Για τις ψεύτοερευνες αγοράς
Αυτό ειδικά, είναι διαφήμιση του κιαρατά. :classic_biggrin:
Σε βάζουν να συμπληρώσεις ένα ερωτηματολόγιο, και καλά για έρευνα αγοράς, και σχεδόν όλες οι ερωτήσεις, είναι του τύπου "το ξέρετε αυτό το προϊόν?" "το αγοράζετε?" "ξέρετε ότι έχει λίγα λιπαρά, βοηθάει στην σιλουέτα, έχει έξτρα βιταμίνες, και θεωρείται καλύτερο από όλους τους ειδικούς?" "τώρα που το μάθατε, θα το πάρετε στην επόμενη αγορά σας?". :classic_biggrin:
Ε ρε Ρόθκο που σας χρειάζεται να βλέπετε λωρίδες χρωμάτων μέχρι κ στον ύπνο σας. ΤΕΧΝΟΙ ΛΑΙΜΑΙΚαλώδια δικτύου είναι αυτά;
Ibanez swirl δεν είναι αυτό?
Δεν βρέθηκε κάποιος χριστιανός να πει στον 2ο να κάτσει "εκεί"?...?...να θυμίσουμε ότι ο Ρήντλεη Σκοτ και ο Γιώργος Λάνθιμος ξεκίνησαν από εκεί...
Ε, όχι και σε όλα... Εδώ συμφώνηξες με το 4, που είναι και το πιο δύσκωλον. Επίσης, δεν ξέρεις ότι συμφωνώ μαζί σου στο (7). Εδώ θα σου θυμήσω τη κοινή μας αγάπη για τους ELOY, οι οποίοι πρώτοι στο δίσκο τους "DAWN" περιέγραψαν αυτά τα φαινομενα. ?Σαμη Παραγκα είπε:Είσαι φάουλ σε όλα
Δεν βρέθηκε κάποιος χριστιανός να πει στον 2ο να κάτσει "εκεί"?...?
Τώρα πλέον είναι αργά.?
Για την ιστορία, στη συγκεκριμένη διαφήμιση του Ridley Scott (Chanel No.5) τη μουσική έγραψε ο Παπαθανασίου, ο οποίος έχει γράψει και για άλλες διαφημίσεις, όπως την παρακάτω πχ για τον Βρετανικό Σιδηρόδρομο το 1988. Τη σκηνοθεσία έκανε ο Hugh Hudson του "Chariots Of Fire". Το 2012 ο Παπ. ηχογράφησε μια παραλλαγή του θέματος αυτού, το χρησιμοποίησε για τη μουσική της θεατρικής παράστασης "Chariots Of Fire - The Play" και το κυκλοφόρησε σε CD.https://www.signaturevideogroup.com/2022/06/10-film-directors-you-didnt-know-made-commercials/
Είναι πολλοί, η λίστα αφορά μόνο αδιανόητα γνωστούς χολυγουντιανούς, φαντάσου πόσοι είναι στην Ευρώπη.
Για την ιστορία, στη συγκεκριμένη διαφήμιση του Ridley Scott (Chanel No.5) τη μουσική έγραψε ο Παπαθανασίου, ο οποίος έχει γράψει και για άλλες διαφημίσεις, όπως την παρακάτω πχ για τον Βρετανικό Σιδηρόδρομο το 1988. Τη σκηνοθεσία έκανε ο Hugh Hudson του "Chariots Of Fire". Το 2012 ο Παπ. ηχογράφησε μια παραλλαγή του θέματος αυτού, το χρησιμοποίησε για τη μουσική της θεατρικής παράστασης "Chariots Of Fire - The Play" και το κυκλοφόρησε σε CD.
Φυσικά. Και γιατί όχι? Δεν βλέπω κάτι το κακό στο να γράφει κανείς μουσική για διαφημίσεις ή να σκηνοθετεί διαφημίσεις. Δεν μπορώ να καταλάβω την αρνητικότητα προς αυτές από μερικούς, μια χαρά δουλειά είναι, μπορεί να δημιουργήσει κανείς μικρά διαμαντάκια, και συνήθως πληρώνονται αδρά.Ο Ευάγγελος ξεκίνησε την καριέρα του σε μία πολύ διαφορετικής νοοτροπίας δεκαετία, αλλά μην αμφιβάλλεις ότι θα είχε οπωσδήποτε δοκιμάσει τη διαφήμιση σαν μείζον μέσο εισόδου στην αγορά, αν ξεκίναγε το 85 (π.χ.).
