Ολοκαίνουργιο αλλά ολίγον χ&#9

McWeasel

Νέο μέλος
Μηνύματα
14
Πόντοι
1
Καλησπέρα,

Θα ήθελα αν κάποιος ξέρει (όσο πιό σίγουρα γίνεται) να μου απαντήσει στο παρακάτω ερώτημα...

Παρήγγειλα πριν λίγο καιρό ένα πεταλάκι από ένα κατάστημα στην Αγγλία. Δεν αναφέρω το κατάστημα (ακόμα) για λόγους που θα γίνουν προφανείς στις παρακάτω γραμμές.

Το πεταλάκι έφτασε λοιπόν εδώ πριν κάνα δυό βδομάδες... και είχε πρόβλημα. Όχι τρομαχτικό πρόβλημα, αλλά πχ φανταστείτε να μην δουλεύει το tone, κάτι αντίστοιχο.

Πέρασε μιά βδομάδα με κάποια email με τον κατασκευαστή του πεταλιού, μήπως ήταν κάτι που φτιάχνεται εύκολα, αλλά δεν βοήθησε - τελικά μου λέει στείλτο πίσω.

Οπότε επικοινωνώ με το κατάστημα στην Αγγλία, όλο χαρές χαμόγελα φυσικά λένε στείλτο πίσω και θα σου στείλουμε άλλο εμείς. Τους λεω οκ να το στείλω, αλλά μεταφορικά 40 ευρό, θα τα πληρώσετε εσείς, έτσι? Και φτάνουμε λοιπόν στο ζήτημα. Ο τύπος μου λέει, σε warranty repairs δεν πληρώνουμε να μας το στείλεις. Αλλά εμένα η συγκεκριμένη περίπτωση δεν μου ακούγεται για warranty repair... δεν το χάλασα εγώ και θέλω να μου το φτιάξουν, ούτε χάλασε μόνο του μετά από κανά δυό μήνες - ήρθε χαλασμένο στο κουτί του.

Τέλως πάντων... είμαι στα email με τους τύπους να δω τι θα γίνει. Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάποια εμπειρία πάνω σε τέτοια ζητήματα, θα με βοηθούσε πολύ. Αδίκως μαλώνω με δαύτους για τα μεταφορικα? Το κάνουν άλλα καταστήματα αυτό? Πχ αν είχα πάρει κάτι από thomann (που είναι μεγάλο κατάστημα), τι θα γινόταν κτλ κτλ.

ευχαριστώ για όποιες απαντήσεις,

Aris

 
δεν υπάρχει περιπτωση να τα πληρωσουν αυτοι τα μεταφορικά. νομίζω έτσι πάει στο "απ έξω"

τώρα ή δίνεις 40€ για να το στείλεις και να σου δώσουν καινούργιο ή το πάς εδω κάπου και πληρώνεις την εργασία.

πακέτο, αλλά.......

 
Μην αναφέρεις το κατάστημα αλλά τουλάχιστον πες ποιο πετάλι είναι και τι βλάβη έχει ώστε να καταλάβουμε αν φτιάχνεται.

Πρέπει να τους εξηγήσεις στο κατάστημα με mail ότι δεν θέλεις επισκευή αλλά αντικατάσταση καθώς ήταν ελλατωματικό προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση, σου επιστρέφουν τα μεταφορικά ή κάποιο refund?

 
Εγώ είχα παρει μια καμπίνα 4χ12 απο το dv247 και επειδή είχε ένα σκίσιμο στη γρίλλια είχαν προσφερθεί να την πάρουν πίσω με κούριερ που θα στέλνανε αυτοί..

Οπότε λογικά εσένα έπρεπε να σου πληρώσουν το κούριερ.

 
Sottos είπε:
Μην αναφέρεις το κατάστημα αλλά τουλάχιστον πες ποιο πετάλι είναι και τι βλάβη έχει ώστε να καταλάβουμε αν φτιάχνεται.

Πρέπει να τους εξηγήσεις στο κατάστημα με mail ότι δεν θέλεις επισκευή αλλά αντικατάσταση καθώς ήταν ελλατωματικό προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση, σου επιστρέφουν τα μεταφορικά ή κάποιο refund?
Φίλε Sotto, αυτό είναι το θέμα αυτή τη στιγμή, δεν νομίζω οτί δεν έχουν καταλάβει οτί μιλάμε για αντικατάσταση... απλά κάνουν την πάπια για να γλιτώσουν το 40αρι... θα δείξει βέβαια, στο τελευταίο λίγο πιό "έντονο" mail που έστειλα δεν έχουν απαντήσει.

Το πετάλι είναι το http://www.blackouteffectors.com/?page_id=499... ουσιαστικά δύο ξεχωριστά πετάλια σε ένα... ψήθηκα από το video του Andy και είπα να το πάρω...

