Α ρε Χατζηγιάννη τί θα 'πογίνεις....?

Άμα ο top seller "καθαρίζει" με 3 χιλιάρικα...

... και ο λιγότερο επιτυχημένος τσακώνει 50...

... ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΠΑΡΩ 100,000 ΕΥΡΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΜΙΑ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΜΟΥ!  :D :D :D

Ρε δεν πάμε καλά...

 
με 1880 μηνύματα στο ενεργητικό σου, φαντάζομαι ότι το forum δεν περιμένει από εσένα απαντήσεις φαιδρού χαρακτήρα, προς τους συνομιλητές σου.κι ας μην πηγαίνουμε καλά.

υ.γ  δε είδα το pm σου φίλε μoυ, για να τα πούμε από κοντά, να διαπιστώσουμε ποιός είναι ο meister !!!

όντως δεν πάμε καλά.

 
ok φιλαράκι ότι πεις καλή σου μέρα!

aback είπε:
(σ. συνήθως γράφω κουτουράδες, οπότε καλά κάνετε και με κράζετε)
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
aback είπε:
ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000
Αυτό αλήθεια από πού το ξέρουμε;
το ξέρουμε από βοηθό παραγωγής...Θές και όνομα; έλα pm

superfunk το ίδιο ισχύει και για σένα. έλα pm να σου δώσω τηλέφωνο να τα μάθεις όλα. αααα ναι ναι τηλέφωνο, γιατί τα γραπτά μένουν και ο χαζούλης πέθανε πια... απ' την κηδεία του έρχομαι!

δεν ξέρω βρε παιδιά γιατί επανήλθα σ' αυτό το σχεδόν αίολο θέμα, αλλά έχω λόγους που πρέπει να με πιστέψετε...
δηλαδη θες να με πεισεις οτι μια (οποιαδηποτε) εταιρεια η οποια βγαζει το πολυ 6 ευρω απο καθε cd που πουλαει κανει τα παρακατω..

δινει 50.000 ευρω για...στουντιο στον ..καλλιτεχνη δηλ. ξεκιναει με ενα παθητικο 50.000 ευρω...

δινει μετα και αλλα 15.000-20.000 ευρω για ενα βιντεο κλιπ δηλ.παμε στα 70.000 ευρω

βαλε και 20.000 για διαφημηση και προωθηση παμε στα 90.000 ευρω..

ο δισκος αυτος πουλαει στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση 15.000 κομματια (αυτες τις πωλησεις δεν τις κανει πλεον ουτε το 1% των cd που κυκλοφορουν αλλα λεμε τωρα..)

αρα η εταιρεια "κονομαει" 90.000 ευρω (που και παλι πανδυσκολο ειναι αλλα λεμε οτι τα καταφερνει..)

αρα καθαρο κερδος 90.000 - 90.000= ΜΗΔΕΝ...

ερωτηση κρισεως...: Ξερεις εσυ κανεναν επιχειρηματια που να δουλευει με μηδενικο κερδος?? 

και κατι ΠΟΛΥ σημαντικο: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 50.000 ευρω για να κανεις εναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ σε παραγωγη δισκο....ΜΥΑΛΟ & ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ χρειαζονται....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
λοιπόν μου αρέσεις γιατί επιτέλους μπήκαμε στην ουσία.

1.η εταιρεία βγάζει 10.75 από το κάθε cd. (όποιος σας έχει πει κάτι άλλο σας "ψωνίζει" νύχτα)

2. μέσα στα 50.000 συμπεριλαμβάνεται οπωσδήποτε και το πρώτο video clip του δίσκου το οποίο...(βλ. 3 )

3. η σκόκα η σκηνοθέτιδα το γυρίζει με 7000 ευρώ. (τα νούμερα που λες είναι για σάκη, μαζωνάκη κ.λ.π.)

4. ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ  η εταιρεία στο δίσκο του "έντεχνου" δουλεύει για το break even...(έσοδα=έξοδα), το οποίο κιόλας μπορεί εάν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του να βγουν και κέρδη.