............. Στην Ελλάδα, απορώ για όσους μουσικούς έχουν αυτή τη σχέση μίσους με ένα από τα ελάχιστα πράγματα που θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν να βγουν από την αφάνεια. ........
Φυσικά. Και γιατί όχι? Δεν βλέπω κάτι το κακό στο να γράφει κανείς μουσική για διαφημίσεις ή να σκηνοθετεί διαφημίσεις. Δεν μπορώ να καταλάβω την αρνητικότητα προς αυτές από μερικούς, μια χαρά δουλειά είναι, μπορεί να δημιουργήσει κανείς μικρά διαμαντάκια, και συνήθως πληρώνονται αδρά.
Δηλαδη τους το εχουν προτεινει και το αρνηθηκαν;
Μαλιστα.
Οι οποιοι ειναι;
Αυτοί οι οποίοι αν τους ζητούσε η Θεοδωρίδου ή ο Ρέμος να τους γράψουν κάνα ΣκυλοΤσιφτετελοΡαπΠόπ άσμα, θα έσπευδαν σε χρόνο ντετέ να το συνθέσουν. Θα τσέπωναν τα φράγκα, θα ήταν υπερήφανοι για την "επιτυχία" που έγραψαν και δεν θα έλεγαν όχι και σe κάνα MAD Award, κοτσάροντας το πάνω στο γραφείο τους και αναφέροντας το στο βιογραφικό τους.?Δηλαδη τους το εχουν προτεινει και το αρνηθηκαν;
Μαλιστα.
Οι οποιοι ειναι;
Δεν ξέρω, εγώ 35 χρόνια σχεδόν κάνω διαφημιστική φωτογραφία και καθημερινά έρχομαι σε επαφή με πελάτες που θέλουν να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό.Σαμη Παραγκα είπε:1. μια ζωή ήμουν έμπορος-πωλητής, κατά κάποιο τρόπο ΚΑΙ διαφημιστής δλδ. Δεν είναι με τη καμία δημιουργικό επάγγελμα ο διαφημιστής-πωλητής-έμπορος. Είναι-είμαι, απλά μεταπράτης, ΔΕΝ παράγω/γεις προιόν, παρτο χαμπάρι
2. καμιά σχέση, δίδονται δωρεάν, ή σε χαμηλό κόστος, όποτε και αν κριθεί πως δεν θα τη βγάλουν καθαρή, άρα, ''δώστο, όσο όσο''
3. Μόνο και μόνο, επειδή δουλεύω μια ζωή στο συγκεκριμένο χώρο, απλά θα σε πω, πως το ''2+1 δώρο'' που επικρατεί στο χώρο είναι ο μοναδικός λόγος που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να υπάρξει ανταγωνισμός όπως υποστηρίζεις, πόσο μάλλον να εμπεδωθεί.
4. ομολογώ πως ναι, υπάρχουν και ενδιαφέρουσες οπτικά και ηχητικά διαφημίσεις.
5.δυστυχώς ναι, διαμορφώνουν κουλτούρα και συνειδήσεις και επειδή, δεν είσαι ανόητος, γνωρίζεις, πως συνήθως η διαφήμιση, λειτουργεί σε στυλ Πέτρου Κωστόπουλου, μας ξεβλαχεύει
6 ημείς οι δεξιοί αγωνισταί κλπ κλπ, κουράζεις
7. δεν ξαναπήγα κινηματογράφο μετά το 99 νομίζω, όταν και φτιάχτηκαν τα μουλτιπλεξ, ή πως αλλιώς τα λένε. Μπαίνεις , δεν έχει διάλειμμα και σε πετάν σα κουράδα, από άλλη πόρτα, για να μπουν τα νέα πελατάκια
Είσαι φάουλ σε όλα
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΠΡΟΣΒΟΛΑΑΑΑΑΑΑ! (Αυτό το χρήσιμο σχόλιο με ανέβασε σε noizholic.?)Καμία σχέση με τέχνη, καμία αυθεντικότητα, σαν τις παραγωγές του νέτφλιξ ένα πράμα.