Για hiphop ακροατές και όχι μόνο...

οταν ακουσα τα κομματια μου θυμισε στερεο νοβα . μηπως η ταμπελα Hip hop που εβαλες στην μουσικη σου δεν σε εκφραζει ?

 
Ksekourdistos είπε:
οταν ακουσα τα κομματια μου θυμισε στερεο νοβα . μηπως η ταμπελα Hip hop που εβαλες στην μουσικη σου δεν σε εκφραζει ?
αυτο ακριβως σκεφτομουν και εγω, απλα για διαφορους λογους δεν ηθελα να τοποθετηθω ακομα.

ο τροπος των φωνητικων, θυμιζει πολυ -ειδικα τον πρωτο δισκο(κλεμμενο ποδηλατο, ηλιθια αστεια- των στερεο νοβα.

αλλα το ζητημα ειναι οτι ο φιλος ''νιωθει'' χιπχοπερ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
η μουσική σου δεν έχει αρκετό beat, θες παραπάνω κρουστά και μπάσο

η μουσική και οι στίχοι δεν έχουν τον οποιοδήποτε συγχρονισμό, εξελίσσονται ως δύο ανεξάρτητα, ασύνδετα πράγματα

η έκφραση στα φωνητικά είναι ξερή, δεν υπάρχει αρκετός τονισμός, ρυθμός και συναίσθημα

αυτ(ι)ά

 
Ksekourdistos είπε:
οταν ακουσα τα κομματια μου θυμισε στερεο νοβα . μηπως η ταμπελα Hip hop που εβαλες στην μουσικη σου δεν σε εκφραζει ?
Ευχαριστώ πολύ για την ακρόαση..Δεν ξέρω φίλε..Ίσως.Απλά είναι ένα είδος hiphop...Για σένα, τι είδος μουσικής κάνω?Τα κομμάτια σ' άρεσαν γενικά?

 
gdevelek είπε:
η μουσική σου δεν έχει αρκετό beat, θες παραπάνω κρουστά και μπάσο

η μουσική και οι στίχοι δεν έχουν τον οποιοδήποτε συγχρονισμό, εξελίσσονται ως δύο ανεξάρτητα, ασύνδετα πράγματα

η έκφραση στα φωνητικά είναι ξερή, δεν υπάρχει αρκετός τονισμός, ρυθμός και συναίσθημα

αυτ(ι)ά
Ευχαριστώ... Διαφωνώ λίγο για το συναίσθημα, αλλά σέβομαι φυσικά την γνώμη σου... ;)

 
tomandgeronimo είπε:
Ευχαριστώ... Διαφωνώ λίγο για το συναίσθημα, αλλά σέβομαι φυσικά την γνώμη σου... ;)
Αλλά  συμφωνείς με

η μουσική σου δεν έχει αρκετό beat, θες παραπάνω κρουστά και μπάσο

η μουσική και οι στίχοι δεν έχουν τον οποιοδήποτε συγχρονισμό, εξελίσσονται ως δύο ανεξάρτητα, ασύνδετα πράγματα

η έκφραση στα φωνητικά είναι ξερή, δεν υπάρχει αρκετός τονισμός, ρυθμός
Τέλος πάντων , δεν θέλω να σε στεναχωρώ και δεν θα επεκταθώ αφού εξάλλου ο trigga απήντησε καλύτερα από μένα και συμφωνώ με την άποψή του.

ΑΛΛΑ δοθείσης ευκαιρίας να πω ότι ούτε εμένα μεν είναι το αγαπημένο μου ιδίωμα αλλά το παρακολουθώ (ενίοτε και με ενθουσιασμό και εν τη δημιουργία του) από τα 80's και στα 90's.

Και θα σε απογοητεύσω ίσως και εσένα και αρκετά παιδιά που ασχολούνται με το "hip hop" αλλά αντίθετα από ότι ίσως νομίζετε, οι καραγκιόζηδες στυλ GT και άλλων βλακοειδών προχειροδουλειών (ελάχιστες οι εξαιρέσεις) που ακούγονται στις καφετέριες, MAD και ελληνάδικα ως hip hop άλλοθι ΔΕΝ έχουν σχέση ούτε με το καλό hip hop ούτε με το hip hop εν γένει.

