Το βαρέλι δεν έχει πάτο...

Εγω πλεον εγινα Νανσυ Και Ασουμανακη στο μυαλό. Ετσι θα μιλάω και θα ακούω τραπ. Και οποί βλεπω κοστούμι με τίτλους σπουδών να με πλησιάζει θα του ουρλισζω, υπαγε οπίσω μου φαρισσαιε υποκριτή! 🤣🤣
 
Η φάση είναι πως και στο YouTube που υπάρχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση,ο ήρωας αγωνιστής λαός έχει αναδείξει hayate,λίγδα,superκική...

Ό,τι σκουπίδι πουλήσεις στο κοινό, θα καταναλωθεί. Δεν έχει να κάνει με την Ελλάδα. Το τικ τοκ και το τι γίνεται trend και αποκτά μεγάλη δημοσιότητα το έχει ήδη αποδείξει αυτό, ίσως με μεγαλύτερη εκπρόσωπο του πόσο χωματερή καταβόθρα μπορεί να είναι η ανθρώπινη συνείδηση, την hawk tua girl.

Εν ολίγοις ο μέσος θεατής θα δει οτιδήποτε του σερβίρεις σε όγκο, με προτίμηση πάντα στο εύκολο, το φθηνό, το χυδαίο και το πατωμένης αισθητικής. Το γεγονός του ότι το προσωπικό μας βαρέλι δεν έχει πάτο είναι και ο λόγος της σαρωτικής επιτυχίας των social media και του περιεχομένου που αναδεικνύεται καθώς δεν υπάρχει κάτι να σταματήσει την κατρακύλα οπότε ανακαλύπτονται συνέχεια καινούρια lows.

Να πω βέβαια ότι ο Λεξ, ουδεμία σχέση έχει με τα παραπάνω. Μπορεί το προϊόν που προσφέρει να το θεωρούμε χαμηλής αισθητικής και το όχημα που χρησιμοποιεί να το θεωρούμε "μη μουσική" αλλά δεν παίρνει τον εαυτό του να κατουράει από ουρανοξύστες, ούτε ραπάρει για το πώς μπορεί κανείς να κάνει κλύσμα στη γάτα του ξέρω γω.
 
Ποιες είναι πάλι αυτές;
Έχουν γκρουπ;



Τώρα, τελείωσα τις εργασίες μου και σε λίγο θα ενημερωθώ για τις εξελίξεις.
Πλέον αυτά ασχολούμαι.
Με αυτά και με πίτουρα.
Βαρέθηκα τα καθως πρέπει, τα politically correct, το pursuit of excellence και όλα τα παρελκόμενά τους που καθιστούν τον άνθρωπο τελικά σωματικό και ψυχικό ράκος στο βωμό των ολιγαρχών.
Και τα big brother στον ίδιο βωμό βράζουν αλλά η συστηματική παρακολούθησή τους πτωχαίνει το πνεύμα, συνεπώς άγει προς τη μακαριότητα, που είναι ένα υπέρτατο θα έλεγα αγαθό στους διαστρεβλωμένους καιρούς που ζούμε. 👹
 
Οι πιτσιρικαδες ουτε για trash tv δεν κανουν. Ολα τα επεισοδια big brother να βαλεις, και 5-6 youtubers μαζι, το πρωτο εναμισι λεπτο απο το old school trash δεν το φτανουν.



 
Ό,τι σκουπίδι πουλήσεις στο κοινό, θα καταναλωθεί. Δεν έχει να κάνει με την Ελλάδα.

Σε αυτό θα διαφωνήσω, μιας και δεν είναι όλες οι κοινωνίες το ίδιο.
Υπάρχουν κοινωνίες με πιο υγιή αντανακλαστικά,που φιλτράρουν ένα μεγάλο μέρος των σκουπιδιών,πράγμα που δεν συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία(και όχι μόνο φυσικά).

