- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 2,493
Αλλο οι νοητικοί περιορισμοί (έχει μια λογική) και άλλο η ποιότητα χαρακτήρα.?, και ενδεχομένως να έχει και αλλου περιορισμούς...νοητικους ?
Αλλο οι νοητικοί περιορισμοί (έχει μια λογική) και άλλο η ποιότητα χαρακτήρα.?, και ενδεχομένως να έχει και αλλου περιορισμούς...νοητικους ?
Αυτός που ακούει μόνο trap το πιθανότερο είναι να μην ξέρει καν τον Shostakovich. Αλλά αυτό δεν μας οδηγεί πουθενά για τη γενικότερη κουλτούρα του. Μπορεί να έχει εμβαθύνει πολύ πχ στα κόμικς που εγώ που μου αρέσει ο Shostakovich είμαι άσχετος.Εγώ νομίζω ότι χαθήκαμε στη μετάφραση.
Νομίζω ότι ο op λέει το αυτονόητο.
Αν κάποιος ακούει, ξέρω γω , μόνο τραπ και θεωρεί τον Sostakovitch ό,τι να ναι, ε πως να το κάνουμε... είναι περιορισμένης μουσικής αντίληψης ?, και ενδεχομένως να έχει και αλλου περιορισμούς...νοητικους ?
Μπορεί.Αυτός που ακούει μόνο trap το πιθανότερο είναι να μην ξέρει καν τον Shostakovich. Αλλά αυτό δεν μας οδηγεί πουθενά για τη γενικότερη κουλτούρα του. Μπορεί να έχει εμβαθύνει πολύ πχ στα κόμικς που εγώ που μου αρέσει ο Shostakovich είμαι άσχετος.
Άλλο ναι.Αλλο οι νοητικοί περιορισμοί (έχει μια λογική) και άλλο η ποιότητα χαρακτήρα.
Το ότι ο όλος ο προβληματισμός πηγαινοέρχεται από το αντικειμενικό στο υποκειμενικό χωρίς ουσιαστικά να καταλήγει κάπου το πιστεύω έτσι κι αλλιώς.
Λοιπόν (χωρίς απομόνωση) θέλω να πω πως η άποψη κάποιου σχετικά με το ποια ακούσματα είναι χαμηλής ποιότητας είναι σεβαστή εφόσον αφορά την προσωπική του κρίση, εμπειρία, προτίμηση, απόλαυση κλπ. Όμως ως πληροφορία για περαιτέρω προεκτάσεις και συμπεράσματα δεν έχει καμία αξία.
Τώρα αυτό περί ανέντιμου συνομιλητή ήταν κάπως υπερβολικό
Αλλο οι νοητικοί περιορισμοί (έχει μια λογική) και άλλο η ποιότητα χαρακτήρα.
Είσαι σίγουρος,Γιώργαρε;
Προς θεού,δεν αναφέρομαι σε παθολογικές καταστάσεις.
Είσαι σίγουρος,Γιώργαρε;