- Μηνύματα
- 22,573
- Πόντοι
- 2,148
Ναι, πάρε το Roland, το πρώτο Hammond με Pitch-Bend.
επ αυτού επειδή είδα μερικά βίδεα, ο λεβιές ελέγχει το λεσλι
Ναι, πάρε το Roland, το πρώτο Hammond με Pitch-Bend.
ο λεβιές και το d-beam μπορούν να ελέγχουν ότι θέλεις και ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ? την εκφραστικότητα.επ αυτού επειδή είδα μερικά βίδεα, ο λεβιές ελέγχει το λεσλι
Μόλις απέτρεψες τον Dim να πάρει το Roland....Ακούστε ROLAND ?που έγραψα τώρα τον ήχο που έλεγα και παίζω μαζί του και τον διαμορφώνω να δείτε cross modulation skills
ΤRIANGLE X MOD cos zito h roland.mp3
Από το Μ1 και μετά, ο λεβιές πάντα αυτό ελέγχει στα Hammond-type Patches.επ αυτού επειδή είδα μερικά βίδεα, ο λεβιές ελέγχει το λεσλι
Γιατί, τι έχει?? είναι VA ήχος που είναι σαν σκέτο Α.Μόλις απέτρεψες τον Dim να πάρει το Roland....
Νόμιζα πάντως, και το σέβομαι αυτό, ότι θέλεις μία πιο γνήσια εμπειρία, μία πιο αφοσιωμένη-σε-ένα-σκοπό μηχανή, οπότε καλούδια που έχουν τα σύγχρονα synths δεν είναι απαραίτητα, ίσως να είναι και ενοχλητικά.
Όπως το είχε θέσει και ο Κηθ ο Έμερσον σε μία συνέντευξη "δεν μπόρεσα ποτέ να συνηθίσω το ότι βγαίνει αυτός ο ήχος από κάτι που έχει συνηθισμένα πλαστικά πλήκτρα".
δεν έχει αλλά θα κάνεις glissando κανονικά , άμα δυσκολευτείς ?θα σου δείξω εγώ τεχνικές να τους ψαρώνεις που είμαι μεγάλος παίκτης?(επίσης νομίζω το vr09 δεν έχει waterfall)
θα πρέπει να μου δείξεις οπωσδήποτε, γιατί μόνο τέτοια θα μπορώ να κάνω ?δεν έχει αλλά θα κάνεις glissando κανονικά , άμα δυσκολευτείς ?θα σου δείξω εγώ τεχνικές να τους ψαρώνεις που είμαι μεγάλος παίκτης?
γιατί και εγώ που τα έχω παρατήσει τελείως και δεν παίζω καθόλου μόνο τέτοια μπορώ να κάνω καλά ?θα πρέπει να μου δείξεις οπωσδήποτε, γιατί μόνο τέτοια θα μπορώ να κάνω ?
Δεν είναι θέμα πουριτανισμού, σκέψου την αντιστοιχία ότι κάποιος μπορεί έναν Fender Twin αλλά το σκέφτεται μήπως τελικά δώσει τα ίδια λεφτά για να πάρει το POD το φασόλι γιατί στα youtube videos και τα δύο έχουν ωραίο καθαρό ήχο ?δεν κάνεις λάθος.
Προφανώς δεν έχω ασχοληθεί με το σπορ (εκτενώς). Δεν το παίζω αυθεντία και δεν το κρύβω. Μου αρέσει ο ήχος του από τη μουσική που ακούω. Ελπίζω από αυτό το feedback να καταλήξω κάπου.
Το roland μου φαίνεται πειστικό, είναι ένα μεγάλο πακέτο (σου δίνει λίγο απ όλα) και είναι αυτόνομο.
Από την άλλη δεν είναι gimmick όπως το ferro ή το crumar.
Για έναν πιουρίστα ίσως και το viscount να είναι ιεροσυλία, αλλά απ την άλλη αν ήταν καλό για τον Joey εγώ τι να πω?
Βεβαια τα νούμερα είναι αμείλικτα....385, 799, 1299 (και ακόμα δεν μπήκε το XK στην εξίσωση).
Πολύ φοβάμαι ότι θα το ξανασυζητάμε πάλι μετά από 3 χρόνια....
Δεν είναι θέμα πουριτανισμού, σκέψου την αντιστοιχία ότι κάποιος μπορεί έναν Fender Twin αλλά το σκέφτεται μήπως τελικά δώσει τα ίδια λεφτά για να πάρει το POD το φασόλι γιατί στα youtube videos και τα δύο έχουν ωραίο καθαρό ήχο ?
