AD / DA CONVERTERS ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΗΧΟ

npap είπε:
στήριξες ολόκληρο post σε αόριστες χαζομαρούλες απαξιώνοντας θέση μου χωρίς ΚΑΝ να έχεις ακούσει τη συσκευή για την οποία μιλάω...

δε μπα να σαι και πυρηνικός φυσικός... φτάνουν quote σαν τα παραπάνω για να δείξουν την σοβαρότητά σου... απλά όταν αναφέρεσαι σε δικά μου post με ηλίθια αντεπιχειρήματα  θα παίρνεις την απάντησή σου... είναι απλό και σαφές νομίζω...
Λιγάκι πιο χαλαρά ίσως; Λέω τώρα βρε συνονόματε... Τον πήρες απ'τα μούτρα! ;D
 
Nikolas είπε:
Λιγάκι πιο χαλαρά ίσως; Λέω τώρα βρε συνονόματε... Τον πήρες απ'τα μούτρα! ;D
αν το μόνο που μένει είναι ο εκνευρισμός μου, δίκιο έχεις δεν αξίζει τον κόπο να χαλιέμαι.... ο καθένας μπορεί να κρίνει και φυσικά είναι άξιος της κρίσης του...

 
npap είπε:
αν το μόνο που μένει είναι ο εκνευρισμός μου, δίκιο έχεις δεν αξίζει τον κόπο να χαλιέμαι.... ο καθένας μπορεί να κρίνει και φυσικά είναι άξιος της κρίσης του...
φυσικά και δε μένει μόνο αυτό (κατά τη γνώμη μου). Οι πληροφορίες που δίνεις είναι, πάντα, εκπληκτικά δομημένες και απαραίτητες για τον καθένα που ασχολείται με τη μουσική.
Απλά αφήνει και ένα άρωμα λίγο... άσχημο (πάλι κατά τη γνώμη μου και με κάθε σεβασμό).

 
αυτό με το άρωμα, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω συνονόματε... επειδή αναφέρεις την έννοια του σεβασμού (που είναι προτεραιότητα μου ως πρόθεση στις κοινωνικές μου επαφές ακόμα και τις διαδικτυακές), θεωρείς ότι απρόκλητα έχω ποτέ "δράσει" ώστε να μειώσω τον οποιονδήποτε?...

ίσα ίσα η εντύπωση που έχουν κάποιοι για μένα  (από ότι μου λένε) είναι ότι παραείμαι ήπιος και ευγενής και ότι σέβομαι και παραπαίρνω σοβαρά το noiz... και απλά τους απαντάω ότι όποιον συμμετέχει εδώ (κάνοντάς μου ενίοτε και την τιμή να διαβάζει ότι γράφω) τον θεωρώ απριόρι ισότιμο μέλος μιας κοινότητας που κατά κανόνα μόνο να μου προσφέρει είχε όλα όλα αυτά τα χρόνια που της αφιερώνω λίγο από τον ελεύθερο χρόνο μου...

τώρα αν επειδή εγώ, εισπράττω και στην εδώ εικονική κοινωνία σε κάποιες απαίδευτες τοποθετήσεις σαν του belzrebuth κάποια κομμάτια της σύγχρονης νεοελληνικής παθογένειας και κάποιες φορές (ελάχιστες αν θυμάμαι σωστά) επηρεασμένος έχω "αντιδράσει" (πάντα με επιχειρήματα) λίγο πιο έντονα από το ερέθισμα, μένει και "βρώμα"?...

αυτό να το δεχθώ... αλλά αν εννοείς ότι η στάση μου υπήρξε ποτέ υπεροπτική απέναντι στον οποιονδήποτε εδώ μέσα, θα με πειράξει ειλικρινά και θα αισθανθώ και λίγο μ@μ@κ@ς...

 
npap είπε:
στήριξες ολόκληρο post σε αόριστες χαζομαρούλες απαξιώνοντας θέση μου
Δεν απαξίωσα τη θέση σου είπα οτι δεν βλέπω καμία λογική να πάρει ο ανθρωπος αυτό που πρότεινες ενώ φαίνεται να έχει άλλο σκοπο.

