....Το συγκεκριμένο σετάπ δεν είναι ακριβώς στο στυλ του G.Johns...για την ακρίβεια είναι -/+ 1 μικρόφωνο....δηλαδή δεν υπάρχει snare mic αλλά υπάρχει ένα εξτρά mono room/kick mic στο ύψος που ενώνοντε θεωρητικά το τομ με την κάσα και περίπου 2-2.5 μέτρα μπροστά από το σετ. Σε τέτοια σετάπ νιώθω ότι το close micing στο ταμπούρο δεν εξυπηρετεί πολύ πλην του να εξισοροπήσει λίγο το κάπως αδύναμο κέντρο.....για αυτό ακριβώς προτιμώ ένα κεντρικό room mic με έμφαση στην κάσα και γενικότερα στο low end κομμάτι του σετ που ταυτόχρονα δημιουργεί και μια πιο συμπαγή στέρεο εικόνα.warpie είπε:επισης, προτιμας Glyn Johns απο recorderman?
εχω δοκιμασει και 'γω κατι παρομοιο αλλα με ενα extra K2 room mic και ενα 441 στο snare..από την άλλη πλευρά βέβαια έχω πολλές φορές χρησιμοποιήσει με πολύ όμορφα αποτελέσματα (για τα αυτιά μου τουλάχιστον) μια κάπως διαφοροποιημένη εκδοχή της (ουσιαστικά κρατώντας ένα μόνο over πάνω και δεξια από τον δεξί ώμο, ένα δεύτερο LDC ως γενικό tom tom mic, το snare mic και το kick mic) με πολύ ελαφρύ παιχνίδι στο panning.....τρομερά συμπαγές αποτέλεσμα
Τα U87 πηγαίνουν σε ένα ζευγάρι Great River και από εκεί στην κονσόλα για ένα ελαφρύ eq (λίγο "καθάρισμα" στα χαμηλά μεσαία και ένα διακριτικό 2-3db boost περίπου στα 14Κ) και μετά hard panned σε ένα stereo bus που περνάει από το manley vari mu σε ένα πολύ "απαλό" dual mono setting με αργό attack και (σχετικά) γρήγορο release δίνωντας 1 με 3 db gain reduction στα πιο δυνατά σημεία και από εκεί στο ad. Το kick mic πηγαίνει κατευθείαν στην κονσόλα με ένα distressor σε opto mode στο insert (3-4db gain reduction το πολύ) και ένα ελαφρύ τόνισμα στα ψηλά μεσαία για μια πιο edgy ατάκα....το 4 μικρόφωνο (room mic) πηγαίνει επίσης απευθείας στην κονσόλα με ένα πολύ ελαφρύ levelling από το AMEK 9098 και ένα ελαφρύ boost (2-3db) περίπου στα 16K για να αποκτήσει λίγο περισσότερο "αέρα".....LK είπε:Εξαιρετικός ήχος!!! Αν δεν σε κουράζω….και τα μικρόφωνα πάνε που; (εννοώ προενίσχυση) και λίγες γραμμές (αν δεν βαριέσαι) για τυχόν επεξεργασία του σήματος π.χ. eq , compression etc.
ναι, ότι ακούς είναι ο χώρος....στην πράξη τα τύμπανα και το όλο πλάνο καταλαμβανουν το 1/3 του χώρου.....αυτό που προσπαθήσαμε είναι να κρατήσουμε εντελώς ζωντανό το υπόλοιπο δωμάτιο αλλά να "τιθασεύσουμε" τις πρώτες ανακλάσεις γύρω από το σετ (με κινητά πάνελς) ....(κάτι σαν LEDE αλλά almost dead end....ή zombie end ;D). Επίσης δοκιμάσαμε με το room mic σε omni αλλά ενώ σε ότι αφορά τον χώρο το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, εντούτοις ακύρωνε κατά κάποιον τρόπο την χρήση για την οποία εγώ το ήθελα (ίσως και λόγω της αρκετά πιο ισσοροπημένης απόκρισης του omni patern) , δηλαδή την ύπαρξη ενός "δυνατού" και solid κέντρου βασισμένο στην κάσα σε "πρώτο πλάνο" σε συνδυασμό με τον χώρο.......τελικά καταλήξαμε στο καρδιοειδές αλλά αποφασίσαμε να αφήσουμε ανοιχτή την μία πόρτα από το drum booth που βρίσκεται πίσω από τα τύμπανα στο πλάνο....κάτι που έδωσε μια πιο ενδιαφέρουσα χροιά και στα u87.warpie είπε:νικοδημε το reverb ειναι φυσικο? το δωματιο απ'τ το room mic?
μακαρι να ειχα και'γω αυτη την ανεση αλλα με τα budgets που δουλευω ουτε στη τουαλετα δε προλαβνω να παω... ;DΓενικά περάσαμε πολύ ώρα κουνώντας μικρόφωνα, πάνελς και ανοιγοκλείνωντας πόρτες
LK είπε:Edit: κάτι είχα ακούσει ότι έγγραφε κάπως έτσι ο Βonham ( μόνο ένα mic μπροστά από την κάσα στα 2 μέτρα και τίποτα άλλο) , αν θυμάμαι καλά, …or something like that.
Haris είπε:
νομιζω με ενα U47 αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Μπορει να σου λεω και μπαρουφες ;DLK είπε:Thanx Χάρη!!! Πολύ ωραίο video. Μάλλον τον μπερδεύω τότενες με το πώς ηχογράφησε ο Emmerick τον Ringo Star (ή πάλι λάθος κάνω ;D)
...όσο οι δικές σου "μπαρούφες" επιβεβαιώνουν τις δικές μου, λέγε ό,τι θες ;D ;D ;Dwarpie είπε:νομιζω με ενα U47 αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Μπορει να σου λεω και μπαρουφες ;D