Για να μην το πολιτικοποιήσω το θέμα, θα σου πω ένα παράδειγμα περί διατροφής.
Δεν είναι τυχαίο που στην Ελλάδα απέτυχαν τα McDonald's,μιας και ακόμη και στο fast food ο Έλληνας τότε με τα Goodys είχε συνηθίσει σε άλλα στάνταρ και απέρριψε την απόλυτη σαβούρα.
Με τον ίδιο τρόπο υπάρχουν κοινωνίες που φιλτράρουν και απορρίπτουν πράγματα που αποδεχόμαστε εμείς.

Το ότι ο Λεξ είναι ο λιγότερο κακός από τους υπόλοιπους,δεν θα έπρεπε να μας λέει κάτι.Το ότι σε ότι είδος μουσικής και να παράγουμε ή θα μυξοκλαίμε ή θα το παίζουμε γκάνγκστερ ή θα το παίζουμε επαναστάτες της φακής, θα έπρεπε να μας λέει..

Έχουμε μια υπέροχη γλώσσα και όλα εκείνα τα ερεθίσματα για να παράξουμε κάτι ωραίο κι εμεις παράγουμε και καταναλώνουμε καλλιτεχνική σαβούρα...
 
για να παράξουμε κάτι ωραίο
Στα χαρτιά και μας επιδοτούν και αδρά γι αυτό. Τώρα δεν ξέρω γιατί δεν ελέγχουν έγκαιρα και γιατί παρόλα τα σκάνδαλα, συνεχίζουν να το κάνουν. Το κάνουν από καλοσύνη και αθωότητα ή μήπως υπάρχει και για αυτούς κάποια επικερδής σκοπιμότητα:ROFLMAO: :ROFLMAO: Αν ρωτήσω τη Νάνσυ που τα λέει σταράτα και είναι δημοφιλής θα απαντήσει σε αυτό σκληρά, χωρίς περιστροφές, χωρίς να στρογγυλεψει, να ξεπλύνει, να χαϊδέψει αυτιά. Θα τα πει σταράτα και ωσάν στρατιωτικός. ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Χρειαζόμαστε ξεβλάχεμα πολιτισμικό, τα λέει ωραία ο Κανιμόθριος, αλλά προς τα που να κοιτάξουμε; η Ευρώπη κείται μακρά πολιτισμικά, μόνο η ανατολή είναι κοντά και τα Βαλκάνια από πάνω, από εκεί πηγάζουν οι οθωμανικές καταβολές μας (πολιτισμικά μιλάω) Και είμαι σίγουρος ότι σε αυτά τα μέρη ανθεί η τραπ ενώ ένας υποθετικός Ελβετός τραπερ δεν θα είχε που να κρυφτεί στα μέρη του
 
Χρειαζόμαστε ξεβλάχεμα πολιτισμικό, τα λέει ωραία ο Κανιμόθριος, αλλά προς τα που να κοιτάξουμε; η Ευρώπη κείται μακρά πολιτισμικά, μόνο η ανατολή είναι κοντά και τα Βαλκάνια από πάνω, από εκεί πηγάζουν οι οθωμανικές καταβολές μας (πολιτισμικά μιλάω) Και είμαι σίγουρος ότι σε αυτά τα μέρη ανθεί η τραπ ενώ ένας υποθετικός Ελβετός τραπερ δεν θα είχε που να κρυφτεί στα μέρη του

Δεν χρειαζόμαστε ξεβλάχεμα και ούτε μπορούμε να το καταφέρουμε.Ένα καλό ξεμπέρδεμα χρειαζόμαστε γιατί κάποιος κάποτε είπε πως είμαστε δυτικοί και τον πιστέψαμε.Εκεί είναι το πρόβλημα.
Μόλις πάρουμε χαμπάρι και αποδεχθούμε ότι είμαστε ένας βαθιά ανατολίτικος λαός,με όλες τις πνευματικές παθογένειες που συνοδεύουν έναν τέτοιο,όλα θα είναι πιο ξεκάθαρα και απλά.
 