Και να μην το έχω ακούσει ,και ο καλύτερος dac του κόσμου να είναι αυτος που πρότεινες, ο άνθρωπος άλλο έχει ζητήσει.

Δυστυχώς δεν έχει ignore button σ'αυτο το φόρουμ και επειδή εισαι σαφώς παλιότερο και μαλλον καταξιωμένο μέλος εδώ σου υπόσχομαι οτι αν ξαναποστάρω στο noiz δεν θα ξανασχοληθώ να απαντήσω (κατι που πολύ κακώς έκανα ενώ δεν είχα όντως ακουσει αυτο το πρότεινες (αν και επιμένω οτι ήταν άκυρο)) σ'οτιδήποτε αναφερθείς (σωστό ή λάθος).

Κρίμα ειναι να γεμίζουνε threads με αρνητισμούς και δεν θέλω να είμαι μέρος αυτου.

Θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις να μην εισαι ούτε συ ποσο μάλλον αφου σ' ενδιαφέρει τοσο πολυ "ο χρυσος στην τσέπη του άλλου" :D

 
άντε να σου παραθέσω μόνο τον τίτλο του thread και να μην πω τίποτα άλλο σεβόμενος τον άνθρωπο που το άνοιξε...

"Θέμα: AD / DA CONVERTERS ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΗΧΟ"

ΥΓ. και σου υπόσχομαι ότι εγώ την επόμενη φορά που θα έχεις ακούσει ή έστω θα γνωρίζεις στην πράξη τον ρόλο και την σημασία μιας συσκευής στο θέμα που συζητείται, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ θα δεχθώ αδιαμαρτύρητα (με άλλοθι την υποκειμενικότητα) και "απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς" της όπως "γκατζετάκι" ή σιγά τα αυγά βάλανε 2-3 "ολοκληρωμένα" για τα specs και τι να μου πουν εμένα τα "κινεζάκια"... ;) ;D

 
Θέλω να ευχαριστήσω op, belzrebuth και npap.

Ξεκίνησα να διαβάζω το θρέντ με διάθεση "ωπ! Ξύλο" και στο τέλος έμαθα ένα σωρό πράγματα που βαριόμουνα να τα ψάξω σε τεχνικά άρθρα (και πολλά που δεν θα τα έψαχνα ποτέ) .Από τις λίγες περιπτώσεις που η ένταση βγαίνει σε καλό.

Peace  :-*

 
Πραγματικα τρομερές πληροφορίες σε 2 σελίδες που θα έπρεπε να τις ψάχνω κανένα μήνα σε ξένα φορουμ για να μάθω.

 
belzrebuth είπε:
Δεν χρείαζεται να καρφώσεις τον avalon σε preamp αφου βγάζει line level ετσι και αλλιως.(αυτό ειναι και το πιο βασικό του καθήκον σαν συσκευή να πάρει mic level και να το κάνει line)

Θα τον βάλεις λοιπόν σε line input.

Το word clock θα σε ανησυχήσει μονο αν μπεις σε διαδικασία να συνδέσεις απο 2 και πάνω digital συσκευές μαζί και αντιμετωπίσεις προβλήματα συγχρονισμού μονο με το καλώδιο adat.(οπτική ίνα).

Σε αρκετές συσκευές το καλώδιο adat μόνο ειναι αρκετό για το συγχρονισμό και τη μεταφορά σήματατος αλλα θα δεις και πολλές συσκευές να φέρουν και WC επειδη το world clock ειναι πιο αξιοπιστο (ειδικά σε διασύνδεση παραπάνω απο δύο συσκεύων) επειδή κάνει μια δουλειά και την κάνει καλα.

