Γιατι αυτος ο τυπος δεν ειναι διασημος ειπαμε ?

funky_bassman είπε:
Αρκεί να παίζει όργανο ως "αυτοδίδακτος" γιατί αν το κάνει μέσα από pc ή λούπες είναι παραγωγός οπότε δεν πρέπει να τον παίρνουμε στα σοβαρά.... ::) ::) ::)
τον παίρνουμε σοβαρά όμως σαν παραγωγό εάν όντως είναι καλός...

 
Ο τύπος με τόσους "βίους" που έχουν τα κλιπ του σίγουρα δεν είναι άσημος.

 
warwickplayer είπε:
Ισχυει...Απλα ενα παραδειγμα εδωσα για το σλαπ και την χρηση του...

Ουτε ο hendrix νομιζω ηταν του ωδειου  :P

Για να συμπληρωσω..

Προς θεου μην το παμε στο αλλο ακρο...το παιζει σλαπ αρα δεν ξερει να παιζει..μια χαρα ξερει να παιζει το παιδι και εχει και πολυ καθαρο ηχο...Το σλαπ ειναι μια ικανοτητα που προσφερει πολλα σε ενα μουσικο οπως ειχε πει καποτε ο funky_bassman..Ειναι ενα ηχοχρωμα και μαλιστα απο τα πολυ εκφραστικα...

Φυσικα για καποιο λογο ειχε και εχει γινει must...

Εδω ο patitucci εχει κανει βιντεο με slap!

Αυτο δεν σημαινει οτι μπορει να σταθει καλα σε μπαντα..(οχι ο Patitucci..Προς θεου  :P)

Ξερει μουσικη?Μπορει να εχει θεση στις συνθεσεις?Μπορει να γραψει δικα του κομματια?ΣΤΥΛ ΞΕΡΕΙ?Μπορει να εχει τον ηχο που απαιτει το καθε στυλ?ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,που απο οτι βλεπω μια χαρα τον πουλαει...

Ολα αυτα και αλλα τοσα...
Επισης πιστευω δν παιζει τοσο πολυ ρολο το να ξερεις θεωρια με το να εχεις θεση σε συνθεση κ να γραψεις κομματια... Μπορει να μην ξερεις θεωρια κ να γραψεις μια χαρα κομματια

 
Εννοειτε οτι η θεωρια ειναι απλα ενα εφοδιο

Δεν ισχυει οτι οποιος δεν ξερει θεωρια η αρμονια δεν μπορει να γραψει μουσικη...Αυτα ειναι ανοησιες..

Αλλα...Δεν ειναι ωραιο να εισαι σε μια μπαντα και αντι να λες εδω παμε ξερω γω μια Gmin7b5 να λες εδω θα παιξουμε...ε..τριτο ταστο στη E χορδη...4ο ταστο στη A...κλπ κλπ κλπ...Η να μιλας με τον ντραμερ και να του λες εδω θα πας τουπουτουπου μπουμ...Επειδη  συμβαινουν αυτα σε πολυ μεγαλο βαθμο...Εδω ρε παιδια οι drummer που την ψαχνουν λιγο παραπανω μαθαινουν jazz αρμονια!!!Και δεν θα ξερουμε εμεις που υποτιθεται παιζουμε και εγχορδα?

 
warwickplayer είπε:
Η να μιλας με τον ντραμερ και να του λες εδω θα πας τουπουτουπου μπουμ...
Αυτό όμως είναι ο καλύτερος τρόπος να αποδώσεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου... Τι θα πεις? Παίξε μου 16α στο hihat ολόκληρα στην μπότα, ταμπούρο στο 2 κάθε μέτρου και βαθύ στο 1 και στο 3? (παράδειγμα έφερα....αν και πρέπει να ακούγεται καλό)

 
Ειναι ακριβως το ιδιο πραμα με το να προσπαθουμε να διαβασουμε μουρμουροντας μια παρτιτουρα...ειναι πρακτικο αλλα ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ...

funky_bassman είπε:
Παίξε μου 16α στο hihat ολόκληρα στην μπότα, ταμπούρο στο 2 κάθε μέτρου και βαθύ στο 1 και στο 3? (παράδειγμα έφερα....αν και πρέπει να ακούγεται καλό)
Αν ξερεις λιγο ρυθμικο σολφεζ αυτο μπορεις να το εχεις στο μυαλο σου πως θα ακουγεται...Αν δεν ξερεις ομως???

