Hotone Ampero Mini

Δεν ξέρω ρε φίλε, το βασανίζω το μυαλό μου τόσες μέρες, για να μην πω μήνες.

Παίζω ακουστική κιθάρα όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου και δεν έχω καν ενισχυτή ακουστικής κιθάρας. Δε χρειάστηκα ποτέ. Πάντα πήγαινα με την κιθάρα και ένα καλώδιο το οποίο έδινα για να με συνδέσουν στην κονσόλα. Μετά για κάποιο λόγο την είδα αλλιώς και ξεκίνησα να παίζω ηλεκτρική, και μου έχει ανοίξει εδώ και δύο χρόνια έναν κόσμο από καινούργιες ευκαιρίες. Και το γουστάρω αυτό το ταξίδι of self discovery. Για αυτό πιστεύω ότι ένα εργαλείο τύπου floor modeler θα με κάνει να το γουστάρω ακόμα περισσότερο. Όμως θέλω να πάρω κάτι εάν και εφόσον το χρησιμοποιήσω. Το μόνο που μου λείπει από τον καιρό της ακουστικής είναι το κουβάλημα μιας κιθάρας και ενός καλωδίου. Όχι ότι τώρα κουβαλάω πολλά περισσότερα, πάλι πηγαίνω με μία κιθάρα, έναν ενισχυτή και ένα sm57 με stand. Απλά η ιδέα του να έχω πολλαπλούς virtual ενισχυτές (και δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν είναι πιστά αντίγραφα των originals τους οποίους δεν έχω καν ακούσει από κοντά, με ενδιαφέρει μόνο να έχουν πολύ καλό ήχο και αίσθηση) και συνεπώς πολλά διαφορετικά ηχοχρώματα με εξιτάρει. Γιατί okay με τον ενισχυτή έχω τον τέλειο καθαρό ήχο, Αλλά για σκέψου το ενδεχόμενο να κουβαλάς μία κιθάρα και ένα floor modeller μόνο (άντε βαριά και ένα FRfr 7κιλο) και να έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε 50 καθαρά και μη, με άπειρα εφέ για αυτά (chorus, delay, modulation, reverb κλπ). Θα μου πεις το χρειάζεσαι; Όχι απαραίτητα. Κάνω και έτσι τη δουλειά μου. Απλά δεν ξέρω πώς να το περιγράψω ρε σεις, νομίζω ότι μία πεταλιέρα είναι σαν ένα playstation για ενήλικες. Κάθεσαι παίζεις πραγματικά. 

Όμως για να πάρω κάτι τέτοιο θα πρέπει να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω live. Γιατι για home recording η neural dsp με καλύπτει άριστα, και για live έχω ενισχυτές. Η λογική θα ήτανε να μπορώ να αντικαταστήσω πλήρως τους ενισχυτές, να πάω ampless, έστω και για ορισμένες συναυλίες, προφανώς στα περισσότερα και πάλι θα χρειάζεται να κουβαλήσω ηχείο 

 
τα μαμά IR είναι μαπα


Δεν είναι μάπα. Κάνουν την δουλειά τους. Βρίσκεις κάποιο απο τα 100 που να ταιριάζει με το υπόλοιπο rig, και βγάζεις καλό ήχο. Απλά, μολις βάλεις κάποιο άλλο IR (έχει 10 slots ελευθερα για τη δουλειά αυτή), η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.

 
Δεν ξέρω ρε φίλε, το βασανίζω το μυαλό μου τόσες μέρες, για να μην πω μήνες.

