Πλάτες με Pad με το Triton LE Ερώτηση!

korg_nikos

Μέλος
Μηνύματα
1,021
Πόντοι
36
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΧΩ ΤΟ KAI TO TRITON LE. EXΩ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ PAD ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΤΕΣ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΜΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑΞΙΜΑΡΩ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΛΑ (ΕΣΤΩ ΟΥΣΑΚ). ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΛΑΤΕΣ ΛΑ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ PAD ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΑΙΖΩ 2 ΝΟΤΕΣ ΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΟΚΤΑΒΑ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΟ LE ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ CONTROLLERS (PITCH, RIBBON KΛ) ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΟΛΑΡΩ.

ΑΡΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ HOLD ΣΤΟ BASIC MENU ΤΟΥ LE. ME THN ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΗΚΩΝΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΟΙ ΝΟΤΕΣ ΑΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.

ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ. ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΣΕ ΛΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΣΤΩ ΣΟΛ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΑΤΖΟΡΕ ΤΑΞΙΜΙ). ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ PAD ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΟΛ (ΠΑΛΙ 2 ΝΟΤΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ). ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΩ ΤΙΣ ΣΟΛ ΣΤΟ LE ΟΙ ΛΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΚΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΜ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ LE NA ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΑ ΚΑΙ ΣΟΛ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ (4 ΝΟΤΕΣ). ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΙΖΩ ΤΙΣ ΣΟΛ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΛΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΟLD ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΟΤΙ ΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ.

ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΕ ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΜΟDE: MONO) ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ 2 ΝΟΤΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΣΕ 2 ΟΚΤΑΒΕΣ Ο ΗΧΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΖΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ LE H EΣΤΩ ΤΟ ΤR NA MOY ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ PA 80 ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟ LOWER TRACK TO PAD ΠΟΥ ΘΕΣ, ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ MEMORY ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟ ΤΕΛΕΣΜΑ.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ

ΝΙΚΟΣ

 
Μια υπόδειξη από εμένα: μην γράφεις με κεφαλαία.

 
Την απλούστατη λύση ενός sustain pedal την έχεις σκεφτεί; Γιατί να μπλέκεις με tracks και κουμπιά όταν μπορείς ωραιότατα να πατάς ένα πετάλι και να κρατάς το pad σου για όσο γουστάρεις; Και όταν θες να αλλάξεις νότα, αφήνεις πετάλι, πατάς νέα νότα και ξαναπατάς πετάλι. Απλούστερο (και ταχύτερο) δεν γίνεται! :wink:

Αν θέλεις όπωσδήποτε να το κάνεις χωρίς sustain, θα πρέπει να σε βοηθήσει κάποιος άλλος γιατί δεν με απασχόλησε ποτέ το θέμα και δεν γνωρίζω τη λύση του δυστυχώς.

Υ.Γ. Σπαστικοί-ξεσπαστικοί, αν δεν υπήρχαν κανόνες στα fora θα γινόμασταν γυναικείο μόριο εδώ μέσα... :lol:

 
Ευχαριστώ για την απάντηση alchemist αλλά ρωτάω διότι με ενδιαφέρει να πετύχω αυτό που θέλω μόνο με τη χρήση του ίδιου του οργάνου. Το set up μου αποτελείται απο 6 synth και όλα τα υπόλοιπα το κάνουν! Εχω και sustain αλλά με ενδιαφέρει αυτό ακριβώς που περιγράφω. Λύση μπορώ να δώσω με χίλιους δυο τρόπους απλά με ενδιαφέρει να μάθω αν γίνεται όπως περιγράφω ή τζάμπα τρώω το χρόνο μου. Το manual δεν αναφέρει κάτι.

Ευχαριστώ πάντως που προθυμοποιήθηκες να βοηθήσεις.

Τώρα οσον αφορά τους κανόνες με τα κεφαλαία και τα πεζά γράμματα η άποψη μου είναι η εξής: Θέλω στα post μου να μην υπάρχουν ορθογραφικά λάθη, ελλείψεις τόνων και διαλυτικών και όλα τα "καλά" της ελληνικής μας γλώσσας. Προκειμένου να μη χάνω χρόνο αλλάζοντας απο κεφαλαία σε μικρά ή να βάζω τόνους και τελικό αντί κανονικό σίγμα όπου χρειάζεται, μερικές φορές και δη όταν βιάζομαι επιλέγω τα κεφαλαία για να μη με απασχολούν όλα αυτά. Τώρα γιατί ενοχλεί αυτό δεν το καταλαβαίνω. Ξέρω οτι από πολλούς θεωρείται αγένεια ή έντονη τοποθέτηση αλλά το έκανα μόνο και μόνο για λόγους συντομίας σε συνδυασμό με σωστή γραφή όπως περιέγραψα. Φυσικά πρέπει όταν συμμετέχεις σε μια κοινότητα να λειτουργείς με του κανόνες της οπότε αναγκαστικά θα συμμορφωθώ.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Νίκος

