Γιάννης Δρόλαπας - Guitarspot

Καταλαβαίνω ότι παίζει και η νοσταλγία σε κάποιους μεγαλύτερους και η στρατευμένη τέχνη για κάποιους αλλά χωρίς παρεξήγηση παιδιά εγώ δεν ακούω μουσική με τέτοιο περιτύλιγμα... Δεν το βρίσκω ούτε καν αστείο... Είναι για περίεργα γούστα
έτσι απο περιέργεια, πες μου 3 από τα βασικά σου ακούσματα, παλιότερα ή και τώρα.
Τι σου αρέσει να ακούς?


ρωτάω επειδή δεν έτυχε να το συγκρατήσω, και δεν παρακολουθώ το τι μουσική ακούτε
 
έτσι απο περιέργεια, πες μου 3 από τα βασικά σου ακούσματα, παλιότερα ή και τώρα.
Τι σου αρέσει να ακούς?


ρωτάω επειδή δεν έτυχε να το συγκρατήσω, και δεν παρακολουθώ το τι μουσική ακούτε
Πολλά και διάφορα, από Portishead μέχρι Tool, και rock άκουγα Rainbow και Dire Straits, πολύ Trip Hop, μ' αρέσει η Esthero και πολλοί άλλοι. Και μέταλ ακόμα ακούω Power γερμανικό και melodeath. Και κάτι ακόμα που με χαρακτηρίζει είναι ότι ΔΕΝ ακούω ορισμένες μπάντες και καλλιτέχνες με μεγάλη αποδοχή που θα περίμενε ίσως κάποιος να ακούω (?) αλλά δεν θα επεκταθώ γιατί δεν είναι ωραίο το αρνητικό σχόλιο. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν δεν είναι δυνατόν να ακούω Πανούση, είμαι άλλης εποχής με άλλα ερεθίσματα και καταβολές, μπορούμε όμως να συνυπάρχουμε εδώ απλά μην περιμένεις να σου κάνω like στον Πανούση
 
Άκουσα 40' και αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι δε παραδέχεται κανένα νέο κιθαρίστα(που ποιος μουσικός προχωρημένης ηλικίας το κάνει)δεν με ενόχλησε κάτι ιδιαίτερα....δε ξέρω μήπως γίνεται ο χαμός μετα

Το οξύμωρο στο παραπάνω είναι πως είπε και ότι δεν έχει ακούσει τα τελευταία 30 χρόνια "καινούργια μουσική" και ασχολείται μόνο με τη δική του.
Δικαίωμα του να μην παραδέχεται κανέναν νέο κιθαρίστα,αλλά πώς να τους παραδεχτείς αν δεν τους έχει ακούσει..
Είπε ότι ο τελευταίος χρονικά με τον οποίο ασχολήθηκε ήταν o SRV..

Με ξένισε και ο τρόπος του στο 07:43 όταν αναφέρεται στα βιβλία που υπήρχαν στην αγορά και στους κιθαρίστες που τα έγραψαν.

Ίσως με τα χρόνια ο άνθρωπος να μη θέλει πλέον να λειάνει τις γωνίες και τα λέει τελείως αφιλτράριστα..
Δικαίωμά του φυσικά..
 
Ακόμη και αυτά που έλεγε για την θεωρία της μουσικης ήταν σαχλαμάρες.Επισης υπάρχουν κιθαρίστες που όταν τους ακούς σκέφτεσαι να παρατήσεις την κιθάρα.Αυτον το άκουσα και σκέφτηκα ότι τελικά είμαι πολύ καλός.
 
Προσφάτος είχα συνάντηση και συνομιλία με μουσικό της γενιάς του Δρολάπα,λίγο πιό μικρό,όπου η συζήτηση έχει κάποια (λίγα) κοινά με την παραπάνω.
Λόγο του ότι δέν είναι η πρώτη φορά κ οι μουσικές μου παρέες συνήθως είναι γεροντοπαλίκαρα όπου θα αναφερθούν στο ένδοξο παρελθόν όπου αυτοί έζησαν,αλλά και στην σημερινή κατάσταση όπου επικρατεί στην μουσική,ε το να πούν και καμιά μαλακία δικαιολογημένοι είναι.

Πως κάνετε έτσι?
Ασε που το ωραίο με αυτές τις γενιές είναι,οτι σε σχέση με κάτι σύγχρονα ψώνια,ανέχονται και την δική σου.

Αυτό που δέν λαμβάνει κανείς υπ όψην,είναι ότι οι ερωτήσεις καθορίζουν την συζήτηση.
Ρωτάς π.χ άτομα που η παρέα ήταν πιό σημαντική από τις τεχνικές δεξιότητες,πως τους φαίνονται οι κιθαρίστες σήμερα.
Ποιοί ακριβώς κιθαρίστες στην Ελλάδα,που έχουν παίξει σε ποιό δίσκο?
Η μήπως υπάρχει κάποιος δίσκος ο οποίος εκπροσωπεί την διαμαρτυρία,την άποψη περί κοινωνικοπολιτικών εξελίξεων η ότι τέλος πάντων εκπροσωπούσαν αυτοί,να βγήκε πρόσφατα για να τους βάλετε να παίξει?

Αλλη δουλειά έκαναν αυτοί,άλλη γίνεται σήμερα.

Σας το λέει ξεκάθαρα,χεστήκανε για τις τεχνικές δεξιότητες.
Εδώ εμείς δέν ενδιαφερόμαστε,που θα δούμε μία φορά τον άλλο να παίζει παπάδες μόνος του στο youtube,θα πούμε καλός ο παίκτης και αυτά τα λίγα λεπτά θα είναι και η μοναδική φορά που θα ασχοληθούμε με το ηχογράφημα τους.

Δέν θα σας το πούν ποτέ ευθέως,αλλά δέν θέλουν μουσικοί περασμένων γενεών να ανακατεύονται πολύ με αποστειρωμένους σύγχρονους,γιατί πολύ απλά δέν ταιριάζουν τα χνώτα τους.

Κάτι κωλόπαιδα σαν εμένα θέλουν,να σου πεί με έπιασε η μέση μου και ξάπλωσα μινόρε και σηκώθηκα ματζόρε,να του πείς Γιάννη μου,εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα θαύμα!
Αν υπάρχουν και άλλες βιβλικές αναφορές στην καριέρα σου μπορείς αν θές να τις αναφέρεις,αν και εμένα πάει το μυαλό μου οτί άλλαξες και ντίλερ εκείνη την περίοδο,αλλά αν δέν θές να προσθέσεις κάτι πάνω σε αυτό,νομίζω μπορούμε να περάσουμε στην επόμενη ερώτηση.
 
Last edited:
Ακουσα την συνεντευξη , φυσικα και σαν ονομα τον γνωριζω απο πολυ παλια και σεβομαι τις γνωσεις του , και τα απειρα παικτικα χιλιομετρα του και φυσικα οτι δραστηριοποιηθηκε σε μια εποχη που δεν υπηρχαν τα σημερινα μεσα να 'μορφωθει ' καποιος αλλα και οτι τοτε η Ελλαδα ηταν πολυ 'πισω ' σε καποιους τομεις σε σχεση με το εξωτερικο . Υπηρχε εποχη που το ονομα του ηταν σαν 'μυθος ' ,στην προ-ιντεερνετ εποχη .

Καθαρα αισθητικα , οτι επαιξε (αν δεν κανω λαθος 2 αυτοσχεδιασμους ) δεν μου αρεσε .Δηλαδη η μουσικη ,η μελωδια που εβγαζε ,μου εφερε στο στομαχι μια ανακατοσουρα ισως γιατι δεν μου αρεσει το πολυ 'ανατολιτικο ' αρωμα . Ο ηχος μου φανηκε σαν να παιρνεις μια κιθαρα και να την συνδεεις στον πρωτο ενισχυτη που βρισκεις μπροστα σου ο οποιος δεν ειναι μαλιστα απο τους 'καλους ' . Γενικα μου φανηκε πιο ενδιαφερον σαν 'φιλοσοφος ' και 'οπτικη ζωης ' παρα σαν μουσικη που θα εβαζα να ακουσω .
 
Μόνο εγώ βλέπω τον μεγάλο αδελφό του Guthrie Govan να μιλάει ελληνικά;

Γενικα μου φανηκε πιο ενδιαφερον σαν 'φιλοσοφος ' και 'οπτικη ζωης ' παρα σαν μουσικη που θα εβαζα να ακουσω .
Όντως. Ανάλογα με το τι άκουσα να λέει, δεν μου έκανε κανένα κλικ το τι άκουσα να παίζει. Και έχοντας στο μυαλό μου και τον Govan, ε, τι να σας πω τώρα....

Η γενική αίσθηση που έχω είναι ότι και εδώ προσπαθούμε να φτιάξουμε τους δικούς μας ήρωες. Είδαμε πχ ότι ο Clapton είναι τοτέμ παίζοντας 70 χρόνια πεντατονικές και λέμε "εντάξει, σημασία έχει ο μύθος και το feeling, τα άλλα είναι για τεχνικότητες και δεν μας νοιάζουν".

Να 'ναι καλά ο άνθρωπος και μπράβο για ό,τι έκανε, αλλά αν είχα την δυνατότητα να τον δω λάιβ αυτόν-ή-κάποιον-άλλον τότε θα διάλεγα πχ τον Σταρόβα που δεν πουλάει παρελθόν ως επιστήμη και άμα θέλει παίζει πράγματα που μου είναι πολύ πιο κοντά στο τι θέλω. Γούστα είναι αυτά.
 
Δεν παλευεται η συνεντευξη
Παρακμη
Καταθλιψη
Και τα παιξιματα το ιδιο
Τον ειχα σε εκτιμηση
Θέλω να παρακολουθώ το συγκεκριμένο κανάλι και επικροτώ την προσπάθεια που κάνουν, όμως οι συνεντεύξεις πάντα μου βγάζουν μια μιζέρια και τα jams είναι πάντα χάλια και κακόηχα.
 
Θέλω να παρακολουθώ το συγκεκριμένο κανάλι και επικροτώ την προσπάθεια που κάνουν, όμως οι συνεντεύξεις πάντα μου βγάζουν μια μιζέρια και τα jams είναι πάντα χάλια και κακόηχα.
Συμφωνώ για το κανάλι
Δεν μου βγάζει μιζέρια γενικά
 
Θέλω να παρακολουθώ το συγκεκριμένο κανάλι και επικροτώ την προσπάθεια που κάνουν, όμως οι συνεντεύξεις πάντα μου βγάζουν μια μιζέρια και τα jams είναι πάντα χάλια και κακόηχα.

Παίζει να έχω δει όλες τις συνεντεύξεις και κάτι που μου αρέσει είναι ότι τις κάνει άτομο που παίζει κιθάρα,έχει κάνει σπουδές μέχρι ένα βαθμό και ξέρει προσωπικά τον εγχώριο χώρο και τους πρωταγωνιστές του.

Και εγώ θέλω να στηρίζω,άλλωστε δεν είναι πολλά τα κανάλια που ασχολούνται με κιθάρα/συνεντεύξεις.
Για τους ηλεκτρικούς είναι το Guitarspot και καμιά φορά ο Ζήρας.
Για τους κλασσικούς υπάρχει μόνο το kitharologio
 
Trick or treat?
Αν τους το πείς έτσι,θα καταλάβεις γιατί ότι έβγαζαν οι Αγγλοσάξωνες το έπαιρναν τα Αμερικανάκια και το έκαναν καλύτερο.
 
τον ειχα σε εκτιμηση (και τον εχω ακομη) λογω οτι ειμαι εκεινης της εποχης, και το οτι επαζε κιθαρα σε μια εποχη που 2 στους 10 αγοραζαν χορδες για κοψουν την φετα ομοιομορφα, και 2 για να τις βαλουν στην κιθαρα....
το μονο που κρατησα απο την συνεντευξη ειναι εκει που λεει για κλαδια,μπαξεδες και μποστανια......
ολα τα αλλα ηταν ''αλλα΄ντα αλλων''....
παιχτικα.....τα γραψαν οι παραπανω......
νταξει...δεν βαριεσαι....
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top