Yπαρχει τελικα κακο συνθ?

kilon

Μέλος
Μηνύματα
1,178
Πόντοι
36
Διαβαζω και ακουω γνωμες τον τελευταιο καιρο , για τα περισσοτερα συνθ στη αγορα . ΣΕ επιπεδο software υπαρχουν αρκετα παραδειγμτα κακων συνθ αν και δεν ειανι τοσο πολλα. Στο hardware τι γινεται ομως???? Ποιο ειναι εκεινο το σκληρο συνθ που θα επερνε το οσκαρ τις ηλιθιοτητας και αχριστιας???

 
Δεν υπάρχει κακό synth ούτε κακό αρμόνιο κατα την γνώμη μου, ουτε σε software καν.

Απο εκεί και πέρα μπορούμε να πούμε οτι κάποιο είναι καλύτερο απο κάποιο άλλο, π.χ. εχει καλύτερο κλαβιέ, πιο λειτουργικό interface, είναι ελαφρύτερο, εχει περισσότερες εισόδους και εξόδους,

Εχει περισσότερες μεθόδους σύνθεσης, εχει δυνατότητες sequencing, εχει περισσότερη μνήμη, δεχεται πιο πολλά είδη δειγμάτων και τέτοια πράγματα.

Επίσης παίζει ρόλο και η τιμή του πακέτου, σε σχέση με τον προσανατολισμό του οργάνου,αν είναι all around ή εξειδικευμένο για κάποιες συγκεκριμένες μουσκικές δουλειές

Υπήρχε πρόσφατα ενα synth 2 οκταβων με κεντρική γεννήτρια ήχου απο τσιπάκι του commodore 64, εξειδικευμένο για τέτοιους ήχους , το οποίο είναι και πανάκριβο, με κάποια φιλτράκια και πολύ περιορισμένη πολυφωνία δεν θυμάμαι το μοντέλο , 

Δεν μπορείς να το πείς μάπα γιατι για κάποιον που ενδιαφέρεται για τέτοια γκάμα ήχων μπορεί να είναι και εργαλείο.

Επίσης μάπα μπορεί να είναι ενα τριτον extreme για κάποιον που θέλει αυστηρά ηλεκτρονικούς ήχους και επιθετικά φιλτρα και θα ήθελε ενα virus αυτό το θεικό το λευκό,

και μάπα να είναι ένα virus για κάποιον που θέλει workstation με ευρεία γκαμα ήχων και δυνατοτήτων editing, γ

 
cos_dr είπε:
Επίσης μάπα μπορεί να είναι ενα τριτον extreme για κάποιον που θέλει αυστηρά ηλεκτρονικούς ήχους και επιθετικά φιλτρα
Ε???...

Και επίσης τι πάει να πει ηλεκτρονικός ήχος και επιθετικό φίλτρο?

 
Νομίζω οτι είναι προφανές αυτό που θέλει να πει ο cos_dor... Εννοεί την παλέτα των ήχων που χρησιμοποιούνται σε παραγωγές του τύπου tech-psy-trance-...κ.τ.λ.

 
Δεν υπάρχει κακό συνθ, υπάρχουν κακοί συ΄νθάδες  ;D Ολα εξαρτώνται από τον παίκτη. Δώσε το πιο φτηνιάριο συνθ σε έναν καλό παικτη/προγραμματιστή και θα κάνει θαύματα. Δώσε το πιο ακριβό σε έναν άσχετο και... πάπαλα. Βεβαίως μετράνε και όσα είπαν οι προλαλλήσαντες, ωστόσο κατά τη γνώμη μου ο παπάς κάνει τα ράσα και όχι το αντίθετο.

 
LPF freQ καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί ο cos_dr και στην ουσία το ερώτημά μου ήταν ρητορικό.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι όταν μιλάς για ένα σοβαρό μηχάνημα (synth) μπορείς να φτιάξεις ο,τι θέλεις. Δεν μιλάμε για preset. Εφόσον το synth υποστηρίζει και VA η οποία μάλιστα μπορεί να συνδυαστεί και με pcm samples αν το επιθυμεί κανείς, γιατί να θεωρηθεί μάπα...??