 
Aκου..πλατες.Τι ορολογια κι αυτη :lol:

 
Με κάθε φιλική διάθεση και χωρίς να θέλω να φανώ αγενής θα προτιμούσα να μου έδινες μια συμβουλή αν ξέρεις πως να κάνω αυτό που περιγράφω. Στη θέση σου αν δεν ήξερα πως να βοηθήσω δεν θα πόσταρα κάτι. Να είσαι σίγουρος οτι τον όρο "πλάτες" όσο και λαϊκός ή πρόχειρος ακούγεται τον καταλαβαίνουν πολλοί.

Για παράδειγμα όταν πόσταρα σε άλλο topic για απορία που είχες σχετικά με το exb-sampler θα μπορούσα να κρίνω κι εγώ αλλά δεν το έκανα διότι πόσταρα για το λόγο οτι είχα κάτι να πω. Συγγνώμη αν γίνομαι σπαστικός αλλά θεωρώ οτι οι απαντήσεις σε κάθε topic πρέπει να είναι όσο το δυνατόν κατατοπιστικές ή αν μη τι άλλο συμβουλευτικές γύρω απο το αντικείμενο που θέτει ο κάθε ένας που δημιουργεί το topic.

Aν ήθελα συμβουλή γύρω απο την ορολογία θα εβαζα topic με θέμα με τιτλο "Πλάτες, pads, ατμοσφαιρες, τι απ' όλα?" ή κάτι τέτοιο.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει και ο χώρος "Περί ανέμων και υδάτων"

Ελπίζω να καταλαβαίνεις.

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω το αρχικό αντικείμενο του συγκεκριμένου topic να ξεφύγει.

Ευχαριστώ

Νίκος

 
Δεν ειπα οτι φταις εσυ για την ορολογια αυτη, απλως ειναι λιγο αστειο

το πως καθιερωθηκε.Το θεμα σου μην νομιζεις πως δεν το εψαξα.

Αλλα το μονο που μπορω να σου πω και εγω το καλυτερο θα ηταν με ενα πεταλι sustain να ελεγχεις με περισσοτερη ευκολια απο το hold τις συνοδειες σου.

 
Eυχαριστώ Χάρη.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία απο το να το κάνει το ίδιο το όργανο. Στο PA-80 ας πούμε είναι πολύ λειτουργικό. Παίζεις 2 νότες ή συγχορδια, αφήνεις τα πλήκτρα και την κρατάει μέχρι να παίξεις κάτι άλλο ή απλά να την σταματήσεις. Το θέμα στο triton le είναι ότι οι προηγούμενες νότες δεν σταματούν. Κάτι πρέπει να παίζει με το trigger αλλά δεν εχω καταφέρει ακόμα να βρω τι.

Εν τω μεταξύ μόλις διάβασα την προηγούμενη απάντηση μου αφού την postara κατάλαβα οτι μάλλον έγινα λίγο επιθετικός. Συγγνώμη γι αυτό.

Δεν το συνηθίζω (και ειδικά σε Καβαλιώτες) Εγω μένω Αθήνα αλλά κατάγομαι απο Ξάνθη.

Φιλικά

Νίκος

 
No problem.Παντως μια προχειρη λυση που θα εκανα μια και προκειται

για pads θα εβαζα τερμα το release για να παρατεινω την διαρκεια των

συγχορδιων ,αν βεβαια εναλασονται καπως γρηγορα μεταξυ τους.

 
Δυστυχώς το έχω δοκιμάσει και αυτό και πάλι κάνει το ίδιο. Δεν σταματούν οι προηγούμενες. Θέλω κάθε φορά που παίζω άλλες νότες (που απέχουν οκτάβα ή πέμπτες με απουσία τρίτης ή και συγχορδία τέλος πάντων) πέρα απο το γεγονός οτι θα πρέπει να ακούγονται να καταργούν και τις προηγούμενες.

Αυτό μπορώ να το πετύχω τσεκάροντας το hold και θέτοντας τον ήχο μονοφωνικό αλλά τότε θα μπορώ να παίζω μία νότα τη φορά.(Ουτε συγχορδία αλλά ουτε έστω 2 νότες)

Δεν μπορώ να διανοηθώ οτι ένα απλό Roland arranger της τάξης των 500€ (το αναφέρω γιατί είναι το πιο φτηνό όργανο που έχω) το κάνει ενώ στο Le δεν γίνεται και χρειάζεται sustain.

