Ο παίχτης κάνει τον εξοπλισμ&#

Consigliere089

Νέο μέλος
Μηνύματα
119
Πόντοι
16
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Με αφορμή αρκετά post που έχω διαβάσει εδώ στο noiz, είπα να δημιουργήσω ένα διαφορετικό άρθρο σχετικά με τον εξοπλισμό και το δούλεμα που τρώμε κάθε χρόνο από τις εταιρίες του χώρου, εκμεταλλευόμενοι την κουταμάρα μας.

Βλέπω για παράδειγμα:

Boutique πεταλακια με πυκνοτακια απο το 65, κιθάρες απο τίμιο ξύλο-ανθακόνημα-pex glass, ταστιέρες να πετάνε λειζερ απο inlays, active μαγνήτες με μπαταριά 220volt mod,  πένες απο βραχό που φοσφοριζουν στο σκοταδι, χορδές απο τιτάνιο αλουμινιο υδράργυρο, μεγάφωνα που βγάζουν υποσυχνοτητες και ψυχοακουστικες συνχότητες η δεν ξέρω εγώ τι άλλο..




Δε λέω καλό είναι να είμαστε ψαγμένοι άλλα να μην χάνουμε την ουσία των πραγματων.. Να παίζουμε μουσική και να βελτιονόμαστε πάνω σε αυτό που παιζουμε. Τι να το κάνω εγώ να έχω εξοπλισμό 10.000 ευρώ και να μην μπορώ να σταβρωσω νότα.  Δεν μου φταίει ο μαγνήτης, η κιθάρα, ο ενισχυτης.. Το μυαλό μου και τα χερια μου φταίνε γι αυτο! Μην αλλαζεται συνεχεια πραγματα επειδή δεν μας κάνει διαρκός "κατι" Να ασχολούμαστε περισσότερο με τη μουσική και τις δυνατότητες μας, πάρα με τα μπλιμπλιμπικια.

Ο παίχτης κάνει τον εξοπλισμό, οχι ο εξοπλισμός τον παίχτη!!

Η γνώμη μου ένας κάλος ενισχυτής (καλός όχι απαραίτητα ακριβός), μια κιθάρα που να είναι βολική στο παίξιμο, ένα αξιοπρεπές σετακι μαγνήτες. Αυτό είναι όλο το ζουμί της υπόθεσης. Ο καθένας μπορεί να έχει να ξοδέψει ένα καρο χρήματα με γεια του με χαρα του σε "ψαγμενο" εξοπλισμο, αλλα οχι ένας που δεν έχει πολλά χρήματα δεν μπορεί να έχει και αυτος ηχαρα. 

PS: Έχω περάσει κι το τριπάκι και να κάθομαι με τις ώρες ψάχνοντας τον καλύτερο ήχο σε ενα pod :P. Περισσότερη ώρα έβρισκα ηχο παρά έπαιζα!!


Πλέον δεν ακούω κανένα, εμπιστεύομαι μόνο τα χεριά μου, τα αυτιά μου και τα μάτια μου. 

 
Consigliere089 είπε:
Μην αλλαζεται συνεχεια πραγματα επειδή δεν μας κάνει διαρκός "κατι"
Τα 'πες όλα.

 
Εγώ από όσα έχω διαβάσει στο φόρουμ έχω καταλάβει ότι μετράει το ντύσιμο πιο πολύ από την πεταλιέρα ,τον ενισχυτή και την κιθάρα εκτός και αν είναι η κιθάρα φενδέρ τελεκαστέρ.

προσωπική μου άποψη.... ένας καλός μπασίστας και ενας μαμάτος ντράμερ είναι καλύτεροι από μία τελεκαστέρ. Οπότε αν τους έχεις στην μπάντα σου απλά κοιτάς πως να ντυθείς.

μπορείς να κάνεις και εξάσκηση στην κιθάρα που και που  για να εντυπωσιάσεις την μία κιθαρίστρια στο κοινό σου , αλλά άστο μωρέ  μπορεί και να μας πάρει την θέση στο συγκρότημα άλλωστε όπως και να ντυθείς εσύ.....