Οποτε θα δεις μηχανήματα να χρησιμοποιούν και το word clock ως μέσο μεταφοράς του clock signal ή αν θες το σήμα του "πότε" θα λάβει o a/d ή d/a converter το sample αλλα και την ίνα ως μέσο μεταφοράς του ψηφιακόυ σήματος (πολυκάναλο ή μη).

Δηλαδή πολλές φορές θα χρειαστεί να συνδέσεις και adat και το bnc του WC για να λειτουργήσει απρόσκοπτα και συγχρονισμένα ενα digital σήμα απο μία συσκευή με/σε μιας αλλη (ς).

Και εκεί μπαινει και ο ορος "termination" και μαστερ slave κλπ.

Πάντα master ειναι ένα και μόνο μηχανημα και τα υπόλοιπα slave με το τελευταίο της σειράς να ειναι και terminated.

Για πολλά μηχανήματα απο διαφορετικούς κατασκευαστές σε ενα σύνθετο configuration ίσως να χρειαστεί και εξωτερικό master clock να κάνει μόνο αυτο την δουλειά και τα άλλα να ακούνε.

Επίσης χαίρομαι πολύ που πιάσανε τόπο οι πληροφορίες που παρέθεσε ο npap.

Και έχεις δίκιο φυσικά οτι δεν χρειαζότανε καμία ένταση εξαρχής.

Καλές μουσικές.!
Thanks a lot...

Χρησιμότατες πληροφορίες και από εσένα και από τον npap. Και μόνο που αφιερώσατε τον χρόνο σας για να τα γράψετε τι να πω....

 
φίλοι μου με όλο το θάρρος, η "πληροφορία" είναι εύκολη στον σύγχρονο διαδικτυακό κόσμο... η "σωστή πληροφορία" έχει αρχίσει όμως να σπανίζει κυρίως λόγω της άκριτης αναπαραγωγής απαίδευτων συμπερασμάτων...

(πχ αγοράζω ηχεία με κριτήριο τα watt, τηλεόραση με το contrast κλπ)...

στο θέμα μας όμως μια και δεν απάντησα στον GhostProducerT...

GhostProducerT είπε:
Από όσα έχω καταλάβει οι converters συντελλούν στην όσο το δυνατόν πιστότερη μεταφορά αυτών που παίζεις στον αναλογικό κόσμο και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που θέλω ξεχωριστό μηχάνημα που να κάνει μόνο αυτή τη δουλειά...
και ορθώς το προσέγγισες από την αρχή το θέμα ως στόχο... τα dac (είτε αυτόνομο είτε ως μέρος οποιασδήποτε αναπαραγωγικής συσκευής) σε συνδυασμό με τα ενεργά ηχεία, αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα κατά την  ηχογράφηση και το mix, γιατί ουσιαστικά είναι τα "ΑΥΤΙΑ" σου...

και ο εγκέφαλός σου θα δώσει τις ανάλογες εντολές για επεξεργασία σε όλα τα επίπεδα σύμφωνα με το ερέθισμα που θα λάβει από αυτά...

αν διορθώνεις ένα "λάθος", ακούγοντας λάθος, τότε απλά διορθώνεις λάθος... ;)

ειδικά στο hi end level λοιπόν που έθεσες εξ αρχής το πεδίο αναζήτησης (με το antelope και τον avalon), πάντα η αναβάθμιση ξεκινά από το monitoring στάδιο (που πάει "πακέτο" με το dac)... χωρίς αυτό ως reference, δεν μπορείς καν να αξιολογήσεις τα υπόλοιπα...  απλό και κατανοητό νομίζω...

ΥΓ χαίρομαι ιδιαίτερα που βγήκατε κερδισμένοι από όλο αυτό έτσι όπως εξελίχθηκε... :)

 
npap είπε:
ΥΓ χαίρομαι ιδιαίτερα που βγήκατε κερδισμένοι από όλο αυτό έτσι όπως εξελίχθηκε... :)
Οι πληροφορίες που διάβασα εδώ μέσα πραγματικά μου είναι απίστευτα χρήσιμες και μάλιστα συμπυκνωμένες σε τόσες λίγες σελίδες.

Ουσιαστικά ασχολούμαι με τη σύνθεση και λόγω "κρίσης" τα τελευταία χρόνια και παρόλο που έχω καμιά 7-8 χρόνια επαγγελματική προϋπηρεσία σαν οικονομολόγος-λογιστής, δεν παίζει να βρω δουλειά πάνω από 500 ευρώ. Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο πιο σοβαρά με το θέμα μουσική. Επομένως  αναγκαστικά άρχισα να ασχολούμαι και με το θέμα ηχοληψίας, ηχογραφήσεων, mixing κτλ. λόγω έλλειψης budget για να τα αναθέσω σε επαγγελματία (εξαιρείται το mastering το οποίο πραγματικά ΔΕΝ το έχω με τίποτα)  Έχω κάνει μεγάλη πρόοδο από εκεί που ήμουν πριν 3 χρόνια σε κάποια θέματα και θεωρώ ότι είναι ίσως ότι πιο ενδιαφέρον έχω κάνει στη ζωή μου σε επίπεδο "επαγγελματικό" (δεν θεωρώ τον εαυτό μου επαγγελματία σε καμιά περίπτωση, εννοώ σαν πηγή εισοδήματος" ). Έτσι μου διαφεύγουν πολλά βασικά στοιχεία σε υατό το κομμάτι. Μακάρι να φτάσω στο σημείο να μπορώ να δίνω και εγώ συμβουλές  :) 

 
GhostProducerT είπε:
(εξαιρείται το mastering το οποίο πραγματικά ΔΕΝ το έχω με τίποτα)..
μου δίνεις μια καλή πάσα να ξεκαθαρίσω κάτι για ένα "παραμύθι" που τελικά δεν έχει "δράκο"...

εντάξει, έχει αναπτυχθεί εδώ και χρόνια μια παραφιλολογία γύρω από το θέμα, αλλά δεν έχει ιδιαίτερη βάση... αν εξαιρέσουμε ειδικές περιπτώσεις (διόρθωση artifacts ή απλά βελτιστοποίηση πολύ κακών παραγωγών), στον ψηφιακό μας κόσμο το editing που απαιτεί το mastering από έναν έμπειρο ηχολήπτη (που διαθέτει βέβαια και έναν αξιοπρεπή εξοπλισμό), είναι πιο εύκολη υπόθεση γι αυτόν από όλα τα στάδια μιας "σωστής" παραγωγής που προηγούνται...

οι πραγματικά καλές ηχογραφήσεις σωστά μιξαρισμένες, δεν χρειάζονται καν περεταίρω "γυάλισμα" (εκτός αν μας ενδιαφέρει το "consumer loundness war" και άλλα "κολπάκια βιτρίνας" που είναι άλλη κουβέντα και την έχουμε κάνει αρκετές φορές εδώ)... τώρα ένα απλό volume balance μεταξύ των διάφορων κομματιών ενός κόνσεπτ δεν είναι και "επιστήμη"... ;)

σε πάρα πολλές audiophile παραγωγές (με πραγματικά εξαιρετικό ήχο) ούτε καν σκέφτηκαν οι μηχανικοί ήχου να επιχειρήσουν επιπλέον επέμβαση...

οπότε μην σε αγχώνει σαν διαδικασία... όταν φτάσεις σε ένα πολύ καλό επίπεδο σαν ηχολήπτης το βήμα στο επόμενο στάδιο του mastering (αν θελήσεις τεικά να ασχοληθείς), είναι σαφώς μικρότερο απ΄ότι φαντάζεσαι...

