προσιτό πυκνωτικό για φωνή?

Spyros Delta είπε:
Να'σαι καλα.

Βαση της βαθμολογιας σου φαινεται οτι το Lewitt ειναι most VFM κι απο τα τρια.

Το 7,5 του superlux ειναι πολυ μακρυα για 70Ε διαφορα στο τελικο ποσο. (κατα την αποψη μου)

Και αν το υπολογισω με τα συνολικα χρηματα που χρειαζεται το εγχειρημα να στησει καποιος ενα home εκ του μηδενος, (εχoντας βεβαια το PC και το dow) με καρτα, μονιτορ, βασεις, καλωδια, νομιζω οτι αξιζουν +70 με ενα μικροφωνο με 10* αξιολογησης και να φτασει το συνολικο ποσο  στα 500ε, παρα στα 430ε με μικροφωνο 7.5*.

Το μικροφωνο αυτο θα σταθει πιο ευκολα και σε τυχων αναβαθμιση.

Καπως ετσι το βλεπω.
κατανοώ το σκεπτικό σου (και στην περίπτωσή σου είναι το λογικό συμπέρασμα) αλλά θα σου δώσω και μια άλλη οπτική για χάρη της κουβέντας... ;)

σκέψου ότι οι περισσότεροι πια διαθέτουν έναν υπολογιστή τουλάχιστον 5ετίας, οπότε αν πάρουν μια Lexicon Alpha Studio και ένα Superloux, χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν daw και τα όποια ηχεία ακούν μουσική, μπορούν με 48 + 38€ (αν "κολλήσουν" την παραγγελία σε κάποιου φίλου ή τους τα φέρει η θεία από την Γερμανία  ;D), να μπουν αξιοπρεπώς στον κόσμο της μουσικής τεχνολογίας...

και μάλιστα χωρίς να ανησυχούν ιδιαίτερα τι θα το κάνουν στην επόμενη αναβάθμισή του αρχικού setup...  γιατί, πρώωωωτα θα πάρουν κι αξιόλογα monitor, μετά θα προσπαθήσουν να πάρουν το μέγιστο από αυτά και κατόπι αφού έχουν (αν και εφόσον) εντρυφήσει στο "άθλημα" και έχουν αναβαθμίσει και την κάρτα θα πάρουν κι άλλο mic, αλλά χωρίς να χρειαστεί να το "πετάξουν" αυτό το πτωχό πλην τίμιο ποτέ (όσο το σετ απ τους παραμένει σε λογικά επίπεδα)... πχ μια χαρά θα στέκει ως δεύτερο mic παρέα και με το Lewitt σε ηχογραφήσεις εγχόρδων (και όχι μόνο)...

ΥΓ. μην ξεχνάμε και πολλούς φίλους που είτε ηλικίας είτε οικονομικής δυσκολίας λόγω κρίσης θα ήθελαν να "ξεκινήσουν" αλλά κωλύονται... ειδικά γι αυτούς είναι "δώρο" η ποιότητά του (αν καταφέρουν να το αποκτήσουν) σε αυτά τα χρήματα...

ΥΓ2.  εγώ για να είμαι το δυνατόν "αντικειμενικός", πάντα κρίνω τα μικρόφωνα σε πρώτο χρόνο αποκλειστικά για τον ήχο τους.... οπότε το "7,5" για τα 38€ του είναι "μεγάλο" νούμερο ανταγωνιζόμενο άλλα πολλαπλάσιας αρχικής τιμής...

 
εγώ πάντως βλέπω πολύ σοβαρά το t.bone.

με 68 τα έχεις όλα, βάζεις και άλλα 10-15 για βάση.

Τουλάχιστον ο LK το δοκίμασε, και βρίσκω πολλά βίντεο με δοκιμές στο δίκτυο και αυτό που ακούω με ικανοποιεί.

Αλλιώς μένω στην "λύση" που εφαρμόζω μέχρι τώρα δηλαδή ηχογράφηση μέσω του φορητου tascam dr07 και οδήγηση της εξόδου του σε line.

 
Μετά από αρκετή σκέψη τελικά μάλλον θα πάω και εγώ για το πακέτο της Rode.

αυτό το βιντεάκι ήταν πολύ χρήσιμο



(όπου είδα πως ακριβώς είναι η πλακέτα του)

 
Στο 2ο βιντεο δειχνει αλλο μικροφωνο. Το NT-1 (σκετο, χωρις το Α) Αυτο κοστιζει κατι παραπανω.

ΥΓ1 θα ηθελα να βαλω στο πλανο κι αλλο ενα μικροφωνο στα ιδια χρηματα περιπου, που μου αρεσε.

