Αν κάποιος θέλει να ακουστεί δισκογραφικά στην Ελλάδα θα πρέπει...(συνεχίστε την πρόταση)

Στο σχήμα που παίζω έχουμε κάνει ένα δίσκο και πάμε για τον δεύτερο. Δεν είναι σκοπός μας να ακουστούμε στα ραδιόφωνα ή να κάνουμε χρήματα, σκοπός είναι άλλος. Και ευχαριστιέμαι το κάθε λεπτό δημιουργίας, having a real job βέβαια για τον βιοπορισμό 😅


Αλλά. Αν την είχα δει μουσικός που θέλει να κάνει λεφτά από την μουσική δε θα έκανα ούτε τραπ ούτε σκυλάδικο. Πιστεύω το έντεχνο-ποπ έχει ακόμα απήχηση. Μας λείπει ένας Έλληνας John Mayer πχ, ένας Χατζηγιάννης που να ξέρει και κιθάρα όμως φάση
 
Στο σχήμα που παίζω έχουμε κάνει ένα δίσκο και πάμε για τον δεύτερο. Δεν είναι σκοπός μας να ακουστούμε στα ραδιόφωνα ή να κάνουμε χρήματα, σκοπός είναι άλλος.
Συνάδελφε... :ROFLMAO:
Να, να σου πει ο @Nestoras
Έχουμε βγάλει δύο δίσκους. Τρελλέ επιτυχίαι λαίμαι :ROFLMAO:

Ο σκοπός δεν ξέρω ποιος ήταν :unsure:😄
 
θα κάνω μια απόπειρα να συμμετέχω λίγο στη συζήτηση. Είμαι απών τελευταία γιατί περνάω ιδιαίτερα δύσκολο καλοκαίρι, αφού έχουν συμβεί ένα σορό πράγματα όλα μαζι, συμπεριλαμβανομένου ότι έφτασαν σπίτι μου οι φωτιές και είχαμε τραγωδίες.

@kpeyos αν μου επιτρέπεις η αρχική σου ερώτηση έχει μια αντίφαση. Λες για δισκογραφία στην Ελλάδα και από την άλλη αποκλείεις τα μπουζούκια. Η δισκογραφία στην Ελλάδα ειναι κατα μεγάλο ποσοστό τα μπουζούκια.

Προσωπικά δεν ασχολούμαι καθόλου με την mainstream μουσική εδώ, ξερνάω και με μπουζούκια και με τραπ, αλλά αυτά ειναι τα mainstream. Στο στούντιο δέχομαι τηλεφωνήματα για τραπ κάθε βδομάδα, και τους στέλνω αλλού.

Οπότε η απλή απάντηση στο ερώτημα θα ήταν προφανώς, να ανοίκει κάποιος/α σε αυτά τα είδη μουσικής. Προφανώς πρέπει να υπάρχει όλο το πακέτο της παρουσίας, προώθησης, βίντεο κτλ.

Εγώ γενικώς, σκέφτομαι κυρίως με -ρομαντικούς- μουσικούς όρους, αν βγάλεις καλή μουσική, θα έχει κάποια απήχηση, πολύ ή λίγο. Η μεγάλη απήχηση υπάρχει πάντα (μας έχει δείξει η ιστορία) όταν βγαίνει κάτι καινούριο (groundbreaking) το οποίο πια δεν συμβαίνει πολύ, ακόμα και εξωτερικό. Ή συμβαίνει τοπικά και σε μικρότερη κλίμακα.

Για εμένα ένα πιο ενδιαφέρον ερώτημα θα ήταν, γιατί κρατάμε τόσο μικρό καλάθι στην Ελλάδα με το τι βγάζουμε προς τα έξω. Γιατί χώρες όπως οι Σουηδία έχουν παράγει μουσική που έχει κάνει το γύρο του κόσμου (κυρίως σε pop και metal) ενώ στην Ελλάδα έχουμε ελάχιστες περιπτώσεις που έχουν αγγίξει τέτοιο βεληνεκές. Και αυτό συμβαίνει και σε επίπεδο συνθετών, παραγωγών/ηχοληπτών κτλ. Λες και υπάρχει ένα ταβάνι στο που μπορούμε να φτάσουμε.

