Θέλω να πάρω ένα Β3...

επ αυτού επειδή είδα μερικά βίδεα, ο λεβιές ελέγχει το λεσλι
ο λεβιές και το d-beam μπορούν να ελέγχουν ότι θέλεις και ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ? την εκφραστικότητα.

 Και επειδή ειπώθηκαν κάποια πράγματα? για τη Roland για ακούστε το συνημμένο παρακαλώ

 Ακούστε ROLAND ?που έγραψα τώρα τον ήχο που έλεγα και παίζω μαζί του και τον διαμορφώνω να δείτε cross modulation skills . Είναι μεγάλη η ROLAND? (ήθελα να βάλω για πλάκα και από το vintage organs αλλά δεν μου ανοίγει και βαριέμαι να δω τι φταίει τώρα?)


ΤRIANGLE X MOD cos zito h roland.mp3

 

Attachments

επ αυτού επειδή είδα μερικά βίδεα, ο λεβιές ελέγχει το λεσλι
Από το Μ1 και μετά, ο λεβιές πάντα αυτό ελέγχει στα Hammond-type Patches.

Προφανώς έκανα πλάκα.

Νόμιζα πάντως, και το σέβομαι αυτό, ότι θέλεις μία πιο γνήσια εμπειρία, μία πιο αφοσιωμένη-σε-ένα-σκοπό μηχανή, οπότε καλούδια που έχουν τα σύγχρονα synths δεν είναι απαραίτητα, ίσως να είναι και ενοχλητικά.

Όπως το είχε θέσει και ο Κηθ ο Έμερσον σε μία συνέντευξη "δεν μπόρεσα ποτέ να συνηθίσω το ότι βγαίνει αυτός ο ήχος από κάτι που έχει συνηθισμένα πλαστικά πλήκτρα".

 
Μόλις απέτρεψες τον Dim να πάρει το Roland....
Γιατί, τι έχει?? είναι VA ήχος που είναι σαν σκέτο Α.

 Δεν σας αρέσει δηλαδής.

 (Δύσκολο κοινό??)

 
Νόμιζα πάντως, και το σέβομαι αυτό, ότι θέλεις μία πιο γνήσια εμπειρία, μία πιο αφοσιωμένη-σε-ένα-σκοπό μηχανή, οπότε καλούδια που έχουν τα σύγχρονα synths δεν είναι απαραίτητα, ίσως να είναι και ενοχλητικά.

Όπως το είχε θέσει και ο Κηθ ο Έμερσον σε μία συνέντευξη "δεν μπόρεσα ποτέ να συνηθίσω το ότι βγαίνει αυτός ο ήχος από κάτι που έχει συνηθισμένα πλαστικά πλήκτρα".


βασικά δεν ξέρω πως φτάσαμε να υπονοηθεί εδώ μέσα ότι είμαι κάτι σαν τον Ωνάση ένα πράγμα.

Το ότι μου αρέσει κάτι και μπορώ να διαθέσω στον εαυτό μου την πολυτέλεια να έχει κάτι που να παίζει ον δε φλαι (γιατί το κέφι στο χαλάει πάντα το ότι πρέπει να περιμένεις να ανοίξει το ένα και το άλλο, να ανέβεις τη σκάλα και όχι πχ να το έχεις αγκαλιά βλέποντας τον αυτιά κλπ κλπ) έναν βίντατζ ήχο δεν σημαίνει ότι θα δώσω εύκολα χίλιατρακόσα για το ρηαλ θινγκ. Γιατί αν είναι έτσι θα πάρω και δίσκαλο και με πετάλια και με σκαμνί που λεει ο λόγος. Μιλάμε για συμβιβασμούς και εξυπηρέτηση ενός βίτσιου, που υπαγορεύονται από μια εσωτερική λογική.

Οπότε στη λογική αυτή αν μπει και στο σπίτι ένα πλήκτρο που κάνει κι αυτό, είναι και πιάνο, είναι και συνθ κλπ, οκ δεν θα παει χαμένο. 