Και επίσης αυτό που λέει ο yannis είναι μεγάλη αλήθεια.

 
yannis είπε:
Δεν υπάρχει κακό συνθ, υπάρχουν κακοί συ΄νθάδες  ;D Ολα εξαρτώνται από τον παίκτη. Δώσε το πιο φτηνιάριο συνθ σε έναν καλό παικτη/προγραμματιστή και θα κάνει θαύματα. Δώσε το πιο ακριβό σε έναν άσχετο και... πάπαλα. Βεβαίως μετράνε και όσα είπαν οι προλαλλήσαντες, ωστόσο κατά τη γνώμη μου ο παπάς κάνει τα ράσα και όχι το αντίθετο.
γενικά ισχύει αυτό που λες,τα synth όμως είναι η εξαίρεση.

παράδειγμα,οσο καλός προγραμματιστής και να είσαι με ένα rompler τύπου triton ΠΟΤΕ (και εννοω ΠΟΤΕ) δε θα καταφέρεις να βγάλεις τα μπάσα ενός αναλογικού synth όπως του moog. με το moog ποτέ δε θα καταφέρεις να φτιάξεις ρεαλιστικούς ήχους,όπως ένα ένα triton.

επίσης άλλη αφετηρία έχει κάποιος που ξεκινάει ένα trance κομμάτι με virus ti και άλλη αυτός που παίζει με ένα albino.

κατα τ'άλλα δεν υπάρχει γενικά και αόριστα η έννοια του κακού synth,υπάρχει πάντα σε σχέση με αυτό που θες να κάνεις και με τα λεφτά που κοστίζει.

 
Αυτό που λέει ο johnnyk είναι σωστό αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που το extreme φοράει τη moss?

Eκει αναφερόμουν. Δε λέω οτι το extreme θα φτάσει το moog σε ηλεκτρονικό άκουσμα αλλά σίγουρα το χάσμα μεταξύ extreme και moog όταν μιλάμε για ηλεκτρονικούς ήχους είναι πάρα πολύ μικρότερο απο αυτό που υπάρχει μεταξύ των ίδιων οργάνων όταν η σύγκριση γίνεται απο την σκοπιά του ρεαλιστικόυ ήχου.

 
korg_nikos είπε:
Eκει αναφερόμουν. Δε λέω οτι το extreme θα φτάσει το moog σε ηλεκτρονικό άκουσμα αλλά σίγουρα το χάσμα μεταξύ extreme και moog όταν μιλάμε για ηλεκτρονικούς ήχους είναι πάρα πολύ μικρότερο απο αυτό που υπάρχει μεταξύ των ίδιων οργάνων όταν η σύγκριση γίνεται απο την σκοπιά του ρεαλιστικόυ ήχου.
Πολύ σωστό αλλά μην ξεχνάς οτι κανένα rompler δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνουν τα συνθ του Dave Smith και αυτό λόγω της ίδιας της φιλοσοφίας τους (ιδίως σε ότι αφορά τα modulation matrixes και τα φίλτρα τους).

Όσο αναφορά τα κακα συνθ θα έλεγα οτι υπάρχουν διαφορετικά συνθ για διαφορετικά πράγματα. π.χ. ακόμα και το τελευταίο casio παιχνίδι μπορεί να βγάλει εξαιρετικά πραγματα περασμενα απο το σωστό signal processing και τα σωστά effects.

 
PaulVon είπε:
Eκει αναφερόμουν. Δε λέω οτι το extreme θα φτάσει το moog σε ηλεκτρονικό άκουσμα αλλά σίγουρα το χάσμα μεταξύ extreme και moog όταν μιλάμε για ηλεκτρονικούς ήχους είναι πάρα πολύ μικρότερο απο αυτό που υπάρχει μεταξύ των ίδιων οργάνων όταν η σύγκριση γίνεται απο την σκοπιά του ρεαλιστικόυ ήχου.
Πολύ σωστό αλλά μην ξεχνάς οτι κανένα rompler δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνουν τα συνθ του Dave Smith και αυτό λόγω της ίδιας της φιλοσοφίας τους (ιδίως σε ότι αφορά τα modulation matrixes και τα φίλτρα τους).

Όσο αναφορά τα κακα συνθ θα έλεγα οτι υπάρχουν διαφορετικά συνθ για διαφορετικά πράγματα. π.χ. ακόμα και το τελευταίο casio παιχνίδι μπορεί να βγάλει εξαιρετικά πραγματα περασμενα απο το σωστό signal processing και τα σωστά effects.
Και ποιος σου ειπε οτι η moss είναι rompler...???