Αγιε, το προβλημα δεν ειναι τοπικο. Ειναι χρονικο.

Διαβαζα τις προαλλες οτι επι κατοχης του 40, βγηκε η πρωτη μεγαλου μηκους ταινια του Φινου. Το κοινο λεει ενθουσιαστηκε τοσο πολυ που επιτελους ειχε βγει μια στοιχειωδως αξιοπρεπης ελληνικη ταινια, που εκανε πορεια ως την Ομονοια, αναστατωνοντας τους Ναζι κατακτητες.


Στο σημειο αυτο να θυμηθουμε πως π.χ. ο Μαγος του Οζ και το Οσα παιρνει ο Ανεμος ειναι προπολεμικα :ROFLMAO:

Τα ιδια και χειροτερα με τη μουσικη: Καμαρωνουμε για τη δημοτικη μας παραδοση, ξερω γω τα 40 παληκαρια απο τη Λειβαδια. Την ιδια περιοδο που πηγαιναν τα 40 παληκαρια στη Λειβαδια, εγραφε ο Μπετοβεν την 9η και το θεμα της μουσικης το ειχε ηδη τερματησει.



Ο χωρος θα μπορουσε να παρακαμφθει, εχουμε μεσα μεταφορας στην εποχη μας, και μεσα επικοινωνιας πολυ προηγμενα. Μηχανη του χρονου ομως δεν εχουμε, συνεπως ειναι αδιαφορο το αν και κατα ποσο ειναι ωραια γλωσσα τα ελληνικα. Η νοοτροπια, η παιδεια και η γενικοτερη κουλτουρα αυτης της χωρας ειναι ΠΟΛΛΑ χρονια πισω, και δεν υπαρχει τροπος να φτασει στο σημερα.

Αλλωστε δεν ειναι σιγουρο οτι υπαρχει πλεον και καπου να φτασει, η παρακμη της τεχνης και ειδικα της μουσικης ειναι παγκοσμια, το τρενο εχει χαθει ηδη.
 
Δεν είναι τυχαίο που στην Ελλάδα απέτυχαν τα McDonald's,μιας και ακόμη και στο fast food ο Έλληνας τότε με τα Goodys είχε συνηθίσει σε άλλα στάνταρ και απέρριψε την απόλυτη σαβούρα.
Με τον ίδιο τρόπο υπάρχουν κοινωνίες που φιλτράρουν και απορρίπτουν πράγματα που αποδεχόμαστε εμείς.

Μπορούμε αν θες να συζητήσουμε το γιατί απέτυχαν τα McDonald's στην Ελλάδα αλλά θα πάει εντελώς αλλού το θέμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είχε να κάνει με το ότι είχαμε συνηθίσει την "ποιότητα" των Goody's και απορρίψαμε το αμερικάνικο σκουπίδι. Αν μη τι άλλο, καταναλώνουμε σε μαζικές ποσότητες εγχώριο διατροφικό σκουπίδι που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα McDonald's.

Όσον αφορά αυτό που λες για τις κοινωνίες με τα πιο υγιή αντανακλαστικά, λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω. Οι Νορβηγοί βλέπουν τις ίδιες ακριβώς βλακείες με του Έλληνες στο τικ τοκ και στα reels του instagram. Μπορεί να μη βλέπουν τα ίδια πράγματα στην τηλεόραση αλλά αυτό συμβαίνει γιατί η τηλεόρασή τους είναι καλύτερη.

Ξέρεις ποιοι δε βλέπουν τον πάτο στα social media; Οι Κινέζοι. Και αυτό συμβαίνει όχι γιατί τους τα σερβίρουν και τα απορρίπτουν, αλλά γιατί τα απαγορεύει το κράτος. Τουτέστιν, στην Κίνα δεν υπάρχει το (κινέζικο) τικ τοκ αλλά μια άλλη εφαρμογή της ίδιας εταιρίας με πλήρως ελεγχόμενο από το κράτος περιεχόμενο. Το αυτό και σε υπόλοιπα αυταρχικά καθεστώτα. Τουτέστιν, η ανθρώπινη φύση είναι μία και τα ένστικτα είναι τα ίδια. Η ευθύνη είναι σε αυτόν που ασκεί (ή δεν ασκεί) έλεγχο. Επίσης η ευθύνη είναι σε αυτόν που εκπαιδεύει. Είτε λέγεται κράτος, είτε βιομηχανία θεάματος, είτε σύστημα εκπαίδευσης.