Και φυσικά όταν μιλάμε πια για δισκογραφία, μιλάμε για views στο YouTube.
 
Last edited:
@kpeyos αν μου επιτρέπεις η αρχική σου ερώτηση έχει μια αντίφαση. Λες για δισκογραφία στην Ελλάδα και από την άλλη αποκλείεις τα μπουζούκια. Η δισκογραφία στην Ελλάδα ειναι κατα μεγάλο ποσοστό τα μπουζούκια.
Δεν αντιλέγω ως προς αυτό, αλλά:
  • Τα χρήματα στα σκυλάδικα είναι από τις εμφανίσεις, οι κυκλοφορίες απλά βοηθούν τις εμφανίσεις
  • Το καθεστώς προώθησης στο ραδιόφωνο είναι διαφορετικό επειδή παίζει το κύκλωμα των σκυλάδικων
  • Ηχογραφούν συνήθως συγκεκριμένοι σεσσιονάδες και άρα δεν αφορά τη μεγάλη μερίδα των μουσικών
Οπότε, ναι. Τα μπουζούκια είναι ένα μεγάλο ποσοστό δισκογραφίας, κινείται πολύ χρήμα αλλά αφορά ελάχιστο ποσοστό μουσικών. Και δεν κρίνω το είδος σαν ποιότητα. Η trap πχ αφορά οποιονδήποτε έχει ένα laptop, άρα παρόλο που δε μου αρέσει, θεωρώ πιθανότερο να έχει ενδιαφέρον σαν κουβέντα απ' το σκυλάδικο.
 
Επειδή μιλάμε για μπίζνα, παίξε όπου μπορείς, χτύπα όποια πόρτα βρείς.
Με βάση τις βιογραφίες των αγαπημένων μουσικών, παίζανε ασταμάτητα και όπου έβρισκαν.
Αυτό ίσχύει για όλες τις δουλειές που στηρίζονται στις πωλήσεις.
Άλλο να παίζεις μουσική και άλλο να "γίνεις" απο την μουσική.
Πρέπει να κοιμάσαι και να ξυπνάς με τον ίδιο αυτό σκοπό .

Το χαμαλίκι επίσης ισχύει για όλες τις δουλειές, ακόμα και οι γιατροί και οι δικηγόροι αν δεν είναι απο κάποιο τζάκι, τα πρώτα χρόνια της καριέρας τους είναι όπως του μπετατζή .

Δεν υπάρχει εύκολος δρόμος, είναι πόσο το θέλεις, πόσο αντέχεις, και να έχεις και λίγο εώς πολύ τύχη.

AC/DC It's a long way to the Top !
 
Για μένα το θέμα δεν είναι σε ποιο είδος θα έχει επιτυχία μια δισκογραφική απόπειρα, αλλά το αν και το πώς θα κάνει κάποιος επιτυχία (όπως και αν την ορίζει ο κάποιος) στο είδος που υπηρετεί. Δηλαδή αν πάρουμε ως δεδομένο (θεωρητικά και υποθετικά καθαρά) ότι θα έχεις στάνταρ επιτυχία αν κάνεις τραπ, δεν είναι δυνατόν να κάνεις τραπ κι ας μην θες να δημιουργήσεις εκεί.

Αυτό που λέω είναι ότι στο δικό μου μυαλό, επειδή πρόκειται για τέχνη και δημιουργία, πρώτα έρχεται η έμπνευση, η τάση, η έλξη προς ένα είδος (έστω και ευρύ) μουσικής και μετά το ψάξιμο τι μπορώ να κάνω για να με ακούσουν δέκα άνθρωποι. Προσωπικά το παίρνω ένα βήμα τη φορά. Δημιουργώ τα κομμάτια που έχω ανάγκη να δημιουργήσω, αν θέλω και μπορώ μπαίνω στο τοπικό στούντιο και ηχογραφώ, αν όχι ασχολούμαι μόνος μου με την παραγωγή και μετά ψάχνω πώς μπορώ να τα προωθήσω. Σήμερα η κυρίαρχη τάση είναι υπηρεσίες όπως distrokid, cdbaby κ.α. που με μικρό κόστος σου διανέμουν τα κομμάτια σε όλες τις πλατφόρμες. Ακολουθεί η προώθηση κλπ. Προφανώς εγώ που έχω επιλέξει το είδος που έχω επιλέξει, δεν μπορώ να ελπίζω ότι θα ακουστώ στο ελληνικό ραδιόφωνο, αλλά δεν με νοιάζει κιόλας. Δεν θα αρχίσω ξαφνικά να κάνω έντεχνο χωρίς να νιώσω πηγαία ανάγκη μόνο και μόνο για να με παίξει ο μελωδία (κάτι που είναι ελάχιστα πιθανό να γίνει έτσι κι αλλιώς).
 