Ξεκινήστε και από λίγο νωρίτερα (όχι απαραίτητα από Africa Bambaata, Last Poets, Granmaster Flash ή Funky Four Plus One μην κουραστείτε και αρχίσετε να αναιρείτε τα πάντα) για να δείτε τι είναι οι ρίζες και το "old school" και προχωρήστε και μέχρι σήμερα.

Και αν έχετε το κουράγιο και την αυτογνωσία, ξαναπροσπαθήστε.

Φιλικά πάντα.

 
tomandgeronimo είπε:
τι εννοείς ακριβώς?
απλα απαντησα σε αυτο που ειπε ο ksekourdistos

μηπως η ταμπελα Hip hop που εβαλες στην μουσικη σου δεν σε εκφραζει ?
απλα ειπα πως πιστευω πως σε εκφραζει γιατι νιωθεις χιπχοπερ.

τα κομματια τα εχω ακουσει πολυ γρηγορα και θελω το βραδυ να τα ακουσω με προσοχη πριν πω την γνωμη μου.

 
audiokostas είπε:
Αλλά  συμφωνείς με

Τέλος πάντων , δεν θέλω να σε στεναχωρώ και δεν θα επεκταθώ αφού εξάλλου ο trigga απήντησε καλύτερα από μένα και συμφωνώ με την άποψή του.

ΑΛΛΑ δοθείσης ευκαιρίας να πω ότι ούτε εμένα μεν είναι το αγαπημένο μου ιδίωμα αλλά το παρακολουθώ (ενίοτε και με ενθουσιασμό και εν τη δημιουργία του) από τα 80's και στα 90's.

Και θα σε απογοητεύσω ίσως και εσένα και αρκετά παιδιά που ασχολούνται με το "hip hop" αλλά αντίθετα από ότι ίσως νομίζετε, οι καραγκιόζηδες στυλ GT και άλλων βλακοειδών προχειροδουλειών (ελάχιστες οι εξαιρέσεις) που ακούγονται στις καφετέριες, MAD και ελληνάδικα ως hip hop άλλοθι ΔΕΝ έχουν σχέση ούτε με το καλό hip hop ούτε με το hip hop εν γένει.

Ξεκινήστε και από λίγο νωρίτερα (όχι απαραίτητα από Africa Bambaata, Last Poets, Granmaster Flash ή Funky Four Plus One μην κουραστείτε και αρχίσετε να αναιρείτε τα πάντα) για να δείτε τι είναι οι ρίζες και το "old school" και προχωρήστε και μέχρι σήμερα.

Και αν έχετε το κουράγιο και την αυτογνωσία, ξαναπροσπαθήστε.

Φιλικά πάντα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου...Συμφωνώ 100% μαζί σου...Φυσικά και εγώ απεχθάνομαι τις βλακείες που παίζονται στα clubs και προσβάλουν το hiphop...Εγώ προσωπικά ακούω ελληνικό hiphop και όχι ξένο...Τα ακούσματα μου δεν μπορώ να στα γράψω γιατί είναι πάρα πολλά...Την ιστορία του hiphop, για το ελληνικό μιλάω, την ξέρω άριστα, και για τους GT και για τους ffc και για τους περισσότερους...Οπότε ξέρω πάνω κάτω πως να κινηθώ και από που να επηρρεαστώ...Φιλικά πάντα....

 
Άκουσα το κοινωνία μόνο.

Ενορχηστρωτικά είναι κακό, ακούγεται σαν midi demo του 1993 με έλλειψη  μπασσογραμμής και kick αλλά έχει ωραίες ιδέες στα θέματα που παίζει. Πάει να μου θυμίσει λίγο Goin' Through του 1997 στα πρώτα τους album.

Υπάρχει μεγάλο θέμα στις ρίμες (ομοιοκαταλήξεις) και στο ότι τα λόγια είναι off beat συνέχεια, εκτός μέτρου και πολύ μεγάλες για να χωρέσουν στα 8 μέτρα αφήνουν κενά ή πάνε στα επόμενα 4 και γίνεται λίγο ψιλοχαμός.

Το πρώτο διορθώνεται με ένα καλό qubase και pro tools αλλά στο δεύτερο θέλει πάρα πολύ δουλειά μήπως θα ήταν καλύτερα να έγραφες μόνο τη μουσική?

Γενικά θα το χαρακτήριζα out of date, σαν να ακούω hip-hop του 2001, η hip-hop έχει περάσει από το στάδιο "των μηνυμάτων" στο καθαρά χορευτικό πλέον κακώς ή καλώς.

