Αγαπημένο setup ντραμς

Προσωπικα μιλώντας πάντοτε..

Περισσότερα τύμπανα, πιατινια και κουδούνες...

Περισσότερες δυνατότητες σε ενορχηστρωση και σε διαφορετικα ηχοχρωματα..

Αλλα ενα paradiddle όπου και να το παίξεις ή όπως και να το ενορχηστρωσεις δεν παύει να ειναι paradiddle..

Αυτό που χρειάζεται ένας drummer είναι ΙΔΕΕΣ.

 
Nordic είπε:
Αυτό που χρειάζεται ένας drummer είναι ΙΔΕΕΣ.
αυτό που χρειάζεται ένας ντράμμερ είναι να μην κουνάει... ;D

 
Το γκρούβ έχει να κάνει με πολλά διαφορετικά πράγματα και δεν είναι απαραίτητα ομαδική δουλειά. Ο καθ' ένας πρέπει να γκρουβάρει από μόνος του πρώτα και μετά με την μπάντα. Αλλά τι σχέση έχει το γκρουβ και η κουβέντα για τους drummers και τους κιθαρίστες απ' τη στιγμή που μιλάμε για setup?? ??? ???

 
dionisissab είπε:
Το γκρούβ έχει να κάνει με πολλά διαφορετικά πράγματα και δεν είναι απαραίτητα ομαδική δουλειά. Ο καθ' ένας πρέπει να γκρουβάρει από μόνος του πρώτα και μετά με την μπάντα.
Διαφωνώ......εν μέρει

Αλλά τι σχέση έχει το γκρουβ και η κουβέντα για τους drummers και τους κιθαρίστες απ' τη στιγμή που μιλάμε για setup?? ??? ???
Συμφωνώ.

 
dionisissab είπε:
Αλλά τι σχέση έχει το γκρουβ και η κουβέντα για τους drummers και τους κιθαρίστες απ' τη στιγμή που μιλάμε για setup?? ??? ???
  Κατα τη γνώμη μου,έχει μεγάλη σχέση,διότι μόνο σε ένα λειτουργικό και άνετο setup μπορείς να έχεις καλή αίσθηση του οργάνου και να γκρουβάρεις.Και εξηγούμαι, εάν για το χαι χατ για παράδειγμα έχεις μια καλή λειτουργική θέση,που λειτουργούν άψογα τα πόδια και τα χέρια σου,σε πολύ άνετη χαλαρή θέση και για να βολέψεις ένα τομ παραπάνω,ξεβολεύεσαι ο ίδιος,γιατί το χατ πρέπει να έρθει πιο πίσω και αριστερά,χάνεις την ισορροπία σου και την χαλαρή θέση που είχες και παίζεις πιο σφιγμένος.Τα ίδια και με τα υπόλοιπα βασικά,κάσσα,ταμπούρο,ράιντ.Κάθε παραχώρηση χώρου και θέσης σε οδηγεί σε όλο και μεγαλύτερο ξεβόλεμα με συνέπεια να παίζεις όλο και πιο τεντωμένος,όλο και πιο σφιγμένος!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Melodic drummer είπε:
   Κατα τη γνώμη μου,έχει μεγάλη σχέση,διότι μόνο σε ένα λειτουργικό και άνετο setup μπορείς να έχεις καλή αίσθηση του οργάνου και να γκρουβάρεις.Και εξηγούμαι, εάν για το χαι χατ για παράδειγμα έχεις μια καλή λειτουργική θέση,που λειτουργούν άψογα τα πόδια και τα χέρια σου,σε πολύ άνετη χαλαρή θέση και για να βολέψεις ένα τομ παραπάνω,ξεβολεύεσαι ο ίδιος,γιατί το χατ πρέπει να έρθει πιο πίσω και αριστερά,χάνεις την ισορροπία σου και την χαλαρή θέση που είχες και παίζεις πιο σφιγμένος.Τα ίδια και με τα υπόλοιπα βασικά,κάσσα,ταμπούρο,ράιντ.Κάθε παραχώρηση χώρου και θέσης σε οδηγεί σε όλο και μεγαλύτερο ξεβόλεμα με συνέπεια να παίζεις όλο και πιο τεντωμένος,όλο και πιο σφιγμένος!
Το πώς θα στήσεις τη drums σου ναι. Ας γίνει κουβέντα. Αλλά νομίζω ότι ξέφυγε λίγο... Anyway.