Παίζω ακουστική κιθάρα όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου και δεν έχω καν ενισχυτή ακουστικής κιθάρας. Δε χρειάστηκα ποτέ. Πάντα πήγαινα με την κιθάρα και ένα καλώδιο το οποίο έδινα για να με συνδέσουν στην κονσόλα. Μετά για κάποιο λόγο την είδα αλλιώς και ξεκίνησα να παίζω ηλεκτρική, και μου έχει ανοίξει εδώ και δύο χρόνια έναν κόσμο από καινούργιες ευκαιρίες. Και το γουστάρω αυτό το ταξίδι of self discovery. Για αυτό πιστεύω ότι ένα εργαλείο τύπου floor modeler θα με κάνει να το γουστάρω ακόμα περισσότερο. Όμως θέλω να πάρω κάτι εάν και εφόσον το χρησιμοποιήσω. Το μόνο που μου λείπει από τον καιρό της ακουστικής είναι το κουβάλημα μιας κιθάρας και ενός καλωδίου. Όχι ότι τώρα κουβαλάω πολλά περισσότερα, πάλι πηγαίνω με μία κιθάρα, έναν ενισχυτή και ένα sm57 με stand. Απλά η ιδέα του να έχω πολλαπλούς virtual ενισχυτές (και δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν είναι πιστά αντίγραφα των originals τους οποίους δεν έχω καν ακούσει από κοντά, με ενδιαφέρει μόνο να έχουν πολύ καλό ήχο και αίσθηση) και συνεπώς πολλά διαφορετικά ηχοχρώματα με εξιτάρει. Γιατί okay με τον ενισχυτή έχω τον τέλειο καθαρό ήχο, Αλλά για σκέψου το ενδεχόμενο να κουβαλάς μία κιθάρα και ένα floor modeller μόνο (άντε βαριά και ένα FRfr 7κιλο) και να έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε 50 καθαρά και μη, με άπειρα εφέ για αυτά (chorus, delay, modulation, reverb κλπ). Θα μου πεις το χρειάζεσαι; Όχι απαραίτητα. Κάνω και έτσι τη δουλειά μου. Απλά δεν ξέρω πώς να το περιγράψω ρε σεις, νομίζω ότι μία πεταλιέρα είναι σαν ένα playstation για ενήλικες. Κάθεσαι παίζεις πραγματικά. 

Όμως για να πάρω κάτι τέτοιο θα πρέπει να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω live. Γιατι για home recording η neural dsp με καλύπτει άριστα, και για live έχω ενισχυτές. Η λογική θα ήτανε να μπορώ να αντικαταστήσω πλήρως τους ενισχυτές, να πάω ampless, έστω και για ορισμένες συναυλίες, προφανώς στα περισσότερα και πάλι θα χρειάζεται να κουβαλήσω ηχείο 


Νέκκονά μου, αυτό είναι με διαφορά το καλύτερο σου post.

Με λογικούς συλλογισμούς, δεν στηρίζεται σε αυθαίρετα συμπεράσματα που κάποιοι γράφουν στα internets.

Ακριβώς όπως τα γράφεις είναι τα πράγματα.

 
 Απλά, μολις βάλεις κάποιο άλλο IR (έχει 10 slots ελευθερα για τη δουλειά αυτή), η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.
Αυτο εννοω οταν λεω μαπα. Δεν ειναι πολλα τα χαρντγουερ σιμς που εχουν σουπερ IR απο μονατς. Το θεμα ειναι να ειναι καλο το υπολοιπο sim κομματι. (κ στο μικρο ειναι)

 
Νέκκονά μου, αυτό είναι με διαφορά το καλύτερο σου post.

Με λογικούς συλλογισμούς, δεν στηρίζεται σε αυθαίρετα συμπεράσματα που κάποιοι γράφουν στα internets.

Ακριβώς όπως τα γράφεις είναι τα πράγματα.
Δώστε μου 3+1 badges ρε mods ?

 
Εμένα μου αρέσει πολύ. Μπράβο ρε Γιώργο.

Με ποια κιθάρα έπαιξες και τι "φοράει";

 
Δε ξερω αν ειναι "ιδιος", αλλα σιγουρα ειναι πολυ ταιριαστος κ απιστευτα μαματος ηχος για να παιξεις αυτο το σολο κ αυτο θα επρεπε να σε απασχολει

Περα απ'ολα τα αλλα, νομιζω πως ο Γκιλμουρ ειναι με διαφορα η νουμερο 1 επιρροη σου. Οταν παιζεις Γκιλμουρ ακομα κ δικα σου οταν βαζεις κ δεν το παιζεις 100% ειναι ολα spot on.

