- Μηνύματα
- 1,490
- Πόντοι
- 36
Όταν θ' αφήνεις το κομμάτι ν' ανασάνει, θ' ακούσεις περισσότερες.hyperpanos είπε:Για να ακούσω Γνώμες !!!
Καλα μ αυτη τη λογικη οποιαδηποτε κλιμακα με νοτες που φτιαχνουν διαστημα τριτης μικρης τριημιτονιο θα εχει...Mike G είπε:Συγνώμη παιδιά αλλά από θεωρία δεν σκαμπάζω και πολλά αλλά αν παίζαμε τη φρύγια κλίμακα και μετά τη δεύτερη μικρή παίζαμε τριημιτόνιο πάλι το ίδιο δεν θα ήτανε ?
Nαι αυτό εννούσα στην περίπτωση μας εδώ η φρύγια θα πήγαινε Α-Α#-C αλλά εμείς αν παίζαμε Α-Α#-C# προσδίδαμε αράβικο χαρακτήρα στη κλίμακα όμοιο με αυτόν της αρμονικής μινόρε.Σόρυ και πάλι τώρα έχω αρχίσει να τα διαβάζω αυτά ακόμα δεν τα έχω εμπεδώσει :-[warwickplayer είπε:το τριημιτονιο θελει ενα διαστημα δευτερας μικρης ακολουθουμενο απο μικρη τριτη...
πχ
D Eb F#
Θα έπαιζες Χιτζάζ ή Mixolydian b9 b13 που είναι ο 5ος τρόπος της αρμονικής μινόρε. Οπότε όχι δε θα ήταν το ίδιο.Mike G είπε:Συγνώμη παιδιά αλλά από θεωρία δεν σκαμπάζω και πολλά αλλά αν παίζαμε τη φρύγια κλίμακα και μετά τη δεύτερη μικρή παίζαμε τριημιτόνιο πάλι το ίδιο δεν θα ήτανε ?
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα...πως φενεται οτι παιζεις μεταλ.....Mike G είπε:Nαι αυτό εννούσα στην περίπτωση μας εδώ η φρύγια θα πήγαινε Α-Α#-C αλλά εμείς αν παίζαμε Α-Α#-C# προσδίδαμε αράβικο χαρακτήρα στη κλίμακα όμοιο με αυτόν της αρμονικής μινόρε.Σόρυ και πάλι τώρα έχω αρχίσει να τα διαβάζω αυτά ακόμα δεν τα έχω εμπεδώσει :-[
Jazz Δεν εχεις καταλαβει τη εννοει το παλλικαρι...καλα τα λεει με ενα δικο του(metalαδικο)τροπο...Αν δεις τον mixb9b13 σαν τυπος ειναι ακριβος ο ιδιος με ενα φρυγειο με μεγαλη τριτη...οποτε τα παιδια που παιζουν μεταλ το λενε FRIGIAN DOMINANT!!!Φυσικα ξεχνανε οτι ο φρυγιος ειναι μινορε σκαλα ενω ο μιξολυδιος καραμαντζορε αλλα οκ...ετσι εχει επικρατισει στους μεταλ κυκλους να λεγεταιJazzjoker είπε:Θα έπαιζες Χιτζάζ ή Mixolydian b9 b13 που είναι ο 5ος τρόπος της αρμονικής μινόρε. Οπότε όχι δε θα ήταν το ίδιο.
Δηλαδη αν σου πουν παιξε μου μια Α αρμονικη απο Ε εσυ τι θα παιξεις?Jazzjoker είπε:Εγώ απλώς ξεκαθάρισα ότι αρμονική μινόρε και χιτζάζ είναι διαφορετικά πράγματα.
Εγω παλι θα καταλαβω οτι σκεφτεται με τονικα κεντρα...πολλοι τζαζιστες δεν σκεφτονται με modes...τα Modes ειναι απλα ενας τροπος σκεψης και καποιες φορες ανεπαρκης...Jazzjoker είπε:Αν μου πει κάποιος να παίξω μια Α αρμονική μινόρε από E θα καταλάβω ότι εννοεί χιτζάζ και μάλλον δεν ξέρει και πολύ καλή αρμονία
Δικιο εχειςJazzjoker είπε:Φίλε warwick, επειδή πρώτον, ούτε ο hyperpanos ούτε ο Mike G είναι τζαζίστες (ούτε κι εγώ είμαι) και δεύτερον επειδή το διαλύουμε το θρεντ με την πολλή αρμονία επαναλαμβάνω απλώς σε τι απάντησα για να το ξεκαθαρίσω και το αφήνω εκεί: Ρώτησε λοιπόν ο Mike G με το μυαλό του στην αρμονική μινόρε που είναι και ο τίτλος του θρεντ: "αν παίξω έναν φρύγιο με τριημιτόνιο μετά τη δεύτερη βαθμίδα, το ίδιο πράγμα με αρμονική μινόρε δεν είναι;" Και απάντησα: "όχι, δεν είναι γιατί θα παίζεις άλλη κλίμακα".
Hyperpanε καλός είσαι αλλά θα συμφωνήσω με Νέστορα ότι χρειάζεται μερικές ανάσες το κομματι.
Tone Center vs Modal ....Jazzjoker είπε:Αν μου πει κάποιος να παίξω μια Α αρμονική μινόρε από E θα καταλάβω ότι εννοεί χιτζάζ και μάλλον δεν ξέρει και πολύ καλή αρμονία. Το ότι έχουν τις ίδιες νότες, δε σημαίνει τίποτα.