Α ρε Χατζηγιάννη τί θα 'πογίνεις....?

nemo είπε:
Ρε δε πάει να ψωφήσει λέω γώ ο γαϊδαρος!
χαχαχαχαχαχχχαχα είμαστε όλοι για τα κάγκελα.χαχαχαχαχαχα

λοιπόν φίλε jazzmeister θέλω να σου πω κάτι.εγώ ούτε κρύο ούτε ζέστη με το άτομο χατζηγιάννο-κύπριο-τα-παίρνω-από-παντού.

θα σου πω όμως μόνο αυτό. πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.

δίδαγμα: αφού έχεις που έχεις απήχηση ρε μιχαλάκη, το γ@μημ3νο γιατί βάζεις τον πήχη της παραγωγής τόσο εξευτελιστικά χαμηλά;;;; γιατί ρε βρωμιάρη επιχειρηματία της μουσικής;;; και πάει το παιδάκι με το groupάκι του στη λύρα ή στην εμι  και ζητάει 5000 και τον πετάνε από το μπαλκόνι;;;

αυτά...

 
gangster είπε:
Αυτό το ΑΝ ΔΕΝ πουλούσε δεν το έπιασα σαν επιχείρημα.

Βασικά δε νομίζω να στέκεται κάν επιχείρημα...
Γιατί δε στέκεται; Λέω πολύ απλά, ότι η καλλιτέχνική του αξία δε δικαιώνει την ενασχόληση μαζί του - αυτό που τη δικαιώνει είναι η μαρκετινίστικη αξία του. Αν ήμουν υπεύθυνος marketing σε κάποια εταιρεία, ευχαρίστως να μελετήσω το φαινόμενο, αλλά επειδή είμαι μόνο ακροατής, λέω ότι δεν υπάρχει τίποτε να μελετήσω.

Δηλαδή, με δυο λόγια, αν τα τραγούδια του Χατζηγιάννη τα είχα βάλει εγώ σαν κλιπάκια στο noiz, θα είχατε καταλάβει αμέσως ότι είναι ανόητα (όχι όλα εξίσου ανόητα, αλλά όσο περνά ο καιρός όλο και πιο πολλά). Αλλά επειδή τα παίζει ο Χατζηγιάννης και επειδή έρχεστε αντιμέτωποι με το παράδοξο ότι "πουλάει", προσπαθείτε να βρείτε αξία εκεί που δεν υπάρχει.

Μάλιστα, αυτή είναι μία καλή εβδομάδα για το παραπάνω επιχείρημα καθότι έχουμε μία ομοβροντία αξιόλογων κλιπς στο φόρουμ.

 
aback είπε:
χαχαχαχαχαχχχαχα είμαστε όλοι για τα κάγκελα.χαχαχαχαχαχα
Ουδέν αληθέστερον τούτου.

 
aback είπε:
λοιπόν φίλε jazzmeister
Φίλε μου λάθος δεν έχω καμία σχέση με τη jazz...κοτζάμ κάφρος είμαι :D

Παιδιά είναι αργά και έχω καλύτερες ασχολίες απ'τον Χατζηγιάννη, όπως να κόψω τα νύχια μου  :P

Με συγχωρείτε που σας "αδειάζω" έτσι άκομψα αλλά η μέρα μου ήταν δύσκολη σήμερα και δεν έχω άλλο κουράγιο, παω να γνωριστώ με το μαξιλάρι μου... :-*

 
Α... ναι, επειδή πολλοί αναζήτησαν το ξένο αντίστοιχο του Χατζηγιάννη, να σας πω εγώ ακριβώς ποιο είναι (μπας και ξενερώσετε και ησυχάσουμε).

Λοιπόν, ο Χατζηγιάννης είναι ο έλλην Chris de Berg (Lady In Red, Don't pay the ferryman κλπ). O ντε Μπεργκ ξηγιόταν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο (πέντε-έξι βασικά ακόρντα, μελωδίες για αυτιστικούς, γενικώς το είδος της σύνθεσης που αν το παίξεις με μία ακουστική κιθάρα σε μία παρέα και ζητήσεις ειλικρινείς εντυπώσεις, δεν το γλυτώνεις το φατούρο). Όμως αυτές ακριβώς οι απλοϊκές συνθέσεις, τύγχαναν εξαιρετικής παραγωγής. Ο ντε Μπεργκ (όπως και ο Χατζή) ήταν εμφανίσιμο παιδί και (ω, τι σύμπτωσις) μίλαγε αποκλειστικώς και μόνο για τον (έλα πες το, μη ντρέπεσαι) τον έρωτα !!!!! (νταν. νταν. νταν).

