- Μηνύματα
- 14
- Πόντοι
- 1
Καλησπέρα,
Θα ήθελα αν κάποιος ξέρει (όσο πιό σίγουρα γίνεται) να μου απαντήσει στο παρακάτω ερώτημα...
Παρήγγειλα πριν λίγο καιρό ένα πεταλάκι από ένα κατάστημα στην Αγγλία. Δεν αναφέρω το κατάστημα (ακόμα) για λόγους που θα γίνουν προφανείς στις παρακάτω γραμμές.
Το πεταλάκι έφτασε λοιπόν εδώ πριν κάνα δυό βδομάδες... και είχε πρόβλημα. Όχι τρομαχτικό πρόβλημα, αλλά πχ φανταστείτε να μην δουλεύει το tone, κάτι αντίστοιχο.
Πέρασε μιά βδομάδα με κάποια email με τον κατασκευαστή του πεταλιού, μήπως ήταν κάτι που φτιάχνεται εύκολα, αλλά δεν βοήθησε - τελικά μου λέει στείλτο πίσω.
Οπότε επικοινωνώ με το κατάστημα στην Αγγλία, όλο χαρές χαμόγελα φυσικά λένε στείλτο πίσω και θα σου στείλουμε άλλο εμείς. Τους λεω οκ να το στείλω, αλλά μεταφορικά 40 ευρό, θα τα πληρώσετε εσείς, έτσι? Και φτάνουμε λοιπόν στο ζήτημα. Ο τύπος μου λέει, σε warranty repairs δεν πληρώνουμε να μας το στείλεις. Αλλά εμένα η συγκεκριμένη περίπτωση δεν μου ακούγεται για warranty repair... δεν το χάλασα εγώ και θέλω να μου το φτιάξουν, ούτε χάλασε μόνο του μετά από κανά δυό μήνες - ήρθε χαλασμένο στο κουτί του.
Τέλως πάντων... είμαι στα email με τους τύπους να δω τι θα γίνει. Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάποια εμπειρία πάνω σε τέτοια ζητήματα, θα με βοηθούσε πολύ. Αδίκως μαλώνω με δαύτους για τα μεταφορικα? Το κάνουν άλλα καταστήματα αυτό? Πχ αν είχα πάρει κάτι από thomann (που είναι μεγάλο κατάστημα), τι θα γινόταν κτλ κτλ.
ευχαριστώ για όποιες απαντήσεις,
Aris
Θα ήθελα αν κάποιος ξέρει (όσο πιό σίγουρα γίνεται) να μου απαντήσει στο παρακάτω ερώτημα...
Παρήγγειλα πριν λίγο καιρό ένα πεταλάκι από ένα κατάστημα στην Αγγλία. Δεν αναφέρω το κατάστημα (ακόμα) για λόγους που θα γίνουν προφανείς στις παρακάτω γραμμές.
Το πεταλάκι έφτασε λοιπόν εδώ πριν κάνα δυό βδομάδες... και είχε πρόβλημα. Όχι τρομαχτικό πρόβλημα, αλλά πχ φανταστείτε να μην δουλεύει το tone, κάτι αντίστοιχο.
Πέρασε μιά βδομάδα με κάποια email με τον κατασκευαστή του πεταλιού, μήπως ήταν κάτι που φτιάχνεται εύκολα, αλλά δεν βοήθησε - τελικά μου λέει στείλτο πίσω.
Οπότε επικοινωνώ με το κατάστημα στην Αγγλία, όλο χαρές χαμόγελα φυσικά λένε στείλτο πίσω και θα σου στείλουμε άλλο εμείς. Τους λεω οκ να το στείλω, αλλά μεταφορικά 40 ευρό, θα τα πληρώσετε εσείς, έτσι? Και φτάνουμε λοιπόν στο ζήτημα. Ο τύπος μου λέει, σε warranty repairs δεν πληρώνουμε να μας το στείλεις. Αλλά εμένα η συγκεκριμένη περίπτωση δεν μου ακούγεται για warranty repair... δεν το χάλασα εγώ και θέλω να μου το φτιάξουν, ούτε χάλασε μόνο του μετά από κανά δυό μήνες - ήρθε χαλασμένο στο κουτί του.
Τέλως πάντων... είμαι στα email με τους τύπους να δω τι θα γίνει. Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάποια εμπειρία πάνω σε τέτοια ζητήματα, θα με βοηθούσε πολύ. Αδίκως μαλώνω με δαύτους για τα μεταφορικα? Το κάνουν άλλα καταστήματα αυτό? Πχ αν είχα πάρει κάτι από thomann (που είναι μεγάλο κατάστημα), τι θα γινόταν κτλ κτλ.
ευχαριστώ για όποιες απαντήσεις,
Aris