 
Νομίζω πως η μουσική σου είναι σε τέτοιο βαθμό ασχημάτιστη ακόμα που δεν μπορεί κάποιος να πει αν έχεις ή δεν έχεις κάτι να πεις.

Σου χρειάζεται πολύ δουλειά σε πολλά επίπεδα. Καταρχάς, θέλεις αρκετή βελτίωση στην άρθρωση για να ακούμε τι μας λες. Επίσης το γεγονός ότι το (όμορφο) είδος που διάλεξες στηρίζεται στον λόγο δεν σημαίνει ότι παραβλέπουμε την μουσική. Είναι εμφανής η αμηχανία σου στο επίπεδο της σύνθεσης. Σε αυτό θα σου έκανε καλό να ακούσεις πιο πολύ μουσική από όλα τα είδη αλλά και καλό χιπ χοπ από τους προπάτορες(public enemy, de la soul κτλ.) μέχρι τους αξιόλογους σύγχρονους(buck65, wu tang clan κτλ.) Εννοείται πως οι μουσικές σπουδές πάντα βοηθούν, εμβαθύνουν και στερεώνουν σε πιο γερά θεμέλια την έκφρασή μας.

Στο βασικό, κατά τη γνώμη μου, κομμάτι αυτής της μουσικής, τους στίχους, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Αν θες να γράφεις ελληνικά σου χρειάζεται ΠΟΛΥ διάβασμα. Αναφέρθηκαν πιο πάνω οι στέρεο νόβα. Ο ΚΒ ξέρει όλους τους κλασσικούς απ'εξω κι ανακατωτά. Είναι άνθρωπος με βαθύτατη παιδεία και γνώση της γλώσσας. Γενικότερα, σπανίως θα βρεις καλούς στιχουργούς αυτού του χώρου χωρίς καλή γενική παιδεία(ή έναν συνδυασμό ισχυρών βιωμάτων και μεγάλου ταλέντου).

audiokostas είπε:
Βοήθησέ με λίγο, σε εκλιπαρώ......
Μπορεί να έχει κάποια δόση ειρωνείας αυτό, αλλά σκέψου ότι μας λες να ακούσουμε το «βαθύ νόημα» την ώρα που για το θέμα που έγραψες έχουν γράψει τον τελευταίο αιώνα άνθρωποι όπως ο Ρίτσος, ο Γκάτσος, ο Καρυωτάκης, ο Καρούζος κ.α.

Γι αυτό λοιπόν προτείνω να διαβάσεις και να γνωρίσεις πράγματα που θα σε κάνουν πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο και (ποιος ξέρει;) καλύτερο στιχουργό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
kostri είπε:
Νομίζω πως η μουσική σου είναι σε τέτοιο βαθμό ασχημάτιστη ακόμα που δεν μπορεί κάποιος να πει αν έχεις ή δεν έχεις κάτι να πεις.

Σου χρειάζεται πολύ δουλειά σε πολλά επίπεδα. Καταρχάς, θέλεις αρκετή βελτίωση στην άρθρωση για να ακούμε τι μας λες. Επίσης το γεγονός ότι το (όμορφο) είδος που διάλεξες στηρίζεται στον λόγο δεν σημαίνει ότι παραβλέπουμε την μουσική. Είναι εμφανής η αμηχανία σου στο επίπεδο της σύνθεσης. Σε αυτό θα σου έκανε καλό να ακούσεις πιο πολύ μουσική από όλα τα είδη αλλά και καλό χιπ χοπ από τους προπάτορες(public enemy, de la soul κτλ.) μέχρι τους αξιόλογους σύγχρονους(buck65, wu tang clan κτλ.) Εννοείται πως οι μουσικές σπουδές πάντα βοηθούν, εμβαθύνουν και στερεώνουν σε πιο γερά θεμέλια την έκφρασή μας.

