Guitar Microphone Shootout

Panos Charalampidis

panos1984

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
101
Πόντοι
148
Γεια σας και πάλι!

Δοκιμάσαμε 10 μικρόφωνα για ενισχυτή κιθάρας και επι τη ευκαιρία έφτιαξα ένα βιντεάκι με στόχο να φανούν οι διαφορές τους όσο γίνεται καλύτερα.

Ποιο σας αρέσει περισσότερο μέσα στη μίξη?


 
Το βρήκα εξαιρετικό!

Δε θα επικεντρωθώ τόσο για το πιο μικρόφωνο μου άρεσε περισσότερο (μπορώ να φανταστώ σε ποια μίξη μου ταιριάζει το κάθε ένα), όσο στο ότι το βίντεο είναι πολύ έξυπνα δομημένο. Αρχικά η μίξη μου αφήνει μια  καλή πρώτη εντύπωση, στην οποία δεν μπορώ να εντοπίσω της βασικές διαφορές με το πρώτο άκουσμα.

Έπειτα στην μέση του βίντεο μένω με την απορία μου και την ώρα που σκέφτομαι να κάνω scroll back στην αρχή, μου πετάς το αμιξάριστο σήμα και γρήγορες εναλλαγές που μου δείχνει τον χαρακτήρα του κάθε μικροφώνου με το παραπάνω (τουλάχιστον για το συγκεκριμένο άκουσμα).

Το βρήκα πολύ σωστό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Super video και παλι.

Ψηφιζω Shure SM7B

(βεβαια μιλαω μονο για το αποτελεσμα κι οχι για την πιστοτητα πoυ μεταφερει τον ηχο το καθε mic, αφου θα επρεπε να ακουσω και τον ηχο που βγαζει ο ενισχυτης με τα αυτια μου)

 
Εξαιρετικό βίντεο.

Μπράβο και ευχαριστούμε πολύ.

Ψηφίζω τα Heil Sound και το SM7b.

Άντε και ένα με κσύλα τώρα...

 
Σ' έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα να ακούσω τουλάχιστον δύο διακριτές σχολές μαγνητών σε τουλάχιστον δύο ήχους, ο ένας πεντακάθαρος.

Ίσως σε δύο "κεφάλαια", clean και overdriven, όπως την άλλη φορά με τα μεγάφωνα;

Πέραν της (καλόπιστης πάντως) γκρίνιας, σπουδαία υλοποίηση στο test σας και ευχαριστούμε. ;)

Οι διαφορές όχι πάντα ευδιάκριτες. Οριακά ξεχωρίζω το Sennheiser, κοντά στο μέσο όρο αλλά με ευπρόσδεκτο έξτρα "σώμα".

 
Εύγε για το βίντεο, παίξιμο, ιδέα κλπ.

Το 1ο, μ' αρεσε πιο πολύ.

 
προσωπικά sm57, e906 και heil.

αν και νομίζω ότι αν ήταν η σειρά διαφορετική θα ήταν ίσως διαφορετικά τα σχόλια.

Νομίζω ότι το αυτί κλειδώνει στο πρώτο άκουσμα και συγκρίνει το επόμενο.

Δύσκολα κρατάς σε τέτοιες λεποτμέρειες ακουστική μνήμη....

 
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, ελπίζω να φανεί χρήσιμο αυτό το συγκριτικό.

Μέρος της τέχνης του recording είναι να διαλέγεις σε κάθε περίσταση το κατάλληλο εργαλείο για τα χαρακτηριστικά που διαθέτει, και δεν είναι εύκολο χωρίς άμεση σύγκριση να ξέρεις ποια ειναι αυτά.

Προσωπικά βρίσκω τα SM57, e906, SM7B και R121 πιο έτοιμα και εύηχα μέσα σε αυτή τη συλλογή, χωρίς να σημαίνει ότι με άλλο placement, λιγο EQ κλπ δεν θα μπορούσα να έχω πολύ καλό αποτέλεσμα με οποιοδήποτε άλλο μικρόφωνο. Θεωρώ το συνδυασμό R-121 με κάποιο δυναμικό τύπου SM57 σαν τη πιο all around λύση.

dimsonic είπε:
προσωπικά sm57, e906 και heil.