Αλλωστε ακόμα και σήμερα υπάρχει πολύ ντημπει (Αλέφας) για το ποιός ψηφιακός ήχος είναι κοντά στον αναλογικό, hammond, suzuki, crumar, clavia, korg κλπ.

Τώρα, στην Roland έχω εμπιστοσύνη, έχω πιάνο 16 χρόνια τώρα, συμπαθές μου φαίνεται αυτό για τα λεφτά του, το βρίσκεις και εδώ, έχει και αντιπροσωπεία. Γιατί τα άλλα....δεν νομίζω.

(επίσης νομίζω το vr09 δεν έχει waterfall)

 
(επίσης νομίζω το vr09 δεν έχει waterfall)
δεν έχει αλλά θα κάνεις glissando κανονικά  , άμα δυσκολευτείς ?θα σου δείξω εγώ τεχνικές να τους ψαρώνεις που είμαι μεγάλος παίκτης?

 
δεν έχει αλλά θα κάνεις glissando κανονικά  , άμα δυσκολευτείς ?θα σου δείξω εγώ τεχνικές να τους ψαρώνεις που είμαι μεγάλος παίκτης?
θα πρέπει να μου δείξεις οπωσδήποτε, γιατί μόνο τέτοια θα μπορώ να κάνω ?

 
θα πρέπει να μου δείξεις οπωσδήποτε, γιατί μόνο τέτοια θα μπορώ να κάνω ?
γιατί και εγώ που τα έχω παρατήσει τελείως και δεν παίζω καθόλου μόνο τέτοια μπορώ να κάνω καλά ?

 
δεν κάνεις λάθος.

Προφανώς δεν έχω ασχοληθεί με το σπορ (εκτενώς). Δεν το παίζω αυθεντία και δεν το κρύβω. Μου αρέσει ο ήχος του από τη μουσική που ακούω. Ελπίζω από αυτό το feedback να καταλήξω κάπου.

Το roland μου φαίνεται πειστικό, είναι ένα μεγάλο πακέτο (σου δίνει λίγο απ όλα) και είναι αυτόνομο.

Από την άλλη δεν είναι gimmick όπως το ferro ή το crumar.

Για έναν πιουρίστα ίσως και το viscount να είναι ιεροσυλία, αλλά απ την άλλη αν ήταν καλό για τον Joey εγώ τι να πω?

Βεβαια τα νούμερα είναι αμείλικτα....385, 799, 1299 (και ακόμα δεν μπήκε το XK στην εξίσωση).

Πολύ φοβάμαι ότι θα το ξανασυζητάμε πάλι μετά από 3 χρόνια....
Δεν είναι θέμα πουριτανισμού, σκέψου την αντιστοιχία ότι κάποιος μπορεί έναν Fender Twin αλλά το σκέφτεται μήπως τελικά δώσει τα ίδια λεφτά για να πάρει το POD το φασόλι γιατί στα youtube videos και τα δύο έχουν ωραίο καθαρό ήχο ?

Από κει και πέρα και ο James Taylor έπαιζε με το CX-3 για να μην κουβαλάει το Hammond κάποτε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το CX-3 μοιάζει ιδιαίτερα σε ένα B3, μιας και δεν έχει octave folding στα higher registers - πολύ χαρούμενοι πρέπει αν ήταν οι Ιάπωνες που το έφτιαξαν αυτό το "ελλάτωμα" του Hammond αλλά τελικά σήμερα αυτό θεωρείται το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Korg και είναι και ο λόγος που ακούγεται πιο "pop" ή πιο "θεατράλε" αν εισαι ο Nick Cave. Θέλω εδώ να πω ότι εντάξει όταν είσαι επαγγελματίας, κάνεις λίγο και την ανάγκη φιλοτιμία για να μην κουβαλάς καμιά 100αρια κιλά παραπάνω ή για να πάρεις τα φραγκάκια απ το endorsement... 

