- Μηνύματα
- 22,560
- Πόντοι
- 2,148
Βλέπω, πολλά αρνητικά σχόλια για την ποιότητα του βινυλίου στο box set.
Μπορώ να πω με σιγουριά, ότι δεν ευχαριστιέμαι την ακροαση της μουσικής, όπως παλιότερα.
Ενώ μου αρέσει που βρίσκω τα πάντα, αυτή η υπερπροσφορά και η ευκολία μου στερεί αυτή τη μαγεία της ανακάλυψης μιας νέας μπάντας, ενός νέου κομματιού όπως μου συνέβαινε πριν 25 χρόνια.
Το ανθρώπινο πλάσμα, νομίζω πως, μπορεί να επεξεργαστεί και να αφομοιώσει πληροφορίες με ένα ρυθμό πολύ βραδύτερο από εκείνον που παρέχουν οι υπολογιστές. Αυτή η "ανθρώπινη ιδιαιτερότητα" έπρεπε να έχει γίνει σεβαστή από τους κατασκευαστές λογισμικού, websites, mobile εφαρμογών κλπ - αντιθέτως φτιάχνουν προϊόντα μαζικής χρήσης που "απαιτούν" από τον ανθρώπινο χειριστή τους να προσαρμοστεί στο ρυθμό της μηχανής, ενώ έπρεπε να γίνεται το αντίθετο.Μπορώ να πω με σιγουριά, ότι δεν ευχαριστιέμαι την ακροαση της μουσικής, όπως παλιότερα. Ενώ μου αρέσει που βρίσκω τα πάντα, αυτή η υπερπροσφορά και η ευκολία μου στερεί αυτή τη μαγεία της ανακάλυψης μιας νέας μπάντας, ενός νέου κομματιού όπως μου συνέβαινε πριν 25 χρόνια.
Συμφωνώ για το ρυθμό αφομοίωσης. Έτσι είναι.Το ανθρώπινο πλάσμα, νομίζω πως, μπορεί να επεξεργαστεί και να αφομοιώσει πληροφορίες με ένα ρυθμό πολύ βραδύτερο από εκείνον που παρέχουν οι υπολογιστές. Αυτή η "ανθρώπινη ιδιαιτερότητα" έπρεπε να έχει γίνει σεβαστή από τους κατασκευαστές λογισμικού, websites, mobile εφαρμογών κλπ - αντιθέτως φτιάχνουν προϊόντα μαζικής χρήσης που "απαιτούν" από τον ανθρώπινο χειριστή τους να προσαρμοστεί στο ρυθμό της μηχανής, ενώ έπρεπε να γίνεται το αντίθετο.
Εγώ πάλι γούσταρα!Θα επιμείνω ότι όλα αυτά υπήρχαν και πριν τις streaming πλατφόρμες. Όταν π.χ. κατέβαινα στο Music Corner, εκείνο το υπόγειο τεράστιο δισκάδικο, είχα ακριβώς την ίδια αίσθηση ότι "άντε να βγάλεις άκρη εδώ μέσα", αλλά τότε μας "έσωζε" ότι τα χρήματα ίσα που έφταναν για μία-δύο επιλογές. Ή όταν πήγαινα στο σπίτι ενός φίλου που είχε 5000 βινύλια, δεν μπορούσαμε να βρούμε τι να βάλουμε να παίζει στο πικαπ.
ακύρωσα για την ώρα την παραγγελία. Θεωρώ ότι έχω καλές εκδόσεις. Θα μου πει ο φίλος τι εκτύπωσης είναι το μονό βινύλιο του 2018 που ψώνισε με γύρω 26 ευρώ από το public (που όπως λέει είναι πολύ καλής ποιότητας) και θα αποφασίσω για την φτηνή έκδοσηΒλέπω, πολλά αρνητικά σχόλια για την ποιότητα του βινυλίου στο box set.
Μάλλον θα περιμένω. Όταν με το καλό σου έρθει, πες αν δεις κάτι.
Εγω πάλι διαβάζω διαφορετικές και παράλληλες συζητήσεις.
Streaming.
- Μου αρέσει σαν ακροατής αυτή η "απόκτηση" και ακρόαση μουσικής, συγκριτικά με τα παλιά καλά δισκάδικα; Pros and cons.
Δισκογραφικές και κάτοχοι πνευματικών δικαιωμάτων
- Γιατί κυκλοφορούν η παύουν κάποιες εκδοχές παλιότερων άλμπουμ; Ποιά η ηθική που τις διέπει;
Και τα δύο ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση.
Αλλά για να απαντήσω πιο ξεκάθαρα στο αρχικό ποστ, ο μουσικός δεν κολλάει πουθενά στα παραπάνω.
Διότι ο μουσικός έχει συνάψει συμβόλαιο με μονοψήφιο ποσοστό εσόδων με κάποια ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ εταιρία, απο την οποία λαμβάνει ότι του αναλογεί απο τις πωλήσεις που κάνει η εταιρία σε πλατφόρμες, streaming και όποια online δισκάδικα.
