1000Ε. Ποια κιθάρα είναι η καλύτερη που μπορώ να αγοράσω?

noblues όχι μόνο θα ΣΥΜΦΩΝΣΩ με ΟΛΑ όσα γράφεις αλλά θα ΕΠΑΥΞΗΣΩ κιόλας :D !

Εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο όλη αυτή η ιστορία με τις "μάρκες",τα "vintage" & τα "made in" ειναι γενικά περισσότερο ΜΥΘΟΣ παρά πραγματικότητα.

Αν σκεφτείς και την ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλή ποιότητα των νέων ΚΟΡΕΑΤΙΚΩΝ (& κινέζικων) κιθαρών κατα τη γνώμη μου μόνο αν "τα έχεις χοντρά" αξίζει να τα σκάσεις για να αγοράσεις μια Gibson ή Made in USA Fender (για τα vintage ασε καλύτερα μη μιλήσω και με αποβάλλουν απο το forum :lol: )

Πριν απο ένα χρόνο έψαχνα για ενα σκαφάκι τύπου ES335 και βέβαια μια και το ήθελα περισσότερο για "χρώμα" παρά για βασική μου κιθάρα δεν ήθελα να πάρω το Gibson (το οποίο είχα παλαιότερα & ίδρωσα να το ξεφορτωθώ όταν κατάλαβα πόσο κακή ποιότητα κατασκευης είχε για τα 2000 ευρω που μου είχε κοστίσει,βέβαια είχε ωραία....θήκη :lol: )

Πήρα λοιπόν μια SAMICK RL4 ΜΕ 500 ΕΥΡΩ & με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι και μου άρεσε περισσότερο απο τη Gibson & ΚΑΛΥΤΕΡΗ ποιότητα κατασκευής ειχε (τουλάχιστον οι Κορεάτες είχαν βάλει τα τάστα & το nut σωστά !!)

Oταν δε της έβαλα και 2 SETH LOVER SEYMOUR DUNCANS απογειώθηκε εντελώς!!!

Βεβαια ο καθένας δικαιούται να έχει τα φετίχ του οπότε αν θέλει GIBSON & FENDER ας τις αγοράσει (μην παραμυθιάζεται όμως ότι είναι και ότι το καλύτερο :wink: )

 
Έλα ρε taki δεν υπάρχει θέμα αντιπαράθεσης.

Καταρχήν το post το ξεκινώ λέγοντας ότι θέλω να παραθέσω στο μέλος blasito μια εναλλακτική οπτική στο θέμα και όχι λέγοντας ότι οι προηγούμενοι που ποστάρανε κάνανε λάθος! ¶λλωστε είπα ότι δεν έχουν όλοι -όσοι έχουν fender κλπ- το ίδιο ύφος μεταχείρισης της κιθάρας τους.

Όσον αφορά τον πειραματισμό και την χρήση της κιθάρας ως «μέσου» έχει να κάνει γενικότερα με ιδεολογικές προσεγγίσεις της μουσικής.

Για παράδειγμα στη φάση που βρίσκομαι δεν θα επέτρεπα ως προς σεβασμό στο άτομό μου τη χρήση μιας κιθάρα όπως ειρωνικά αναφέρω «ράτσας». Όχι βέβαια, ότι είναι απαραίτητα ηχητικά κακή αλλά συνειρμικά δεν μου κάθεται καλά ρε παιδί μου.

Αν έχω όρεξη μπορώ να παίξω με κατσαβίδια και «κροκοδειλάκια» στις χορδές κλπ κάτι που δεν θα επιχειρούσα αν είχε το φινίρισμα μιας κιθάρας των 1000+ euro.

¶λλωστε τις κιθάρες τις θέλω φθηνές, για σκίσιμο ρε παιδί μου :twisted: εχμμμ... για σπάσιμο εννοούσα.

:oops: :twisted:

 
Αν δει κανείς το θέμα τελείως ορθολογιστικά,μάλλον είναι καλύτερο να έχει κιθάρες σχετικά χαμηλού κόστους,αλλά με καλή ποιότητα κατασκευής και ωραίο ήχο και ας είναι "made in μογγολία".