Consigliere089 είπε:
Ο παίχτης κάνει τον εξοπλισμό, οχι ο εξοπλισμός τον παίχτη!!
τελευταία ξέρεις , ο εξοπλισμός μου  όλο χαλάει ,χαλάνε κιθάρες χαλάνε καλώδια στα πετάλια,σπάνε χορδές .... και να θέλω να βγάλω το ταλέντο μου δεν μπορώ

ξέρεις τι είναι να έχεις δουλέψει το αυτί σου  και να ξέρεις τις νότες, φούγκες ,τρούφες κτλ κτλ

αλλά να μην σου χρησιμεύουν  διότι  ο εξοπλισμός σου  όλο χαλάει ,χαλάνε τα switch  χαλάνε τα ποτ χαλάνε οι ενισχυτές ....

και όταν δεν χαλάνε ,δεν με ακούω .... πάω να δυναμώσω και μου την λένε !άσε που δεν ακούω τους άλλους.

πως να παίξω άμα δεν ακούω  εεεεεεεεεε??? τι τον έχω τον εξοπλισμό άμα δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω !!!!

άσε που τσαντίζομαι και δεν θέλω να παίξω !

ο εξοπλισμός πίστεψε με με έχει κάνει πολύ κακό παίχτη!

Δεν είναι κακό να έχεις ακριβό εξοπλισμό! αρκεί να είναι αυτός που σου χρειάζεται

πχ αντί να πάρεις άλλο ένα πεταλάκι πάρε ένα μόνιτορ κτλ ακόμα και για την πρόβα !

ή ένα καινούργιο μοδάτο μωβ μπλουζάκι.

 
Φίλε Insectius,

επισημαίνεις κάτι πολύ σημαντικό!

Τι εννοώ...

Hardware ειναι και χαλάμε τα άτιμα!! Οκ, η ερώτηση μου όμως είναι...

Πως χαλάνε, τι χρήση τους γίνεται, ποια κακοποίηση μπορεί να υφίστανται?!

Θεωρώ πως ένας κιθαρίστας (όπως και κάθε μουσικός με το gear του) πρεπει να προσέχει και να σέβεται τα μηχανηματά του ( εξυπακούεται βέβαια και καθε άλλο/ξένο μηχάνημα τύχει να πέσει στα χέρια του!

Δεν μπορείς να κάνεις πρόβα ή να παίζεις σε live, και με την μπυράκλα να περνάς πάνω από τα πετάλια σου, (ως ένας μαμάτος κιθαρίστας επιπέδου... χμ, να πω Slash, που νομίζει πως από κάτω έχει την λαοθάλασσα) eazy τύπος, coolαριστος, "πόσο τυπάς είμαι ο άτιμος, ασε που μπορεί τελικά να το ριξω και το γκομενάκι που εχω σταμπάρει τόση ώρα!) και μετά να παραπονιέσαι αν δεν πιάνει το switch!

Τέλος, εγώ θεωρώ πως ένας καλός κιθαρίστας, αν παρει στα χέρια του και μια Squier από το μοναστηράκι, θα την ανεβάσει, για λίγο, μέχρι να κουραστεί ο ιδιος και να επιστρεψει στο δικό του, μαμάτο κιθαράκι!

(έλα, πειτε μου πως ποτέ δεν πιασατε την χάλια κιθάρα του μικρού ξαδερφού σας, της τραβήξατε κάτι σολιές, που σας κοιταγε ο μικρός και έλεγε "πωωω ρε φίλε, αυτός παίζει θεϊκά...")

εεεε, τι να κάνουμε, ίσως είναι το γινόμενο:

επίπεδο κιθάρας x επίπεδο μουσικού= ακουστικό αποτέλεσμα

αλλά αν επιπεδο μουσικού=0 τοτε σύνολο=0

το επιπεδο της κιθάρας δεν παίρνει 0, μέχρι 1 το πολύ ( 0 θα έπαιρνε το τραπεζάκι του σαλονιου, που ΔΕΝ είναι κιθάρα, καποιος όμως μπορεί να ΜΗΝ ειναι κιθαρίστας)

ωωωω ρε μπερδεμααααα! :-\

 
Παιδια λυπαμαι αλλα εχετε ΜΠΛΕΞΕΙ και ψαχνετε την ΑΛΗΘΕΙΑ εκει που δεν υπαρχει


 
Συμφωνώ απολυτα αλλα και να μην τα παραλεμε οταν μιλαμε για ηλεκτρικο ηχο θελει λιγο ψαχιμο η υποθεση και πολλες φορες δυστυχώς πρεπει και να σου κατσει το πεταλι μαγνητες κτλ...... Σπανια παιρνεις το πανακριβο πεταλι και τιποτα παιρνεις το πεταλι τον 30 ευρο και ολα καλα και το αντιστροφο συνήθως.