Τσίμπησε και αυτός αρκετό χρήμα, αλλά μετά τον έφαγε το μαύρο σκοτάδι.

 
eye με κρατάς απ'το υπερεπείγον ραντεβού που έχω με τον νυχοκόπτη... :D

Άμα βγάλει ο Χατζή ένα "Spanish Train" να του κάνω τεμενάδες.

Πληροφοριακά πάντως δεν είναι καθόλου εξαφανισμένος ο Chris, απλά είναι low-profile.

 
Wow! είπε:
Δηλαδή, με δυο λόγια, αν τα τραγούδια του Χατζηγιάννη τα είχα βάλει εγώ σαν κλιπάκια στο noiz, θα είχατε καταλάβει αμέσως ότι είναι ανόητα (όχι όλα εξίσου ανόητα, αλλά όσο περνά ο καιρός όλο και πιο πολλά).
Εγώ διαφωνώ, έχει κάποια κομμάτια που όντως μου αρέσουν πολύ και αν τα ανέβαζες θα σου έλεγα ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει εδώ. το εννοώ απόλυτα αυτό.

Άμα βγάλει ο Χατζή ένα "Spanish Train" να του κάνω τεμενάδες.
Σωστό αυτό, μεταξύ μας ;)

 
Wow! είπε:
Ο ντε Μπεργκ (όπως και ο Χατζή) ήταν εμφανίσιμο παιδί και (ω, τι σύμπτωσις) μίλαγε αποκλειστικώς και μόνο για τον (έλα πες το, μη ντρέπεσαι) τον έρωτα !!!!! (νταν. νταν. νταν).
Έλα τώρα ρε eye!!....εμφανίσιμος ο Chris de Burgh?!!.. ;D ;D..άσε που τα μεγάλα εμπορικά hit που αναφέρεις τα έκανε ενώ ήταν σχεδόν σαραντάρης...
11170Desc1.jpg


(μήπως να το άλλαζες σε blindeye?.. ;D ;D)..

 
aback είπε:
πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.
Αυτό είναι τρελή ανακρίβεια....και πίστεψε με στο λέω με ποοοολύ κομψό τρόπο. Πες στον μυθομανή που στο κέρασε πως οτιδήποτε αναφέρει μέσα σ' αυτό είναι απίστευτο ανέκδοτο....

 
Wow! είπε:
Ο ντε Μπεργκ (όπως και ο Χατζή) ήταν εμφανίσιμο παιδί και (ω, τι σύμπτωσις) μίλαγε αποκλειστικώς και μόνο για τον (έλα πες το, μη ντρέπεσαι) τον έρωτα !!!!! (νταν. νταν. νταν).
Ελα τώρα, εμφανίσημος ο Χατζηγιάννης??? Εγώ είμαι πολύ πιο εμφανήσιμος απ' όλους... Θέλω και γω cd...

Χωρίς πλάκα, καμία απο της φίλες μου που τον λατρεύει δεν τον θεωρία ωραίο.. Είναι ένα και ένα milko το παλικάρι... Και ζητημα να είναι 60 κιλά...

Σαν επαγγέλματιας μοντέλο που εχω δει την show biz απο μεσα σας λεω οτι τα πραγματα είναι χάλια, μην το ψάχνετε... ;D ;D

 
Να βάλω λίγο λάδι στη φωτιά; Αφού ξέφυγε από το αρχικό ερώτημα...

Πείτε μου ένα καλλιτέχνη (με εισαγωγικά ή χωρίς) της πόπ και όλης αυτής της σάχλας (αυτής της συνομοταξίας ε; μην πάμε σε Xaxakes και Σάννυ Μπαλτζή) που να κάνει πιο τίμιους δίσκους από τον Χατζηγιάννη;

Με τον όρο τίμιο, ενοώ ότι όλα τα τραγούδια του ακούγονται τουλάχιστον, έχουν ένα επίπεδο στιχουργικό (με τα δεδομένα μέτρα και σταθμά), ακούγονται εξίσου στο ραδιόφωνο και γίνονται επιτυχίες πάντα στο πλάισιο που κινείται η ποπ και η μουσική κατάστασή της στην ΕΛλάδα.Και όλα τα του τα cd πουλάνε και όλα τα τραγούδια τα ξέρει το κοινό του, δεν έβγαλε κάποιο δηλαδή και να πήγε άπατο.