 
Δεν είναι θέμα πουριτανισμού, σκέψου την αντιστοιχία ότι κάποιος μπορεί έναν Fender Twin αλλά το σκέφτεται μήπως τελικά δώσει τα ίδια λεφτά για να πάρει το POD το φασόλι γιατί στα youtube videos και τα δύο έχουν ωραίο καθαρό ήχο ?

Από κει και πέρα και ο James Taylor έπαιζε με το CX-3 για να μην κουβαλάει το Hammond κάποτε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το CX-3 μοιάζει ιδιαίτερα σε ένα B3, μιας και δεν έχει octave folding στα higher registers - πολύ χαρούμενοι πρέπει αν ήταν οι Ιάπωνες που το έφτιαξαν αυτό το "ελλάτωμα" του Hammond αλλά τελικά σήμερα αυτό θεωρείται το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Korg και είναι και ο λόγος που ακούγεται πιο "pop" ή πιο "θεατράλε" αν εισαι ο Nick Cave. Θέλω εδώ να πω ότι εντάξει όταν είσαι επαγγελματίας, κάνεις λίγο και την ανάγκη φιλοτιμία για να μην κουβαλάς καμιά 100αρια κιλά παραπάνω ή για να πάρεις τα φραγκάκια απ το endorsement... 


αυτά είναι κατανοητά. Προφανώς πχ σε μια ηχογράφηση θα γράψεις με κάτι πιό σωστό (αν είναι διαθέσιμο) και στο λαιβ θα πάρεις το ελαφρύτερο (σιγά μη σκάσει το κοινό) ή να ακούσει αυτό το octave-folding που λες (άγνωστο σε μένα).

Προφανώς και δεν έχω αληθινή εμπειρία, εκτός από ελάχιστη ώρα σε ένα Ε ή Η100 γύρω στα τέλη του 70. Συνεπώς όλοι οι ήχοι που είναι στο κεφάλι μου είναι ευχάριστοι και πειστικοί.

Μια χαρά έπαιζα με simulation χρόνια και στις κιθάρες και με φασόλια (behringer ουτε καν pod) και σήμερα με strymon. Το παν είναι να σου κάνει εσένα κλικ. Αν τώρα έρθει ο Χ που ξέρει πως είναι και μου στραβομουτσουνιάσει δεν μου λέει κάτι. 

Εξήγησα τις προτεραιότητες, τις ανάγκες και τους προβληματισμούς μου. Ξέρω ότι ένα ΧΚ ή ένα legend είναι καλύτερο, αλλά δεν θα στερηθώ για να το παίξω πιουρίστας όταν είμαι ερασιτέχνης των ερασιτεχνών. Ακόμα ίσως κι αν κερδίσω και λόττο. Να ήμουν επαγγελματίας....θα το συζητούσα.

Πάντως νομίζω είναι χρήσιμη η κουβέντα. Συμπεράσματα βγαίνουν

 
Μέχρι και το ξεφτιλισμενο?triton μου το Korg έχει ΦΟΒΕΡΟΥΣ ήχους HAMMOND και τρελή διαμόρφωση και πάντα σε συνάρτηση με το τι αποζητά ο κ Δημήτρης, τα μέχρι τώρα συμφραζόμενα του . 

 @dimsonic κάνε αναζήτηση στο youtube για korg triton και παλαιότερα και ήχους organ, Hammond και δες τι κάμουν και πως ακούγεται. ?

 Εντάξει και το CX3 θα είναι καλή φάση και πιο vintage. Ποσο έχει αυτό στις αγγελίες? Αν έχει πάνω από 800 ευρώ πάρε το Roland. Με 100 ευρώ το μήνα θα το έχεις ξεχρεώσει. Θα συμπέσει και με τη μέρα της ανακαταληψης των ΑΡΜΏΝ της εξουσίας από την Αριστεράχαχαχαχα ?