 
Δεν αντεγραψα ήχο. Πήρα τον φεντερ ήχο που έχω στο αμπερο, έβαλα compression και tube screamer και έπαιξα. Μου άρεσε, όπως και εσένα διότι ταιριαζει σαν ηχόχρωμα. Το παίξιμο, οκ μου ταιριάζει αρκετά το όλο ύφος....

 
Δεν αντεγραψα ήχο. Πήρα τον φεντερ ήχο που έχω στο αμπερο, έβαλα compression και tube screamer και έπαιξα. Μου άρεσε, όπως και εσένα διότι ταιριαζει σαν ηχόχρωμα. Το παίξιμο, οκ μου ταιριάζει αρκετά το όλο ύφος....
δε μας είπες αν σολντάνεψες τελικά.

Σου έστειλα όλους τους δυνατούς συνδυασμούς...

 
δε μας είπες αν σολντάνεψες τελικά.

Σου έστειλα όλους τους δυνατούς συνδυασμούς...


Πριν το ανεβάσεις έκατσα και αντέγραψα τον SL0100, όπου εκεί ήταν αρκετά πιο εύκολο να το αντιγράψω.

Το δικο σου είναι λίγο διαφορετικό αλλά το φέρνω αρκετά κοντα. Παίζει μεγάλη σημασία και το παιξιμό, όπου το δικό σου χέρι δεν είναι ευκολο να προσομοιωθεί, ακόμα και στο χτύπημα ενός ακόρντου.

 
Πριν το ανεβάσεις έκατσα και αντέγραψα τον SL0100, όπου εκεί ήταν αρκετά πιο εύκολο να το αντιγράψω.

Το δικο σου είναι λίγο διαφορετικό αλλά το φέρνω αρκετά κοντα. Παίζει μεγάλη σημασία και το παιξιμό, όπου το δικό σου χέρι δεν είναι ευκολο να προσομοιωθεί, ακόμα και στο χτύπημα ενός ακόρντου.
ε ναι, σίγουρα.

Μ@#$@ιες έπαιζα

 
ο Γκιλμουρ ειναι με διαφορα η νουμερο 1 επιρροη σου


Θυμάμαι ήταν 2007, και έμενα Αθήνα. Είχα αγοράσει την πρώτη μου ακουστική (μέχρι τότε μονο κλασική γρατζουνούσα). Πάω στο σπίτι ενός φίλου, και είχε μια ibanez την οποία έπιασα και έπαιξα λίγα μπουζουκοστύλ. Μου έκανε εντύπωση ο μικρός όγκος, το λεπτό μανίκι και μπήκα στην πρίζα. Αγόρασα λίγες μερες μετά, από τον Νάκα του Mall, μια φτηνή yamaha ηλεκτρική και ένα πολυεφέ line6 floor pod. Καθόμουν τα βράδια και έβλεπα το Pulse σε dvd, και μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτή η εισαγωγή, τα σηκώματα με τόσο καλό control και ο χειρισμός γενικότερα. Είχα τυπώσει και ταμπλατούρα να το βγάλω, αλλά δεν το είχα καθόλου με το bend και το παράτησα. Λίγους μήνες μετά δεν την ξανάπιασα την ηλεκτρική (έβγαζα υπερβολικά χαλια ήχο απο το line 6, συνδεδεμένο σε έναν ενισχυτάκο squier 10watt, που τον είχα για το μπουζούκι). Αλλά αυτή η εικόνα του gilmour έμεινε χαραγμένη στο μυαλό μου για πολλά χρόνια. Όπως και η εικόντα του Moore όταν ξεκινά το Parissiane walkways. Έπρεπε να περάσει μια 10ετία για να το αποφασίσω να ξαναπιάσω την ηλεκτρική από την αρχή, με κάποια μαθήματα απο δάσκαλο. Χρειάζεται και μια ωριμότητα το όλο εγχείρημα. Να ξέρεις για ποιον λόγο πιάνεις το όργανο. Εγώ το ξεκίνησα με σκοπό να μάθω να αυτοσχεδιάζω, δηλαδή να μπορώ να παίξω πάνω σε κάποια δεδομενα ακορντα. Και φυσικά να καταφέρω να αποκτήσω τεχνική για να παίξω κάποια κομμάτια από τους guitar heroes, τους οποίους συνεχίζω και τους βλέπω/ακούω με το ίδιο δέος. Ίσως αυτό με σπρώχνει να "ψάχνομαι" καθημερινά.