 
Αν πρέπει να κάτσω να αναλύσω σε πρόβα όλο το κομμάτι στα drums την κάτσαμε... ;) Τέσπα κουβέντα να γίνεται... Εγώ γενικά συμφωνώ μαζί σου... Καλό είναι να υπάρχει κοινός κώδικας σε αυτό που κάνεις... Όταν παίζεις rpg μιλάς με τους όρους του rpg... Όταν κάνεις προγραμματιμό μιλάς με τους όρους του προγραμματισμού... Όταν παίζεις μουσική μιλάς με τους όρους της μουσικής...

 
Ακριβως..Δεν λεω οτι δεν μιλαω με ταπατουπα...Λεω οτι πρεπει να ξερω τι σημαινει αυτο το ταπατουπα με μουσικους ορους...

 
warwickplayer είπε:
Ακριβως..Δεν λεω οτι δεν μιλαω με ταπατουπα...Λεω οτι πρεπει να ξερω τι σημαινει αυτο το ταπατουπα με μουσικους ορους...
σε μια τελεια κενωνια θα ημουν αρτιος κιθαριστας με βασικες αρχες και γνωσεις στη ντραμς,στο πιανο,στο μπασο και στην φωνη

ομως επειδη ΔΕΝ ζουμε σε εναν τετοιο κοσμο ο καθενας βρισκει το δικο του τροπο να εκφραστει - αμα μπορεις να του πεις του ετερου κιθαριστα οτι η D7 ειναι 2ο ταστο , 1ο ταστο κ.ο.κ. γιατι να μην το κανεις ?αφου ετσι "συννενοεισαι".....μπορεις και μιλας την ιδια γλωσσα με καποιον αλλον που μπορει να μιλαει μια αλλη μεσω αυτου ομως - και αυτο ειναι πολυ πιο σημαντικο απο το να εχουμε μαζευτει 6 καθηγητες ο καθενας στο οργανο του και να παιζουμε ολοι μαζι

φυσικα και συμφωνω οτι ειναι ΛΑΘΟΣ ο τροπος αλλα οπως "προειπα και πιο παραπριν" ΔΕΝ ζουμε σε εναν αρτιο κοσμο

 
messalion είπε:
σε μια τελεια κενωνια θα ημουν αρτιος κιθαριστας με βασικες αρχες και γνωσεις στη ντραμς,στο πιανο,στο μπασο και στην φωνη
Καλα ρε παιδια..τοσο απιστευτο ειναι να ξερεις βασικες γνωσεις θεωριας για να μπορουμε να μιλαμε σαν μουσικοι?

 
Όχι όσο απίστευτο είναι ένας μουσικός να μη θεωρεί μουσικούς όσους μπορεί να παίζουν εξαίρετη μουσική αλλά δεν ξέρουν νότες.

 
RayDTutto είπε:
Όχι όσο απίστευτο είναι ένας μουσικός να μη θεωρεί μουσικούς όσους μπορεί να παίζουν εξαίρετη μουσική αλλά δεν ξέρουν νότες.
Αυτο δεν ειναι απιστευτο αυτο ειναι βλακια και κομπλεξισμος...

Αλλα θεωρω οτι τα βασικα πρεπει ολοι να τα γνωριζουμε...

 
Το "πρέπει" είναι μεγάλη κουβέντα. Δεν έχουν όλοι τις δυνατότητες αυτές. Έχω γνωρίσει απίστευτους λαϊκούς μουσικούς (πολλούς από αυτούς τσιγγάνους) που με την πρώτη αναφορά σε νότα έπαιρναν εκείνο το κενό βλέμμα που σε κοιτάει αλλά δε σε βλέπει... :)

Αλλά αν τους έδινες μια ιδέα μουρμουρίζοντας κάτι, στο έκαναν τοκάτα και φούγκα...