 
Αυτό που συμβαίνει στα arranger που αναφέρεις είναι ότι έχουν κάποιο mode λειτουργίας όπου παίζουν ακόρντα (σταθερά πατημένα) με το πάτημα ενός πλήκτρου (ΟΧΙ δύο πλήκτρων όπως νομίζεις). Είναι ένα πολύ γνωστό κόλπο στα arrangers, π.χ. πατάς ένα sol και ακούς σολ ματζόρε, ή πατάς ένα σολ μαζί με ένα σολ-ύφεση και ακούς σολ μινόρε κλπ κλπ. Στα synths δεν υπάρχουν συνήθως τέτοια πράγματα και ο μόνος τρόπος να κάνεις αυτό που θέλεις είναι με ένα sustain pedal, όπως ήδη σου έγραψαν αρκετοί.

 
Εye protocol σε ευχαριστώ αλλά νομίζω ότι αναφέρεσαι σε άλλο πράγμα και πιο συγκεκριμένα στη λειτουργία chord recognition mode. (single fingered or multi fingered) που διαθέτουν ακόμα και τα φτηνά arranger.

Eνημερωτικά να αναφέρω οτι έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία σε synth workstations και arrangers. Ασχολούμαι σχεδόν 20 χρόνια με αυτά τα ρημάδια (μουσικά αλλά και σε προγραμματισμό). Ίσως δεν έχεις καταλάβει τι εννοώ. Γνωρίζω πολύ καλά τι γίνεται στα arranger και τις λειτουργίες που έχουν για τις συγχορδίες.

Απλά θα ήθελα να δω μια απάντηση απο κάποιον που ξέρει καλά το συγκεκριμένο όργανο που ενδεχομένως να το έχει κάνει.

Ευχαριστώ

Νικος

 
Λογικά ίσως κάτι γίνεται με την επιλογή single trigger κάθε oscilator που συμμετέχει στο πρόγραμμα. Είναι το μόνο που μπορώ να ελπίζω αν και δοκίμασα όλους τους συνδυασμούς παραμέτρων χωρίς αποτέλεσμα.

 
Αυτό που έχω καταφέρει μέχρι στιγμής πάντως να κάνω είναι το εξής. Διαλέγω το pad που θέλω.Αν το συκγεκριμένο πρόγραμμα βασίζεται σε έναν ταλαντωτή μόνο, τότε το διαμορφώνω έτσι ώστε να χρησιμοποιεί και δεύτερο μόνο που τον φτιάχνω έτσι ώστε το δείγμα (multisample) να παίζει μια οκτάβα ψηλότερα. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνω με το πάτημα ενός πλήκτρου να έχω το ίδιο αποτέλεσμα σαν να έπαιζα την ίδια νότα και στις δύο οκτάβες. Αυτό μου λύνει κάπως τα χέρια γιατι τότε στο program mode μπορώ να επιλέξω mono λειτουργία με priority : last που θα καταργεί την προηγούμενη νότα με το πάτημα της επόμενης. Το θέμα όμως είναι οτι στην ουσία μπαίνω σε φαύλο κλυκλο διότι έτσι όπως διαμόρφωσα το πρόγραμμα θα μπορούσε να ακούγεται ακόμα πιο πλούσιο αν μπορούσα να το παίξω σε 2 οκτάβες χρησιμοποιώντας δείγματα και στους 2 ταλαντωτές (oscilators).

Δεκτές όλες οι συστάσεις σας.

Νικος

 
Σας παραπέμπω στο you tube για να δείτε τι κάνει ο τύπος που θέλει να κρατάει pad με το triton και να ταξιμάρει στο casio cz 101. (Θα μου πείτε βεβαια οτι δεν χρειάστηκε να αλλάξει τόνο στα pad).

Σύμφωνοι αλλά αν χρειαζόταν? (εν τω μεταξύ αν προσέξετε έχει κάνει μια πατέντα με χαρτάκια, μανταλάκια ούτε κι εγώ ξέρω τι για να κρατάει τα pad) Kαλά ολόκληρος Αmza δεν ήξερε οτι μπορούσε να το κάνει με το hold? Συγχωρείται μόνο στην περίπτωση που το είχε μόλις πάρει.

Oσο για τους αρπισμούς πιο μετά στο κομμάτι είτε είναι κονσέρβα απο το sequencer είτε user arpegiator. Μάλλον το πρώτο.

Oρίστε το link

http://www.youtube.com/watch?v=rS7hKWO0m_o

 
(Sustain pedal για το Korg. Κατα τη γνωμη μου αν δεν εχεις αυτο το pedal δεν αξιζει το οργανο. Ειναι πολυ βολικο, ειδικα για μενα που το εχω συνηθισει απο το πιάνο. Έτσι δεν μπλεκεις με κουμπια Hold και τα λοιπα και το παιξιμο γινεται πιο φυσικο και πιο ευκολο. )

Χμμ. Μολις παρατηρησα αυτα που ειπες για το sustain. Αλλα Anyway τα αφηνω αυτα που θα σου εγραφα!