Το Audio Technica AT 2035

ΥΓ2 και φυσικα υπαρχει και το behringer B-2 pro (στα ιδια χρηματα αλλα δινεται χωρις ποπ φιλτερ, οπως και το AT2035)

Οι διαφορες ειναι μικρες και εξαρταται και απο τα γουστα του καθενος αλλα και τη φωνη που θα τραγουδησει.

 
το είδα Σπύρο, αλλά γενικά μου άρεσε η εικόνα που βγάζει η εταιρεία μέσα από τις παραγωγές των βίντεο.

Τεσπα, η παραγγελιά έπεσε, οπότε σύντομα θα αναφέρω εντυπώσεις...

 
όπως είδες από το βίντεο, μια λύση για χωρίς ποπ είναι η κάπως offset ηχογράφηση.

Επίσης θεωρώ ότι για ακουστικά όργανα κιθάρα είναι αχρείαστο.

Αλλωστε κοστίζει πολύ λίγο για να το βάζεις τόσο πολύ στη ζυγαριά.

 
dimsonic είπε:
όπως είδες από το βίντεο, μια λύση για χωρίς ποπ είναι η κάπως offset ηχογράφηση.

Επίσης θεωρώ ότι για ακουστικά όργανα κιθάρα είναι αχρείαστο.

Αλλωστε κοστίζει πολύ λίγο για να το βάζεις τόσο πολύ στη ζυγαριά.
Ναι φυσικα. Δεν βαζω ποπ φιλτερ στις κιθαρες.Μονο στις φωνες.

Ενα εικοσαρικο επιπλεον ειναι.

Για ενα μπατζετ μικροφωνο των 150, το +20 ειναι υπολογισιμο για καποιους. Για ενα blue bottle  οχι.

 
Ωραία θα ήταν να πέσουν και μερικές προτάσεις/γνώμες για μικρού διαφράγματος πυκνωτικά (σε ένα ή ζευγάρι), μια που είναι συχνά η επόμενη προσθήκη σε στούντιο μετά το ένα βασικό μεγάλου διαφράγματος μικρόφωνο. Εγώ είχα πάρει πακέτο τα τρία rode πριν μερικά χρόνια (nt1-a και ζευγάρι nt5) και πραγματικά τα ευχαριστήθηκα (σε πρότζεκτ από demos και YouTube, αλλά και πολύ μουσική για θέατρο και ράδιο), συνήθως γράφω φωνές και ακουστικά όργανα, τα άλλα πάνε direct. Αλλά ακούω τελευταία σε στούντιο φίλων μερικές φορές πολύ φτηνά μικρόφωνα με αξιοπρεπή ήχο, πράγμα που δεν το έβλεπες και τόσο συχνά παλιά. Ακόμα και να έχουν κάπως καλύτερα μικρόφωνα, παίρνουν κατι ακόμα για διαφορετικό ήχο και οι τιμές είναι .. κινέζικες  O0

 
Εγω (με την ελαχιστη μου βεβαια εμπειρια) εχω αναφερθει και παλιοτερα στο Superlux Hi-10. Ειναι ΤΖΑΜΠΑ. To εχω χρησιμοποιησει για ακουστικη κιθαρα, sort-of-close mic σε ενισχυτη ηλεκτρικης κιθαρας και για κοντραμπασο (εκει μαζι με ενα μεγαλου διαφραγματος) και με το ταπεινο σεταπ μου εντυπωσιασε και εμενα και πιο εμπειρους φιλους που το ακουσανε. Και ειναι και μικροσκοπικο!

https://www.thomann.de/gb/superlux_hi_10.htm

 
Alter είπε:
Ωραία θα ήταν να πέσουν και μερικές προτάσεις/γνώμες για μικρού διαφράγματος πυκνωτικά (σε ένα ή ζευγάρι), μια που είναι συχνά η επόμενη προσθήκη σε στούντιο μετά το ένα βασικό μεγάλου διαφράγματος μικρόφωνο. Εγώ είχα πάρει πακέτο τα τρία rode πριν μερικά χρόνια (nt1-a και ζευγάρι nt5) και πραγματικά τα ευχαριστήθηκα (σε πρότζεκτ από demos και YouTube, αλλά και πολύ μουσική για θέατρο και ράδιο), συνήθως γράφω φωνές και ακουστικά όργανα, τα άλλα πάνε direct. Αλλά ακούω τελευταία σε στούντιο φίλων μερικές φορές πολύ φτηνά μικρόφωνα με αξιοπρεπή ήχο, πράγμα που δεν το έβλεπες και τόσο συχνά παλιά. Ακόμα και να έχουν κάπως καλύτερα μικρόφωνα, παίρνουν κατι ακόμα για διαφορετικό ήχο και οι τιμές είναι .. κινέζικες  O0
Πολυ προσφατα ηχογραφησα κιθαρες σε ενα στουντιο home προς pro, για καποιον που πουλαει μουσικες σε Αγγλικη εταιρεια που διαθετει πλατφορμα ηχων για διαφημισεις, τηλεοπτικα προγραμματα, ταινιες κλπ, οπου τα δειγματα που ακουσα στο σαιτ της, ηταν ακρως ποιοτικα (τουτέστιν απαιτητικη).Δεν ξερω για τι μπατζετ μιλας ουτε ξερω το αποτελεσμα που θα βγει μετα τη μιξη, αλλα οπως ακουσα τις κιθαρες που ηχογραφησα με ενα matched pair rode nt-1a, δεν ειχε να ζηλεψει και πολλα πραγματα απο αυτες που ηχογραφω σε μεγαλα στουντιο με neumann ή blue bottle που γραφω συνηθως.