 
Ο Γκιλμορ σου παει πολυ στα δαχτυλα κ στο εξπρεσσιον. Του Γκαρυ τα δαχτυλα ειναι αλλο πραγμα (δε μιλαω για γουστο εδω). Παιζεις τις νοτες και..... δεν. Οχι εσυ... Ολοι μας. Ολοι εχουμε λιξ Γκαρυ στο λεξιλογιο, αλλα δεν ακουγονται σαν Γκαρυ ?. Πολυ αγκρεσιον, φαινεται κ στα σηκωματα κ θελει να περασεις απο τις μεταλ μερες του Γκαρυ (τεχνικα) για να βγαζει νοημα το ιδιαιετερο στυλ του για μπλουζ που εχει μετα.

Οχι πως ο Ντεηβιντ δεν εχει βαθος, ζουμι κ δυσκολια. Τον πετυχαινεις πολυ ομως. Ακομα κ οταν τα λες λιγο διαφορετικα κ δικα σου... Εχεις εμβαθυνει πολυ σε Ντεηβιντ Λαιμαι 

 
ΕΧτός από έναν που έχει να μπει καιρό.

@gvour
Γενικα το λεω βρε Στρατε. ?

Ο Γκβουρ θυμαμαι πως ειναι παιχταρας, λεπτομερειες δεν ενθυμουμαι!

ΓΚΑΡΥ ΤΩΚ ΚΟΝΤΙΝΙΟΥΝΤ:

Τα 70's Gary αντιγραφονται λιγο πιο ευκολα. Φυσικα τα περισσοτερα συστατικα που συναντιουνται κ μετα στο παιξιμο του ειναι εκει ηδη. Με λιγο διαφορετικη αισθητικη κ εντελως αλλη προσεγγιση. Κ τα 70's απο μονατς οταν μιλαμε για Γκαρυ ειναι κ μ@μω τις επιρροες να εχεις. Πολλοι τα προτιμανε.

Τα 80's ομως τον μεταμορφωσαν. Κ βλεπω πολλους που θελουν να πανε στην Στιλλγκατδεμπλουζ φαση του, χωρις να καταλαβαινουν πως αυτη η Χεβυ Ροκ φαση του Γκαρυ στα δινει ολα ετοιμα, στο πιατο. 

....Σου δινει κ τα χερια στο πιατο ομως ?

ΟΦΦΤΟΠΙΚ ΜΟΟΥΝΤ ΟΦΦ ...σορρυ Γκουρμουλη ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καθαρός ήχος VOX, normal channel/bright on, με τέλε.

vox sample.mp3




Μέσα στο μιξ με sg (slow bluezz)

vox mix.mp3
 (αυτοί οι ανεπανάληπτοι t-top βγάζουν σούπερ ήχο)

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Marshall JMP50 σε συνδυασμό με κάποια φυσικά πετάλια od, dist, muff, fuzz

jmp50.mp3






Μέσα στο μιξ με κάποια πετάλια από αυτά.

jmp50inmix.mp3


Είναι σούπερ πλατφόρμα για πετάλια. 

Δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά, διότι δεν έχω παιξει με τέτοιο marshall,  αλλά είμαι εντυπωσιασμένος από το τελικό αποτέλεσμα.

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top