους θεατές που αποδεικνύει ότι είναι εύκολο να φάμε κουτόχορτο. Με μπόλικη παραμόρφωαη κάνει πολύ γρήγορο alternate picking στην μι συνήθως και με το αριστερό και καλά πατάει νότες πότε με το χέρι πάνω απ' την ταστιέρα πότε από κάτω. Αυτήν την εναλλαγή την κάνει όλο και γρηγορότερα όσο γρηγορότερα "ξύνει" την χορδή δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι παίζει γρηγορότερα. Στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να παίζει την μι γρήγορα, οποιοσδήποτε το κάνει αυτο, και να κουνάει το αριστερό γρήγορα πέρα δώθε και πάνω κάτω χωρίς να πατάει πουθενά.

Το να λες λοιπόν "θεός ο Χ κιθαρίστας, δεν έχασε ούτε νότα" είναι το λιγότερο αφελές. 'Νταξει, αν το έχει παραχέσει θα γίνει κάποια στιγμή αντιληπτό.
Nαι ο batio οντως το κανει το κολπακι αλλα κανει και αυστηρο alternate picking οπως ολος ο καλος ο κοσμος και μαλιστα το με το δεξι οσο ΚΑΙ με το αριστερο αμα θελει( που σημαινει ΚΑΙ αριστεροχειρη κιθαρα αν γουσταρει).Κανει επισης economy-sweep picking τοσο...κανονικα οσο και με το αριστερο χερι απο πανω !! :o απο την ταστιερα σαν αραχνη.

Δεν ξερω λοιπον εσυ που το βλεπεις το κουτοχορτο παντως δεν τον εχω δει να χανει νοτα.Eσυ απλα στηριχτηκες σε ενα party trick που κανει και μονο.

 
Δεν είπα πουθενά ότι ο Batio δεν είναι παιχταράς (τραγικός για τα γούστα μου, αλλά παιχταράς). Τι αρπάχτηκες, μπάρμπας σου είναι;  ;D Λέω απλώς ότι είναι εύκολο να μην πάρεις χαμπάρι τα λάθη στα live ή αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να είσαι συνεχώς εν πλήρη προσοχή για να εντοπίζεις λάθη. Πάντα κάτι θα χάνεται απ' το χέρι του παίχτη ως το αυτί/μάτι του θεατή/ακροατή. Είναι λοιπόν χαζό να λες "αλάνθαστος ο χ" αφού δεν μπορείς μετα βεβαιότητας να το υποστηρίζεις.

 
theoctapus είπε:
Δεν είπα πουθενά ότι ο Batio δεν είναι παιχταράς (τραγικός για τα γούστα μου, αλλά παιχταράς). Τι αρπάχτηκες, μπάρμπας σου είναι;  ;D Λέω απλώς ότι είναι εύκολο να μην πάρεις χαμπάρι τα λάθη στα live ή αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να είσαι συνεχώς εν πλήρη προσοχή για να εντοπίζεις λάθη. Πάντα κάτι θα χάνεται απ' το χέρι του παίχτη ως το αυτί/μάτι του θεατή/ακροατή. Είναι λοιπόν χαζό να λες "αλάνθαστος ο χ" αφού δεν μπορείς μετα βεβαιότητας να το υποστηρίζεις.
Το παραδειγμα ειναι αστοχο...γιατι το πανω κατω party trick του Batio μικρη σχεση με το παιξιμο του το οποιο τεχνικα δεν χανει πουθενα.Επειδη εσυ δεν εντοπιζεις λαθη,υποθετεις πως υπαρχουν γιατι αυτο πηγαινει αντιθετα με τις αντιληψεις σου η αλλιως ¨ολοι δυσκολευονται να παραδεχθουν αυτο που τους ξεπερνα" προσπαθουν να το υποβιβασουν και να το φερουν στα μετρα τους.

Οποτε ναι δεν τον εχω ακουσει να χανει νοτα...δεν εχω ακουσει πχ ουτε τον Guthrie να χανει νοτα εκτος και αν εννοεις χανω νοτα τους αυτοσχεδιασμους του καθε κιθαριστα.Δεν ειναι χαζο λοιπον να λες ,ειναι αλανθαστος με την ιδια λογικη που δεν ειναι χαζο να λες κατι οτι ειναι τελειο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top