Εν ολίγοις δεν πιστεύω ότι ο Ελβετός π.χ. έχει καλύτερη ποιότητα αισθητικής εκ γενετής. Αν έχει είναι γιατί η αισθητική του εκπαιδεύτηκε από μικρή ηλικία. Το ίδιο ισχύει και με το πολυσυζητημένο θέμα της "έμφυτης" τάσης του Έλληνα στην παραβίαση των νόμων σε αντιπαράθεση με κατοίκους άλλων ευρωπαϊκών κρατών όπου η τήρησή τους έχει γίνει συνείδηση στον πολίτη. Αυτό συμβαίνει όχι γιατί ο Δανός π.χ. είναι καλύτερη "πάστα" ανθρώπου αλλά γιατί ο νόμος επιβάλλεται συστηματικά και με απόλυτη αυστηρότητα. Εμείς δυστυχώς εκπαιδευτήκαμε στη σχεδόν παντελή απουσία ελέγχου. Επιπροσθέτως, το κράτος μας έμαθε ότι ο μάγκας, ο έξυπνος, ο επιτυχημένος είναι αυτός που ξέρει να παραβαίνει το νόμο χωρίς να τον πιάνουν.

Ήθη, σύμβολα, είδωλα, παραδείγματα προς μίμηση και αποφυγή. Είναι όλα πράγματα που κανείς μαθαίνει.

Πέραν αυτών, εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι ο Λεξ δεν έχει καμία σχέση με αυτή την κουβέντα.
 
Μπορούμε αν θες να συζητήσουμε το γιατί απέτυχαν τα McDonald's στην Ελλάδα αλλά θα πάει εντελώς αλλού το θέμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είχε να κάνει με το ότι είχαμε συνηθίσει την "ποιότητα" των Goody's και απορρίψαμε το αμερικάνικο σκουπίδι. Αν μη τι άλλο, καταναλώνουμε σε μαζικές ποσότητες εγχώριο διατροφικό σκουπίδι που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα McDonald's..

Για την αποτυχία των McDonald's στην Ελλάδα σε συνάρτηση με τα Goodys μπορείς να βρεις με ένα googlάρισμα πολύ υλικό.

Όσον αφορά αυτό που λες για τις κοινωνίες με τα πιο υγιή αντανακλαστικά, λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω. Οι Νορβηγοί βλέπουν τις ίδιες ακριβώς βλακείες με του Έλληνες στο τικ τοκ και στα reels του instagram. Μπορεί να μη βλέπουν τα ίδια πράγματα στην τηλεόραση αλλά αυτό συμβαίνει γιατί η τηλεόρασή τους είναι καλύτερη

Υπάρχουν μια σειρά από παρόμοια γεγονότα που συνέβησαν σχετικά πρόσφατα στην Ελλάδα και δεν έχουν συμβεί σε κάποιες άλλες χώρες που συμβαίνει να γνωρίζω καλά.
Αγία Αθανασία του Αιγάλεω,Νερό του Καματερού,φραπελιά, Σώρρας,κ.ά. συνέβησαν στην Ελλάδα γιατί η κοινωνία είναι τις τελευταίες δεκαετίες σε τέλμα.
Αλλού η οικογένεια, η κοινωνία και το κράτος, θα είχαν αποδομήσει όλα τα παραπάνω σε χρόνο dt..