 
Δε θυμαμαι αν μου χει τυχει ποτε να γραψω με matched pair large condenser, μονο με δυο small condenser η με ενα και ενα (large και small). Σπιτι οταν δεν ειναι fingerstyle ας πουμε μου αρεσει το nt1-a μαζι με ενα nt5. Σε fingerstyle προτιμω δυο πουρακια. Φανταζομαι το ενα θα ηταν μακρυα για το χωρο.

Να πω την αληθεια το απωθημενο μου ειναι ενα ribbon mic, γιατι εχει τυχει να γραψω αρκετες φορες και ο ηχοληπτης να χρησιμοποιει τετοιο και μου αρεσε ο χαρακτηρας τους.

Ενα θεμα για μενα ειναι οτι για να μαθεις καθε καινουργια τεχνικη θελει πολλη προσπαθεια, χρονο και πειραματισμο. Το στουντιο μου σπιτι ειναι χαμηλου budget, rode μικροφωνα, focusrite scarlet 6i6 καρτα, tascam moniotor, reaper κτλ. Ο δε χωρος αν και εντελως ησυχος, δεν εχει καποια ιδιαιτερη ακουστικη ουτε treatment (close miking συνηθως), οποτε δε θεωρω οτι θα ειχε νοημα να παρω κατι ακριβο (πανω απο 100-200 ευρω ας πουμε).

 
odis13 είπε:
Εγω (με την ελαχιστη μου βεβαια εμπειρια) εχω αναφερθει και παλιοτερα στο Superlux Hi-10. Ειναι ΤΖΑΜΠΑ. To εχω χρησιμοποιησει για ακουστικη κιθαρα, sort-of-close mic σε ενισχυτη ηλεκτρικης κιθαρας και για κοντραμπασο (εκει μαζι με ενα μεγαλου διαφραγματος) και με το ταπεινο σεταπ μου εντυπωσιασε και εμενα και πιο εμπειρους φιλους που το ακουσανε. Και ειναι και μικροσκοπικο!

https://www.thomann.de/gb/superlux_hi_10.htm
το παραγγέλνω και μόνο για το όνομα!!! ;)

 
σήμερα δούλεψα ένα τετράωρο περίπου με το RODE NT1... με το οποίο δεν είχα επιδιώξει να έρθω σε επαφή θεωρώντας βλακωδώς ότι θα πρόκειται για μια απλά διαφορετική version του NT1-A...

ε οποία έκπληξις!!!.... καμία σχέση... εδώ μιλάμε οι Αυστραλοί κατασκεύασαν το "απόλυτο" φθηνό μικρόφωνο...

πραγματικά φλατ απόκριση καθιστώντας το κυριολεκτικά all around δίνοντας σε κάθε περίπτωση που το δοκίμασα πολύ καλά takes στα "γρήγορα" και "πλήρη" συχνοτικά, πολύ εύκολα διαχειρίσιμα κατα την επεξεργασία στο mix καθώς δεν επιβάλει κάποιον καλό ή κακό "χαρακτήρα"... έγραψα και επεξεργάστηκα αντρική  και γυναικεία φωνή και back, κιθάρα ακουστική και ηλεκτρική μέσω ενισχυτή και ένα alto sax... άψογο και δεν αισθάνθηκα έντονη την απουσία κάποιου ακριβού mic που θα χρησιμοποιούσα σε pro studio, σε καμία φάση της διαδικασίας...