Από την άλλη πλευρά κοιτώντας,το θέμα πιο συναισθηματικά,λέμε ότι η κιθάρα είναι σαν μια γυναίκα.Πρέπει να σε φτιάχνει!Τώρα αν σε φτιάχνει να γράφει πάνω Fender,Gibson,PRS ή ό,τιδήποτε άλλο,έχει καλώς.Πληρώνεις και παίρνεις!

Επίσης ο Adrian Utley (portishead κ.α.) είπε ότι ποτέ δεν χρησιμοποιεί κιθάρες αξίας πάνω των 1000 λιρών,γιατί "cheap guitars have character".Λέτε;

 
ειναι οντως superfunk τοσο καλες οι κορεατικες και οι κινεζικες κιθαρες;δεν ξερω τιποτα γιαυτες ουτε απο το ποσο ...κουφια :D ειναι τα ξυλα ουτε ποσο καλοι ειναι οι μαγνητες τους που λογικα αυτοι θα θελουν αλλαγμα...το μονο που εχω ακουσει ειναι αυτο,δηλαδη οτι δεν ειναι καλα τα ηλεκτρικα απο τα ...καλωδιακια μεχρι και τους μαγνητες.ξερεις κανενα καλο site για κιθαρες απο αυτα τα μερη...;παντως καλη φαση να παιρνεις φθηνες κιθαρες και αλλαζοντας μονο μαγνητες να ακουγονται οπως και οι οικονομικα ακριβες.. :wink:

----------------------------------------------

Υ.Γ.ψαχνω drummer απο θεσσαλονικη... :wink:

 
prs se και η σειρά i-2000 από brian moore φτιάχνονται στην Κορέα,

και τις δυο σειρές τις φέρνει ο zozef, τις prs se σε μάλλον σωστές ευρωπαϊκές τιμές, τις brian moore αρκετά τσιμπημένες, και τις θεωρώ αρκετά αν όχι πολύ καλές κιθάρες :)

 
Μερικές εξαιρετικές κορεάτικες & κινέζικες κιθάρες είναι οι παρακάτω (να προτιμάτε τα ακριβότερα μοντέλλα της κάθε σειράς γύρω στα 400-600 ευρώ,ειδικά τα semi & hollow body τους είναι παρα πολύ καλά για τη τιμή τους)

GRETSCH ELECTROMATIC (εκπληκτικές κιθάρες με USA DE ARMOND μαγνήτες),SAMICK (RL3-RL4),EPIPHONE (SHERATON,RIVERA,CASINO,SG,LP),JAY TURSER (JAZZ HOLLOW BODIES,TELE & STRAT COPIES) ,JOHNSON (JAZZ HOLLOW BODIES),ITALIA (MODENA,RIMINI,MONZA,LUSO),IBANEZ (Artcore,JetKing)

Καντε ενα search στο google & το www.ebay.de για να τις δείτε.. :wink:

Τα ποντεσιόμετρα & ηλεκτρικά οντως μερικές φορές (όχι πάντα..) δεν είναι & της καλύτερης ποιότητας ,πόσο κοστίζει όμως ένα made in USA 3 way switch & 2-4 pots? (ούτε 10 ευρώ...) τα αλλάζεις & καθάρισες.

Οι μαγνήτες τους είναι πολύ καλοί για την τιμή τους (ειδικά στα ακριβότερα μοντέλλα)

 
Εχω παίξει κανα δυο απο δαύτες :lol: και να σου πω την αλήθεια δεν με πολυεντυπωσίασαν,καλά κατασκευασμένες αλλα βαριές & άψυχες ενω οι μαγνήτες τους δεν είχαν το ωραία & κλασσικό twang & sparkle της strat.

Iσως για heavy rock να είναι καλές...

 
έλα ρε άψυχη η american deluxe? :lol: τι άλλο να πάρω δλδ? 8) θέλω να έχει και ένα humbucker γιατί παίζω πολύ με heavy distortion, γι'αυτό λέω να πάρω αυτήν...