Άστε που παρά την τρελλή πίεση που υφίσταται από την δισκογραφική (είναι για αυτούς η χήνα με τα χρυσά αυγά, πότε θα την σφάξουν δεν ξέρω ;D) καταφέρνει και αντιστέκεται, βγάζει κάθε τόσο ένα  single με τέσσερα κομμάτια, ένα κομμάτι για τηλεοπτική σειρά, ένα live και remixes και 2 νέα κομμάτια, αλλά δεν παρουσιάζει 13 κομμάτια αν δεν έχουν ένα επίπεδο για τα δικά τους πάντα δεδομένα, κάτι που έχω δει να γίνεται με σοβαρούς ή σοβαροφανείς δημιουργούς, που και καλά από άποψη και στάση ζωής απέχουν ηθελημένα από τη δισκογραφία για να είναι δημιουργικοί και πιστοί στο όραμά τους, παρουσιάζουν μια πατάτα που πάει άπατη και σε έξι μήνες μπαίνουν σε στούντιο για το νέο τους δίσκο ώστε να μην σβήσουν τελείως.

Και τώρα σταυρώστε με...

 
gamanos είπε:
Να βάλω λίγο λάδι στη φωτιά; Αφού ξέφυγε από το αρχικό ερώτημα...
Δε συμφωνώ ότι ξεφύγαμε από το αρχικό ερώτημα. Η υπόνοια ότι ο Χατζηγιάννης (και άλλοι) "κλέβουν" ή κλέβουν το υλικό τους, είναι άμεσα σχετιζόμενη με τη δική μου άποψη ότι πρόκειται για τυποποιημένα τραγούδια, περισσότερο βιομηχανικά παρά καλλιτεχνικά προϊόντα.

Πείτε μου ένα καλλιτέχνη (με εισαγωγικά ή χωρίς) της πόπ και όλης αυτής της σάχλας (αυτής της συνομοταξίας ε; μην πάμε σε Xaxakes και Σάννυ Μπαλτζή) που να κάνει πιο τίμιους δίσκους από τον Χατζηγιάννη;
Που να τον βρούμε και (κυρίως) για ποιο λόγο να τον βρούμε; Είναι σα να πάμε επίσκεψη σε ένα τρελάδικο, να κοιτάζω εγώ περίλυπος κάποιον που νομίζει ότι είναι ο Ομέρ Βρυώνης και εσύ να μου λες ότι "ναι, αλλά τουλάχιστον δε νομίζει ότι είναι ο Μέγας Ναπολέων". Δεν είναι αρκετό.

Με τον όρο τίμιο, ενοώ ότι όλα τα τραγούδια του ακούγονται τουλάχιστον, έχουν ένα επίπεδο στιχουργικό (με τα δεδομένα μέτρα και σταθμά), ακούγονται εξίσου στο ραδιόφωνο και γίνονται επιτυχίες πάντα στο πλάισιο που κινείται η ποπ και η μουσική κατάστασή της στην ΕΛλάδα.
Όταν λες "ακούγονται" τι εννοείς ακριβώς; Εγώ σου λέω ότι δεν μπορώ να τα ακούσω - μετά από δύο λεπτά με ενοχλούν. Δεν αμφιβάλλω ότι πολλοί αρκούνται σε αυτή τη ποιότητα υλικού. Δεν καταλαβαίνω γιατί αρκούνται βέβαια, εφ' όσον οι επιλογές είναι πάρα-πάρα πολλές. Είναι σα να λέμε ότι έχουμε την επιλογή να πάμε για φαγητό όπου θέλουμε, αλλά ας πάμε στα γκούντις.

Και όλα τα του τα cd πουλάνε και όλα τα τραγούδια τα ξέρει το κοινό του, δεν έβγαλε κάποιο δηλαδή και να πήγε άπατο.
Για άλλη μία φορά σε αυτό το thread γίνεται επίκληση της εμπορικής επιτυχίας (καλύτερα, έτσι για να δικαιώνονται αυτά που έγραψα πιο πάνω). Πάνω στο θέμα της σπουδαιότητος της εμπορικής επιτυχίας δεν φαίνεται να διαφωνεί κανένας σας: ακόμη και ο SF ή ο Φεντεριάρης οι οποίοι αμέσως από κάτω σπεύδουν να προσθέσουν (ορθώς) ότι ΟΛΑ αυτά γίνονται στη τελευταία κομμουνιστική χώρα του πλανήτη. Τι να πω.... Τέλος πάντων, αν θέλετε (ντε και καλά) να συμπεριλαμβάνετε την εμπορική επιτυχία σαν κριτήριο του τι εκτιμάτε, ε, δεν κοιτάμε τουλάχιστον να ασχολούμαστε με τόσους και τόσους που έχουν διεθνή εμπορική επιτυχία;