Εν ολίγοις δεν πιστεύω ότι ο Ελβετός π.χ. έχει καλύτερη ποιότητα αισθητικής εκ γενετής. Αν έχει είναι γιατί η αισθητική του εκπαιδεύτηκε από μικρή ηλικία. Το ίδιο ισχύει και με το πολυσυζητημένο θέμα της "έμφυτης" τάσης του Έλληνα στην παραβίαση των νόμων σε αντιπαράθεση με κατοίκους άλλων ευρωπαϊκών κρατών όπου η τήρησή τους έχει γίνει συνείδηση στον πολίτη. Αυτό συμβαίνει όχι γιατί ο Δανός π.χ. είναι καλύτερη "πάστα" ανθρώπου αλλά γιατί ο νόμος επιβάλλεται συστηματικά και με απόλυτη αυστηρότητα. Εμείς δυστυχώς εκπαιδευτήκαμε στη σχεδόν παντελή απουσία ελέγχου. Επιπροσθέτως, το κράτος μας έμαθε ότι ο μάγκας, ο έξυπνος, ο επιτυχημένος είναι αυτός που ξέρει να παραβαίνει το νόμο χωρίς να τον πιάνουν.

Συμφωνώ, δεν υπάρχει γονιδιακή παραβατικότητα.
Είναι θέμα κουλτούρας,εκπαίδευσης και επιβολής των προστίμων/ποινών.
Παλαιότερα σε μια σειρά ευρωπαϊκών χωρών υπήρχε και ο φόβος Θεού ή η λουθηρανική ηθική,που πλέον δεν υπάρχουν σχεδόν πουθενά..
 
Τα ιδια και χειροτερα με τη μουσικη: Καμαρωνουμε για τη δημοτικη μας παραδοση, ξερω γω τα 40 παληκαρια απο τη Λειβαδια. Την ιδια περιοδο που πηγαιναν τα 40 παληκαρια στη Λειβαδια, εγραφε ο Μπετοβεν την 9η και το θεμα της μουσικης το ειχε ηδη τερματησει.
Αυτά τα 200-300 χρόνια που σου λείπουν είναι η Αναγέννηση και ο Διαφωτισμός που δεν πέρασε ποτέ ο τόπος αυτός, και είναι πολλής καιρός, πολλά πράγματα γίνανε τα οποία δεν ακούμπησαν εδώ κάτω. Και ύστερα εμφανιστήκαμε ξαφνικά και μπήκαμε στην κούρσα να προλάβουμε την Ευρώπη και ακόμα να προλάβουμε. Δεν πιστεύω ότι είμαστε Ανατολίτες εκ πεποιθήσεως, Ευρωπαίοι θέλουμε να είμαστε αλλά είμαστε υπανάπτυκτοι σαν Ανατολίτες γιατί το κράτος μας δεν εμπνέει εμπιστοσύνη και δεν εμπιστευόμαστε και ο ένας τον άλλο. Έτσι ήταν και τα οθωμανικά χρόνια, το κράτος ήταν ο εχθρός που έπρεπε να ξεγελάμε και εμπιστοσύνη στον διπλανό μόνο αν είναι συγγενής και όχι μακρινός. Δεν περνάνε αυτά έτσι εύκολα επειδή μας βαφτίσανε Ευρωπαίους, Θέλει αυτά τα 200-300 χρόνια τουλάχιστον που μας λείπουν από την αρχή
 
Τα ίδια και χειροτερα με τη μουσικη: Καμαρωνουμε για τη δημοτικη μας παραδοση, ξερω γω τα 40 παληκαρια απο τη Λειβαδια. Την ιδια περιοδο που πηγαιναν τα 40 παληκαρια στη Λειβαδια, εγραφε ο Μπετοβεν την 9η και το θεμα της μουσικης το ειχε ηδη τερματησει.