 
Τι εννοούμε ως "καλή κιθάρα";Ποια μέρη,καθοριστικής σημασίας για τον ήχο,μπορούν να αλλαχθούν εύκολα και φτηνά;

Φαντάζομαι το πιο βασικό είναι ένα σωστά κομμένο nut και σωστά βαλμένα τάστα (εννοείται και σωστή ταστιέρα).

Από κει και πέρα οι μαγνήτες συνήθως υποφέρουν στις φτηνές κιθάρες και αλλάζονται εύκολα (όχι πολύ φτηνά).Τα κλειδιά;Πόσο σημαντικά είναι;Το κόστος για να αλλαχτούν όλα τα κλειδιά είναι γύρω στα 50-100 ευρώ.Τα pots κλπ κοστίζουν ελάχιστα,απ' ότι αναφέρθηκε,αλλά δεν ξέρω πόσο επηρεάζουν τον ήχο.

Είναι δυνατόν να καταλάβει κανείς μη έμπειρος την ποιότητα των ξύλων;Καταλαβαίνεις τι σε βολεύει και αυτό που σου ακούγεται πιο όμορφα,αλλά με τα ξύλα τι γίνεται;Μπορείς να μάθεις από πόσα κομμάτια είναι φτιαγμάνη η κιθάρα;Όσο πιο λίγα τόσο πιο καλά,απ' ότι ξέρω...

Κάτι άλλο που με προβληματίζει είναι η ανομοιογένεια της παραγωγής,ειδικά σε epiphone,έχω ακούσει.Δηλαδή,ένα κομμάτι φοβέρο και ένα άλλο μετριότατο.Πώς καταλαβαίνουμε τη διαφορά και σε ποιούς τομείς διαφέρουν;Τα υλικά λογικά είναι τα ίδια,στην ποιότητα συναρμολόγησης;Παίζει μεγάλο ρόλο,ειδικά στις αγορές μέσω net.

Ειδικά για τις epiphone les paul τι άποψη έχετε;Κάπου διάβασα ότι τα τελευταία χρόνια έχουν βελτιωθεί πραγματικά.Μια standard έχει 369 και μια custom 479 ευρώ (στου θωμά).¶ρα έχουμε και λέμε:480+160 για ένα ζευγάρι S/D+10 για pots κλπ+65 κλειδιά Lock =570 ευρώ .Τόσο απλά είναι τα πράγματα;;;

Επίσης,έχει κανείς γνώμη στο ερώτημα epiphone les paul ή PRS Santana se/tremonti se (έχει διακοπεί η παραγωγή λόγω μήνυσης της gibson,αλλά υπάρχει ακόμα stock) ;

Αυτά τα λίγα!Τι να κάνουμε,έχω απορίες.... :D

 
Από κει και πέρα οι μαγνήτες συνήθως υποφέρουν στις φτηνές κιθάρες και αλλάζονται εύκολα (όχι πολύ φτηνά).Τα κλειδιά;Πόσο σημαντικά είναι;Το κόστος για να αλλαχτούν όλα τα κλειδιά είναι γύρω στα 50-100 ευρώ.Τα pots κλπ κοστίζουν ελάχιστα,απ' ότι αναφέρθηκε,αλλά δεν ξέρω πόσο επηρεάζουν τον ήχο.
Είναι δυνατόν να καταλάβει κανείς μη έμπειρος την ποιότητα των ξύλων;Καταλαβαίνεις τι σε βολεύει και αυτό που σου ακούγεται πιο όμορφα,αλλά με τα ξύλα τι γίνεται;Μπορείς να μάθεις από πόσα κομμάτια είναι φτιαγμάνη η κιθάρα;Όσο πιο λίγα τόσο πιο καλά,απ' ότι ξέρω...
τα κλειδια δεν κοστίζουν τόσο απο 30-50 ευρώ (βέβαια μόνο internet εδω την έβαψες δες www.stewmac.com)

δεν ισχύει βέβαια και το "οσο λιγότερα κομμάτια τόσο καλύτερα (για το σώμα) έχω tele με μονοκάμματο σωμα (παραγγελία βέβαια γιατί ποτε η fender δεν έφτιαχνε μονοκόμματα σώμα) και δεν είναι καλύτερη από τις συνηθισμένες που είναι 2 ή 3 (οι μεξικάνικες & πολλές του 1975-1999 είναι 5 κομμάτια)..