Το πρόβλημα είναι οτί στο αριστερό του πετάλι, όπου έχει 2 fuz, το ένα δεν δουλεύει - αν προσέξεις σε video ή σε photos, έχει switchakia πάνω πάνω που ενεργοποιείς μέρη του κυκλώματος... ε το fuz2 δεν λειτουργεί (καθόλου ήχος) και αν το ενεργοποιήσεις μαζί με το fuz1 (το οποίο μόνο του λειτουργεί), πάλι δεν περνάει καθόλου σήμα.

Δεν ξέρω καθόλου από ηλεκτρονικά, οπότε δεν έχω ιδέα πόσο εύκολο ή δύσκολο παίζει να είναι να το φτιάξει κάποιος. Αρχικά, ο τεχνικός της blackout effectors που μίλησα είχε αναφέρει οτί μπορεί να φτιάξει χαλαρώνοντας τα παξιμαδάκια πάνω στα switches, πράγμα που δεν δούλεψε (για μισό δευτερόλεπτο όσο χαλάρωνα το παξιμάδι, κάτι ακούστηκε, αλλά δεν ξανασυνέβει).

Εγώ είχα παρει μια καμπίνα 4χ12 απο το dv247 και επειδή είχε ένα σκίσιμο στη γρίλλια είχαν προσφερθεί να την πάρουν πίσω με κούριερ που θα στέλνανε αυτοί..

Οπότε λογικά εσένα έπρεπε να σου πληρώσουν το κούριερ.
Αυτό μου φαίνεται κ μένα το πιό λογικό ρε γαμώτο... αλλιώς καταλλήγεις να πληρώνεις χρυσό το χαλασμένο αντικείμενο και την ταλαιπωρία/ξενέρα...

 
Αν η πολιτική του καταστήματος προβλέπει αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, τότε μην δεχτείς οτιδήποτε αλλά απ την δωρεάν αντικατάσταση του. Αν φερθούν σαν Ελληναράδες και το παίζουν δύσκολοι, τότε βρες αν έχουν κάποια γραμμή παραπόνων (όπως το μέιλ του θωμά) και πάρε και πες τι έχει γίνει. Δεν μπορεί ο καθένας να τρώει λεφτά έτσι εύκολα! (είμαι πρόσφατα πονεμένος απ ότι καταλαβαίνεις!)

 
Επιβαλλεται να μας πεις ποιο ειναι το μαγαζι: (π.χ. το GAS Factory ή το Vintage & Rare Guitars)

1ον - για να φυλαχτουμε κι εμεις απο μελλοντικα προβληματα μαζι τους

2ον - για να διαβασουμε στο site τους τι αναφερουν σχετικα με warranties.

Να ξερεις πως ως καταναλωτης εχεις δικαιωματα, και αν ο πωλητης ειναι στην Ευρωπη ειναι υποχρεωμενος να ακολουθει τους κανονες της ΕΕ.

Διαβασε αυτο:

http://ec.europa.eu/consumers/citizen/my_rights/index_el.htm

Δεν μπορουμε να τους αφηνουμε να κανουν οτι θελουν.

 
βασικα πολλα μου φαινονται εμενα τα 40 ευρω.

πεταλακι ειναι, παει σαν γραμμα με το ταχυδρομειο.

εγω που ειχα στειλει ενα στον θωμα για τον ιδιο ακριβως λογο πληρωσα 7 ευρω, και δεν μπηκα καν στη διαδικασια να τους ρωτησω για τα λεφτα... δε γ...ται λεω!

απλα για να εισαι σιγουρος οτι δεν θα χαθει αμα θες βαλ το και συστημενο (να υπαρχει tracking nymber δηλαδη) οποτε παιζει να σου παει καννα 10 ευρο.

 
McWeasel είπε:
Φίλε Sotto, αυτό είναι το θέμα αυτή τη στιγμή, δεν νομίζω οτί δεν έχουν καταλάβει οτί μιλάμε για αντικατάσταση... απλά κάνουν την πάπια για να γλιτώσουν το 40αρι... θα δείξει βέβαια, στο τελευταίο λίγο πιό "έντονο" mail που έστειλα δεν έχουν απαντήσει.

Το πετάλι είναι το http://www.blackouteffectors.com/?page_id=499... ουσιαστικά δύο ξεχωριστά πετάλια σε ένα... ψήθηκα από το video του Andy και είπα να το πάρω...

Το πρόβλημα είναι οτί στο αριστερό του πετάλι, όπου έχει 2 fuz, το ένα δεν δουλεύει - αν προσέξεις σε video ή σε photos, έχει switchakia πάνω πάνω που ενεργοποιείς μέρη του κυκλώματος... ε το fuz2 δεν λειτουργεί (καθόλου ήχος) και αν το ενεργοποιήσεις μαζί με το fuz1 (το οποίο μόνο του λειτουργεί), πάλι δεν περνάει καθόλου σήμα.