 
500 έχει.

Αλλά ...είναι all "analog" λύση.

εκτός ότι είναι στην χονολουλού.

Θα ήθελα κάτι να βγάζει και midi....να έχει συνδεσιμότητα....

 
Θα ήθελα κάτι να βγάζει και midi....να έχει συνδεσιμότητα....


Τι να την κάνεις τη συνδεσιμοτητα ,παίρνεις ένα τέτοιο που ταιριάζει και στον χώρο σου 

https://www.thomann.de/gr/hammond_leslie_3300.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQiA37KbBhDgARIsAIzce16RRnT2iaRdzs6mIxCQWgZp2M67GrtlXnnZTDyaD5V6M7TYDTk7choaAn8oEALw_wcB

Κοτσάρεις και 2 τέτοια 

https://www.thomann.de/gr/neumann_u87_stereoset_ni.htm

Τα οποία μετά καρφώνεις εδώ

https://www.thomann.de/gr/ams_neve_1073_dpx_dual_preamp_eq.htm

Και είσαι μπρουκλης. 

ΝτΙγκιταλ ρολαντ και Γκριν χορσες

Ή το κάνεις Ή δεν το κάνεις. 

Αλλιώς vst and dry bread.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
500 έχει.

Αλλά ...είναι all "analog" λύση.

εκτός ότι είναι στην χονολουλού.

Θα ήθελα κάτι να βγάζει και midi....να έχει συνδεσιμότητα....
Δεν βγάζει ούτε καν midi αυτό? Και θα θυσιάσεις εν έτσι 2022 τη δυνατότητα να γράφεις το παίξιμο σου και μετά να ασχολείσαι να τραβάς τα drawbars κλπ για να παίξεις με τη διαμόρφωση ή και να αλλάζεις ήχους κλπ για να σου κάτσουν στην παραγωγή? 

 Παραγωγές θέλεις να κάμεις με το όργανο ή να γίνεις βιρτουόζος του Hammond και να πάρεις μια θεση στο hall of fame ΤΩΝ μεγάλων οργανιστων μετά από πολύ μελέτη και εξάσκηση. 

 Αν είναι το δεύτερο που σε ενδιαφέρει, πάρε το CX3. Noμιζα πως βγαίνει και με midi. 

Τι να την κάνεις τη συνδεσιμοτητα ,παίρνεις ένα τέτοιο που ταιριάζει και στον χώρο σου 

https://www.thomann.de/gr/hammond_leslie_3300.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQiA37KbBhDgARIsAIzce16RRnT2iaRdzs6mIxCQWgZp2M67GrtlXnnZTDyaD5V6M7TYDTk7choaAn8oEALw_wcB

Κοτσάρεις και 2 τέτοια 

https://www.thomann.de/gr/neumann_u87_stereoset_ni.htm

Τα οποία μετά καρφώνεις εδώ

https://www.thomann.de/gr/ams_neve_1073_dpx_dual_preamp_eq.htm

Και είσαι μπρουκλης. 

ΝτΙγκιταλ ρολαντ και Γκριν χορσες

Ή το κάνεις Ή δεν το κάνεις. 

Αλλιώς vst and dry bread.
Αυτο δεν είναι για τις ανάγκες του κ Δημήτρη. 

 Αυτο είναι για ΔΗΜΌΣΙΟ διαγωνισμό προμήθειας του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΎ στημένο για απ ευθείας ανάθεση Χαχαχαχα ??

 
όταν κοιμάμαι το βράδυ ναι
Εκει μας καταντησανΕ με τα μνημόνια. Αντί να χαρούμε τα οφελη του grecovery και εγώ βλέπω το montage ή το modx που τα ζαχαρώνω 3 χρόνια, έτσι για αλλαγή ρε αδελφέ?, να πατήσουμε σε κάνα performance τους να βγάλουμε κάνα κομμάτι να χαρούμε και εμείς οι εργάτες ?και όχι μόνο να δουλεύουμε για να πληρώνουμε εφορία και φροντιστήρια, ως όνειρο απστηλο. 