αν μετρήσεις δε απο πόσα κομμάτια είναι φτιαγμένη η les paul θα δείς οτι οι περισότερες είναι απο 4-5..... :wink:

μεταξύ ίδιων μοντέλλων υπάρχουν διαφορές αλλά όχι και τόσο μεγάλες όσο περισσότερο αυτοματοποιειται η παραγωγή .

ο σημαντικότερος παράγοντας κατα την ταπεινή μου γνώμη παραμένει ο ΜΑΓΝΗΤΗΣ :wink: (& Το βάρος...)

 
τα κλειδια δεν κοστίζουν τόσο απο 30-50 ευρώ (βέβαια μόνο internet εδω την έβαψες δες www.stewmac.com)
δεν ισχύει βέβαια και το "οσο λιγότερα κομμάτια τόσο καλύτερα"

ο σημαντικότερος παράγοντας κατα την ταπεινή μου γνώμη παραμένει ο ΜΑΓΝΗΤΗΣ :wink: (& Το βάρος...)


Κλειδία sperzel στο musik-produktiv 40-70 ευρώ (απλά-lock).

Το δεύτερο κάπου το είχα ακούσει,αλλά μπορεί να είναι μύθος.¶λλωστε,παντού υπάρχει ένας! :D

Απ' ότι έχω καταλάβει,η "υπόθεση ήχος" εξαρτάται από τόσους πολλούς παράγοντες (κιθαρίστας,ξύλα,ηλεκτρικά,ενισχυτής,ηχείο,εφφέ,χορδές,κλπ,κλπ) και μάλλον δεν αξίζει να ασχολείται κανείς πολύ με κάποια από αυτά,όπως πόσα κομμάτια είναι η κιθάρα.Ίσως τις διαφορές που δεν νιώθει ή ακούει κανείς,δεν αξίζει να τις πληρώνει.

Για το βάρος,όσον αφορά τις les paul-οειδείς κιθάρες,έχω κάποιες αμφιβολίες που βασίζονται στο γεγονός ότι η gibson/epiphone studio έχει μια επικάλυψη ξύλου λιγότερη (νομίζω),αλλά θεωρείται κατώτερη από την standard,η οποία την έχει και προφανώς είναι βαρύτερη.Το θέμα όμως,για μένα,είναι αν αυτή διαφορά ακούγεται....

 
Για το βάρος' date='όσον αφορά τις les paul-οειδείς κιθάρες,έχω κάποιες αμφιβολίες που βασίζονται στο [b']γεγονός ότι η gibson/epiphone studio έχει μια επικάλυψη ξύλου λιγότερη (νομίζω)[/b].
Όχι, δεν ισχύει. Απλώς, η Studio δεν έχει το binding γύρω από το maple top όπως έχει η Standard - έχει όμως το maple top.

 
Τη studio αλήθεια την έχει κανείς απο δω?Είναι η μόνη affordable (1000E) Gibson Les Paul. Αξίζει τα λεφτά της, ή είναι μία Epiphone Les Paul (που κάνει τα μισά)?

 
είχα την studio les paul gibson kai την θεωρώ για όσους αγαπούν τον ήχο

les paul mia χαρά κιθάρα είναι, όσο για την συγκριση με την epiphone έχει

μεγάλη διαφορα κάνε μια δοκιμή στην αντιπροσωποια και θα το καταλάβεις.

τώρα για το βάρος της αν παίζεις πολύ ώρα όρθιος είναι ψιλοκουραστικό

και άλλη μια δυσκολία είχα ότι όταν ιδρωνε το χέρι ψιλομάγκωνε στην ταστιέρα, την είχα συνδιάσει με τον blues de ville kai είχε πολύ ωραίο ήχο.

εντέλει την έδωσα γιατί έχω πιο πολλή κόλημα με την παλιά μου τelecaster

fender `83

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top