Τα μπουζούκια είναι ένα μεγάλο ποσοστό δισκογραφίας
Ακόμα και στα μπουζούκια η δισκογραφία δεν είναι όπως παλιά. Με σινγκλάκια τη βγάζουν.

Σε 2-3 που μπήκα να τσεκάρω ο Οικονομόπουλος έχει να κυκλοφορήσει άλμπουμ απ' το 2017, ο Βέρτης κυκλοφόρησε φέτος μετά από 7 χρόνια (?) και ο Μαζωνάκης απ' το 2019.
 
Για εμένα ένα πιο ενδιαφέρον ερώτημα θα ήταν, γιατί κρατάμε τόσο μικρό καλάθι στην Ελλάδα με το τι βγάζουμε προς τα έξω. Γιατί χώρες όπως οι Σουηδία έχουν παράγει μουσική που έχει κάνει το γύρο του κόσμου (κυρίως σε pop και metal) ενώ στην Ελλάδα έχουμε ελάχιστες περιπτώσεις που έχουν αγγίξει τέτοιο βεληνεκές. Και αυτό συμβαίνει και σε επίπεδο συνθετών, παραγωγών/ηχοληπτών κτλ. Λες και υπάρχει ένα ταβάνι στο που μπορούμε να φτάσουμε.
(Ελπίζω οι ζημιές να είναι μόνο υλικές και να γίνουν καλύτερα τα πράγματα για εσένα).

Δέν περίμενα ένα τόσο εύστοχο σχόλιο όπως το παραπάνω.

Είναι θέμα νοοτροπίας σαν πρώτη φάση και επαγγελματικής προσέγγισης σε δεύτερο χρόνο.

Το ταβάνι.

Ο κύκλος είναι στενός,ο ανταγωνισμός επιπέδου νηπιαγωγίου,δυσκολεύονται στην διορατικότητα και παρουσιάζουν ένα είδος κράμπας στο να δίνουν ευκαιρίες σε άνθρωπους που αξίζουν,προτιμώντας αυτούς που γνωρίζουν,δυσκολεύονται στο να διακρίνουν όπως και να δημιουργήσουν ένα τέτοιο προιόν,η τους καλλιτέχνες που θα τους οδηγήσουν σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα,η έλλειψη φαντασίας και αυτοπεποίθησης οδηγεί αρκετές φορές σε ένα είδος αντιγραφής το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό,εκμηδενίζοντας και οποιαδήποτε προσπάθεια καινοτομίας και αναγνωρισιμότητας κάνοντας τους πάντα να λειτουργούν ετεροχρονισμένα,(εδώ συγκαταλέγονται και αρκετά από αυτά που ακούστηκαν και εκτός Ελλάδος,αλλά και αυτά που ακούγονται τώρα εντός,όπως η trap),αλλά ακόμη και άν κάποιος βγάλει ένα προιόν παγκόσμιας απήχησης,δέν έχουν την ικανότητα να το διαχειριστούν και να το υποστηρίξουν.

Αν προσέξει κάποιος την εγχώρια σκηνή,θα παρατηρήσει και το μεγάλο μειονέκτημα,που αρκετοί "επαγγελματίες" σε θέσεις κλειδιά,δέν μπορούν να δούν.

Την απουσία της καλής,ποιοτικής και ευρείας (παγκόσμιας) κατανάλωσης POP/Mainstream μουσικής.
Αυτή είναι το βαρύ πυροβολικό στην μουσική βιομηχανία μιάς χώρας.
Οσοι έχουν δουλέψει για αυτήν,το γνωρίζουν πολύ καλά.
Αυτή γυρνάει το βλέμμα του καταναλωτή σε μία κατεύθυνση,αυτή τροφοδοτεί και αυτή θα τραβήξει και τα άλλα είδη μαζί της.
Χωρίς αυτή δέν πάς πουθενά και δυστυχώς εμείς συνεχίζουμε να την σνομπάρουμε.
 