5. από που βγαίνουν τα κέρδη για την εταιρεία;;; από τον βέρτη του οποίου το συμβόλαιο προβλέπει καλά ποσοστά παραγωγής για ήχο, τραγούδια και 3 clips, ΑΛΛΑ επίσης προβλέπει "παρακρατήσεις" από το νυχτομάγαζό του και τα flowers. τα λεφτά εκεί είναι πολλά, και από εκεί βγαίνουν κάποια "μικροποσά" τα οποία διακιολογούν την ύπαρξη των εταιρειών μέχρι αυτή τη στιγμή που μιλάμε.

6. ο χατζηγιάννης κάνει 2 πλατίνες από τοποθέτηση στα δισκάδικα που ποτέ δεν πουλάει,(και μένουν στις αποθήκες της εταιρείας για πάντα) γιατί τον τσακίζουν τα ΜΑΥΡΟΠΟΛΙΣ. εάν κάνει 2 πλατίνες και οι μαύροι πουλάνε άλλα 40000 κομμάτια θέλετε να μου πείτε ότι πουλάει τόσα;;; χαχαχαχαχαχα άρα από που τα βγάζει η εταιρεία;;; φίλε μου τα cdάκια αυτών των υδηπαθών καλλιτεχνών φέρνουν κέρδη από τα νεκρολούλουδα της πίστας και τα συμβόλαια της cosmote. 

7. όποιος νομίζει κάτι άλλο μην τον λέει χύμα και απροκάλυπτα εδώ μέσα... ελάτε pm να σας τα πω με ονόματα (αν και ήδη είπα πολλά) και μετά θα βγείτε στο forum και θα λέτε "sorry" δεν ήξερα κ.λ.π.

καληνύχτα

 
να κανω κ εγω μια ερωτηση?ειστε σιγουροι πως χατζηγιαννης εχει ακουσει το sweet home alla bama??

 
Superfunk είπε:
δηλαδη θες να με πεισεις οτι μια (οποιαδηποτε) εταιρεια η οποια βγαζει το πολυ 6 ευρω απο καθε cd που πουλαει κανει τα παρακατω..

δινει 50.000 ευρω για...στουντιο στον ..καλλιτεχνη δηλ. ξεκιναει με ενα παθητικο 50.000 ευρω...
Aν μιλάς μόνο για Ελλάδα, είμαι offtopic. Aν όχι, τότε :

KORN frontman Jonathan Davis and bassist Reginald "Fieldy" Arvizu recently did their best to explain to Britain's Kerrang! magazine how they managed to rack up $4 million in production costs for their forthcoming CD, Untouchables. Here are their statements, as quoted by Kerrang!:
Fieldy: "We moved to Phoenix and rented five houses for $10,000 apiece for four months. We came to LA, rented five more houses for $10,000 apiece for four more months. We went to Canada and rented a house for $8,000. That's a week, not a month. Does that help explain it?"

Jonathan Davis: "The whole album probably cost us around $700,000. The rest of the money that went out was to our crew and paying our bills, because we were off the road for so long. We don't want our crew to go off and get other jobs so they can't come back to us, so we had to pay high salaries for two years almost, which is a lot of money. That's why they say it cost [$4 million], but it was just keeping our people on retainers and we put that on the record budget."
Από www.blabbermouth.net

 
Aback, τα λογιστικά μεγέθη πίσω από τις παραγωγές του Χατζηγιάννη δεν μας ενδιαφέρουν. Κατ' αρχήν δεν μπορούμε να τα διασταυρώσουμε. Κατά δεύτερον, οι πιο πολλοί συμφορουμίτες δεν έχουν πλαίσιο αναφοράς για να αξιολογήσουν αυτά τα στοιχεία. Κατά τρίτον, η συζήτηση αφορά την καλλιτεχνική αξία του Χατζηγιάννη, όχι τα οικονομικά του.

Δεν καταλαβαίνω τι κίνητρο μπορείς να έχεις για να επιμένεις σε αυτή τη κατεύθυνση. Νομίζω ότι δεν έχει κανένα νόημα.

 
Wow! είπε:
Aback, τα λογιστικά μεγέθη πίσω από τις παραγωγές του Χατζηγιάννη δεν μας ενδιαφέρουν. Κατ' αρχήν δεν μπορούμε να τα διασταυρώσουμε. Κατά δεύτερον, οι πιο πολλοί συμφορουμίτες δεν έχουν πλαίσιο αναφοράς για να αξιολογήσουν αυτά τα στοιχεία. Κατά τρίτον, η συζήτηση αφορά την καλλιτεχνική αξία του Χατζηγιάννη, όχι τα οικονομικά του.

Δεν καταλαβαίνω τι κίνητρο μπορείς να έχεις για να επιμένεις σε αυτή τη κατεύθυνση. Νομίζω ότι δεν έχει κανένα νόημα.
συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν με προσέχεις καθόλου. τουλάχιστον απ΄την αρχή της σκέψης μου.

δηλαδή (πήγαινε και διάβασε, γιατί είσαι ακόμη ένας που μου τα χώνει άνευ λόγου) εξ' αρχής συνέδεσα -κατά τη σκέψη μου- την καλλιτεχνική του αξία με τα κόστη παραγωγής του. δηλαδή χαμηλά κόστη=χαμηλή καλλιτεχνική αξία και το αντίστροφο. και ενώ βλέπουμε καλλιτέχνες με λίγα λεφτά να κάνουν το δυνατόν καλύτερο και να προσπαθούν όλο και περισσότερο για αποτέλεσμα σε ήχο στίχο και μουσική, ο Κύπριοςταπαίρνω, συντηρεί τη σκουπιδοκρατία με αυτό το οικονομικοκαλλιτεχνικό στυλάκι. εν ολίγοις όλα αυτά που λέω για τις παραγωγές του ( ααα που είσαι; μην αμφισβητείς κι εσύ γιατί κουράστηκα με το κράξιμο εκ του ασφαλούς και εν κρυπτώ, προκάλεσα πλοιστάκοις για διασταύρωση), αφορούν την καλλιτεχνική του αξία. γι' αυτό και είχα δώσει τον αγγελάκα, τον ζερβουδάκη ως χρυσά πααδείγματα. σέβεσαι τον εαυτό σου και την καλλιτεχνική σου αξία;;; άρα σέβεσαι και τις παραγωγές σου για να διαφυλάττεις και την καλλιτεχνική σου αξία.

αυτά... κουράστηκα...μη χώνετε άνευ λόγου πάνω που έχω ηρεήσει, πάνω που με πείσατε πως είχα άδικο που φερόμουν σα μ@λ@κισμ3νο! δείξτε λίγο κατανόηση σε αυτά που λέει ο άλλος και εν πάσει περιπτώσει δεχθήτε τις προκλήσεις μου εάν διαφωνείτε.

Κ Α Λ Η Ν Υ Χ Τ Α

υ.γ ποτέ δε μίλησα για τα οικονομικά τού χατζηγιάννη.να μου κοπεί το χέρι που πληκτρολογεί.μάλλον για τα οικονομικά των δίσκων του.εκτός εάν εννοείς ότι τον λέω mister πάρτα όλα και βάλτα σε τράπεζα στην κύπρον.

μιλάω μόνο για την ανύπαρκτη καλλιτεχνική του αξία η οποία συντηρείται σε υψηλά μεγέθη σα φούσκα στη φτωχοτάτη ελληνική βιοτεχνική μουσική χρηματιστηριακή αγορά.

 
Είμαι ο καλύτερος και όποιος έχει απορία, ας την έχει :D

 
Belt_Closeup.jpg


Εγώ είμαι ο κάτοχος του τίτλου παιδιά, μην σκοτώνεστε  ;) 8)

 
aback είπε:
... δηλαδή χαμηλά κόστη=χαμηλή καλλιτεχνική αξία και το αντίστροφο.