ΥΓ. για αποφυγή παρεξήγησης, δεν ακυρώνω στο ελάχιστο την κατά συνθήκη μικρή ή μεγάλη χρησιμότητά του (και υπάρχουν εξαιρετικοί "μαστεράδες" και εξειδικευμένα studio), αλλά καλό είναι να αποφεύγονται οι "υπερβολές" στις εκτιμήσεις...

ΥΓ2 να συμπληρώσω, ότι πολλές φορές (ειδικά όταν το mastering γίνεται σε επίπεδο ομαδοποιημένων sub groups και όχι σε stereo), η αποστασιοποιημένη ματιά ενός καλού "μαστερά" (που απέχει από την συναισθηματική εμπλοκή - κούραση - "ισοπεδωτική" συνήθεια στο υλικό, που ανάλογα διακατέχει κατά κανόνα έναν ηχολήπτη που έχει περάσει όλα τα στάδια παραγωγής) μπορεί να είναι "ευεργετική¨στο τελικό αποτέλεσμα και χωρίς ιδιαίτερα δραστικές επεμβάσεις...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου δίνεις ελπίδες  :) :) :)

Η αλήθεια είναι ότι σίγουρα επηρεάζομαι όσο αφορά το mastering από όσα διαβάζω αλλά από εκεί και πέρα, δεδομένου της απειρίας μου και του φτωχού μου εξοπλισμού μου, όποτε πάω να κάνω mastering πραγματικά το τελικό αποτέλεσμα είναι χειρότερο από τη μίξη μου.

 
GhostProducerT είπε:
όποτε πάω να κάνω mastering πραγματικά το τελικό αποτέλεσμα είναι χειρότερο από τη μίξη μου.
αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει... τηρουμένων των αναλογιών και των (υποκειμενικών) επιδιώξεων σου, ακόμα και μια πραγματικά "κακή" σου παραγωγή θα έπρεπε σχετικά εύκολα (σε ένα εξειδικευμένο mastering studio) να γίνεται λιγότερο κακή, όπως και μια "μέτρια" ψιλοκαλή, μια "ψιλοκαλή" καλή, μια "καλή" πολύ καλή, μια "πολύ καλή" άριστη και μια "άριστη" να μένει ως έχει...  8)

στις περιπτώσεις που αναφέρεις "υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας"...  ;) :)

ή εκεί που απευθύνθηκες κάτι δεν έγινε σωστά (για x λόγους π.χ. αδιαφορία) ή απλά απευθύνθηκες σε "κατ' ευφημισμόν" mastering studio που δεν πληρούσε βασικές προδιαγραφές, είτε σε εξοπλισμό είτε σε τεχνογνωσία επί του αντικειμένου...

πρέπει να προσέχεις τέτοιες περιπτώσεις και εφ εξής:

1. να ζητάς πάντα, να ακούσεις "πριν-μετά" δείγματα από υπάρχουσες δουλειές του επαγγελματία που προσεγγίζεις...

2. σε δεύτερο χρόνο (αφού πρώτα ακούσει την παραγωγή σου), να εξαντλείτε μια συζήτηση, όπου θα καθορίζεται, από σένα τι έχεις στο μυαλό σου και από αυτόν τι "μπορεί" να κάνει σε σχέση με αυτό ("απόλυτο" συμπέρασμα δεν βγαίνει με "ηχο-περιγραφές", αλλά μπορούν παραδείγματα να βοηθήσουν για κατά το δυνατόν ανεκτές αποκλίσεις σε αυτό που έχεις να περιμένεις)....

3. αν τελικά και παρόλα αυτά το αποτέλεσμα είναι "χειρότερο" (πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ) απλά δεν πληρώνεις...

εν κατακλείδι, αυτό που μπορεί να έχεις στο μυαλό σου, (πιθανότατα) μπορεί να μη γίνεται εκ των πραγμάτων, αλλά μια "βελτίωση" είναι "εκ των ουκ άνευ"...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top