Μην κρίνεις τόσο αυστηρά..
Ο Μπετόβεν από τα 20 του έμενε στη Βιέννη παίζοντας......μουσική, εποχές που εμείς ήμασταν ήδη μερικούς αιώνες υπό οθωμανικό ζυγό.
Είναι θαύμα που υπάρχουμε σαν έθνος..
Επίσης η Βιέννη άκμαζε πολιτισμικά,ήταν μια σύγχρονη πόλη για την εποχή της ενώ στην Αθήνα έβοσκαν πρόβατα...
Ποιος να συνθέσει τι;

Και μιας και με αφορμή έμενα αναφέρθηκε η Ελβετία..
Ειναι δίκαιο να συγκρίνουμε μια χώρα που τον περασμένο αιώνα πολέμησε σε δύο βαλκανικούς πολέμους,δύο παγκόσμιους,έκανε αντίσταση,είχε εμφύλιο, δικτατορία με την.... Ελβετία;

Όσο για το τι είμαστε...
Η αρχαία Ελλάδα είναι η βαση αυτού που σήμερα είναι γνωστός ως δυτικός πολιτισμός.
Τώρα που βρισκόμαστε εμείς πολιτισμικά μετά από κοντά 5 αιώνες τουρκοκρατίας,είναι μεγάλη συζήτηση..
 
Το κακο ειναι οτι προσωπικα δε βλεπω πραγματικη διαθεση να φτασουμε τα προηγμενα κρατη.

Αυτο αποτυπωνεται και στα στατιστικα, οπου τα κρατη που ηταν πισω απο το σιδηρουν παραπετασμα, τα περισσοτερα μας εχουν αφησει χιλιομετρα μακρυα.

Δεν υπαρχει ΙΧΝΟΣ "πολιτικου ζωου" στον ελληνα, μονο το πως θα αρμεξει το κρατος εις βαρος των αλλων. Δεν ειναι δηλαδη πολιτικο ζωο, αλλα πολιτικως ζωο.

Αδυνατω να πιστεψω οτι στον επομενο αιωνα θα υπαρχει Ελλαδα, ειναι απιθανο, πολυ πιθανοτερο σαν εναλλακτικη να γινει ενα μπαμ και να φυγει ολη η Γη και μαζι και η Ελλαδα για τσαι, παρα να συνεχισει σε αυτο το στυλ ο Ελληνας και να μη χασει την πατριδα του.
 
Ο Μπετόβεν
IMG-01945b3ba941bd0978446d98f6d7b4a1-V.jpg
 
Και σημασια δεν εχει αν εχουν βαθυ νοημα οι στιχοι, αλλά αν εκφράζουν το ακροατήριο τους, που αν κρινουμε απο το μέγεθος μαλλον τα πανε καλα σε αυτο. Δηλαδη ο Λεξ σίγουρα εκφράζει τη γενιά του και την επόμενη και εξου και η προπώλησή του με ΜΗΔΕΝ διαφήμιση και λοιπά προωθητικά μέσα.

Τώρα που παει η τέχνη, δεν ξέρω, πιθανότατα για τα βράχια και επανεκκινηση. Αλλά η αλήθεια ειναι ότι ισως και καλύτερα έτσι και μακάρι το συντομότερο.

Πάντως η επιρροή του Λεξ στo ακροατήριο είναι case study. Τώρα διάβαζα ότι έκοψε 55000 εισιτήρια σε 20'.

QFT.

Είναι δυνατόν να είναι popular κάποιοι rappers επειδή έχουν μια ντουζίνα αξίες; Ας μην γελιόμαστε τώρα. Ο κόσμος στατιστικά δεν ξέρει να σκέφτεται, δεν θέλει να σκέφτεται, θέλει να ξεδώσει. Τα λόγια του κάθε Lex είναι ΤΟΣΟ απλοϊκά, εύκολα να τα μάθεις και να τα λες. Κατάλληλα για την απλότητα που εκφράζει τον κόσμο γύρω μου. Ένα "εβίβα" έχουν να πουν οι περισσότεροι κατά την άποψη μου.

Τώρα όμως θα πω και εγώ το δικό μου, νομίζω βρήκα το κατάλληλο κοινό.