 Για 3000 ψωροευρω. 

 Και άμα ρωτήσεις κάνα πλούσιο, σου λέει σε περιβάλλον τρελών ρυθμών ανάπτυξης για τη χώρα που είναι πρωτοπόρος στην 4η βιομηχανική επανάσταση, αφού ξεμείνεις από λεφτά, εσύ κάνεις κάτι λάθος. 

 Και ούτε χαίρεσαι τα καλούδια και τα βάζεις και με τον εαυτό σου ψάχνοντας πιο είναι το λάθος ?? Άραγε αν δεν είχαμε ψηφίσει Αλέξη, θα το είχα τώρα το montage? Δεν θα μάθουμε ποτέ. Τα ίδια θα λέει και ο Αλέξης που θα συγκυβερνησει με τον πασοκο. Παραλάβαμε καμμένη γη και θα τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μπαίνοντας σε ένα άλλο μνημόνιο και δεν φταίμε εμείς. Ο προηγούμενος τα διέλυσε όλα ???Τυχεροί όσοι τα έχουν κάνει σωστά και δεν κάνουν λάθη. Πάρε το μεταχειρισμένο του χριστιανού να μην τους πληρώνεις και ΦΠΑ ????

 
Δεν βγάζει ούτε καν midi αυτό? Και θα θυσιάσεις εν έτσι 2022 τη δυνατότητα να γράφεις το παίξιμο σου και μετά να ασχολείσαι να τραβάς τα drawbars κλπ για να παίξεις με τη διαμόρφωση ή και να αλλάζεις ήχους κλπ για να σου κάτσουν στην παραγωγή? 

 Παραγωγές θέλεις να κάμεις με το όργανο ή να γίνεις βιρτουόζος του Hammond και να πάρεις μια θεση στο hall of fame ΤΩΝ μεγάλων οργανιστων μετά από πολύ μελέτη και εξάσκηση. 

 Αν είναι το δεύτερο που σε ενδιαφέρει, πάρε το CX3. Noμιζα πως βγαίνει και με midi. 


Έτσι κι αλλιώς το κόλπο είναι να γράφεις πρώτα το δεξί και μετά το αριστερό στις παραγωγές ώστε να φαίνεται ότι παίζεις και με δίσκαλο με διαφορετικές ρυθμίσεις drawbars, percussion κλπ. Οπότε το midi είναι μονο για να αλλάζεις καμιά νότα, οι αλλάγές drawbars όταν παίζεις με ένα χέρι δεν είναι καμιά επιστήμη, ούτε απαιτούν ιδιαίτερα skills. (Υ.Γ: Μ' αυτα και μ' αυτά θυμήθηκα τη μέρα που αγόρασα το Keyboard που είχε αφιέρωμα στον Al Cooper και άλλαξε η ζωή μου, γιατί προ ίντερνετ έπρεπε με το αυτί να ψάξω να καταλάβω ρυθμίσεις απ αυτά που άκουγα...συγκινήθηκα λίγο)
 

Μια χαρά έπαιζα με simulation χρόνια και στις κιθάρες και με φασόλια (behringer ουτε καν pod) και σήμερα με strymon. Το παν είναι να σου κάνει εσένα κλικ. Αν τώρα έρθει ο Χ που ξέρει πως είναι και μου στραβομουτσουνιάσει δεν μου λέει κάτι. 


Εντάξει τότε απάντησες μόνος σου την ερώτηση, παίρνεις το πιο πρακτικό και το φθηνότερο. End of story.

Διόρθωση: Αν θες ρίξε μια ματιά μπας και βρεις φθηνό και κανα παλιό Nord, έχει διάφορα μοντέλα με πολλούς καλούς ήχους και drawbars.


 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top