Άστε που παρά την τρελλή πίεση που υφίσταται από την δισκογραφική (είναι για αυτούς η χήνα με τα χρυσά αυγά, πότε θα την σφάξουν δεν ξέρω ;D)
Κάνεις απίστευτο λάθος. ΚΑΝΕΙΣ δεν του ασκεί πίεση. Τα ήθη και έθιμα του ελληνικού δισκογραφικού χώρου περιστρέφονται γύρω από την εξής αντίληψη: "όποιος πουλάει κάνει ότι γουστάρει". Έτσι, σε κάθε χρονική περίοδο υπάρχει ένας και μόνος ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ στον ελληνικό δισκογραφικό χώρο. Από αυτή την αξιοζήλευτη θέση έχουν στο παρελθόν περάσει ο Πάριος, ο Πανταζής, ο Σφακιανάκης κλπ. Τώρα, την έδρα κατέχει ο Χατζηγιάννης και όλοι όσοι βρίσκονται τριγύρω του προσεύχονται μήπως του τη βιδώσει και τους παρατήσει (από μάνατζερ μέχρι δισκογραφική).

καταφέρνει και αντιστέκεται, βγάζει κάθε τόσο ένα  single με τέσσερα κομμάτια, ένα κομμάτι για τηλεοπτική σειρά, ένα live και remixes και 2 νέα κομμάτια, αλλά δεν παρουσιάζει 13 κομμάτια αν δεν έχουν ένα επίπεδο για τα δικά τους πάντα δεδομένα,
Ωωωπα ρε, σιγά την αντίσταση.

κάτι που έχω δει να γίνεται με σοβαρούς ή σοβαροφανείς δημιουργούς, που και καλά από άποψη και στάση ζωής απέχουν ηθελημένα από τη δισκογραφία για να είναι δημιουργικοί και πιστοί στο όραμά τους, παρουσιάζουν μια πατάτα που πάει άπατη και σε έξι μήνες μπαίνουν σε στούντιο για το νέο τους δίσκο ώστε να μην σβήσουν τελείως.
Εντάξει, αυτός μπορεί να μην μπαίνει κάθε έξι μήνες στο στούντιο, αλλά τη μάπα του τη βλέπουμε τακτικότατα - αρα τα έχει και αυτός τα άγχη του.

Και τώρα σταυρώστε με...
Όχι βρε αδελφέ.

 
Silot είπε:
πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.
Αυτό είναι τρελή ανακρίβεια....και πίστεψε με στο λέω με ποοοολύ κομψό τρόπο. Πες στον μυθομανή που στο κέρασε πως οτιδήποτε αναφέρει μέσα σ' αυτό είναι απίστευτο ανέκδοτο....
+100000

Ειπαμε ρε Σουλα αλλα οχι κι ετσι.... :) :)

μίλαγε αποκλειστικώς και μόνο για τον (έλα πες το, μη ντρέπεσαι) τον έρωτα !!!!!
εδω αρχηγε μου εισαι λαθος,μπορω να σου αναφερω χαλαρα 100 ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ καλλιτεχνες των οποιων ΟΛΟΙ οι δισκοι ΜΟΝΟ αυτο το θεμα διαπραγματευονται.. ;)(βεβαια το ΠΩΣ το διαπραγματευονται ειναι η μαγκια οχι το θεμα,αλλο βαρος εχει το Do you love me του Nick Cave & αλλο το τελευταιο αριστουργημα της Ταμτα(ς)... :))

 
Superfunk είπε:
εδω αρχηγε μου εισαι λαθος,μπορω να σου αναφερω χαλαρα 100 ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ καλλιτεχνες των οποιων ΟΛΟΙ οι δισκοι ΜΟΝΟ αυτο το θεμα διαπραγματευονται.. ;)(βεβαια το ΠΩΣ το διαπραγματευονται ειναι η μαγκια οχι το θεμα,αλλο βαρος εχει το Do you love me του Nick Cave & αλλο το τελευταιο αριστουργημα της Ταμτα(ς)... :))
Εννοείται ότι αναφέρομαι στον "κατά-βίπερ-Νόρα" έρωτα.