Γεια σας, έχετε λίγο χρόνο να μάθετε για τους original rappers που ονομάζονται Active Member;

Το rap που αγαπώ, αυτό που με εκφράζει δεν είναι της εποχής μου, είναι πάνω απ’ τις εποχές.
Το rap των Active Member δεν είναι μουσική για να “ξεδώσεις”. Είναι για να μείνεις μόνος, να ιδρώσεις και να αναρωτηθείς.
Δεν ήταν ποτέ trend. Ήταν πάντα περιθώριο.
Και κάπως έτσι με μεγάλωσε.

Γιατί είναι αυτό το rap αντικειμενικά ανεπανάληπτο στα δικά μου αυτιά;

1. Γιατί ταξιδεύει το μυαλό μου και όχι τα views μου.

2. Γιατί έχει flow που γλιστράει σαν ποτάμι - όχι ρυθμό που διαβάζεται σαν status.

3. Γιατί μιλάει για ρατσισμό, ψυχολογία, μοναξιά, θάνατο, ποίηση, αδικία.

4. Γιατί τολμάει να φέρνει παιδικές φωνές ανάμεσα σε αντρικά & γυναικεία growls.

5. Γιατί δεν απολογείται. Ούτε για τη δυσκολία του, ούτε για την “απλοϊκή” απουσία πιασάρικου hook.

6. Γιατί ακόμα και τώρα, κομμάτια όπως "ο Αδιάφορος" και το "Μια Ιστορία απ' της Φωτιάς τα μέρη" μου καγκελώνουν την τρίχα.

7. Γιατί με δυσκολεύει, με προσβάλλει κάποιες φορές, και μου μαθαίνει νέες λέξεις.

Δεν θα κράξω τον ΛΕΞ.
Είναι σαν να κράζεις κάποιον που ζει τη δική του αλήθεια.
Ούτε το κοινό του.
Είναι σαν τον φίλο σου που διάλεξε λάθος άνθρωπο να παντρευτεί. Εσύ βλέπεις καταστροφή, εκείνος βλέπει ευτυχία. Και το τρελό; Δεν θα εκτιμούσε αυτό το κάτι καλύτερο.
Αναμφίβολα όλα έχουν λόγο ύπαρξης.

Αλλά εγώ δεν ψάχνω την απλότητα, ούτε το hype.
Ψάχνω μουσική που με κοιτάει στα μάτια χωρίς να μου κάνει χάρη.
Κι αν δεν είναι δημοφιλής, τόσο το καλύτερο. Σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει ξεπουληθεί.

Active Member και στη βουλή κατ' εμέ, δεδομένου πως έχουν γράψει κομμάτια ΥΜΝΟΥΣ κατά του ρατσισμού.
Και αν ποτέ μιλήσουμε για τέχνη που αξίζει να διδάσκεται -- ας ξεκινήσουμε από εκεί.
 
Το αν μια μουσικη μιλαει για ρατσισμο, η ξερω γω για πολιτικη, η για οποιοδηποτε φιλοσοφικο θεμα, δε δινει ΚΑΜΙΑ μουσικη αξια στο περιεχομενο. Αν θεωρεις οτι οι στιχοι του οποιοδηποτε ραπερ μπορουν να σταθουν σαν ποιηση ΟΚ, αυτο θα εδινε μια στιχουργικη αξια στο κομματι, αλλα μεχρι εκει.

