52 km by yameth

WilliamSats είπε:
το μπάσσο straight και αντρίκιο χωρίς να είναι μπουκωμένο στα χαμηλά, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένα σωστό μπάσσο.
Πες μου ότι κάνεις πλάκα, σε παρακαλώ πες μου.   :-\

Και δεν φταίνε τα 96kbps.

Μπόση άσε τις κοπρολαγνικές εκκλήσεις. Με τον Μακροϊσκιωτο γινόμαστε 4.  ;)

 
yameth είπε:
Τώρα τα πράγματα άλλαξαν κι ο Dumbleοειδής ήχος που λέει ο The Genius Loci, αν και άπιαστος είναι πολύ κοντά μου με ταπεινότερα εργαλεία αλλά με άλλες κιθάρες.Δυστυχώς όσα "φημισμένα" πετάλια πέσανε στα χέρια μου (και έχουν περάσει όλα εκτός από κάποια νέα μπουτικοκούτια όπως Ethos, πχ) δεν έδωσαν το ζητούμενο και ούτε άξιζαν τα λεφτά τους.
Εχμ.. το Ethos το έχω σε παραγγελία. Πάρε ένα υπογλώσσιο και θα σου πω προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης.  ;D

 
Αν  πραγματικά σε ενδιαφέρει να ηχογραφήσεις ή να παίξεις ζωντανά τέτοιο ύφος μουσικής  στην Ελλάδα , το μοναδικό rythm section που μπορεί να το υποστηρίξει είναι ο Αστέρης και ο Μιχάλης . Αλλιώς δε βγαίνει με τίποτα όπως πρέπει .

G PLAY - ASTERIS PAPASTAMATAKIS & MIXALIS KAPILIDIS SOLOS..

Αν σε ενδιαφέρει σοβαρά μπορείς να έρθεις σε επαφή μαζί τους

 
Τα μπάσα είναι δύο. Ενα συνθ και ενα σλαπ που μόνο σε κάποια σημεία παίζουν παράλληλα. Προφανώς ο WilliamSats αναφέρεται στη λιτότητα του παιξίματος αν δεν κάνω λάθος.

Πάρε ένα υπογλώσσιο και θα σου πω προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης.
Για πες, για πες...

 
THEOD είπε:
Αν  πραγματικά σε ενδιαφέρει να ηχογραφήσεις ή να παίξεις ζωντανά τέτοιο ύφος μουσικής  στην Ελλάδα , το μοναδικό rythm section που μπορεί να το υποστηρίξει είναι ο Αστέρης...
ενώ το σόλο Rhodes έπαιξε απο μακρια ο φίλος μου αλλά ακριβοθώρητος Δημήτρης Πλαγιάννης.
Mια χαρά τα καταφέρνει από ότι ακούω και ο ακριβοθώρητος... ;)

 
yameth είπε:
Για πες, για πες...
You asked for it. Αν κάνεις ώρα να απαντήσεις παίρνω τηλέφωνο το 166.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2012

:o :o :o

 
audiokostas είπε:
Πες μου ότι κάνεις πλάκα, σε παρακαλώ πες μου.  :-\

Και δεν φταίνε τα 96kbps.
Γιατί εσένα σου ακούστηκε μπουκωμένο? Εκτός αν έχεις M-Audio ηχεία ;D

Τα μπάσα είναι δύο. Ενα συνθ και ενα σλαπ που μόνο σε κάποια σημεία παίζουν παράλληλα. Προφανώς ο WilliamSats αναφέρεται στη λιτότητα του παιξίματος αν δεν κάνω λάθος.
Και σε αυτό, αλλά και ο ήχος του μπάσσου μου άρεσε. Δηλαδή εκεί που παίζει ανοιχτή Μι ακούγεται καθαρά χωρίς μπουκώματα και "περίεργες" ουρές.

 
WilliamSats είπε:
Γιατί εσένα σου ακούστηκε μπουκωμένο?
Όχι αλλά σαφώς όμως έχουμε διαφορετική αντίληψη περί του straight & αντρίκιου  :-*

;D

Το άκουσα με ακουστικά (όπως πάντα) αλλά και "ανοιχτή ακρόαση" από Wharfedale Delta με Tripath ενίσχυση που προενισχύονται από EMU0404.

 
audiokostas είπε:
Filos...

Αυτό θα πάει στη... διπλή τιμή απ'ό,τι κανούργιο...