Δεν ξέρω καθόλου από ηλεκτρονικά, οπότε δεν έχω ιδέα πόσο εύκολο ή δύσκολο παίζει να είναι να το φτιάξει κάποιος. Αρχικά, ο τεχνικός της blackout effectors που μίλησα είχε αναφέρει οτί μπορεί να φτιάξει χαλαρώνοντας τα παξιμαδάκια πάνω στα switches, πράγμα που δεν δούλεψε (για μισό δευτερόλεπτο όσο χαλάρωνα το παξιμάδι, κάτι ακούστηκε, αλλά δεν ξανασυνέβει).
Λογικά είναι μια σχετικά εύκολη επισκευή καθώς φαίνεται πως δεν κάνει καλή επαφή κάποια από τα διακοπτάκια ή μπορεί να θέλει ξανά κόλληση ένα καλωδιάκι. Προσοχή όμως, χάνεις την εγγύηση και όποια δικαιώματα αν το επισκευάσεις... Μην τους αναφέρεις ότι χαλάρωσες τα παξιμάδια, μπορεί να το θεωρήσουν ως απόπειρα επισκευής και άρα no warranty...

 
1ον να ευχαριστήσω όλους για τον χρόνο που δώσαν να απαντήσουν :)

2ον επειδή ακόμα δεν έχει κλείσει το θέμα, δεν θα αναφέρω το κατάστημα στο thread, όποιος έχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για το ποιό κατάστημα είναι, ας στείλει ένα pm και θα του απαντήσω εκεί - Πάντως:

marmelaki είπε:
Επιβαλλεται να μας πεις ποιο ειναι το μαγαζι: (π.χ. το GAS Factory ή το Vintage & Rare Guitars)

1ον - για να φυλαχτουμε κι εμεις απο μελλοντικα προβληματα μαζι τους

2ον - για να διαβασουμε στο site τους τι αναφερουν σχετικα με warranties.
στο εν λόγω site έχει μόνο την κλασική αναφορά στο full refund μέσα σε 14 μέρες από την μέρα που σου ήρθε - δεν αναφέρει ποιός καλύπτει τα μεταφορικά της επιστροφής.

βασικα πολλα μου φαινονται εμενα τα 40 ευρω.

πεταλακι ειναι, παει σαν γραμμα με το ταχυδρομειο.

εγω που ειχα στειλει ενα στον θωμα για τον ιδιο ακριβως λογο πληρωσα 7 ευρω, και δεν μπηκα καν στη διαδικασια να τους ρωτησω για τα λεφτα... δε γ...ται λεω!

απλα για να εισαι σιγουρος οτι δεν θα χαθει αμα θες βαλ το και συστημενο (να υπαρχει tracking nymber δηλαδη) οποτε παιζει να σου παει καννα 10 ευρο.
Όντως ρώτησα και γώ άτομο που ασχολείται και στέλνει διάφορα πράγματα, μου είπε αυτό ακριβως, οπότε αν χρειαστεί τα 10 ευρο παλέυονται (εγώ κοίταγα να το στείλω με κάποια εταιρία courier, και από όσο είδα, εκεί 40+ παίζουν όλες) - αν και πάλι στο θέμα αρχης, δεν θα πρεπε να τα πληρώνει ο πελάτης.

Λογικά είναι μια σχετικά εύκολη επισκευή καθώς φαίνεται πως δεν κάνει καλή επαφή κάποια από τα διακοπτάκια ή μπορεί να θέλει ξανά κόλληση ένα καλωδιάκι. Προσοχή όμως, χάνεις την εγγύηση και όποια δικαιώματα αν το επισκευάσεις... Μην τους αναφέρεις ότι χαλάρωσες τα παξιμάδια, μπορεί να το θεωρήσουν ως απόπειρα επισκευής και άρα no warranty...
Άμα το φτιάξω φίλε Sotto δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ μαζί τους, οπότε δεν με πειράζει καθόλου μα καθόλου το warranty... εγώ Αθήνα μένω, ξέρεις να μου προτείνεις κάποιον που να κάνει τέτοιες δουλειές? Αν θες στείλε μου pm. Σε ευχαριστώ.

 
Εξήγησε τους ότι το πετάλι ήταν dead on arrival (που ισχύει) και ότι αυτό που ζητάς δεν είναι επισκευή εντός εγγύησης αλλά αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος. Δες στο site τους τι προβλέπουν γι αυτό.

Μην επιχειρήσεις να το ανοίξεις/επισκευάσεις μόνος σου αν έχεις σκοπό να το στείλεις πίσω γιατί όπως προαναφέρθηκε χάνεις την εγγύηση.

 
Λοιπόν παιδιά, όπως φαίνεται για την ώρα τέλος καλό όλα καλά. Μετά το τελευταίο μου mail, απαντήσαν και είπαν οτί είχαν καταλάβει λάθος - οτί το στέλνω για επισκευή, όχι οτί είχε πρόβλημα εξ' αρχής... δεν ξέρω αν όντως εκάναν λάθος, ή απλά σκέφτηκαν να πουν οκ και να τελειώνουν, αλλά η δουλειά φαίνεται πως έγινε.

Keep rockin' και μιλάμε, ευχαριστώ ξανά για τις απαντήσεις!  :D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top