...
Πάντως εγώ δεν συμφωνώ με την παραπάνω εξίσωση. Εκτός αν αναφέρεσαι στο σκέλος του αυτοσεβασμού και όχι στο αποκομμένο "προϊόν".

Εν πάσει περιπτώσει, δεν καταλαβαίνω προς τι τόση κουβέντα... Αυτό που κατάλαβα από τα λεγόμενα του aback, είναι ότι θεωρεί ότι ο "μιχάλης", ως παιδί που είναι οικονομικά αποδοτικότερος του μέσου όρου, θα μπορούσε (αν τον ενδιέφερε) να τραβήξει λίγο προς τα πάνω την ποιότητα των παραγωγών του. Μαζί με αυτόν, (μαζί με τις δικές του) μπορεί να ακούγονταν καλύτερα κι άλλες παραγωγές και να είχαν και λίγο περισσότερη δουλειά κάποιοι μουσικοί (και όχι μόνο ο Μίντης και ο Βιεστιάης. :) )

Δεν έχω εικόνα της αγοράς... αλλά αυτό που λέει εμένα μου φαίνεται λογικό. Αν θα μπορούσε να έχει μετρήσιμες (και σημαντικές) επιπτώσεις ο λόγος του "μιχάλη" σε τέτοια θέματα? Δεν είμαι και 100% σίγουρος.  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φτου με ποιάσανε. Τελικά όντως ο jmone είναι ο καλύτερος. Εγώ είμαι απλά ένας ανίδεος τυχάρπαστος σφετεριστής του αξιώματός του!!! :D ;D

 
boukas είπε:
Φτου με ποιάσανε. Τελικά όντως ο jmone είναι ο καλύτερος. Εγώ είμαι απλά ένας ανίδεος τυχάρπαστος σφετεριστής του αξιώματός του!!! :D ;D
lol, το παλικάρι το'χει κάψει τελείως. Άλλαξες nickname ρε και τρελλάθηκες, σαν τον καημένο τον Σαμψών, που εκουρέφθη και απεδυναμώθη.

εγώ δικαιολογούμαι, έχω εξεταστική.

 
aback είπε:
συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν με προσέχεις καθόλου. τουλάχιστον απ΄την αρχή της σκέψης μου.
Σε διαβεβαιώνω ότι προσέχω πολύ καλά: είναι ένα από τα ταλέντα μου, ούτως ειπείν. Πέραν αυτού, αμέσως σπεύδεις να απαοδείξεις ότι εσύ είσαι εκείνος που δεν προσέχει απαντώντας μου επί ενός επιχειρήματος που ΔΕΝ διατύπωσα - δεν είπα εγώ ότι κριτικάρεις τα οικονομικά του ανθρώπου, αλλά τα "οικονομικά μεγέθη πίσω από τις παραγωγές του" τα οποία (όπως είπα άλλωστε) δεν μπορούν οι περισσότεροι να διασταυρώσουν. Δεν μιλάμε για την προσωπική του οικονομική κατάσταση, για την οποία δεν ξέρουμε τίποτε.

δηλαδή (πήγαινε και διάβασε, γιατί είσαι ακόμη ένας που μου τα χώνει άνευ λόγου) εξ' αρχής συνέδεσα -κατά τη σκέψη μου- την καλλιτεχνική του αξία με τα κόστη παραγωγής του.
Όπως είπε και ο harilatron, διαφωνώ με αυτή την εξίσωση, η οποία είναι άκυρη σε οποιοδήποτε καλλιτεχνικό πόνημα, από τον κινηματογράφο, μέχρι τα γλυπτά.

