15 guitar amp speakers shootout...

Πολύ ωραίο!

Μπράβο Κώστα για την "ανακάλυψη"!  ;)

 
Yπαρχει και το παρακατω site, νομιζω το εχω ξανααναφερει.

http://www.gtraudio.com/

Το τεστ πωλειται σε cd και αν κρινω απο τον τροπο που κανανε το τεστ, ειναι ισως οτι καλυτερο υπαρχει σε speaker-shootout. Τολμω να πω οτι σου δινει καλυτερη εντυπωση για τον χαρακτηρα του καθε μεγαφωνου απο το να τα ακουσεις...ο ιδιος (καθοτι ειναι δυσκολο να κρατησεις καθε αλλη παραμετρο σταθερη). Φυσικα αυτο που εχει σημασια στην τελικη ειναι το ηχητικο αποτελεσμα που θα φτασει στα αυτια μας, απο τον ενισχυτη μας, αλλα και παλι ενα τετοιο τεστ μονο χρησιμες πληροφοριες μπορει να σου δωσει.

 
Ριμαδια Vintage 30...

Σε ολα τα τεστ ακουγονται καλυτερα απ'ολα...(στ'αυτια μου)

 
Θυμόμουν οτι είχε ξαναμπεί αλλά βαριόμουν να το ακούσω τότε...

Ας το παίξω έμπειρος λέγοντας μια εξυπνάδα λοιπόν:

Τα eminence μου ακούγονται πιο articulate και πλήρη συχνοτικά :D

 
blackie είπε:
Ριμαδια Vintage 30...

Σε ολα τα τεστ ακουγονται καλυτερα απ'ολα...(στ'αυτια μου)
πράγματι

επίσης αν ήμουν αυτός που κατασκεύασε τα Tone Tuby, θα δαγκωνόμουν βλέποντας αυτο το βίντεο

 
bloody_sunday είπε:
Γκουχ! (kinda! ;D )

Με την ευκαιρία, πάλι το ωραίο λινκ: http://www.watfordvalves.com/soundfactory.asp

Δεν το είχα δει τότε... (πιθανότατα ετοιμαζόμουν για διακοπές...  ;D)

Αυτό το βίντεο πάντως μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν εξήγηση σε όποιον ρωτάει γιατί επέλεξα ένα V30 και ένα G12 Heritage για την 2x12" καμπίνα μου.  8)

 
Εγώ πάλι θα το χρησιμοποιώ για αυτούς που με ρωτάνε γιατί το tonker μου ακούγεται boxy, και γιατί δεν μου αρέσουν τα πρίμα στο EV... ;D

Mακράν καλυτερο μεγάφωνο της Eminence στα αυτιά μου (κι από προσωπική εμπειρία) το Swamp Thang.

Όσον αφορά το V30, ποτέ δεν βρήκα τον λόγο να έχει κάποιος ένα τόσο "στενό παράθυρο" τονισμένο στα πριμομεσαία.

Με το αγαπημένο μου μακράν μεγάφωνο να είναι το Celestion G12 65,

αν του έκανα mismatch, μάλλον θα επέλεγα το AlNiCo Gold για τις λεπτομέρειες στα πρίμα, φτιάχνοντας μια πιο high powered έκδοση του "κλασικού" συνδυασμού G12H 30-AlNico Blue...

Aγαπημένο μου επίσης mismatching το G12M 25 - G12H 30 των Μatchless ...

 
The Genius Loci είπε:
Δεν το είχα δει τότε... (πιθανότατα ετοιμαζόμουν για διακοπές...  ;D)

Αυτό το βίντεο πάντως μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν εξήγηση σε όποιον ρωτάει γιατί επέλεξα ένα V30 και ένα G12 Heritage για την 2x12" καμπίνα μου.  8)
E σιγά βρε συ, δεν σημαίνει τίποτα, ούτως ή άλλως το παρόν βίντεο είναι πολύ πληρέστερο από αυτό του παλιότερου θρεντ...

Το Vintage 30 όντως ακούγεται ισορροπημένο, με στρογγυλά και γλυκά μεσαία, αλλά πάσχει σε άλλους τομείς, και για αυτό το λόγο το "πάντρεμα" με άλλο μεγάφωνο είναι μια γνωστή και έξυπνη τακτική (αλλά όχι τόσο συνηθισμένη όσο θα έπρεπε). Το G12 Heritage δεν μου αρέσει καθόλου, πάντως... Το Swamp Thing όντως εξαιρετικό.

Πρέπει να σημειώσουμε ένα disclaimer: από ότι καταλαβαίνω η καμπίνα είναι κλειστή, και αρκετά από αυτά τα ηχεία (οκ, οκ, μεγάφωνα! ελπίζω όταν πάτε στη λαϊκή να ζητήσετε 2 Newton πατάτες! :P) αριστεύουν σε open back και όχι σε κλειστές καμπίνες. Επιπλέον, το miking αν και κλασσικό σαν λύση, ήταν τέτοιο που ίσως σε μερικά να δίνει κάπως πλασματική εικόνα, χωρίς να πιάνει τον χώρο έτσι όπως το ακούει φυσικά ο ακροατής και χωρίς να σου δίνει να καταλάβεις γιατί μερικά από αυτά τα μεγάφωνα ταιριάζουν με ορισμένους πολύ συγκεκριμένους ενισχυτές, από πλευράς χροιάς και κατ'ανάγκη ισχύος. Αν και στην ιστορία των ενισχυτών κιθάρας το speaker distortion έχει βοηθήσει τα μάλα στη χαρακτηριστική "φωνή" που έχουν, μερικά μεγάφωνα από αυτή την άποψη δεν αποτελούν καν επιλογή για πολλούς που το μισούν, οι οποίοι είναι σχεδόν τόσοι πολλοί όσο αυτοί που το αγαπούν...