Τσέκαρε λίγο πόσα μοντέλα σύνθεσης έχει και μετά το συζητάμε...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
korg_nikos είπε:
LPF freQ καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί ο cos_dr και στην ουσία το ερώτημά μου ήταν ρητορικό.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι όταν μιλάς για ένα σοβαρό μηχάνημα (synth) μπορείς να φτιάξεις ο,τι θέλεις. Δεν μιλάμε για preset. Εφόσον το synth υποστηρίζει και VA η οποία μάλιστα μπορεί να συνδυαστεί και με pcm samples αν το επιθυμεί κανείς, γιατί να θεωρηθεί μάπα...??

Και επίσης αυτό που λέει ο yannis είναι μεγάλη αλήθεια.
Να σου πω, σκεφτομουν να γράψω οτι σίγουρα ο Korg nikos θα πεί οτι γιατι λεω οτι η σειρά triton δεν εχει δυνατότητα επιθετικών φιλτρων και ηχων ηλεκρτονικών εφ οσων παιρνει την moss ;D ;D

τα triton ακομα και με τις επεκτάσεις τους εχουν στοχο να προσεγγισουν γενικά όλους τους ηχους δινοντας μια πιο ευρεία ηχητική παλέτα στους μουσικούς για πιο ολοκληρωμένο συστημα workstation σε σχεση με τα προσανατολισμένα αυστηρα analog modeling, γι αυτο χρησιμοποίησα το παράδειγμα

Το ερώτημα ήταν αν υπάρχει συνθ που να χαρακτηρίζεται ως χειρότερο απο όλα

 
Γίνεσαι αντιληπτός όσον αφορά ποιο ήταν αρχικά το ερώτημα.

Δεν κατάλαβα όμως καλά το υπόλοιπο κομμάτι του τελευταίου μηνύματός σου cos_dr.

H moss έχει και analog modelling πάντως.

 
yannis είπε:
Δεν υπάρχει κακό συνθ, υπάρχουν κακοί συ΄νθάδες  ;D Ολα εξαρτώνται από τον παίκτη. Δώσε το πιο φτηνιάριο συνθ σε έναν καλό παικτη/προγραμματιστή και θα κάνει θαύματα. Δώσε το πιο ακριβό σε έναν άσχετο και... πάπαλα. Βεβαίως μετράνε και όσα είπαν οι προλαλλήσαντες, ωστόσο κατά τη γνώμη μου ο παπάς κάνει τα ράσα και όχι το αντίθετο.
+ 1 ευρω  ;D ;D

οσων για το triton με moss εχω ακούσει πως είναι και είναι πράγματι καλά.

Αλλά οταν δοκίμασα μια μέρα το virus c deskop, και διαμόρφωσα λίγο ήχους, ασε, αλλος πλανήτης, Τώρα θα δω και το καινούριο το άσπρο μια μέρα, όταν θα μπορέσω να επισκευτω τον φίλο μου το χρήστο που το πήρε και μας ξέχασε όλους απο τότε. ;D

 
korg_nikos είπε:
Και ποιος σου ειπε οτι η moss είναι rompler...???

Τσέκαρε λίγο πόσα μοντέλα σύνθεσης έχει και μετά το συζητάμε...
Ή εγώ δεν εκφράστηκα σωστά ή εσύ δεν προσπάθησες να καταλάβεις (γιατι κανεις μας δεν είναι χάζος).

Δεν αναφέρθηκα κάν στην moss συγκεκριμένα και όχι μόνο δεν αμφισβήτησα της δυνατότητες της αλλά ίσα ίσα συμφώνησα με το παραδειγμά σου και με την -μερική- σύγκριση με ένα (υποθέτω μονοφωνικό) moog.

Αναφέρθηκα ωστόσο στα σύνθ του Dave Smith ως παράδειγμα μηχανημάτων τα οποία κάνουν πολύ ιδιαίτερες δουλειές.

Ξέρω πόσες engines έχει η moss μιας και κάποια στιγμή στο παρελθόν είχα ενδιαφερθεί για το combo Triton Extreme kai Moss.

Αν βάλουμε ενα extreme απέναντι σε ένα poly-evolver μόνο σε ένα συμπέρασμα μπορούμε να καταλήξουμε: το τελικό αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό. Και δεν μιλάω για ένα απλό pad-preset αλλα για patches που πραγματικά χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των συνθ. Το μεν Evolver δεν έχει το physical modelling της moss ενώ το triton δεν έχει ούτε τα audio-processing δυνατότητες του evolver ούτε το εκπληκτικό signal path ανα voice.