P.S. Εισαι απο Ξάνθη? Θα σου στειλω Π.Μ. !

 
Νίκο όπως σου είπα και στο MSN (Pads) θα χρειαστείς μόνο σπίτι σου,όχι σε μαγαζί ζωντανά κλπ.

Πάρε μια πιο απλή μέθοδο (όπως εγώ).

Χρησιμοποίησε "χαρτάκια" θα σου δείξω πως για να το κάνεις γρήγορα ή να έχεις σε λειτουργία και το Pa80 σου (ακόμα καλύτερα) για να έχεις και όλο το LE ελεύθερο για να ταξιμάρεις σε όλες τις οκτάβες.

Αλλά επειδή κατάλαβα είσαι εγωιστής (αν το βάλεις κάτι στο μυαλό σου θέλεις να το καταφέρεις εκτός αν αυτό δεν γίνεται) ξέρω θα σπάσεις το κεφάλι σου.

Υ.Γ. ρώτησα τους δικούς μου και δεν το έχουν κάνει αυτό με σκέτο το Workstation τους όταν αυτό είναι το LE/TR.

 
Γεια σου Chris.

Εχει χρειαστεί και σε μαγαζί να το κάνω. Δεν μιλάω για μεγάλη ορχήστρα αλλά χρειάστηκε γιατί έπρεπε να σολάρω εγώ.

Δεν θα έλεγα οτι είμαι εγωιστής. Πεισματάρης όμως και αγύριστο κεφάλι ναι. Τέλοσπάντων τη λύση τη βρήκα. Λίγο φαντασία θέλει. Είναι λίγο φασαρία στον προγραμματισμό αλλά αν σώσεις 3-4 καλά pad programs τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο εύκολα και από τη χρήση του sustain. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις pedal για αυτό το σκοπό γιατί στην ουσία το όργανο έχει τελικά τη δυνατότητα να το κάνει και χωρίς pedal.

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

Νικος

 
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΧΩ ΤΟ KAI TO TRITON LE. EXΩ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ PAD ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΤΕΣ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΜΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑΞΙΜΑΡΩ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΛΑ (ΕΣΤΩ ΟΥΣΑΚ). ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΛΑΤΕΣ ΛΑ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ PAD ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΑΙΖΩ 2 ΝΟΤΕΣ ΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΟΚΤΑΒΑ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΟ LE ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ CONTROLLERS (PITCH, RIBBON KΛ) ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΟΛΑΡΩ.

ΑΡΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ HOLD ΣΤΟ BASIC MENU ΤΟΥ LE. ME THN ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΗΚΩΝΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΟΙ ΝΟΤΕΣ ΑΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.

ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ. ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΣΕ ΛΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΣΤΩ ΣΟΛ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΑΤΖΟΡΕ ΤΑΞΙΜΙ). ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ PAD ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΟΛ (ΠΑΛΙ 2 ΝΟΤΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ). ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΩ ΤΙΣ ΣΟΛ ΣΤΟ LE ΟΙ ΛΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΚΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΜ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ LE NA ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΑ ΚΑΙ ΣΟΛ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ (4 ΝΟΤΕΣ). ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΙΖΩ ΤΙΣ ΣΟΛ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΛΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΟLD ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΟΤΙ ΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ.

ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΕ ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΜΟDE: MONO) ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ 2 ΝΟΤΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΣΕ 2 ΟΚΤΑΒΕΣ Ο ΗΧΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΖΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ LE H EΣΤΩ ΤΟ ΤR NA MOY ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ PA 80 ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟ LOWER TRACK TO PAD ΠΟΥ ΘΕΣ, ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ MEMORY ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟ ΤΕΛΕΣΜΑ.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ

ΝΙΚΟΣ
A ρε korg_nikos. Πως δεν το είχα δεί τότε αυτό το thread. ?

 Έλεος............................

 Με τους arpeggiators μπορεις να το κάνεις αυτό που θες στο Le.

 Θέλεις να κρατάς σταθερές νοτες στο αριστερό που έχεις ορίσει το εύρος του pad πατώντας τες μια φορά για να παιζεις τα ταξίμια σου από την άλλο και μετά όταν παίζεις άλλη  συγχορδια να την παίζει χωρίς sustain της προηγούμενης.

 Με τους arpeggiators το κάνεις για real time.

 Με αυτούς κάνεις τέτοια κόλπα sustain και release.

 Δεν είναι ο arpeggiator μόνο για ..... arpeggios. ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top