Από κει και πέρα και ο James Taylor έπαιζε με το CX-3 για να μην κουβαλάει το Hammond κάποτε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το CX-3 μοιάζει ιδιαίτερα σε ένα B3, μιας και δεν έχει octave folding στα higher registers - πολύ χαρούμενοι πρέπει αν ήταν οι Ιάπωνες που το έφτιαξαν αυτό το "ελλάτωμα" του Hammond αλλά τελικά σήμερα αυτό θεωρείται το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Korg και είναι και ο λόγος που ακούγεται πιο "pop" ή πιο "θεατράλε" αν εισαι ο Nick Cave. Θέλω εδώ να πω ότι εντάξει όταν είσαι επαγγελματίας, κάνεις λίγο και την ανάγκη φιλοτιμία για να μην κουβαλάς καμιά 100αρια κιλά παραπάνω ή για να πάρεις τα φραγκάκια απ το endorsement...
Θα ήθελα κάτι να βγάζει και midi....να έχει συνδεσιμότητα....
Δεν βγάζει ούτε καν midi αυτό? Και θα θυσιάσεις εν έτσι 2022 τη δυνατότητα να γράφεις το παίξιμο σου και μετά να ασχολείσαι να τραβάς τα drawbars κλπ για να παίξεις με τη διαμόρφωση ή και να αλλάζεις ήχους κλπ για να σου κάτσουν στην παραγωγή?500 έχει.
Αλλά ...είναι all "analog" λύση.
εκτός ότι είναι στην χονολουλού.
Θα ήθελα κάτι να βγάζει και midi....να έχει συνδεσιμότητα....
Αυτο δεν είναι για τις ανάγκες του κ Δημήτρη.Τι να την κάνεις τη συνδεσιμοτητα ,παίρνεις ένα τέτοιο που ταιριάζει και στον χώρο σου
https://www.thomann.de/gr/hammond_leslie_3300.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQiA37KbBhDgARIsAIzce16RRnT2iaRdzs6mIxCQWgZp2M67GrtlXnnZTDyaD5V6M7TYDTk7choaAn8oEALw_wcB
Κοτσάρεις και 2 τέτοια
https://www.thomann.de/gr/neumann_u87_stereoset_ni.htm
Τα οποία μετά καρφώνεις εδώ
https://www.thomann.de/gr/ams_neve_1073_dpx_dual_preamp_eq.htm
Και είσαι μπρουκλης.
ΝτΙγκιταλ ρολαντ και Γκριν χορσες
Ή το κάνεις Ή δεν το κάνεις.
Αλλιώς vst and dry bread.
όταν κοιμάμαι το βράδυ ναι
Εκει μας καταντησανΕ με τα μνημόνια. Αντί να χαρούμε τα οφελη του grecovery και εγώ βλέπω το montage ή το modx που τα ζαχαρώνω 3 χρόνια, έτσι για αλλαγή ρε αδελφέ?, να πατήσουμε σε κάνα performance τους να βγάλουμε κάνα κομμάτι να χαρούμε και εμείς οι εργάτες ?και όχι μόνο να δουλεύουμε για να πληρώνουμε εφορία και φροντιστήρια, ως όνειρο απστηλο.όταν κοιμάμαι το βράδυ ναι
Δεν βγάζει ούτε καν midi αυτό? Και θα θυσιάσεις εν έτσι 2022 τη δυνατότητα να γράφεις το παίξιμο σου και μετά να ασχολείσαι να τραβάς τα drawbars κλπ για να παίξεις με τη διαμόρφωση ή και να αλλάζεις ήχους κλπ για να σου κάτσουν στην παραγωγή?
Παραγωγές θέλεις να κάμεις με το όργανο ή να γίνεις βιρτουόζος του Hammond και να πάρεις μια θεση στο hall of fame ΤΩΝ μεγάλων οργανιστων μετά από πολύ μελέτη και εξάσκηση.
Αν είναι το δεύτερο που σε ενδιαφέρει, πάρε το CX3. Noμιζα πως βγαίνει και με midi.
Μια χαρά έπαιζα με simulation χρόνια και στις κιθάρες και με φασόλια (behringer ουτε καν pod) και σήμερα με strymon. Το παν είναι να σου κάνει εσένα κλικ. Αν τώρα έρθει ο Χ που ξέρει πως είναι και μου στραβομουτσουνιάσει δεν μου λέει κάτι.