Last edited:
Την απουσία της καλής,ποιοτικής και ευρείας (παγκόσμιας) κατανάλωσης POP/Mainstream μουσικής.
Όχι τώρα... Χρόνια τώρα
Αυτή είναι το βαρύ πυροβολικό στην μουσική βιομηχανία μιάς χώρας.
Βλέπε ABBA. Έφεραν "χαρτί" στη Σουηδία με τις καραβιές.

ΥΓ: Μπράβο μας πάντως που συνεχίζουμε να το "κουράζουμε", ενώ γνωρίζουμε ότι αυτό το... καράβι πλέον έχει σαλπάρει.
 
Την απουσία της καλής,ποιοτικής και ευρείας (παγκόσμιας) κατανάλωσης POP/Mainstream μουσικής.
Αυτή είναι το βαρύ πυροβολικό στην μουσική βιομηχανία μιάς χώρας.
Οσοι έχουν δουλέψει για αυτήν,το γνωρίζουν πολύ καλά.
Ναι ρε MGs γι' αυτό χρειάζονται ωραία κοριτσα που να τα λένε λίγο, από τη μεταπολίτευση και μετά η μουσική βιομηχανία αυτές ψάχνει να βρει. Και δεν είναι εύκολο καθώς η κοπέλα πρέπει αν έχει λόξα με το τραγούδι ή την ηθοποιία, (το θέαμα γενικά) και θα πρέπει να είναι διατεθειμένη να κάτσει σε αυτούς που έχουν τις θέσεις κλειδιά. Και από ότι φαίνεται και τα ωραία κοριτσα σπανίζουν και όσα φτουράνε δεν έχουν τα κατάλληλα μυαλά, κάνουν άλλα πράγματα πια, μορφώνονται. Επιπλέον η μουσική βιομηχανία έχει ξεπέσει και ούτε αυτοί μπορούν να εγγυηθούν την επιτυχία, δεν πείθουν πια.... Έτσι τα κοριτσα δεν κάθονται και η ποπ πεθαίνει. Μια εικασία, θα μπορούσαν τα πράγματα να έχουν έτσι
 
τα χρήματα στα σκυλάδικα είναι από τις εμφανίσεις, οι κυκλοφορίες απλά βοηθούν τις εμφανίσεις
Όντως. Αυτό βέβαια είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο και συμβαίνει σε όλα τα ιδιώματα.

Το καθεστώς προώθησης στο ραδιόφωνο είναι διαφορετικό επειδή παίζει το κύκλωμα των σκυλάδικων
Φαντάζομαι ναι, δεν παρακολουθώ τους σταθμούς που παίζουν Ελληνικά.
Εξάλλου τώρα πια η προώθηση γίνεται περισσότερο Ιντερνετικά. Πάντα είχα απορία κατά πόσο οι αλγόριθμοι είναι "πειραγμένοι" για να δίνουν βαρύτητα σε συγκεκριμένα ιδιώματα ή όχι. Και προφανώς πως προκύπτει αυτή η απόφαση, και κατά πόσο μπορεί να είναι και πολιτικό το ζήτημα.

Ηχογραφούν συνήθως συγκεκριμένοι σεσσιονάδες και άρα δεν αφορά τη μεγάλη μερίδα των μουσικών
Ισχύει. Ο κύκλος των επαγγελματιών μουσικών στην Ελληνική σκηνή είναι πολύ μικρός και συγκεκριμένος. Όλοι ξερουν όλους.

Οπότε, ναι. Τα μπουζούκια είναι ένα μεγάλο ποσοστό δισκογραφίας, κινείται πολύ χρήμα αλλά αφορά ελάχιστο ποσοστό μουσικών. Και δεν κρίνω το είδος σαν ποιότητα. Η trap πχ αφορά οποιονδήποτε έχει ένα laptop, άρα παρόλο που δε μου αρέσει, θεωρώ πιθανότερο να έχει ενδιαφέρον σαν κουβέντα απ' το σκυλάδικο.
Ναι, βέβαια οι τράπερς δεν ειναι μουσικοί ως επι των πλείστων.

Δεν υπάρχει εύκολος δρόμος, είναι πόσο το θέλεις, πόσο αντέχεις, και να έχεις και λίγο εώς πολύ τύχη.
Αυτό ισχύει για όλους τους κλάδους. Ναι, αν επιμείνεις στην μουσική και το κάνεις και lifestyle σου, θα καταφέρεις κάτι. Αλλά είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα δύσκολος, πάντα ήταν, πόσο μάλλον τώρα που δεν υπάρχει δισκογραφία.


Ο κύκλος είναι στενός,ο ανταγωνισμός επιπέδου νηπιαγωγίου,δυσκολεύονται στην διορατικότητα και παρουσιάζουν ένα είδος κράμπας στο να δίνουν ευκαιρίες σε άνθρωπους που αξίζουν,προτιμώντας αυτούς που γνωρίζουν,δυσκολεύονται στο να διακρίνουν όπως και να δημιουργήσουν ένα τέτοιο προιόν,η τους καλλιτέχνες που θα τους οδηγήσουν σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα,η έλλειψη φαντασίας και αυτοπεποίθησης οδηγεί αρκετές φορές σε ένα είδος αντιγραφής το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό,εκμηδενίζοντας και οποιαδήποτε προσπάθεια καινοτομίας και αναγνωρισιμότητας κάνοντας τους πάντα να λειτουργούν ετεροχρονισμένα,(εδώ συγκαταλέγονται και αρκετά από αυτά που ακούστηκαν και εκτός Ελλάδος,αλλά και αυτά που ακούγονται τώρα εντός,όπως η trap),αλλά ακόμη και άν κάποιος βγάλει ένα προιόν παγκόσμιας απήχησης,δέν έχουν την ικανότητα να το διαχειριστούν και να το υποστηρίξουν.

Αν προσέξει κάποιος την εγχώρια σκηνή,θα παρατηρήσει και το μεγάλο μειονέκτημα,που αρκετοί "επαγγελματίες" σε θέσεις κλειδιά,δέν μπορούν να δούν.

Την απουσία της καλής,ποιοτικής και ευρείας (παγκόσμιας) κατανάλωσης POP/Mainstream μουσικής.
Αυτή είναι το βαρύ πυροβολικό στην μουσική βιομηχανία μιάς χώρας.
Οσοι έχουν δουλέψει για αυτήν,το γνωρίζουν πολύ καλά.
Αυτή γυρνάει το βλέμμα του καταναλωτή σε μία κατεύθυνση,αυτή τροφοδοτεί και αυτή θα τραβήξει και τα άλλα είδη μαζί της.
Χωρίς αυτή δέν πάς πουθενά και δυστυχώς εμείς συνεχίζουμε να την σνομπάρουμε.

Στη περίπτωση της Ελλάδας, είναι κατα τη γνώμη και έλλειψη ταυτότητας. Η μουσική του προηγούμενου αιώνα (1950-2000) έχει, κατα τη γνώμη μου, ακραία περισσότερη αξία από τη σαβούρα που βγαίνει τώρα. Τα ρεμπέτικα, τα παλιά λαϊκά, τα νησιώτικα και όλα τα τοπικά παραδοσιακά, ενώ δεν τα ακούω μπορώ να αναγνωρίσω ότι έχουν αξία.

Δεν ξέρω αν είναι ότι έχουμε έλλειψη στο να κάνουμε innovate σαν μυαλά, ή αν ειναι περισσότερο ότι οι προσπαθειες δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν. Δεν είναι τυχαίο το brain drain που έχουμε. Οι έξυπνοι απλά θα φύγουν εκτός χώρας.

Στη περίπτωση της Σουηδίας, εκεί τη μουσική την κοιτάνε -συνειδητά- σαν ένα εξαγώσιμο προϊόν σαν όλα τα άλλα που εξάγουν. Εκτός αυτού, έχουν και την ανάλογη κουλτούρα. Όταν τελειώνεις το λύκειο, ξέρεις μουσική και ξέρεις να παίζεις και ένα όργανο, αναγκαστικά. Διαλέγεις το όργανο που θέλεις στο δημοτικό και σου δίνουν ότι χρειάζεσαι για να το μάθεις. Και μαθαίνεις και κανονικά μουσική θεωρία.

Όταν είχα πάει (για 1 χρόνο όταν ήμουν 12) σχολείο στη Σουηδία, παρόλο που ήμουν "ο Έλληνας που μεταναστευσε εδώ", με είχαν δει ότι μου άρεσε η ηχοληψία και μου δώσαν να έχω σπίτι μου ένα 4κάναλο και μικρόφωνα και ένα tape delay. Αυτό έγινε σε δημόσιο σχολείο. Απλά μου τα δώσανε για να παίξω.

Υπήρχαν δωμάτια ολόκληρα με όργανα, άλλοι έπαιζαν ντραμς, άλλοι κιθάρα, άλλοι πλήκτρα. (εκτός αυτού υπήρχαν και δωμάτια με κουζίνες που είχαμε μάθημα μαγειρικής).

Συμφωνώ πολύ για τη POP, είναι η κινητήριος δύναμη. Και έχει φάει και αυτή χαστούκι άσχημο. Όπως έχει φάει και το Hollywood που δεν βγάζει πια καλές ταινίες.

Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα.
 
Όπως έχει φάει και το Hollywood που δεν βγάζει πια καλές ταινίες.
Εδώ (ή μάλλον και εδώ) μας έφαγαν οι πλατφόρμες με τις άρπα - κόλλα ταινίες. Και αφήνω την "λοβοτομή" που πρέπει να έχουν πάθει η σεναριογράφοι.
Αν βγει κάτι πιο ενδιαφέρον, αυτό θα προέλθει από ανεξάρτητες παραγωγές.
 
Εδώ (ή μάλλον και εδώ) μας έφαγαν οι πλατφόρμες με τις άρπα - κόλλα ταινίες. Και αφήνω την "λοβοτομή" που πρέπει να έχουν πάθει η σεναριογράφοι.
Αν βγει κάτι πιο ενδιαφέρον, αυτό θα προέλθει από ανεξάρτητες παραγωγές.
Κανέναν δεν συμφέρει να βγάζει κακές ταινίες, εκτός και αν υπηρετεί ιδεολογίες που τις θεωρεί ανώτερες από τα πάντα.
 
Κανέναν δεν συμφέρει να βγάζει κακές ταινίες,
Παρόλα αυτά βγαίνουν σωρηδόν - στην καλύτερη περίπτωση μετριότητες και στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι προϊόν απ' τις πλατφόρμες.

εκτός και αν υπηρετεί ιδεολογίες που τις θεωρεί ανώτερες από τα πάντα.
Δεν νομίζω ότι ο απώτερος σκοπός είναι άλλος από την συνεχή παροχή "φρέσκου" περιεχομένου - το οποίο (μοιραία) ρίχνει κατακόρυφα την όποια ποιότητα.

Βέβαια, στον αντίποδα, βγαίνουν πολύ καλές σειρές - που βέβαια πολλές φορές μένουμε με τη χαρά γιατί τις κόβουν, όπως έγινε πρόσφατα με το The Wheel Of Time.
 
Και βέβαια υπάρχει "ταβάνι", και μάλιστα όχι ένα, αλλά δύο.

Πρώτα, το προσωπικό ταβάνι, του οποίου το ύψος καθορίζεται από την παιδεία μας και τις (χρονικές / οικονομικές) επενδύσεις μας, αλλά και τις ευκαιρίες που είχαμε (αν τις αξιοποιήσαμε) για να συνεργαστούμε με καλύτερους από εμάς, ευκαιρίες που είναι σαφώς λίγες, ούτως ή άλλως. Ακόμη και στην περίπτωση που κάποιος/α έχει λυμένα ένα ή περισσότερα από τα παραπάνω, είναι πολύ απίθανο να τα έχει όλα και ακόμη δεν έχω βάλει στην συζήτηση της παράμετρο "προσωπικό ταλέντο".