Οι 100 (και περισσότεροι) που λες, δεν σχετίζονται με αυτή την αντίληψη.

 
Silot είπε:
πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.
Αυτό είναι τρελή ανακρίβεια....και πίστεψε με στο λέω με ποοοολύ κομψό τρόπο. Πες στον μυθομανή που στο κέρασε πως οτιδήποτε αναφέρει μέσα σ' αυτό είναι απίστευτο ανέκδοτο....
θα μου επιτρέψεις φίλε μου να μην θεωρώ τις πηγές μου και τους εγκριτότατους συνεργάτες μου, παραισθησιογόνα ληγμένα χάπια κερασμένα απ' τον παραμυθά της πλατείας;;;

σ' ευχαριστώ πολύ.

ακόμη και 33000 να έπαιρνε θα μπορούσε ο μιχάλιιης ως εμπορικός μπούσουλας τούτης της ελληνικής μουσικής βιοτεχνιούλας να έβαζε τον πήχη πιο ψηλά.

βλέπε παραγωγές : αγγελάκας +επισκέπτες (δικό του label= δική του τσέπη=δική του κι η αξιοπρέπεια)

ζούδιαρης + αρβανιτάκη (η "θεία" απαίτησε λεφτά = η εταιρεία τα έδωσε= ο ζούδιαρης τα απογείωσε)

όλα τα άλλα (υπάρχουν και μερικές άλλες εξαιρέσεις)  μυκτηρίζουν τη μουσική και την κρεμάνε στις προθήκες των περιπτέρων ωσάν ΜΑΝΙΝΑ / ΚΑΤΕΡΙΝΑ  για το ανάλογο-αντίστοιχο κοινό.

με εκτίμηση ...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
aback είπε:
Ρε δε πάει να ψωφήσει λέω γώ ο γαϊδαρος!
χαχαχαχαχαχχχαχα είμαστε όλοι για τα κάγκελα.χαχαχαχαχαχα

λοιπόν φίλε jazzmeister θέλω να σου πω κάτι.εγώ ούτε κρύο ούτε ζέστη με το άτομο χατζηγιάννο-κύπριο-τα-παίρνω-από-παντού.

θα σου πω όμως μόνο αυτό. πολύ καταξιωμένος τραγουδοποιός πάει να διαπραγμετευτεί με την εταιρεία του το budget της παραγωγής του επόμενου δίσκου του. ζητάει λοιπόν 50.000 ευρώ.μετά από κατήφεια και σκληρές διαπραγματεύσεις τα παίρνει.φεύγει από τα γραφεία της εταιρείας του και λέει ο διευθυντής.για φαντάσου ρε πο%στη, θέλει 50 χ για να πουλήσει 10.000 και ο μιχαλάκης μας καθαρίζει με 3.000 και κάνει 2 φορές πλατίνα.τελευταία και φαρμακερή που του τα δίνουμε του μ@λ@κ@.

δίδαγμα: αφού έχεις που έχεις απήχηση ρε μιχαλάκη, το γ@μημ3νο γιατί βάζεις τον πήχη της παραγωγής τόσο εξευτελιστικά χαμηλά;;;; γιατί ρε βρωμιάρη επιχειρηματία της μουσικής;;; και πάει το παιδάκι με το groupάκι του στη λύρα ή στην εμι  και ζητάει 5000 και τον πετάνε από το μπαλκόνι;;;

αυτά...
Fuckin A.

 
κατσε για να καταλαβω......υπαρχει εστω και ΜΙΑ περιπτωση στο εκατομμυριο να δωσει εταιρεια...50.000 ευρω για .....εξοδα στουντιο?... :o :o :o :) :) :)

καποιοι μαλλον δεν εχουν καθολου καλη σχεση με τα απλα μαθηματικα (ο νοων νοειτω...) :) :)

(ερωτηση κρισεως: ΠΟΣΑ βγαζει καθε εταιρεια απο καθε cd?

                          ΠOΣΑ cd πουλαει ο..μεσος ελληνας καλλιτεχνης?  )

ακομα και τα...5.000 ευρω ανηκουν στη σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας...... ;D

Αυτό αλήθεια από πού το ξέρουμε;
μα σου ειπαμε ο Silot & εγω

http://www.paramithia.net/

:) :) :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top