τον παίρνουμε σοβαρά όμως σαν παραγωγό εάν όντως είναι καλός...funky_bassman είπε:Αρκεί να παίζει όργανο ως "αυτοδίδακτος" γιατί αν το κάνει μέσα από pc ή λούπες είναι παραγωγός οπότε δεν πρέπει να τον παίρνουμε στα σοβαρά.... : : :
τον παίρνουμε σοβαρά όμως σαν παραγωγό εάν όντως είναι καλός...funky_bassman είπε:Αρκεί να παίζει όργανο ως "αυτοδίδακτος" γιατί αν το κάνει μέσα από pc ή λούπες είναι παραγωγός οπότε δεν πρέπει να τον παίρνουμε στα σοβαρά.... : : :
Επισης πιστευω δν παιζει τοσο πολυ ρολο το να ξερεις θεωρια με το να εχεις θεση σε συνθεση κ να γραψεις κομματια... Μπορει να μην ξερεις θεωρια κ να γραψεις μια χαρα κομματιαwarwickplayer είπε:Ισχυει...Απλα ενα παραδειγμα εδωσα για το σλαπ και την χρηση του...
Ουτε ο hendrix νομιζω ηταν του ωδειου
Για να συμπληρωσω..
Προς θεου μην το παμε στο αλλο ακρο...το παιζει σλαπ αρα δεν ξερει να παιζει..μια χαρα ξερει να παιζει το παιδι και εχει και πολυ καθαρο ηχο...Το σλαπ ειναι μια ικανοτητα που προσφερει πολλα σε ενα μουσικο οπως ειχε πει καποτε ο funky_bassman..Ειναι ενα ηχοχρωμα και μαλιστα απο τα πολυ εκφραστικα...
Φυσικα για καποιο λογο ειχε και εχει γινει must...
Εδω ο patitucci εχει κανει βιντεο με slap!
Αυτο δεν σημαινει οτι μπορει να σταθει καλα σε μπαντα..(οχι ο Patitucci..Προς θεου )
Ξερει μουσικη?Μπορει να εχει θεση στις συνθεσεις?Μπορει να γραψει δικα του κομματια?ΣΤΥΛ ΞΕΡΕΙ?Μπορει να εχει τον ηχο που απαιτει το καθε στυλ?ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,που απο οτι βλεπω μια χαρα τον πουλαει...
Ολα αυτα και αλλα τοσα...
Αυτό όμως είναι ο καλύτερος τρόπος να αποδώσεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου... Τι θα πεις? Παίξε μου 16α στο hihat ολόκληρα στην μπότα, ταμπούρο στο 2 κάθε μέτρου και βαθύ στο 1 και στο 3? (παράδειγμα έφερα....αν και πρέπει να ακούγεται καλό)warwickplayer είπε:Η να μιλας με τον ντραμερ και να του λες εδω θα πας τουπουτουπου μπουμ...
Αν ξερεις λιγο ρυθμικο σολφεζ αυτο μπορεις να το εχεις στο μυαλο σου πως θα ακουγεται...Αν δεν ξερεις ομως???funky_bassman είπε:Παίξε μου 16α στο hihat ολόκληρα στην μπότα, ταμπούρο στο 2 κάθε μέτρου και βαθύ στο 1 και στο 3? (παράδειγμα έφερα....αν και πρέπει να ακούγεται καλό)
σε μια τελεια κενωνια θα ημουν αρτιος κιθαριστας με βασικες αρχες και γνωσεις στη ντραμς,στο πιανο,στο μπασο και στην φωνηwarwickplayer είπε:Ακριβως..Δεν λεω οτι δεν μιλαω με ταπατουπα...Λεω οτι πρεπει να ξερω τι σημαινει αυτο το ταπατουπα με μουσικους ορους...
Καλα ρε παιδια..τοσο απιστευτο ειναι να ξερεις βασικες γνωσεις θεωριας για να μπορουμε να μιλαμε σαν μουσικοι?messalion είπε:σε μια τελεια κενωνια θα ημουν αρτιος κιθαριστας με βασικες αρχες και γνωσεις στη ντραμς,στο πιανο,στο μπασο και στην φωνη
Αυτο δεν ειναι απιστευτο αυτο ειναι βλακια και κομπλεξισμος...RayDTutto είπε:Όχι όσο απίστευτο είναι ένας μουσικός να μη θεωρεί μουσικούς όσους μπορεί να παίζουν εξαίρετη μουσική αλλά δεν ξέρουν νότες.
Ε ναι. Ενώ πριν σου πάρει συνέντευξη ο Θέμης Γεωργαντάς σου ζητάει (σε θεωρημένο αντίγραφο) το πτυχίο του Νάκα. ;Dwarwickplayer είπε:Ε ναι αλλα αυτοι δεν εχουν βλεψεις να γινουν διασημοι μουσικοι που ειναι και το θεμα του topic ...
Α δεν ξερω..Δεν μου εχει παρει ποτε συνεντευξη ο κυριος...harilatron είπε:Ε ναι. Ενώ πριν σου πάρει συνέντευξη ο Θέμης Γεωργαντάς σου ζητάει (σε θεωρημένο αντίγραφο) το πτυχίο του Νάκα. ;D
Άμα έρθει, πες του: "Gmin7b5 μεγάλε. 2011 έχουμε"warwickplayer είπε:Α δεν ξερω..Δεν μου εχει παρει ποτε συνεντευξη ο κυριος...
...
Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις. :warwickplayer είπε:Ωραια λογικη...του παραλογου...
...