 
Ο δεοκταπους το εξήγησε επαρκώς ήδη σε άλλο νήμα.

"Εννοώ ακριβώς αυτό που λέω, είναι ωραία να έχεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι γιατί έτσι μπορείς να επιβεβαιώσεις τον υπερκαταναλωτικό σου εγωισμό, έτσι μπορείς να νιώσεις καλύτερα για τον εαυτό σου αφού η περίσσεια υπαρχόντων αποτελεί, δυστυχώς, ένδειξη κοινωνικής καταξίωσης. Επιπλέον, γουστάρουμε να έχουμε πολλά πράγματα, απλά. Εδώ π.χ. το λέμε GAS. Αυτά που χρειάζεσαι πραγματικά, τα αγοράζεις όπως και να 'χει έτσι δεν σου δίνεται η δυνατότητα της ικανοποίησης. Το να κινείσαι μόνο μέσα στα πλαίσια των αναγκών σου είναι αγχωτικό και ψυχοφθόρο. Όταν βγαίνεις έξω απ' αυτές νιώθεις πιο ελεύθερος και πιο ήρεμος αφού ξέρεις ότι θα ικανοποιούνται πάντα. Προφανώς και δεν ισχύει για όλους."

 
Superfunk είπε:
Παιδια λυπαμαι αλλα εχετε ΜΠΛΕΞΕΙ και ψαχνετε την ΑΛΗΘΕΙΑ εκει που δεν υπαρχει


XAXAXAXAXAXAXA.ΓΑΜΑΤΟ!!!!!

XEXEXEXE.On topic.Προσωπικά παίζω με ένα πολύ απλό σετ απ και για την μουσική που παίζω μια χαρά είναι πιστεύω.Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και κανα άλλο πετάλι αλλά δεν τρελαίνομαι κι΄όλας.Πιστέυω το σετ απ του καθένος έχει να κάνει και με την μουσική που παίζει.Αν παίζεις ροκ'εν'ρολλ όπως έγω ε δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι και κάνα οπλοστάσιο στα πόδια σου.Θες μια αξιοπρεπεί κιθάρα ένα καλό ενισχύτη(και πιστέψτε με ο vht 6 μετά την αλάγη λυχνίων έχει γίνει μαμάτος για την μουσική μου) και ένα αξιοπρεπές ντράιβ να βρωμίζει ,τα άλλα τα κάνεις με το volume της κιθάρας.Αν κάποιος όμως παίζει πιο εφετζίδικα τότε χρειάζεται και κάνα delay και το ένα και το άλλο.Αυτό ίσως συμβαίνει γιατί πολλοί προσπάθουν να αναπαράγουν τον ήχο του αγαπήμενου τους κιθαρίστα,προσωπικά εμένα αυτό πάντα με άφηνε τελείως αδιάφορο αλλά έτσι είμαι έγω.Δεν είναι κακό να έχεις φράγκα και να τα χώνεις στο γούστο σου.Για μένα είναι οκ αλλά σίγουρα πρέπει να βγαίνει κάτι από αυτό.Κι αν δεν βγαίνουν φράγκα τουλάχιστον να βγαίνει δημιουργία και καλοπέραση βρε αδερφέ.Πιστεύω αν θες να πέρασεις καλά και ένα σχετικό κούτσουρο να παίζεις σε ένα ενισχυτή αν το΄χεις θα το βγάλεις το νόημα σου.Ασε που η έλειψη καμιά φορά από μπλιμπλικια σε κάνει να στροφάρεις για να γίνεις πιο δημιουργικός σε παραγωγή ήχου με αυτά τα λίγα που έχεις.Εγώ σε φάσεις το κάνω και αυτό και μόνο σου δίνει τεράστια ευχαρίστηση.Αλλά ετσί σκέφτομαι εγώ.

 ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.Εγω δεν τα'χω στην παρούση φάση άρα λιγό ουα ,ενά ντραιβ και λίγο φιντμπακ με καλύπτουν τα άπειρα.Ακόμα και να ήμουν φορτωμένος νομίζω πάλι έτσι θα σκεφτόμουν.

 
Insectius είπε:
Εγώ από όσα έχω διαβάσει στο φόρουμ έχω καταλάβει ότι μετράει το ντύσιμο πιο πολύ από την πεταλιέρα ,τον ενισχυτή και την κιθάρα εκτός και αν είναι η κιθάρα φενδέρ τελεκαστέρ.
Ή διαβάζεις άλλο φόρουμ ή καταλαβαίνεις λάθος πράγματα.Μην το αφήσεις να σε νικήσει όμως.

Νέο παιδί είσαι, πάλεψέ το.

 
Σε ολους μας αρεσουν τα μπλιμπλικια και τα παιχνιδακια...αλλωστε αγορακια ειμαστε ειναι στην φυση μας ;).To προβλημα ειναι να νομιζουμε οτι ολα αυτα θα μας δωσουν το κατι παραπανω στο παιξιμο μας που δεν υπηρχε πριν.Αν το κανουμε γιαυτο το λογο σκορπαμε τα λεφτακια μας ασκοπα...αν το κανουμε γιατι απλα γουσταρουμε την ολη διαδικασια τοτε πολυ καλα κανουμε και μακαρι να εχουμε λεφτα να παρουμε και τα τριπλασια.

"Tone is in the hands"...νομιζω υπαρχει και σε σπηλαιογραφια ;D.

 
Νέο παιδί είσαι, πάλεψέ το.
ο παππας στο βιντεο νομιζω οτι μπορει να βοηθησει σημαντικα.... ;D

 
Superfunk είπε:
ο παππας στο βιντεο νομιζω οτι μπορει να βοηθησει σΥμΠαντικα.... ;D
Φίλως εκτός από Μαρί Κλέρ στο σχολείο ορθογραφία δεν σας έκαναν?  ;D ;D ;D

 
Καλώς ή κακώς ο ήχος της ηλεκτρικής κιθάρας είναι αποτέλεσμα μιας αλληλεπίδρασης πολλών στοιχείων. Αν μιλάγαμε για κλασσική κιθάρα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

Επίσης είναι τι στόχους έχει ο καθένας και τι σκοπό θέλει να εξυπηρετήσει. Άλλες ανάγκες έχει αυτός που παίζει τις εισαγωγές από το smoke on the water και to paranoid στο σπίτι του, άλλες ανάγκες έχει μια cover band που κάνει κάποια gigs τον χρόνο στα μπαράκια-λαιβάδικα της περιοχής και άλλες ανάγκες έχει μια μπάντα που κάνει περιοδείες.

Το σημαντικό είναι να επιλέγουμε τον εξοπλισμό μας σύμφωνα με τις ανάγκες μας και φυσικά ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ. Με ρυθμίσεις "οτι να ναι" και ασετάριστο όργανο δεν θα έχουμε ποτέ καλό αποτέλεσμα.

Τα ακριβά πετάλια αν δεν είμαστε σούπερ μερακλήδες και φραγκάτοι  είναι ματαιοδοξία. Η δουλειά γίνεται και με boss και mxr, όπως την κάνουν χιλιάδες αξιόλογοι κιθαρίστες ανά τον κόσμο. Λίγος χρόνος χρειάζεται για τις ρυθμίσεις και πολλής για μελέτη και τα άλλα έρχονται...