Μουσικα λοιπον το χιπ χοπ των active member αλλα και της συντριπτικης πλειοψηφιας των σχηματων και των υποειδων αυτου του ιδιωματος, χαρακτηριζεται απο την ελλειψη μελωδιας, την ανυπαρκτη αρμονικη εξελιξη, την απλοικοτατη ενορχηστρωση, την επαναλαμβανομενη ρυθμικη αγωγη, καλα απο αντιστιξη, αναπτυξη θεματος, εξελιξη της φορμας και τετοια ουτε λογος, και γενικα ειναι ενα ειδος με μηδενικο μουσικο ενδιαφερον περα απο την ικανοτητα του mc να αραδιαζει στιχους σε ρυθμο πυροβολου. ΟΚ, ειναι μια ενδιαφερουσα χρηση της φωνης ως κρουστου :ROFLMAO: αλλα απο τη στιγμη που το ολο concept στηριζεται αποκλειστικα σε αυτο, με τα υπολοιπα μουσικα στοιχεια να ειναι απο ελαχιστα ως ανυπαρκτα, δεν μπορουμε να μιλαμε για κατι " αντικειμενικα ανεπαναληπτο" και για " τεχνη που αξιζει να διδασκεται".


Αντιθετα, τα στοιχεια εκεινα που τελικα θα κανουν την ενασχοληση με αυτο να αξιζει τον κοπο και για ανθρωπους περα απο τους φαν του ειδους, ειναι ακριβως τα στοιχεια που εσυ θεωρεις "κατωτερα", δηλαδη η δημοφιλια και οι πωλησεις. Ας πουμε το πιο απλο, το θεμα αυτο στο noiz εφτασε στις 30 σελιδες, και μαλιστα σε μια περιοδο που εδω μεσα εχουν μεινει τρεις και ο κουκος. Αυτο συμβαινει ακριβως επειδη ο Λεξ γεμισε το ΟΑΚΑ, και αυτο το αντικειμενικο γεγονος αξιζει να το ερμηνευσει ο καθενας με τον τροπο του.


Αν δε γεμιζε ταξι ουτε με τον ταξιτζη, δε θα εγραφε κανεις. Αν δεν ακουγαν τοσοι πιτσιρικαδες τραπ, δε θα μας απασχολουσε το ζητημα. Το αν αυτο για μενα ειναι καταντια και για καποιον αλλο η αποκορυφωση της αισθητικης, αυτο δεν εχει σημασια. Αλλα ομως, το ζητουμενο της φορμας και του μουσικου περιεχομενου, αυτο με τα σημερινα δεδομενα και του ραπ και του τραπ και του low bap και ολης αυτης της υποκουλτουρας, δειχνει να στερειται του υποβαθρου εκεινου που θα του δωσει ενα ειδος ανωτερης υποστασης : Θα μεινει σιγουρα στην ιστορια ως ενα δημοφιλες μουσικο ρευμα, ενα pop art φαινομενο μαζικης αποδοχης, αλλα τα περι τεχνης που αξιζει να διδασκεται και τετοια, ας ειμαστε λιγο εγκρατεις, γιατι αν ειναι ετσι να διδασκουμε και Slayer αμα λαχει, τι να κλασει και ο Foxmoor μπροστα στον Araya ναουμε :ROFLMAO:
 
Στην ελληνική κοινωνία, δεν υπάρχει consensus για τίποτε: ούτε για το τι είναι καλό φαγητό, πολλώ μάλλον για το τι είναι καλή μουσική ή καλός κινηματογράφος (π.χ.). Ούτε καν (pun intended) για το τι είναι καλό "μουσικό τεχνολογικό φόρουμ".

Το να υπάρχουν διαφορετικές γνώμες δεν είναι επιζήμιο για την κοινωνία, ούτε πειράζει να βλέπει κάποιος κακή τηλεόραση (ή να τρώει κακά βούτυρα, αν και η υγεία του θα ζητήσει κάποια στιγμή τα ρέστα).

Αλλά να μην ξέρει τι είναι καλό φαγητό, ή - ακόμη χειρότερα - να προσπαθεί να πείσει τους άλλους ότι δεν αξίζει τον κόπο να ξέρουν, ή ακόμη και να τους πείσει ότι στην τελική δεν υπάρχει καλό / κακό φαγητό... αυτά είναι αμαρτήματα που κάποια ώρα θα τα πληρώσουμε (προσωπική μου πρόβλεψη, με απώλεια μερικών νησιών και δεν ξέρω πλέον από ποιο σημείο του ορίζοντα).
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top