Δεν είμαι τόσο πορωμένος... sorry... Αν είναι έτσι να παραγγείλω έναν Ceriatone Overtone Special να βρω την υγειά μου.

Χμμ... τώρα που το σκέφτομαι...

Πάντως ένα Ethos σκοπεύω να το δοκιμάσω απόψε το βράδυ!  ;D

Sorry για το off topic, αλλά όποιος έχει την τρέλλα μ'αυτό τον ήχο μας καταλαβαίνει. Ο Yameth παρεμπιπτόντως νομίζω έχει λιποθυμήσει.

 
Να σου πω την αλήθεια ούτε γι αστείο δεν θα το σκεφτόμουν. Εχω πάψει να πιστεύω σε black boxes.

Πέρα από μια κιθάρα που να κάθεται καλά στα χέρια μου, (όπως πχ μια Eastwood 335 που έπιασα προχτές και κοστίζει καινούργια τα μισά λεφτά από την δική μου Gibson), κι ένα καλό ενισχυτή που να μη χρωματίζει και να παίζει σε χαμηλές εντάσεις χωρίς να ακούγεται ψόφιος, δεν πιστεύω πως ένα τέτοιο κουτί (που ουσιαστικά είναι μια τρανζιστοράτη προενίσχυση για να λέμε τα σύκα... σύκα, με το PSA-1 και το Ethos στην πιο εκτεταμένη του μορφή) θα με μεταμορφώσει. Μάλιστα για να σου πω και την αλήθεια, τελευταία παίζω περισσότερο με ένα Behringer Vamp Pro... Θα ανεβάσω κάτι με κάποια άλλη αφορμή για να καταλάβεις.

Δεν λέω πως δεν είναι καλά, αλλά από ένα σημείο και μετά τα φούμαρα είναι πιό πολλά από την ουσία.

 
yameth είπε:
Δεν λέω πως δεν είναι καλά, αλλά από ένα σημείο και μετά τα φούμαρα είναι πιό πολλά από την ουσία.
Δεν το αποκλείω, στην συγκεκριμένη περίπτωση το mojo έχει την τιμητική του, σίγουρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ακούγεται εκπληκτικά το ρημάδι... σε ό,τι έχω ακούσει "κονσέρβα" εννοείται... Και τα Hermida, Jetter, κλπ, κλπ, καλά ακούγονται, αλλά εκεί είναι ακόμα περισσότερα τα... φούμαρα.  ;)

Ελπίζω να καταφέρω να το βασανίσω λίγο απόψε (αν με αφήσουν!  ;D) και θα γράψω εντυπώσεις από πρώτο χέρι.

Ανεξάρτητα μ'αυτό, ξέρεις και ξέρουμε και ξέρεις ότι ξέρουμε πως ξέρεις να βγάλεις ήχο από ο,τιδήποτε (βλ. Roland Cube παλιότερα, κλπ). Αυτή την παρατήρηση λάβε την ως συμβολή στον αγώνα κατά του GAS.  ;D

 
yameth είπε:
Δεν λέω πως δεν είναι καλά, αλλά από ένα σημείο και μετά τα φούμαρα είναι πιό πολλά από την ουσία.
+1

 
The Genius Loci είπε:
Sorry για το off topic, αλλά όποιος έχει την τρέλλα μ'αυτό τον ήχο μας καταλαβαίνει. Ο Yameth παρεμπιπτόντως νομίζω έχει λιποθυμήσει.
Κι εγω σορυ για το offtopic αλλά την έχω κι εγω αυτή την τρέλλα!!  :D

Τώρα πως γίνεται να τρελαίνεσαι με κάτι που δεν έχεις παίξει..??..(ούτε καν ακούσει ζωντανά με τ'αυτιά σου...)... ::)

Ξέρω και γω?

Δεν έχει να κάνει πάντως με το hype που συνοδεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα.

Πραγματικά με πιάνει τρέλλα όταν το ακούω.

Όταν έκανα ακρόαση για πρώτη φορά την δεκαετία του '90 στο lp του robben ford "mystic mile" έπαθα μεγάλη ζημιά και είπα "that's it!!"..."ακούω μπροστά μου τον ήχο που έχω μέσα στο κεφάλι μου!!".

http://listen.grooveshark.com/#/search/songs/?query=the%20plunge%20robben%20ford

...χωρίς να ξέρω με τί παιζει ο ford ή τί εστί dumble.

Αυτό το έμαθα εκ των υστέρων. (Δεν ήμουν επηρεασμένος δλδ απο όλο αυτό το hype που τον συνοδεύει..)