 
Και σε όλα αυτά τα σωστά (κατ'εμέ) γραφόμενα, έτυχε χθες να παρακολουθήσω το...'rig rundown' του Jeff Beck. Δείτε τον εξοπλισμό του (αν δεν το έχετε κάνει ήδη), σκεφτείτε τα τόσα που γράφονται κι ακούγονται γύρω από το όνομά του... κι εδώ είμαστε  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=ZN-Wazsiaio

 
Προφανώς κανείς δεν είπε πως ο εν λόγω κύριος δεν έχει εξοπλισμό ή boutique amps and pedals. Ούτε πως στις ηχογραφήσεις δεν χρησιμοποιεί τα άπαντα. Αλλά όταν σ'ένα rig rundown βλέπεις ότι έχει 3 strat, δύο ενισχυτές που βρίσκει ο καθένας στην αγορά και τρία πεταλάκια και με αυτά βγάζει τον ήχο που όλοι ξέρουμε, ε για εμένα προσωπικά κάτι λέει αυτό  :-\

 
Η αλήθεια είναι ότι όλοι αυτοί (ξέρετε ποιοί  ;)) που ακούγονται ψιλοχάλια παίζοντας με ένα v-amp behringer ή με έναν ενισχυτή "σιδερωτήριο ήχου" τύπου line6, θα δυσκολευτούν πάρα πολύ να ακουστούν έστω αξιοπρεπώς σε έναν πανάκριβο slo100.

Ισχύει βέβαια και το αντίστροφο.

Αυτός που κάνει τον soldano να "τραγουδάει", θα "τραγουδήσει" και με τον φθηνό εξοπλισμό.

Όμως...

Αυτός που μπορεί να κάνει τον κάθε soldano να τραγουδήσει έχει περισσότερο ανεπτυγμένη την αίσθηση του πως ακούγεται το παίξιμο του (αυτός είναι και ο βασικός λόγος που μπορεί και ακούγεται καλύτερα) άρα θα είναι πιο αυστηρός με τον εαυτό του και τις επιλογές gear που κάνει κατά καιρούς.

(Εξαιρέσεις θα υπάρχουν πάντα βέβαια)

Συνήθως ισχύει το ρητό..."δείξε μου τον ήχο σου να σου πώ ποιός είσαι"

(Όταν λέω "δείξε μου" δεν εννοώ να δείξει με τι μηχανήματα παίζει, αλλά να παίξει ώστε ν'ακούσουμε τι ήχο βγάζει με αυτά που παίζει...) ;) ;D

 
Mistral είπε:
Προφανώς κανείς δεν είπε πως ο εν λόγω κύριος δεν έχει εξοπλισμό ή boutique amps and pedals. Ούτε πως στις ηχογραφήσεις δεν χρησιμοποιεί τα άπαντα. Αλλά όταν σ'ένα rig rundown βλέπεις ότι έχει 3 strat, δύο ενισχυτές που βρίσκει ο καθένας στην αγορά και τρία πεταλάκια και με αυτά βγάζει τον ήχο που όλοι ξέρουμε, ε για εμένα προσωπικά κάτι λέει αυτό  :-\
σαφως αλλα βεβαια δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ο DSL ειναι ΤΡΟΜΕΡΟΣ ενισχυτης ετσι κι αλλοιως και οτι οι strat του Beck μαμανε και δερνουν...τα πεταλια του δε ειναι all time classics...δεν παιζει δηλαδη ακριβως με....εξοπλισμο της πλακας....ουτε επαιζε βεβαια ποτε ...

και τα ΤΕΣΣΕΡΑ (εξοπλισμος,παικτης,ΜΥΑΛΟ και γνωση χειρισμου των μηχανισματων ) εχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια....και πανε αναλογα με τον παικτη...

π.χ για εναν απο τους μεγαλυτερους κιθαριστες ολων των εποχων ο εξοπλισμος ΕΧΕΙ τεραστια σημασια (φυσικα και ξερει και να παιζει αλλα και να χρησιμοποιει ΠΑΝΕΞΥΠΝΑ τον εξοπλισμο του)



για ΕΜΕΝΑ παντως το σημαντικοτερο ολων ειναι να κανεις κατι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και ORIGINAL παιζοντας κιθαρα  ;)

 
Superfunk νομίζω πως ουσιαστικά το αρχικό post του Consigliere και κατ'επέκταση το video με το rig rundown του JB που παρέθεσα (το είδα χθες και μου έκανε εντύπωση) προσπαθούν να 'πουν' αυτά που τόσο ορθά έγραψες...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα