Ήγγικεν η ώρα...

όχι, απλά άμα τα παίρνουν και είναι expert, ακόμα καλύτερα. ?
εχω γνωρίσει ανθρώπους που ξέρουν απίστευτα πράγματα για κιθάρες, πως να τις φτιάξουν, πως να τις σετάρουν, την ιστορία τους και παίζουν 2.5 ακόρντα κι αυτά άχρονα

 
Σίγουρα, αυτό είναι το καλύτερο απ'όλα.
Απλά, κάποιος που παίρνει ιδιαίτερα ένα music workstation θα πρέπει να έχει υψηλό παικτικό επίπεδο και επίπεδο ενορχήστρωσης και μια alpha γνώση για την αλυσίδα της παραγωγής, θα τον βοηθήσει αν έχει περάσει από arranger σίγουρα, γιατί αλλιώς το όργανο απλά χαραμίζεται. Γι αυτό έχει τόσες δυνατότητες, για να βγει από αυτό, σε   συνεργασία με έναν υπολογιστή, μιας και το συγκεκριμένο music workstation είναι εργοστασιακά σχεδιασμένα γι αυτό ολοκληρωμένη παραγωγή και έτσι να το χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Πέραν από το σχεδιασμό του και τις δυνατότητές του, αυτό επιτάσσει και η κοινή λογική και πρωτίστως σε αυτόν τον αγοραστή απευθύνεται. Και οι περισσότεροι αγοραστές του, αυτό το προφίλ έχουν.

 
εχω γνωρίσει ανθρώπους που ξέρουν απίστευτα πράγματα για κιθάρες, πως να τις φτιάξουν, πως να τις σετάρουν, την ιστορία τους και παίζουν 2.5 ακόρντα κι αυτά άχρονα
Το ίδιο ακριβώς κι εγώ με αρκετά άτομα που τους αρέσουν τα πλήκτρα καί η τεχνολογία γενικότερα. Μπορεί να ξέρουν πολλά ιστορικά πράγματα, να έχουν δώσει ένα σκασμό λεφτά για ακριβά μηχανήματα τελευταίου τύπου αλλά όπως ακριβώς τα είπες κι εσύ, παίζουν δεν παίζουν. 

 
εχω γνωρίσει ανθρώπους που ξέρουν απίστευτα πράγματα για κιθάρες, πως να τις φτιάξουν, πως να τις σετάρουν, την ιστορία τους και παίζουν 2.5 ακόρντα κι αυτά άχρονα
Ναι, βέβαια στην περίπτωση μας στο thread γράφονται και πράγματα που δεν ισχύουν καθόλου θα έλεγα.

 Στην περίπτωση ενός σημερινού πληκτροφόρου music workstation για εμένα ισχύει ότι έγραψα πιο πάνω.

Το όργανο είναι για επαγγελματίες σεσσιονιστ, συνθέτες και home studio παραγωγούς πρωτίστως και όλοι οι άλλοι είναι η εξαίρεση. Ένας home studio παραγωγός θα το πάρει για να γράψει μουσική και να γεμίσει views και να πληρωθεί από το spotify αυτό το όργανο. ? Άν είναι να το πάρει και να παίζει δυο ακόρντα και να δυσκολεύεται με το menu του, κάτι δεν πάει καλά. Αυτή είναι η γνώμη μου.

 
Απλά, κάποιος που παίρνει ιδιαίτερα ένα music workstation θα πρέπει να έχει υψηλό παικτικό επίπεδο και επίπεδο ενορχήστρωσης και μια alpha γνώση για την αλυσίδα της παραγωγής, θα τον βοηθήσει αν έχει περάσει από arranger σίγουρα, γιατί αλλιώς το όργανο απλά χαραμίζεται. Γι αυτό έχει τόσες δυνατότητες, για να βγει από αυτό, σε   συνεργασία με έναν υπολογιστή, μιας και το συγκεκριμένο music workstation είναι εργοστασιακά σχεδιασμένα γι αυτό ολοκληρωμένη παραγωγή και έτσι να το χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Πέραν από το σχεδιασμό του και τις δυνατότητές του, αυτό επιτάσσει και η κοινή λογική και πρωτίστως σε αυτόν τον αγοραστή απευθύνεται. Και οι περισσότεροι αγοραστές του, αυτό το προφίλ έχουν.
Σίγουρα, έτσι είναι ή θα έπρεπε να είναι.

Συμφωνώ αλλά να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω στο τελευταίο σημείο που λες: <Και οι περισσότεροι αγοραστές του, αυτό το προφίλ έχουν.>, το ερώτημα είναι έχουν το ίδιο προφίλ;

 
Ναι, βέβαια στην περίπτωση μας στο thread γράφονται και πράγματα που δεν ισχύουν καθόλου θα έλεγα.

 Στην περίπτωση ενός σημερινού πληκτροφόρου music workstation για εμένα ισχύει ότι έγραψα πιο πάνω.

Το όργανο είναι για επαγγελματίες σεσσιονιστ, συνθέτες και home studio παραγωγούς πρωτίστως και όλοι οι άλλοι είναι η εξαίρεση. Ένας home studio παραγωγός θα το πάρει για να γράψει μουσική και να γεμίσει views και να πληρωθεί από το spotify αυτό το όργανο. ? Άν είναι να το πάρει και να παίζει δυο ακόρντα και να δυσκολεύεται με το menu του, κάτι δεν πάει καλά. Αυτή είναι η γνώμη μου.


δεν συμφωνώ απαραίτητα

εγω πχ πριν 2-3 χρόνια αγόρασα ακριβή κιθάρα επειδή μου άρεσε και ας έκτοτε την χρησιμοποίησα σε ηχογραφήσεις (προσωπικές) 3-4 ώρες το πολύ.

Αγόρασα hammond χωρίς να ξέρω καλά καλά πιάνο, πολύ περισσότερο hammond και μόλις τωρα κάπως παίζω υποφερτά. Απλά μου αρεζε και μου αρέσει ο ήχος του.

Πχ τώρα ονειρεύομαι να πάρω κάτι σαν το Μοντάζ (γι αυτό και παρακολουθώ) χωρίς να έχω παραμικρή ιδέα από σύνθ. Μου αρέσει όμως ότι θα ανοίξω τα μανιουαλ και θα ψάχνομαι. Μου αρέσει που θα έχει κουμπιά και θα σβήνω το φως και θα τα βλέπω.

Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή δεν είμαι ο Wakeman δεν μπορώ να αγοράσω.

 
το ερώτημα είναι έχουν το ίδιο προφίλ;
Οι περισσότεροι κατά τη γνώμη μου έχουν ως προφίλ αυτά που περιέγραψα ή έστω κάποια από αυτά, όχι όλα μαζί.

σε υψηλό βαθμό όμως αντίστοιχα.

δεν συμφωνώ απαραίτητα

εγω πχ πριν 2-3 χρόνια αγόρασα ακριβή κιθάρα επειδή μου άρεσε και ας έκτοτε την χρησιμοποίησα σε ηχογραφήσεις (προσωπικές) 3-4 ώρες το πολύ.

Αγόρασα hammond χωρίς να ξέρω καλά καλά πιάνο, πολύ περισσότερο hammond και μόλις τωρα κάπως παίζω υποφερτά. Απλά μου αρεζε και μου αρέσει ο ήχος του.

Πχ τώρα ονειρεύομαι να πάρω κάτι σαν το Μοντάζ (γι αυτό και παρακολουθώ) χωρίς να έχω παραμικρή ιδέα από σύνθ. Μου αρέσει όμως ότι θα ανοίξω τα μανιουαλ και θα ψάχνομαι. Μου αρέσει που θα έχει κουμπιά και θα σβήνω το φως και θα τα βλέπω.
Εσύ αφού δουλεύεις με DAW και ξέρω τι μουσική γράφεις και πως και το επίπεδο σου, συμπεριλαμβάνεσαι σε αυτό που λέω και θα μου φαινόταν πολύ λογικό να το πάρεις. Στα πλήκτρα έχεις πολύ καλό επίπεδο, τουλάχιστο για μουσική παραγωγή σύγχρονη. Καταλαβαίνω πως μπορεί να μην παίζεις βιρτουόζικα αλλά με τις μουσικές σου γνώσεις είναι καθαρά θέμα εξάσκησης.  Είσαι μέσα στα λεγόμενα μου. Είσαι ?

 
 Ένας home studio παραγωγός θα το πάρει για να γράψει μουσική και να γεμίσει views και να πληρωθεί από το spotify αυτό το όργανο. ? Άν είναι να το πάρει και να παίζει δυο ακόρντα και να δυσκολεύεται με το menu του, κάτι δεν πάει καλά. Αυτή είναι η γνώμη μου.


κανένας δεν μπορεί να γράψει μουσική και να πληρωθεί από το spotify και να ξεπληρώσει κανένα μονταζ.

Αν δείξει λίγο στήθος η μπούτι ναι, μπορεί. Αλλά το ίδιο το μοντάζ δεν είναι απαραίτητο να το δείξει.

Δηλαδή εγω αν αύριο πάρω μοντάζ έτσι θα λέτε?

Γιατί μπορεί και να πάρω.

Ακουστική είχα. Ήταν ανάγκη να πάρω χειροποίητη? Και τωρα που την πήρα πρέπει να ανεβεί κομμάτι μ αυτήν? εγώ ανοίγω τη θήκη μέρα παρα μέρα και την μυρίζω μόνο. Και μου φτάνει.

Το ίδιο κάνω και με το hammond.

Και θέλω να πάρω και πεντάλ για το hammond.

Ανάθεμα την τύφλα μου και τα κουλά μου πόδια που θέλω πεντάλ. 

Τα θέλω όμως. Για να ακούω τον ήχο τους.

Αύριο μπορεί να πάρω μέλοτρον. Κι ας έχω vst. Και hammond vst εχω. Πήρα όμως.

Μπερδεύετε το επάγγελμα με την ευχαρίστηση του άλλου.

Δηλαδή εγώ αύριο αν πάρω μπουζούκι πρέπει να πάω να παίξω με τον Αδαμαντίδη?

Αν μου τη δώσει και πάρω σαξόφωνο γιατι έτσι, πρέπει την επόμενη να σας παίξω Κολτρεην?

 
Ναι, βέβαια στην περίπτωση μας στο thread γράφονται και πράγματα που δεν ισχύουν καθόλου θα έλεγα.

 Στην περίπτωση ενός σημερινού πληκτροφόρου music workstation για εμένα ισχύει ότι έγραψα πιο πάνω.

Το όργανο είναι για επαγγελματίες σεσσιονιστ, συνθέτες και home studio παραγωγούς πρωτίστως και όλοι οι άλλοι είναι η εξαίρεση. Ένας home studio παραγωγός θα το πάρει για να γράψει μουσική και να γεμίσει views και να πληρωθεί από το spotify αυτό το όργανο. ? Άν είναι να το πάρει και να παίζει δυο ακόρντα και να δυσκολεύεται με το menu του, κάτι δεν πάει καλά. Αυτή είναι η γνώμη μου.
Δίκιο έχεις. Όμως πάντα υπάρχει και η εξαίρεση, όπως πολύ σωστά μόνος σου το έγραψες.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι όπου κάποιος μπορεί να βρεθεί κάτοχος ενός - κάποιου οργάνου όπου μπορεί να έχει διαβάσει για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές του, αλλά για κάποιους άλλους λόγους δεν μπορεί να τις χρησιμοποιήσει - αξιοποιήσει αναλόγως. Ειδικά όταν πρόκειται για ένα μηχάνημα όπου πρέπει να αναπαράγεις - παίξεις και μουσική, βασικό στοιχείο.

Είναι πολλοί οι λόγοι που κάποιος μπορεί να αγοράσει κάτι που ίσως μπορεί να το γνωρίζει στα χαρτιά και όχι στην πράξη. Πολύ απλά μπορεί να το αγοράσει επειδή κάπου το είδε, κάπου άκουσε/διάβασε γι'αυτό ή απλά του αρέσει. Τόσο απλά. Η εξαίρεση που είπες πιό πάνω. Πάντα υπάρχει κάποια εξαίρεση.

 
κανένας δεν μπορεί να γράψει μουσική και να πληρωθεί από το spotify και να ξεπληρώσει κανένα μονταζ.
Μην τα απαξιώνουμε όλα.? Μπορούν και παρα μπορούν. Έχει λεφτά η μουσική. Και το στηθος και το μπούτι μέσα στο παιχνίδι είναι.

Μπερδεύετε το επάγγελμα με την ευχαρίστηση του άλλου.
Εγώ δεν το μπερδεύω. Απλά η ευχαρίστηση πρέπει να έχει και μια πρακτική εφαρμογή για να έχει νόημα αλλιώς είναι συλλογή. Και στην περίπτωση ενός music workstation και ενός πληκτρά, εγώ το έχω έτσι στο μυαλό μου αλλιώς μου φαίνεται πραγματικά παράλογο, είναι waste.

 
κανένας δεν μπορεί να γράψει μουσική και να πληρωθεί από το spotify και να ξεπληρώσει κανένα μονταζ.

Αν δείξει λίγο στήθος η μπούτι ναι, μπορεί. Αλλά το ίδιο το μοντάζ δεν είναι απαραίτητο να το δείξει.

Δηλαδή εγω αν αύριο πάρω μοντάζ έτσι θα λέτε?

Γιατί μπορεί και να πάρω.

Ακουστική είχα. Ήταν ανάγκη να πάρω χειροποίητη? Και τωρα που την πήρα πρέπει να ανεβεί κομμάτι μ αυτήν? εγώ ανοίγω τη θήκη μέρα παρα μέρα και την μυρίζω μόνο. Και μου φτάνει.

Το ίδιο κάνω και με το hammond.

Και θέλω να πάρω και πεντάλ για το hammond.

Ανάθεμα την τύφλα μου και τα κουλά μου πόδια που θέλω πεντάλ. 

Τα θέλω όμως. Για να ακούω τον ήχο τους.

Αύριο μπορεί να πάρω μέλοτρον. Κι ας έχω vst. Και hammond vst εχω. Πήρα όμως.

Μπερδεύετε το επάγγελμα με την ευχαρίστηση του άλλου.

Δηλαδή εγώ αύριο αν πάρω μπουζούκι πρέπει να πάω να παίξω με τον Αδαμαντίδη?

Αν μου τη δώσει και πάρω σαξόφωνο γιατι έτσι, πρέπει την επόμενη να σας παίξω Κολτρεην?
Συμφωνώ. Όμως είσαι κι εσύ μία εξαίρεση, όπως έγραψα πιό πάνω.

 
Μην τα απαξιώνουμε όλα.? Μπορούν και παρα μπορούν. Έχει λεφτά η μουσική. Και το στηθος και το μπούτι μέσα στο παιχνίδι είναι.

Εγώ δεν το μπερδεύω. Απλά η ευχαρίστηση πρέπει να έχει και μια πρακτική εφαρμογή για να έχει νόημα αλλιώς είναι συλλογή. Και στην περίπτωση ενός music workstation και ενός πληκτρά, εγώ το έχω έτσι στο μυαλό μου αλλιώς μου φαίνεται πραγματικά παράλογο, είναι waste.
όχι δεν έχει.

Πόσα παιξίματα έχει ένα κομμάτι σου στο σποτιφαι ή το youtube?

θέλεις 1000 για να πάρεις μισό ευρώ και αν.

Κάτσε κάντο να δεις τι παίρνεις. 

Και εντάξει μπορείς να το κάνεις, έχεις γνώσεις και φαντασία, αλλά δεν μπορείς να ζήσεις απο αυτό

Δεν είναι waste. Ο άλλος δεν τρώει και παίρνει φεράρι. Και την έχει στο υπόγειο χωρίς πινακίδες. Εδώ που μένω παρακάτω...

 
όχι δεν έχει.

Πόσα παιξίματα έχει ένα κομμάτι σου στο σποτιφαι ή το youtube?

θέλεις 1000 για να πάρεις μισό ευρώ και αν.

Κάτσε κάντο να δεις τι παίρνεις. 

Και εντάξει μπορείς να το κάνεις, έχεις γνώσεις και φαντασία, αλλά δεν μπορείς να ζήσεις απο αυτό

Δεν είναι waste. Ο άλλος δεν τρώει και παίρνει φεράρι. Και την έχει στο υπόγειο χωρίς πινακίδες. Εδώ που μένω παρακάτω...
Αν ήθελα να ζήσω θα ζούσα. Έχω βολευτεί αλλού. Σαν μουσικός δε θα κάνεις μόνο αυτό. Αφου τα ξέρεις. Θα κάνεις πόσες δουλειές και θα προσπαθείς παντού και όπως έλεγε και ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου, θα μάθεις να σφίγγεις και το ζωνάρι, αλλά η επιμονή, η ενασχόληση, το κυνήγι θα στα φέρει όλα. Γι αυτό ζουν πόσοι μουσικοί ως μουσικοί, παγκοσμίως. Έχω επαγγελματία στην οικογένεια και μέχρι να διοριστεί στο ΔΗΜΟΣΙΟ, όλα τα έκανε, και έπαιζε σε μαγαζιά και δούλευε σε μαγαζί οργάνων και μαθήματα έκανε και παραγωγούς και άλλους μουσικούς γνώριζε και μετά έκανε τα χαρτιά της στον ΑΣΕΠ και ηρέμησε? Waste είναι ένα music workstation για όποιον δεν το δουλέψει έτσι κατά τη γνώμη μου πάντα αλλά νομίζω πως  εκφράζω τη συντριπτική  πλειοψηφία των πραγματικών πληκτράδων  The real McCoy? Such a Waste. Ωραίος τίτλος. Θα τον κρατήσω για μελλοντικό μου κομμάτι. Εγώ είμαι ο Expert ?

 
Εγώ δεν το μπερδεύω. Απλά η ευχαρίστηση πρέπει να έχει και μια πρακτική εφαρμογή για να έχει νόημα αλλιώς είναι συλλογή.
Μου αρέσει αυτή η προσέγγιση. 

Και στην περίπτωση ενός music workstation και ενός πληκτρά, εγώ το έχω έτσι στο μυαλό μου αλλιώς μου φαίνεται πραγματικά παράλογο, είναι waste.
Είναι σαν να αγόραζε κάποιος φλαουτίστας τύμπανα ενώ δεν έχει ιδέα.

 
Αν ήθελα να ζήσω θα ζούσα. Έχω βολευτεί αλλού. Σαν μουσικός δε θα κάνεις μόνο αυτό. Αφου τα ξέρεις. Θα κάνεις πόσες δουλειές και θα προσπαθείς παντού και όπως έλεγε και ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου, θα μάθεις να σφίγγεις και το ζωνάρι, αλλά η επιμονή, η ενασχόληση, το κυνήγι θα στα φέρει όλα. Γι αυτό ζουν πόσοι μουσικοί ως μουσικοί, παγκοσμίως. Έχω επαγγελματία στην οικογένεια και μέχρι να διοριστεί στο ΔΗΜΟΣΙΟ, όλα τα έκανε, και έπαιζε σε μαγαζιά και δούλευε σε μαγαζί οργάνων και μαθήματα έκανε και παραγωγούς και άλλους μουσικούς γνώριζε και μετά έκανε τα χαρτιά της στον ΑΣΕΠ και ηρέμησε? Waste είναι ένα music workstation για όποιον δεν το δουλέψει έτσι κατά τη γνώμη μου πάντα αλλά νομίζω πως  εκφράζω τη συντριπτική  πλειοψηφία των πραγματικών πληκτράδων  The real McCoy? Such a Waste. Ωραίος τίτλος. Θα τον κρατήσω για μελλοντικό μου κομμάτι. Εγώ είμαι ο Expert ?


ο καθένας ζει και ενεργεί όπως αισθάνεται καλύτερα.

Και θα το καταλάβεις καλύτερα όταν απαγκιστρωθείς από την αναγκαστική εργασία ή την συντήρηση της οικογένειας.

Εγω έκατσα και έφτιαξα μουσική στα τελευταία 10 χρόνια της ζωής μου συστηματικά και επένδυσα σε όργανα φτηνά και ακριβά, εξοπλισμό (πούλα αυτό και πάρε εκείνο γιατί είναι καλύτερο), όργανα που δεν ήξερα επειδή έτσι, για να γράψω τον ήχο τους, έφτιαξα μουσική για να φτιάξω μουσική που την έχουν δει 100 ή 200 άτομα εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι γνωστοί και πατάνε λαικ για να βγούν απο την υποχρέωση.

Ελα τώρα και πες μου ότι ήταν waste.

Ε δεν ήταν.

Waste of money ? ναι

όμως ήταν το ταξίδι αυτό που κέρδισα.

Ετσι για τον καθένα που θα πάρει αύριο ένα μοντάζ, ένα μουγκ ένα χαμούνδ ή μια σελμερ μακαφέρι και δεν θα έχει τα χέρια του Φιλιγκεινς, του Εμερσον, ή του Τζάνγκο θα είναι η χαρά ότι τα πήρε και ασχολήθηκε.

 
Είναι σαν να αγόραζε κάποιος φλαουτίστας τύμπανα ενώ δεν έχει ιδέα.
Και εγώ αγόρασα κιθάρα για να μάθω, δεν έχω ευκαιρήσει ούτε για τα βασικά αλλά δεν την κάνω κρεμαστάρια, δηλαδή δεν παραδοξολογώ για αυτήν. Δεν αρχίζω να μιλάω για αυτή σαν να είμαι guru βασιζόμενος σε ό,τι έχω διαβάσει και κυρίως χωρίς να μπορώ να το υποστηρίξω με παίξιμο, με γράψιμο, με ρυθμίσεις στον ήχο, πόσο μάλλον να συνομιλώ με κιθαρίστες σαν να είμαι ίδιος με αυτούς και να επιμένω να λέω τα δικά μου άμα με διορθώνουν. Ενδεικτικά τα γράφω αυτά, δεν αναφέρομαι σε κάποιον, απλά είναι η προσέγγιση μου. Και ένα τουμπελέκι έχω. ?

 
ο καθένας ζει και ενεργεί όπως αισθάνεται καλύτερα.

Και θα το καταλάβεις καλύτερα όταν απαγκιστρωθείς από την αναγκαστική εργασία ή την συντήρηση της οικογένειας.

Εγω έκατσα και έφτιαξα μουσική στα τελευταία 10 χρόνια της ζωής μου συστηματικά και επένδυσα σε όργανα φτηνά και ακριβά, εξοπλισμό (πούλα αυτό και πάρε εκείνο γιατί είναι καλύτερο), όργανα που δεν ήξερα επειδή έτσι, για να γράψω τον ήχο τους, έφτιαξα μουσική για να φτιάξω μουσική που την έχουν δει 100 ή 200 άτομα εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι γνωστοί και πατάνε λαικ για να βγούν απο την υποχρέωση.

Ελα τώρα και πες μου ότι ήταν waste.

Ε δεν ήταν.

Waste of money ? ναι

όμως ήταν το ταξίδι αυτό που κέρδισα.

Ετσι για τον καθένα που θα πάρει αύριο ένα μοντάζ, ένα μουγκ ένα χαμούνδ ή μια σελμερ μακαφέρι και δεν θα έχει τα χέρια του Φιλιγκεινς, του Εμερσον, ή του Τζάνγκο θα είναι η χαρά ότι τα πήρε και ασχολήθηκε.
Στο δικό μου παράδειγμα για το workstation και έτσι όπως το θέτω, είναι waste. Εσύ το πλάτιασες τώρα και το πάς γενικά και έτσι όπως το γραφεις δεν είναι waste. Εγώ όμως δεν λέω αυτό ούτε εννοώ αυτό με αυτό που λέω και είπα. ?

 
Ετσι για τον καθένα που θα πάρει αύριο ένα μοντάζ, ένα μουγκ ένα χαμούνδ ή μια σελμερ μακαφέρι και δεν θα έχει τα χέρια του Φιλιγκεινς, του Εμερσον, ή του Τζάνγκο θα είναι η χαρά ότι τα πήρε και ασχολήθηκε.
Οταν  νομιζει οτι ειναι ολοι αυτοι μαζι;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top