Έχω ασχοληθεί με μερικά από αυτά τα ηχεία, και αν δεν είχα ακούσει κανένα και μου έβαζαν αυτό το βίντεο δεν θα ήθελα να δω ούτε ένα ζωγραφιστό. Πχ. το Tonker που έχω τώρα στην κατοχή μου ποτέ δεν μου ακουγόταν έτσι σε σύγκριση με το παλιό EVL που επίσης έχω. Και τα δυο σε open back 1x12 combo ακούγονται εκπληκτικά (καθόλου boxy και με ΤΕΡΑΣΤΙΑ αποθέματα ισχύος), με το Tonker πιο ζεστό στα μπάσα και μεσαία, και με τα πρίμα να αργούν λίγο να "ξυπνήσουν" από πλευράς έντασης αλλά πολύ όμορφα και ήπια, ενώ το Tonker με τα μεγάλα του μπάσα, σχεδόν "δολοφονικά" μεσαία και επιθετικά πρίμα αποτελεί υπόδειγμα χειρουργικής και ενίοτε πολύ σκληρής απόδοσης του πραγματικού προσώπου του εκάστοτε ενισχυτή και καμπίνας, το οποίο μπορεί να μας αρέσει, μπορεί όμως και όχι*. Στην περίπτωση που δεν μας αρέσει, περνάμε στις άλλες λύσεις που ακούτε (πχ. Vintage 30), τα οποία μπορεί να "κολακέψουν" έναν ενισχυτή αλλά μπορεί και να τον θάψουν.

* ένα είναι το βέβαιο kate me: ακόμη κι αν δεν μας αρέσει από κοντά, αν ακούσουμε τον εαυτό μας σε συναυλία όχι μόνο θα δούμε πως δεν πρόκειται να μας αφήσει ΠΟΤΕ να χαθούμε στο mix αλλά θα αναρωτηθούμε πώς γίνεται να βγάζει τέτοια ηχάρα από μακριά ενώ μας παίρνει τα αυτιά όταν είμαστε δίπλα του...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bloody_sunday είπε:
...... γιατί μερικά ηχεία αριστεύουν με ορισμένους πολύ συγκεκριμένους ενισχυτές, από πλευράς χροιάς και κατ'ανάγκη ισχύος. Αν και στην ιστορία των ενισχυτών κιθάρας το speaker distortion έχει βοηθήσει τα μάλα στη χαρακτηριστική "φωνή" που έχουν, μερικά μεγάφωνα από αυτή την άποψη δεν αποτελούν καν επιλογή για πολλούς που το μισούν, οι οποίοι είναι σχεδόν τόσοι πολλοί όσο αυτοί που το αγαπούν...

......Στην περίπτωση που δεν μας αρέσει, περνάμε στις άλλες λύσεις που ακούτε (πχ. Vintage 30), τα οποία μπορεί να "κολακέψουν" έναν ενισχυτή αλλά μπορεί και να τον θάψουν.

* ένα είναι το βέβαιο kate me: ακόμη κι αν δεν μας αρέσει από κοντά, αν ακούσουμε τον εαυτό μας σε συναυλία όχι μόνο θα δούμε πως δεν πρόκειται να μας αφήσει ΠΟΤΕ να χαθούμε στο mix αλλά θα αναρωτηθούμε πώς γίνεται να βγάζει τέτοια ηχάρα από μακριά ενώ μας παίρνει τα αυτιά όταν είμαστε δίπλα του...
Ευχαριστω =]

 
Για να εξηγηθώ περισσότερο, ο mismatch συνδιασμός που επέλεξα έχει να κάνει με τις δικές μου ηχητικές προτιμήσεις και τον ενισχυτή που οδηγεί την καμπίνα (ωστόσο, είναι και μια επιλογή που την έχουν κάνει και κάποιοι κατασκευαστές).

Είχα παλιότερα την περίφημη Thiele καμπίνα της Boogie με το original EVL και έχω να πω ότι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ μεγάφωνο, ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. Πραγματικό θαύμα κατασκευαστικά... δυατυχώς δεν με κάλυπτε σαν "προσωπικότητα" ο ήχος του με τους ενισχυτές που χρησιμοποιούσα... Πολλές φορές έχω μετανοιώσει που έδωσα την καμπίνα, ειδικά από τη στιγμή που η τιμή της αυξάνει κάθε χρόνο!

Στο παρόν βίντεο η απόδοσή του θάβεται κάπως, λόγω του ενισχυτή... Με έναν Bassman ή έναν μεγάλο Hiwatt θα ήταν αλλιώς τα πράγματα...

Επίσης, η καμπίνα που χρησιμοποιούν οι τύποι, εκτός από closed back είναι και ported. Αυτό θα πρέπει να ληφθεί επίσης υπόψιν.

 
παντως ολιγον αχρηστο το τεστ (οπως και το 90% των youtube tests) μια και ΚΑΝΟΝΙΚΟ (δηλ.ΚΑΘΑΡΟ) ηχο κιθαρας δεν ακουσα... ;D  (παλι καλα που δεν επαιζαν και "μπλουζ"  ;D)

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top