Cort Action pj ή ibanez Sr300 για αρχάριο?

Θοδωρής Γκ

todor

Νέο μέλος
Πόντοι
3
Καλημέρα από Βόλο!
Μικρή εισαγωγή/περιγραφή....
Είμαι εντελώς αρχάριος στο μπάσο και ως άσχετος, πήγα και πήρα ένα φθηνό πακέτο μπάσο/ενισχυτή της GEWA....
Κάνοντας κάποια μαθήματα, είδα ότι ο ενισχυτής του δασκάλου (fender rumble15) έχει πολύ καλύτερο ήχο (οπότε ψάχνομαι για αλλαγή), αλλά και ο δάσκαλος και ο τεχνικός που σέταρε το όργανο μου είπαν ότι δεν είναι καλό (χάλια μανίκι που στραβώνει εύκολα).
Και πάμε στην ουσία.... Κοιτώντας για αλλαγή και βαση του στενού οικονομικού, κοιτάω για Cort action pj/plus που σκέφτομαι ότι μπορώ να τα αναβαθμίσω αργότερα, αλλά και ibanez sr300, το οποίο οπτικά με τραβάει περισσότερο από όλα!!!!
Αξίζει να πάρω το πρώτο (Cort) να μάθω να παίζω και να το αναβαθμίσω σιγά σιγά ή να πάω στο ibabezt που μου αρέσει περισσότερο?

Κοιτάω αυτά τα 2 κυρίως γιατί μου αρέσουν οπτικά!!! Ίσως και κάποιο sire, αλλά δε θέλω την κλασσική γραμμή των μπάσων....
Ευχαριστώ

Όλα τα Ibanez και τα Yamaha είναι εξαιρετικά value for money.

Πολύ καλά όργανα έχω πιάσει και από την Cort, κυρίως κιθάρες, απλά δεν έχω τόσο μεγάλη εμπειρία όσο με τα Ibanez & τα Yamaha.

Το ibanez Sr300 είναι πιο ωραίο και φαίνεται να έχει και πιο βαρβάτη γέφυρα, εκεί στα 300 ευρώ ξεκινάνε τα καλά όργανα, να πας όμως να το δεις από κοντά, να διαλέξεις ένα καλό, ίσιο

Και τα δυο (τρία) είναι μια χαρά για αρχάριο, το SR300 θα είναι ένα κλικ πιο πάνω σαν κατηγορία οργάνου σε σχέση με το Cort Action PJ/Plus. Αλλά είναι και σχετικά διαφορετικά σαν φιλοσοφία.

Κάνε λίγο ένα ψάξιμο, δες με τι παίζουν οι διάφορες μπάντες που σου αρέσουν πχ, να αποφασίσεις αν θες κάτι κλασσικό ηχητικά, με passive ηλεκτρικά ή κάτι μοντέρνο με active EQ.