 
Πολύ ωραίο κομμάτι και με άψογη παικτική αισθητική! Μου άρεσε ότι παρά το "μυστήριο" bassline της εισαγωγής, δεν σου σκοτεινιάζει γενικά την διάθεση. Το σημείο δε που τελειώνει και το κομμάτι αλλά και που ακούγεται και σε άλλα σημεία, "ξυπνάει" όμορφα chills και ηχητικές μνήμες ειδικά με τον όμορφο chorusάτο ήχο στο μπάσο.

Παρατηρήσεις:

-Θα μπορούσε το σόλο του rhode να είναι αρκετά καλύτερο μιας και ακούγεται να μένει πίσω από το beat αλλά και σε κάποια δύσκολα μέρη μπερδεύουν λίγο οι νότες. (μια γρήγορη πρόταση-λύση θα ήταν να τραβηχτεί η κυματομορφή του λίγο πριν)

-Ο ήχος του θα μπορούσε να "δαγκώνει" λίγο παραπάνω (αν μπει λίγο Overdrive?) και να πάρει λίγη παραπάνω ατάκα (ίσως με ένα transient designer).

-Tέλος, αν και θα χαρακτήριζα ηχητικώς αυτό το είδος μουσικής ως ουδέτερο, νομίζω ότι θα προσέθετε ένα ταμπούρο τύπου Porcaro. (επισυνάπτω τι ακριβώς σκέπτομαι)

Πέρα από αυτά, σύνθεση και απόδοση είναι πολύ πετυχημένα.

SlippinawayII.mp3

 

Attachments

Πάρα πολύ ωραίο κομμάτι ενορχηστρωτικά και σε επίπεδο μουσικής παραγωγής.

αν υπήρχε δυνατότητα tremolo στα rhodes σε κάποια σημεία θα το έκανε ακόμα πιο ενδιαφέρων. Μου θύμισε έντονα Crhis Rea.

 
Ευχαριστώ haryy για τα καλά σου λόγια.

Το Rhodes είναι παιγμένο με live feel και καθυστερεί μόνο ηθελημένα και όχι εκτός χρόνου. Ο Δημήτρης που το έπαιξε έχει παρουσιαστεί ακόμα και στο περιοδικό Keyboard, σαν student of the year at Musicians Institute του Los Angeles και είναι μεγάλη μου τιμή συμμετείχε.

Στην πράξη μου έστειλε το midifile που έπαιξε πάνω στο Cubase project και εγώ του ανάθεσα τον ήχο από το Hypersonic.

Ωραία ιδέα το overdrive ή το transient designer. Ισως εγώ που το ξέρω, δεν θεώρησα ότι χρειάζεται περισσότερη βοήθεια το σόλο.

Σχετικά με το ταμπούρο, θα... δείξει. Θα το αντιμετωπίσω στην ζωντανή ηχογράφηση.

 
yameth είπε:
Ευχαριστώ haryy για τα καλά σου λόγια.

Το Rhodes είναι παιγμένο με live feel και καθυστερεί μόνο ηθελημένα και όχι εκτός χρόνου. Ο Δημήτρης που το έπαιξε έχει παρουσιαστεί ακόμα και στο περιοδικό Keyboard, σαν student of the year at Musicians Institute του Los Angeles και είναι μεγάλη μου τιμή συμμετείχε.

Στην πράξη μου έστειλε το midifile που έπαιξε πάνω στο Cubase project και εγώ του ανάθεσα τον ήχο από το Hypersonic.

Ωραία ιδέα το overdrive ή το transient designer. Ισως εγώ που το ξέρω, δεν θεώρησα ότι χρειάζεται περισσότερη βοήθεια το σόλο.

Σχετικά με το ταμπούρο, θα... δείξει. Θα το αντιμετωπίσω στην ζωντανή ηχογράφηση.
Συγχαρητήρια στον Δημήτρη για αυτά που έχει καταφέρει και φυσικά δεν επιμένω από τη στιγμή που είναι ηθελημένο παίξιμο.

Όσο για το ταμπούρο, το σχόλιό μου ήταν σε σχέση με το δείγμα. Αφού σκοπεύεις να το γράψεις με πραγματικά τύμπανα είμαι σίγουρος πως θα κάνεις κάτι πολύ καλύτερο. :)

...Aρκετά με την μπουρδολογία μου. Πάω να παίξω μουσική ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top