 
Ε ναι αλλα αυτοι δεν εχουν βλεψεις να γινουν διασημοι μουσικοι που ειναι και το θεμα του topic απο το οποιο εχουμε ξεφυγει...Σ αυτο αναφερομουνα απο την αρχη ...Το καθε θεμα εχει και τις παραμετρους του....

 
Και το "διάσημος" έχει τις παραμέτρους του. Και αυτοί θέλουν να γίνουν διάσημοι, όπως αυτοί αντιμετωπίζουν τον όρο.

 
warwickplayer είπε:
Ε ναι αλλα αυτοι δεν εχουν βλεψεις να γινουν διασημοι μουσικοι που ειναι και το θεμα του topic ...
Ε ναι. Ενώ πριν σου πάρει συνέντευξη ο Θέμης Γεωργαντάς σου ζητάει (σε θεωρημένο αντίγραφο) το πτυχίο του Νάκα.  ;D

 
harilatron είπε:
Ε ναι. Ενώ πριν σου πάρει συνέντευξη ο Θέμης Γεωργαντάς σου ζητάει (σε θεωρημένο αντίγραφο) το πτυχίο του Νάκα.  ;D
Α δεν ξερω..Δεν μου εχει παρει ποτε συνεντευξη ο κυριος...

Φυσικα για να σου παρει καποιος συνεντευξη πρεπει να εισαι διασημος..και για να γινεις διασημος στο οργανο σου πρεπει να πληρεις καποιες προυποθεσεις και να εισαι τυχερος...

Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν διασημοι μπασιστες που δεν ξερουν μουσικη...αλλα ειναι 2011...Το να μαθεις μουσικη ειναι κατι πολυ ευκολο στις μερες μας...Το να παιξεις μουσικη ειναι το δυσκολο...

 
warwickplayer είπε:
Α δεν ξερω..Δεν μου εχει παρει ποτε συνεντευξη ο κυριος...

...
Άμα έρθει, πες του: "Gmin7b5 μεγάλε. 2011 έχουμε"  :)

 
Ωραια λογικη...του παραλογου...

Με την ιδια λογικη θα παω να παιξω στα μπουζουκια και θα εχω γνωμη για το παιξιμο του μπουζουξη...

Ειναι παντα αναλογα που εισαι και τι κανεις...Κακο δεν ειναι να ξερεις μουσικη...Και για να κανεις καριερα σαν μπασιστας,μπαντα,μπουζουκια,session δεν μπορεις να πλακωνεσαι στο σλαπ...πρεπει να ξερεις στυλ,μουσικη,να εχεις ηχο και οταν σου πει καποιος Gm7b5 να ξερεις τι να παιξεις...οταν δε σου πει ο αλλος τριτο ταστο E χορδη και παιζεις Am...Παλι ΘΑ ξερεις τι να παιξεις...

Οταν σου πουν παιξε σλαπ...Τοτε παιξε σλαπ...

 
warwickplayer είπε:
Ωραια λογικη...του παραλογου...

...
Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.  ::)

Επιμένεις να επαναλαμβάνεις επί 4 σελίδες το αυτονόητο (ότι δηλαδή είναι σκόπιμο κάποιος που θέλει να εργάζεται και να διαπρέψει σαν μουσικός να ξέρει και ... μουσική) ενώ το θέμα της συζήτησης είναι κάτι το τελείως διαφορετικό.

Ιδιαίτερα δε, αν μιλάμε για τα βήματα προς την ευρεία διασημότητα η τεχνική επάρκεια δεν είναι ούτε ικανή ούτε αναγκαία συνθήκη.

Και δεν αναφέρομαι στο τι θα έπρεπε να ισχύει ή τι θα ήταν το ιδανικό. Αναφέρομαι στην πραγματικότητα. Αυτή την οποία συζητάμε εδώ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top