δηλαδή χαμηλά κόστη=χαμηλή καλλιτεχνική αξία και το αντίστροφο. και ενώ βλέπουμε καλλιτέχνες με λίγα λεφτά να κάνουν το δυνατόν καλύτερο και να προσπαθούν όλο και περισσότερο για αποτέλεσμα σε ήχο στίχο και μουσική, ο Κύπριοςταπαίρνω, συντηρεί τη σκουπιδοκρατία με αυτό το οικονομικοκαλλιτεχνικό στυλάκι. εν ολίγοις όλα αυτά που λέω για τις παραγωγές του
Αυτός που συντηρεί τη σκουπιδοκρατία δεν είναι ο "μιχάλης" αλλά οι ακροατές του. Ο "μιχάλης" ένα επάγγελμα κάνει και το κάνει ευσεινήδητα απ' ότι γνωρίζω.

( ααα που είσαι; μην αμφισβητείς κι εσύ γιατί κουράστηκα με το κράξιμο εκ του ασφαλούς και εν κρυπτώ, προκάλεσα πλοιστάκοις για διασταύρωση), αφορούν την καλλιτεχνική του αξία.
Άλλη μία φορά επικαλείσαι πηγές στις οποίες νομίζεις ότι δεν έχουμε πρόσβαση. Κακώς το νομίζεις. Οι γνωριμίες μου (ειδικά όσον αφορά τον συγκεκριμένο άνθρωπο) είναι καλύτερες από τις δικές σου. Μην το ψάχνεις - δεν θα ανταποκριθώ στη πρόκλησή σου διότι δεν είναι απαραίτητο.

γι' αυτό και είχα δώσει τον αγγελάκα, τον ζερβουδάκη ως χρυσά πααδείγματα. σέβεσαι τον εαυτό σου και την καλλιτεχνική σου αξία;;; άρα σέβεσαι και τις παραγωγές σου για να διαφυλάττεις και την καλλιτεχνική σου αξία.
Οι "παραγωγές" του "μιχάλη" δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Είτε στοιχίζουν ένα ευρώ είτε στοιχίζουν ένα σπίτι, μπράβο τους. Τώρα, οι άνθρωποι που αναφέρεις (και ίσως και εσύ) έχουν προφανώς άλλες καλλιτεχνικές προτεραιότητες και έχουν διαφορετική αντίληψη κατανομής ανθρώπινων και οικονομικών πόρων. Λογικό είναι.

αυτά... κουράστηκα...μη χώνετε άνευ λόγου πάνω που έχω ηρεήσει, πάνω που με πείσατε πως είχα άδικο που φερόμουν σα μ@λ@κισμ3νο! δείξτε λίγο κατανόηση σε αυτά που λέει ο άλλος και εν πάσει περιπτώσει δεχθήτε τις προκλήσεις μου εάν διαφωνείτε.
Εγώ ούτε σε σκέφτομαι, ούτε σου απευθύνομαι σα να είσαι μ@λ@κισμ3νο. Απλά, εκφράζω μία διαφωνία μου πολύ πρακτική: ότι αν συνδέσουμε την καλλιτεχνική αξία ενός πονήματος με τα οικονομικά μεγέθη πίσω από το πόνημα, έχουμε χάσει τη μπάλα και έχουμε ανοίξει διάπλατη τη πόρτα ώστε να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: να εμφανίζονται τύποι με ελεεινές παραγωγές και να ζητούν τη κατανόησή μας επειδή δεν έχουν χρήματα. Επειδή στην ελληνική σκηνή το έχουμε ζήσει ΚΑΙ αυτό, άσε καλύτερα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
η εξίσωσή μου έχει να κανει σαφώς με τον αυτοσεβασμό του καλλιτέχνη όπως πολύ σωστά επεσήμανε, ΑΦΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ο χαρίλατρος...

Wow!  ok σε αυτά που λες, ας τελειώσει εδώ!

jasemeister  ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ 8)

 
aback είπε:
jasemeister  ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ 8)
Να'σαι καλά αγορίνα μου, καληνύχτα και σε σένα, όνειρα γλυκά  ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top