Διαφωνώ......εν μέρει
Πρώτα μόνος σου θα μάθεις να γκρουβάρεις και μετά με την μπάντα. Η κίνηση και η κινησιολογία στη drums (μεγάλο θέμα - το ανοίγω ευθύς αμέσως σε άλλο thread  ;D) είναι πολύ σημαντικό κομμάτι. Αυτό δε θα το μάθεις με τη μπάντα αλλά μόνος σου. Αυτό ήθελα να πω. Προφανώς και αν παίζεις σε μια μπάντα μαθαίνεις πολλά και να γκρουβάρεις συγχρόνως. Το θέμα είναι όμως ότι πρέπει να το μάθεις και μόνος σου ώστε σ' ένα σόλο να γκρουβάρεις και ας μένεις μόνος σου. Να μην "σέρνεις" το κομμάτι.

 
Αν δεν μπορείς μόνος σου, δεν μπορείς και με το γκρουπ.

Αν μπορείς μόνος σου, δεν είναι απαραίτητο ότι μπορεί(ς) και (με) το γκρουπ.

Και αν δεν μπορεί το γκρουπ αλλά μπορείς εσυ (ή το αντίθετο), γκρούβα του γκρουπ δεν υπάρχει.

Απλά. ;)

 
Superfunk είπε:
τον εχω εγω αλλα δεν στον δινω... ;D
Ωραίος drummer, ωραίος ήχος. Το ένα αναδεικνύει το άλλο.

Specs του drumset? Μου άρεσε πολύ ο ήχος της μπότας, δέρματα/κούρδισμα?

 
sentientno6 είπε:
Ωραίος drummer, ωραίος ήχος. Το ένα αναδεικνύει το άλλο.

Specs του drumset? Μου άρεσε πολύ ο ήχος της μπότας, δέρματα/κούρδισμα?
Gretsch (mid 70s) burnt orange finish:

bass drum :14X24 (coated emperor batter,coated ambassador front w/ small hole,Remo muffle on batter side) σε αυτο που ακους εχει χρησιμοποιηθει hard felt beater,το κουρδισμα ειναι το κλασσικο big band το batter δερμα ειναι κουρδισμενο σε mid/low tension & το μπροστινο ψηλα.  

toms: 9X13,16X16,16X18 (W/ rims) (coated emperors on top,clear diplomats on bottom no muffling)  

snare:14X5 Noble & Cooley solid maple snare (coated ambassador top,ambassador snare side no muffling)

(ειναι το βασικο snare που χρησιμοποιουμε αλλα καποιες φορες χρησιμοποιουμε και ενα 7Χ14 Noble & Cooley solid maple snare,ενα εκπληκτικο για soul-funk...Pearl JAY JORDINSON 6X13 ,ενα Rogers Dynasonic 5x14 του 1968,ενα Ludwig Black Beauty

6,5 X14  με DC Hoops & ενα poly παλιo Ludwig Supraphonic 5x14)

Cymbals:

13" Paiste line signature heavy hi-hats

18"  Paiste line signature full crash

20" Paiste sound creation dark crash

22" Paiste 3000 heavy ride

22" Sabian HH China

στην ηχογραφηση που ακους εχω χρησιμοποιησει μονο 3 μικορφωνα,ενα EV RE20 στην κασα,ενα Beyer MC740 περιπου εναμιση μετρο πανω απο την...κεφαλα του ντραμμερ & ενα Βeyer M201 στο snare.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καποιες φορες το Muffling χρειαζεται (για πιο controlled & πνιχτους ηχους και για close miking που σπανια χρησιμοποιω) παντως γενικα το αποφευγω....

 
Superfunk είπε:
Gretsch (mid 70s) burnt orange finish:

bass drum :14X24 (coated emperor batter,coated ambassador front w/ small hole,Remo muffle on batter side) σε αυτο που ακους εχει χρησιμοποιηθει hard felt beater,το κουρδισμα ειναι το κλασσικο big band το batter δερμα ειναι κουρδισμενο σε mid/low tension & το μπροστινο ψηλα.  

toms: 9X13,16X16,16X18 (W/ rims) (coated emperors on top,clear diplomats on bottom no muffling)  

snare:14X5 Noble & Cooley solid maple snare (coated ambassador top,ambassador snare side no muffling)

(ειναι το βασικο snare που χρησιμοποιουμε αλλα καποιες φορες χρησιμοποιουμε και ενα 7Χ14 Noble & Cooley solid maple snare,ενα εκπληκτικο για soul-funk...Pearl JAY JORDINSON 6X13 ,ενα Rogers Dynasonic 5x14 του 1968,ενα Ludwig Black Beauty

6,5 X14  με DC Hoops & ενα poly παλιo Ludwig Supraphonic 5x14)

Cymbals:

13" Paiste line signature heavy hi-hats

18"  Paiste line signature full crash

20" Paiste sound creation dark crash

22" Paiste 3000 heavy ride

22" Sabian HH China

στην ηχογραφηση που ακους εχω χρησιμοποιησει μονο 3 μικορφωνα,ενα EV RE20 στην κασα,ενα Beyer MC740 περιπου εναμιση μετρο πανω απο την...κεφαλα του ντραμμερ & ενα Βeyer M201 στο snare.
Ωράιος, θενξ. Λες σε 20αρα (ή 18άρα  ;D) να μπορείς να πλησιάσεις καθόλου αυτό τον ήχο? Επίσης σε live unmiced καταστάσεις πως είναι?

 
you're welcome

εδω μπορεις να ακουσεις και αλλα

http://www.noiz.gr/index.php?topic=171058.0

Λες σε 20αρα (ή 18άρα  Grin) να μπορείς να πλησιάσεις καθόλου αυτό τον ήχο?
Με την καμμια...το.... μεγεθος... ;D (....διαμετρος.. ;D.... κυριως μια και για βαθος προτιμω τα παραδοσιακα παρα τα power sizes μια και ειναι πιο responsive)  στις κασες ειναι οπως τα.....κυβικα στα αυτοκινητα δεν αντικαθιστανται με τιποτα..... ;D

Για να καταλαβεις απο τοτε που ακουσα 26αρα κασα...δεν θελω να την....βλεπω την 24αρα μου φαινεται...μικρη.... ;D (για να μη σου πω για τοτε που ημουν στο Τοκυο και πηγα στο demonstration room της TAMA & επαιξα με μια....28Χ16.... ;D)

Επίσης σε live unmiced καταστάσεις πως είναι?
και εκει ειναι αλλο πραμα η μεγαλη κασα... ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου καταστρέφεις τα όνειρα... θέλω τέτοιο ήχο με Gretsch Club Jazz... έστω με μια 20άρα κάσσα.

Ωραίες δεν λέω, οι μέγαλες, αλλά άντε κουβάλα τες. Χώρια που δεν μου αρέσουν τα... looks της  ;D

 
Για να πλησιασεις αυτον τον ηχο με 20αρα πρεπει να αποφυγεις δερματα τυπου pinstripe & powerstroke στην batter side,για περισσοτερο ογκο και "νοτα" προσωπικα θα πηγαινα σε coated ampassador single ply και στις δυο μεριες,ελάχιστο muffling (ισως και felt strips) και δεν θα ανοιγα και τρυπα στο μπροστινο δερμα.

Γενικα πρεπει να αποφυγεις τον μοντερνο πνιχτο και γεματο αττακα ηχο που επικρατει στην εποχη μας (τραγικος ηχος κατα την ταπεινη μου γνωμη) και να επιστρεψεις σε πιο ζωντανο και "boom" ηχο....ο ηχος πρεπει να ειναι οπως το κιτ στο 4.00 στο παρακατω βιντεο


 
Superfunk είπε:
Για να πλησιασεις αυτον τον ηχο με 20αρα πρεπει να αποφυγεις δερματα τυπου pinstripe & powerstroke στην batter side,για περισσοτερο ογκο και "νοτα" προσωπικα θα πηγαινα σε coated ampassador single ply και στις δυο μεριες,ελάχιστο muffling (ισως και felt strips) και δεν θα ανοιγα και τρυπα στο μπροστινο δερμα.

Γενικα πρεπει να αποφυγεις τον μοντερνο πνιχτο και γεματο αττακα ηχο που επικρατει στην εποχη μας (τραγικος ηχος κατα την ταπεινη μου γνωμη) και να επιστρεψεις σε πιο ζωντανο και "boom" ηχο....ο ηχος πρεπει να ειναι οπως το κιτ στο 4.00 στο παρακατω βιντεο
Ελα όμως που όταν ξεμουφλάρω μου συντονίζει η χορδιέρα όπως και να τη ρυθμίσω... :P

Εγώ μιλάω για 22αρα κάσα με Powersonic μπρος και μαμά πίσω χωρίς τρύπα.

Καμιά ιδέα?

 
μη σφιγγεις πολυ τη χορδιερα,ετσι κι αλλοιως οσο πιο χαλαρη ειναι τοσο καλυτερος και ο ηχος.

επισης βαλε ενα felt strip ή καποιο αλλο ελαφρυ muffling (π.χ.μια τυλιγμενη μικρη πετσετα) στο μπροστινο δερμα (αυτο που βλεπει ο κοσμος)

 
Superfunk είπε:
Καποιες φορες το Muffling χρειαζεται (για πιο controlled & πνιχτους ηχους και για close miking που σπανια χρησιμοποιω) παντως γενικα το αποφευγω....
+1

Aμα δεν αναπνεουν τα τυμπανα...

 

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top