αν και νομίζω ότι αν ήταν η σειρά διαφορετική θα ήταν ίσως διαφορετικά τα σχόλια.

Νομίζω ότι το αυτί κλειδώνει στο πρώτο άκουσμα και συγκρίνει το επόμενο.

Δύσκολα κρατάς σε τέτοιες λεποτμέρειες ακουστική μνήμη....
Τσέκαρε το τελευταίο μέρος του βίντεο όπου τα μικρόφωνα εναλλάσονται 2 φορές με τυχαία σειρά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πνοή και Νύξη είπε:
Eξαιρετικό συγκριτικό, συγχαρητήρια

Με σειρά προτίμησης SM7b, SM57, e906.
Ολα τα παραπάνω. Μπράβο!

Προσωπικά θεωρώ το Royer υπερεκτιμημένο και μοδάτο. Αυτά που προσφέρει για τα πολλά λεφτά του, τα βρίσκεις και σε άλλα μικρόφωνα μη ribbon, με ανάλογη τοποθέτηση. Το SM57 σε συνδυασμό με ένα πυκνωτικό απο απόσταση με έβγαλε πάντα ασπροπρόσωπο. 

 
yameth είπε:
Το SM57 σε συνδυασμό με ένα πυκνωτικό απο απόσταση με έβγαλε πάντα ασπροπρόσωπο.
+1000Επισης κι ενα μικ απο πισω σε open back ενισχυτες.

Ετσι εχω βγαλει τον καλυτερο ηχο στα τοσα χρονια που ηχογραφω.

Η μιξη των τριων ηταν περισσοτερο βασισμενη στο sm57 "κολλημένο" στο ηχειο και συμπληρωναν λιγο στα συχνοτικα "χρωματα" τα αλλα δυο μικροφωνα. Μονο ετσι ακουσα σε ηχογραφηση, τον ηχο που ακουγα και απο τον ενισχυτη.

Βεβαια ολα αυτα καταργηθηκαν απο οταν με γραφουν με blue bottle με τις 7 κεφαλες αναλογα την περισταση, αλλα και παλι τα τρια μικροφωνα μου αρεσαν περισσοτερο.

 
. Το SM57 σε συνδυασμό με ένα πυκνωτικό απο απόσταση με έβγαλε πάντα ασπροπρόσωπο. 
εγω παλι οσο γερναω ολο και περισσοτερο προτιμω ΕΝΑ δυναμικο μικροφωνο κολλημενο στη γρυλια του ενισχυτη (τo E906 με εχει βγαλει παλικαρι τα τελευταια χρονια που το χρησιμοποιω αποκλειστικα)  στο sweet spot του μεγαφωνου....μεταξυ κεντρου και κωνου.....ολα τα αλλα (συνδιασμοι μικροφωνων,κοντα μακρια και μακρυτερα.... ;D)  ειναι σαλτσες.....και αποδυναμωνουν την παρουσια της κιθαρας μεσα στο mix

 
Προσωπικά θεωρώ το Royer υπερεκτιμημένο και μοδάτο
πες το ψέμματα.

δεν ειναι κακό μικρόφωνο σε καμία περίπτωση, αλλά δεν είναι workhorse όπως το Μ160 ή ακόμα και το LRM.
Έχω βρει τις πιο περίεργες χρήσεις για το R-121.
Με το backside του (που είναι λίγο πιο smooth από τη μπροστά πλευρά) είναι πολύ ωραίο στα percussion. Ειδικά σε shakers.
Στο hihat (ναι!)
bd out από τη μπροστά μεριά
σαν side μικρόφωνο για M/S (μαζί με m160 πχ).
 
Last edited:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top