- Μηνύματα
- 35
- Πόντοι
- 6
Μαλλον ως mode της ματζόρε εννοεις
6oς τροπος (mode) της ματζορε (Ionian)BillTrantos είπε:Πες την όπως αγαπάς,aeolian εγώ την έμαθα,ως mode τη minor κλίμακας!! ;D ;D
Είναι αδύνατον να παίξεις κάτι απαιτητικό οταν δε σ' αρέσει! :Miltos23 είπε:Αλλά γενικότερα δεν μαρεσει το shredding σαν στυλ παιξίματος, αλλα το θαυμάζω και θα ήθελα να μπορώ να παίξω έτσι.
Δεν εγινα αντιληπτος μαλλον. είναι διαφορετικο, αυτοι οι παικτες εχουν τερματισει το "κανω ελαχιστες κινησεις στα 2 χερια" και όλες τις σχετικές τεχνικές, sweep, economy, leggato, tapping κλπsantso 4 είπε:Είναι αδύνατον να παίξεις κάτι απαιτητικό οταν δε σ' αρέσει! :![]()
Εγώ Fellowes 79Cisantso 4 είπε:Ψηφίζω Ulrich Roth δαγκωτό! ;D
Ειδικά σε live δεν παίζει να καταλάβεις τα λάθη μέσα στις 1000000000 νότες που έχουν παιχτεί.Miltos23 είπε:Αληθεια μια τρομερη απορια που εχω ειναι, εσεις μπορειτε να ακουσετε σε τοσο γρηγορες ταχυτητες αν παιζουν σωστα? εδω καλα καλα με το ζόρι ξεχωρίζω οτι ξεκινάνε σωστα στο ισχυρό μέρος του μέτρου, αλλα δεν μπορω να πω αν είναι ή οχι απολυτα σωστοι στο χρόνο.
ΑΣΧΕΤΟ .... 8) 8)audiokostas είπε:Εγώ Fellowes 79Ci
Με μεγάλο όγκο διαχείρισης εμπιστευτικών εγγράφων, με έχει βγάλει παλικάρι.
Απόλυτο δίκιο,λάθος εκ παραδρομής! ;Dkosgeorgiad είπε:Μαλλον ως mode της ματζόρε εννοεις
Το έχω δει κι εγώ αυτό το trick του Batio,αλλά έχω μια ένσταση.Θα θέσω ως παράδειγμα ένα από τα πρώτα lives του Malmsteen,με τους Alcatrazz.theoctapus είπε:Ειδικά σε live δεν παίζει να καταλάβεις τα λάθη μέσα στις 1000000000 νότες που έχουν παιχτεί.
Μάλιστα ο Batio κάνει ένα κολπάκι για να ψαρώσει τους θεατές που αποδεικνύει ότι είναι εύκολο να φάμε κουτόχορτο. Με μπόλικη παραμόρφωαη κάνει πολύ γρήγορο alternate picking στην μι συνήθως και με το αριστερό και καλά πατάει νότες πότε με το χέρι πάνω απ' την ταστιέρα πότε από κάτω. Αυτήν την εναλλαγή την κάνει όλο και γρηγορότερα όσο γρηγορότερα "ξύνει" την χορδή δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι παίζει γρηγορότερα. Στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να παίζει την μι γρήγορα, οποιοσδήποτε το κάνει αυτο, και να κουνάει το αριστερό γρήγορα πέρα δώθε και πάνω κάτω χωρίς να πατάει πουθενά.
Το να λες λοιπόν "θεός ο Χ κιθαρίστας, δεν έχασε ούτε νότα" είναι το λιγότερο αφελές. 'Νταξει, αν το έχει παραχέσει θα γίνει κάποια στιγμή αντιληπτό.
Nαι ο batio οντως το κανει το κολπακι αλλα κανει και αυστηρο alternate picking οπως ολος ο καλος ο κοσμος και μαλιστα το με το δεξι οσο ΚΑΙ με το αριστερο αμα θελει( που σημαινει ΚΑΙ αριστεροχειρη κιθαρα αν γουσταρει).Κανει επισης economy-sweep picking τοσο...κανονικα οσο και με το αριστερο χερι απο πανω !!theoctapus είπε:Ειδικά σε live δεν παίζει να καταλάβεις τα λάθη μέσα στις 1000000000 νότες που έχουν παιχτεί.
Μάλιστα ο Batio κάνει ένα κολπάκι για να ψαρώσει τους θεατές που αποδεικνύει ότι είναι εύκολο να φάμε κουτόχορτο. Με μπόλικη παραμόρφωαη κάνει πολύ γρήγορο alternate picking στην μι συνήθως και με το αριστερό και καλά πατάει νότες πότε με το χέρι πάνω απ' την ταστιέρα πότε από κάτω. Αυτήν την εναλλαγή την κάνει όλο και γρηγορότερα όσο γρηγορότερα "ξύνει" την χορδή δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι παίζει γρηγορότερα. Στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να παίζει την μι γρήγορα, οποιοσδήποτε το κάνει αυτο, και να κουνάει το αριστερό γρήγορα πέρα δώθε και πάνω κάτω χωρίς να πατάει πουθενά.
Το να λες λοιπόν "θεός ο Χ κιθαρίστας, δεν έχασε ούτε νότα" είναι το λιγότερο αφελές. 'Νταξει, αν το έχει παραχέσει θα γίνει κάποια στιγμή αντιληπτό.
Το παραδειγμα ειναι αστοχο...γιατι το πανω κατω party trick του Batio μικρη σχεση με το παιξιμο του το οποιο τεχνικα δεν χανει πουθενα.Επειδη εσυ δεν εντοπιζεις λαθη,υποθετεις πως υπαρχουν γιατι αυτο πηγαινει αντιθετα με τις αντιληψεις σου η αλλιως ¨ολοι δυσκολευονται να παραδεχθουν αυτο που τους ξεπερνα" προσπαθουν να το υποβιβασουν και να το φερουν στα μετρα τους.theoctapus είπε:Δεν είπα πουθενά ότι ο Batio δεν είναι παιχταράς (τραγικός για τα γούστα μου, αλλά παιχταράς). Τι αρπάχτηκες, μπάρμπας σου είναι; ;D Λέω απλώς ότι είναι εύκολο να μην πάρεις χαμπάρι τα λάθη στα live ή αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να είσαι συνεχώς εν πλήρη προσοχή για να εντοπίζεις λάθη. Πάντα κάτι θα χάνεται απ' το χέρι του παίχτη ως το αυτί/μάτι του θεατή/ακροατή. Είναι λοιπόν χαζό να λες "αλάνθαστος ο χ" αφού δεν μπορείς μετα βεβαιότητας να το υποστηρίζεις.