Δέυτερον, το σύνολο των προσωπικών μας ταβανιών, ορίζει ένα "εθνικό" ταβάνι, το οποίο αυταπόδεικτα υπάρχει επίσης. Το ότι το ξεπέρασε ο Vangelis (αφού έφυγε στο εξωτερικό, βέβαια) δε σημαίνει ότι είναι εύκολο να το ξεπεράσει οποιοσδήποτε, Και μόνο το γεγονός ότι η κοινωνία μας είναι σε μία διαρκή αστάθεια σε οικονομικό επίπεδο, είναι από μόνο του λόγος να αποδίδεται (από τους πολίτες) μικρότερη σπουδαιότητα σε ζητήματα πολιτισμού, και καλλιτεχνίας γενικότερα.

Κατά τη γνώμη μου, είναι προτιμότερο κάποιος/α να έχει επίγνωση των παραπάνω ζητημάτων όταν αρχίσει να αναλογίζεται την πιθανότητα να έχει εισοδήματα από την ενασχόλησή του/της με τη μουσική, προκειμένου να αποφύγει περιττή ταλαιπωρία και απογοητεύσεις.

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνεται προσπάθεια, αλλά η προσπάθεια πρέπει να ξεκινάει εκεί που φαίνεται να είναι η σύγχρονη Ελλάδα σε αυτά τα θέματα, δηλαδή στο σημείο μηδέν.
 
, Και μόνο το γεγονός ότι η κοινωνία μας είναι σε μία διαρκή αστάθεια σε οικονομικό επίπεδο, είναι από μόνο του λόγος να αποδίδεται (από τους πολίτες) μικρότερη σπουδαιότητα σε ζητήματα πολιτισμού, και καλλιτεχνίας γενικότερα.
Διαβάζω (που λέει ο λόγος) , τα ακολουθώ από υποχρέωση, τοπικά sites ειδησιογραφικα.
Το 90% της θεματολογίας είναι:
Ποιος/ α διορίστηκε διοικητής σε νοσοκομείο.
Ποιος έγινε διοικητής στην πυροσβεστική/ αστυνομία.
Τι έφαγε ο δήμαρχος.
Ποιος βουλευτής εκλασε και σε ποιο πανηγύρι ...
Ποιος συνταξιούχος της ΔΕΗ πέθανε.
Τέτοια στόχο προσήλωση σε δημοσιοϋπαλιλικά θέματα, ακόμα και με το πρόσχημα "της κριτικής ", κάνει το στομάχι μου να γυρίζει σαν τα λούνα παρκ....στις ταινίες του Χίτσκοκ.
Οποιαδήποτε μνεία σε θέματα "πολιτισμού " , αφού ξεπεράσουμε τον "πολιτισμό ", που και πάλι αφορά το ....δημόσιο (δράσεις κοινοταρχων π.χ), μάλλον πρόκειται για πληρωμένες καταχωρήσεις...με επαρχιακό μπάτζετ.
Αλλά και ειδησιογραφικα και στα πανελλήνιας εμβέλειας μέσα....δεν απέχει και πολύ η θεματολογία.
 
Διαβάζω (που λέει ο λόγος) , τα ακολουθώ από υποχρέωση, τοπικά sites ειδησιογραφικα.
Το 90% της θεματολογίας είναι:
Ποιος/ α διορίστηκε διοικητής σε νοσοκομείο.
Ποιος έγινε διοικητής στην πυροσβεστική/ αστυνομία.
Τι έφαγε ο δήμαρχος.
Ποιος βουλευτής εκλασε και σε ποιο πανηγύρι ...
Ποιος συνταξιούχος της ΔΕΗ πέθανε.
Τέτοια στόχο προσήλωση σε δημοσιοϋπαλιλικά θέματα, ακόμα και με το πρόσχημα "της κριτικής ", κάνει το στομάχι μου να γυρίζει σαν τα λούνα παρκ....στις ταινίες του Χίτσκοκ.
Οποιαδήποτε μνεία σε θέματα "πολιτισμού " , αφού ξεπεράσουμε τον "πολιτισμό ", που και πάλι αφορά το ....δημόσιο (δράσεις κοινοταρχων π.χ), μάλλον πρόκειται για πληρωμένες καταχωρήσεις...με επαρχιακό μπάτζετ.
Αλλά και ειδησιογραφικα και στα πανελλήνιας εμβέλειας μέσα....δεν απέχει και πολύ η θεματολογία.
Ναι, αλλά γράφουν και αναπτυξη και υψηλή πιστοληπτική ικανότητα, όχι να τα λέμε και ΑΦΤΑ.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top