Δηλαδή αν πουλήσει 10 ευρώ το άλμπουμ ένα δισκάδικο, η δισκογραφική θα πάρει τα 7 (για να έχει και έσοδο το κατάστημα) και αυτή θα αποδώσει το μονοψήφιο ποσοστό (π.χ. 5%) του 7, στον μουσικό σύμφωνα με το συμβόλαιο του.
Το δισκάδικο ή η πλατφόρμα streaming δεν φέρει καμία ευθύνη για το πως και πόσο θα πληρωθεί ο μουσικός.
Δεν είναι μεσάζοντες αλλά λιανοπωλητές.
Γι αυτό λέω πως τώρα πλέον υπάρχει η δυνατότητα να φύγουν οι μεγαλοκαρχαρίες δισκογραφικές του IFPI απο τη μέση και είτε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας (σύνθεση, εκτέλεση, ηχογράφηση, διανομή, προβολή!) με όποιο βαθμό επιτυχίας ή αν δεν μπορούμε (και δίκαια) να απευθυνθούμε σε μια ανεξάρτητη, μικρή εταιρία για ένα πιο δίκαιο μοίρασμα.
Δεν το εννοείς αυτό.Στην πλατφόρμα κάπου υπάρχει καλή μουσική, εκεί που τα κλικ είναι 1000-5000. Εκεί που είναι μύρια είναι το σκατό.
ποιό απ τα δυο?Δεν το εννοείς αυτό.
όχι βέβαιαΆρα δεν σου αρέσει η Taylor...![]()
![]()
Πάντως, μη λες μύρια γιατί μύρια έχουν και τύποι σαν τον Χατζηδάκη ή τους Beatles. Πες δις, να συννενοηθούμε.
Σε πιάνω, ναι. Αλλά δε συμφωνώ. Είναι πάντα εύκολο να πιστεύουμε ότι όσοι πέτυχαν είναι κατά κάποιο τρόπο ανάξιοι της επιτυχίας τους. Στον πραγματικό κόσμο, δεν έχω δει ποτέ να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Όλοι όσοι έχουν καταφέρει κάτι παραπάνω από ΄μένα, προσπάθησαν περισσότερο.Υποθέτω με πιάνεις. Μεγάλος άνθρωπος είσαι, σοβαρός...
Δεν ξέρω. Πραγματικά δεν μπόρεσα ποτέ να ακούσω και να ευχαριστηθώ κάτι που έχει βγάλει, έχω προσπαθήσει, έχω διαβάσει εξηγήσεις του φαινομένου γιατί με ενδιέφερε να καταλάβω τι συμβαίνει, αλλά απλά δεν μου κάμει. Είναι δικό μου το θέμα.Για τον Ye, θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή COS_dr.
Φυσικά η σκέψη μου ήταν εξ αρχής με την πλευρά του ακροατή. Διότι πιστεύω ότι η μουσική γίνεται για τον ακροατή κυρίως. Για να επικοινωνήσει ο μουσικός με τον ακροατή, εκτός από την ανάγκη του να εκφραστεί. Όχι για τον μουσικό. Ο μουσικός είναι μια παράμετρος της εξίσωσης. Δεν εξετάζω λοιπόν το εάν (που σίγουρα) είναι καλές οι πλατφόρμες για τους μουσικούς.
και...Ρώτα τους καλλιτεχνες
Ειναι λιγα τα 0.005 Αρη...
μπορεί να μην συμφωνείς, αλλά αυτό δεν μπορεί να με κάνει να αλλάξω γνώμη.Σε πιάνω, ναι. Αλλά δε συμφωνώ. Είναι πάντα εύκολο να πιστεύουμε ότι όσοι πέτυχαν είναι κατά κάποιο τρόπο ανάξιοι της επιτυχίας τους. Στον πραγματικό κόσμο, δεν έχω δει ποτέ να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Όλοι όσοι έχουν καταφέρει κάτι παραπάνω από ΄μένα, προσπάθησαν περισσότερο.
Όσο για την Swift, το άσμα της Shake It Off, υμνεί το σθένος μίας νέας γυναίκας που αντιπαρέρχεται των προσπαθειών του περιγύρου της να την χαρακτηρίσουν και να την υποτιμήσουν. Αυτό εμένα με αγγίζει, και ας μην είμαι νέα γυναίκα.
Για τον Ye, θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή COS_dr.
ΟΚ τώρα το κατάλαβα. Διότι η κουβέντα ξεκίνησε με
και...
και σε αυτά απάντησα.
Οπότε δεν υπάρχει η παρανόηση πως το Spotify πληρώνει λίγα τους καλλιτέχνες.
Δεν τους πληρώνει αυτό. Εκτός απο τους ανεξάρτητους.