στα 220€ με αράχνη και pop filter είναι μια ξεχωριστή ευκαιρία και σύντομα σκέπτομαι να το αποκτήσω μια και θα είναι χρήσιμο ακόμα και στο studio ως εν δυνάμει επιλογή ανάμεσα σε οποιαδήποτε σειρά ακριβότερων... για home πλέον προσωπικά δεν το συζητώ... θα αποτελέσει εργαλείο για αυτόν που "ξέρει" και "σχολείο" για όποιον μαθαίνει... ;) :)

ΥΓ. συγκριτικά, στα μόνα σημεία που "κερδίζει" εμφανώς το Lewitt απέναντι σε αυτό, είναι η εκπληκτική του δυνατότητα να ηχογραφεί φοβερά και εν πολλοίς "έτοιμα" τρακ ηχογραφώντας close μόνο του  ηλεκτρικές μέσω amp και η ιδιαίτερη συμπεριφορά του στο proximity effect (ουσιαστικά σχεδόν δεν το παράγει)... αλλά συνολικά το NT1 καθίσταται πιο αποτελεσματικό στο να προσφέρει το πρωτογενές υλικό που θα κάνει τη διαφορά σε μια σπιτική παραγωγή...

 
πολύ ενδιαφέρον το input.

Αν και σίγουρα προσιτό, σε κάποιον σαν εμένα που τα 150 ήδη ήταν μεγάλο τέντωμα του budget, τα επι πλέον 70 το καθιστούν απαγορευμένο καρπό.

Εκτός αν....καταλήξω σε ...μουσικό παραγωγό....(χλωμό σίγουρα)

 
Και εγώ ψάχνομαι για μικρόφωνο.

Πρώτες επιλογές το lewitt 240 και το ΑΤ2035. Το πρώτο είναι πιο πριμάτο, με λιγότερο bottom end. Το δεύτερο είναι πιο φλατ. Τρίτη επιλογή είναι το ΝΤ1Α όπου στα αυτιά μου είναι κάπου μεταξύ των δυο ηχητικά, σε brightness.

To θέλω για φωνητικά και για ακουστικά εγχορδα όργανα. Ποιο θα ταιριάζει καλύτερα στη φωνή μου? Το πιο μπασάτο 2035, το οποίο έχει πολύ smooth ψηλες συχνότητες? Ή το 240 που έχει κάπως λιγότερο "σώμα" και παραπάνω πρίμα? Ή μήπως η χρυσή τομή είναι το rode? Στην ακουστική κιθάρα, τα τσιμπημένα πρίμα είναι επιθυμητά?

 
To θέλω για φωνητικά και για ακουστικά εγχορδα όργανα. Ποιο θα ταιριάζει καλύτερα στη φωνή μου?


Στην ακουστική κιθάρα, τα τσιμπημένα πρίμα είναι επιθυμητά?


Ολα μια χαρα ειναι για τα λεφτα τους .

Η σωστη  ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ειναι πιο σημαντικη απο το ιδιο το μικροφωνο για τον ηχο της ακουστικης κιθαρας.

Ετσι κι αλλιως το DAW σου εχει....εξωφρενικες δυνατοτητες EQ...... για οτιδηποτε χρειαστει να διορθωσεις.

Προσωπικα εχω το ΝΤ1 πανω απο 15 χρονια και τα κανει ολα και συμφερει (ηλεκτρικες/ακουστικες/φωνες/ακουστικα οργανα) ...δεν ειναι και U87 αλλα τη δουλεια του (and than some) την κανει. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πληροφοριακά ρωτώ, διότι εχω την ίδια κάρτα, και σε διπλανό θρεντ με το c3 κατάλαβα ότι πρέπει να αναζητώ και πληροφορίες που αφορούν την συμβατότητα με την κάρτα μου.

 
Πληροφοριακά ρωτώ, διότι εχω την ίδια κάρτα, και σε διπλανό θρεντ με το c3 κατάλαβα ότι πρέπει να αναζητώ και πληροφορίες που αφορούν την συμβατότητα με την κάρτα μου.




Στο διπλανο thread ο ατυχης συμφορουμιτης δεν νομιζω να κΣερει τι κανει...?

ανυγουεΪ...μια χαρα δουλευει με την i4 , η καρτα εχει τοσο πολυ gain που οταν γραφω ηλεΧτρικες κιθαρες (στα 85-95 db & με το μικροφωνο στους 5 περίπου ποντους απο τη γρυλια) πρεπει να το εχω ΤΕΛΕΙΩΣ κλειστο για να εχω λογικο  headroom σε αυτο που γραφεται στο daw. 

με τη φωνη μου (εχω εξωφρενικα δυνατη φωνη) το εχω στο 3.....με ακουστικη GA και το μικροφωνο στο κλασσικο sweet spot καμμια 10αρια ποντους μακρυα  το εχω στη μεση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top