Φιλικά,

Παύλος

 
Νόμιζα οτι αναφέρθηκες στην moss σαν rompler...

Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ειρωνευτώ. Συγγνώμη αν το πήρες στραβά.

Ούτε εγώ πάντως αναφέρθηκα στο physical αλλα στο analog modelling της moss.

Δεν βλεπω τι παραπάνω έχει το evolver σαν specification έναντι της moss. Αν έχεις όρεξη κάνουμε κουβέντα αλλιώς το αφήνουμε...

Φιλικά Νίκος

 
korg_nikos είπε:
Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ειρωνευτώ. Συγγνώμη αν το πήρες στραβά.
Ενοείται πως όλη η κουβέντα γίνεται φιλικά. Άλλωστε είμαστε σύντροφοι synthesists, μερικά επίπεδα πάνω από τους κιθαρίστες ;D ;D ;D

Πάντως χωρίς να θέλω να χαλάσω το topic πρέπει να δηλώσω ότι αυτό που με έλκει στο poly-evolver δεν είναι τίποτε άλλο από το path του. Αμα προσέξεις τα specs κάθε voice έχει δυο αναλογικά φιλτρα και δυο ψηφιακα high-pass τα οποία μπορείς να διαφοροποιήσεις ανα κανάλι. Το ίδιο ισχύει για τα envelopes  και έχει και αυτό το feedback loop το οποίο μαζί με το sequencer μπορεί να κανει ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ πραγματα.

Για μένα η δύναμη της moss (αν και δεν την έχω ώστε να μιλίσω για το πόσο εύχρηστη είναι) είναι ότι μπορείς να την συνδιάσεις με τα PCM κάτι το οποίο πιθανόν να είναι πολύ ενδιαφέρον (super layered bass!!!). Και μια απορία....... Γίνεται να τρέχεισ ταυτόχρονα δυο engines απο τη moss? Αυτό θα ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρον.

 
Ναι γίνεται αρκεί καμία απο τις 2 να μην είναι physical modelling. Mπορείς να τρέχεις όποιον συνδυασμό 2 analog modelling θες. Πχ sync και cross modulation ή FM και resonance...

 
korg_nikos είπε:
Νόμιζα οτι αναφέρθηκες στην moss σαν rompler...

Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ειρωνευτώ. Συγγνώμη αν το πήρες στραβά.

Ούτε εγώ πάντως αναφέρθηκα στο physical αλλα στο analog modelling της moss.

Δεν βλεπω τι παραπάνω έχει το evolver σαν specification έναντι της moss. Αν έχεις όρεξη κάνουμε κουβέντα αλλιώς το αφήνουμε...

Φιλικά Νίκος
Φιλε Νικο η διαφορα στα spec ειναι απλα τεραστια!!

Συγκρινεις ενα υβριδικο συνθ 2analog,2digital osc με ενα ψηφιακο μαζικης παραγωγης!Η moss ειναι μια εξαιρετικη καρτα για το triton.Προσωπικα θεωρω οτι δινεται μια τεραστια δυνατοτητα στο μηχανημα οσον αφορα τη δημιουργια ηχων.Αλλα ας μην συγκρινουμε ανωμοια πραγματα του τυπου moog,poly evolver με triton.Το triton ειναι ενα πολυεργαλειο.Αρκετα αξιοπρεπες οργανο κατα τη γνωμη μου ενω τα αλλα δυο ειναι μηχανηματα πολυ ιδιαιτερα.Δεν ειναι τοσο μαζικης παραγωγης.

 
Και οπως παντα, αποδεικνυεται πως το πιο κακο synth ειναι αυτο που ποτε δεν θα μπορεσουμε να εχουμε...

Με λιγα λογια...ΤΙ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ OASYS.  ;D

 
Δεν βλεπω τι παραπάνω έχει το evolver σαν specification έναντι της moss.
Δεν ειναι θεμα specs αλλα θεμα ηχου...Το evolver εχει ΚΑΙ αναλόγικους oscilators.Οχι VA,real analog.Aυτο πιστευω λεει πολλα...

Με λιγα λογια...ΤΙ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ OASYS.  Grin
Οσον αφορα το OASYS,εαν και φανατικος φιλος της kurzweil,παραδεχωμε οτι αυτη τη στιγμη ειναι το καλυτερο και πληρεστερο synth/workstation που υπαρχει....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top