Στο βασικό, κατά τη γνώμη μου, κομμάτι αυτής της μουσικής, τους στίχους, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Αν θες να γράφεις ελληνικά σου χρειάζεται ΠΟΛΥ διάβασμα. Αναφέρθηκαν πιο πάνω οι στέρεο νόβα. Ο ΚΒ ξέρει όλους τους κλασσικούς απ'εξω κι ανακατωτά. Είναι άνθρωπος με βαθύτατη παιδεία και γνώση της γλώσσας. Γενικότερα, σπανίως θα βρεις καλούς στιχουργούς αυτού του χώρου χωρίς καλή γενική παιδεία(ή έναν συνδυασμό ισχυρών βιωμάτων και μεγάλου ταλέντου).Μπορεί να έχει κάποια δώσει ειρωνείας αυτό, αλλά σκέψου ότι μας λες να ακούσουμε το «βαθύ νόημα» την ώρα που για το θέμα που έγραψες έχουν γράψει τον τελευταίο αιώνα άνθρωποι όπως ο Ρίτσος, ο Γκάτσος, ο Καρυωτάκης, ο Καρούζος κ.α.

Γι αυτό λοιπόν προτείνω να διαβάσεις και να γνωρίσεις πράγματα που θα σε κάνουν πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο και (ποιος ξέρει;) καλύτερο στιχουργό.
αν και καθεσαι(φανταζομαι) μιλησες ορθα....! :)

 
Εύγε στον ηπιότερο εκφραστικά από μένα kostri.....

 
kostri είπε:
Νομίζω πως η μουσική σου είναι σε τέτοιο βαθμό ασχημάτιστη ακόμα που δεν μπορεί κάποιος να πει αν έχεις ή δεν έχεις κάτι να πεις.

Σου χρειάζεται πολύ δουλειά σε πολλά επίπεδα. Καταρχάς, θέλεις αρκετή βελτίωση στην άρθρωση για να ακούμε τι μας λες. Επίσης το γεγονός ότι το (όμορφο) είδος που διάλεξες στηρίζεται στον λόγο δεν σημαίνει ότι παραβλέπουμε την μουσική. Είναι εμφανής η αμηχανία σου στο επίπεδο της σύνθεσης. Σε αυτό θα σου έκανε καλό να ακούσεις πιο πολύ μουσική από όλα τα είδη αλλά και καλό χιπ χοπ από τους προπάτορες(public enemy, de la soul κτλ.) μέχρι τους αξιόλογους σύγχρονους(buck65, wu tang clan κτλ.) Εννοείται πως οι μουσικές σπουδές πάντα βοηθούν, εμβαθύνουν και στερεώνουν σε πιο γερά θεμέλια την έκφρασή μας.

Στο βασικό, κατά τη γνώμη μου, κομμάτι αυτής της μουσικής, τους στίχους, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Αν θες να γράφεις ελληνικά σου χρειάζεται ΠΟΛΥ διάβασμα. Αναφέρθηκαν πιο πάνω οι στέρεο νόβα. Ο ΚΒ ξέρει όλους τους κλασσικούς απ'εξω κι ανακατωτά. Είναι άνθρωπος με βαθύτατη παιδεία και γνώση της γλώσσας. Γενικότερα, σπανίως θα βρεις καλούς στιχουργούς αυτού του χώρου χωρίς καλή γενική παιδεία(ή έναν συνδυασμό ισχυρών βιωμάτων και μεγάλου ταλέντου).Μπορεί να έχει κάποια δόση ειρωνείας αυτό, αλλά σκέψου ότι μας λες να ακούσουμε το «βαθύ νόημα» την ώρα που για το θέμα που έγραψες έχουν γράψει τον τελευταίο αιώνα άνθρωποι όπως ο Ρίτσος, ο Γκάτσος, ο Καρυωτάκης, ο Καρούζος κ.α.

Γι αυτό λοιπόν προτείνω να διαβάσεις και να γνωρίσεις πράγματα που θα σε κάνουν πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο και (ποιος ξέρει;) καλύτερο στιχουργό.
Ευχαριστώ πολύ! Κατανοώ πλήρως αυτά που γράφεις...

 
stavros_d80 είπε:
η hip-hop έχει περάσει από το στάδιο "των μηνυμάτων" στο καθαρά χορευτικό πλέον κακώς ή καλώς.
Δεν ισχύει αυτό σε καμία των περιπτώσεων....Η ελληνική hiphop, είναι ακόμα ριζωμένα γερά στο στάδιο των μηνυμάτων(Αν εξαιρέσουμε το battle rap, τα υπόλοιπα τραγούδια έχουν να ''προσφέρουν'')...Τα χορευτικά που ακούγονται στα clubs, δεν είναι hiphop, αλλά rnb...

 
Να ρωτήσω κάτι...Επειδή δεν είχα ακούσει στο παρελθόν στέρεο νόβα, και τώρα βρήκα ευκαιρία με την αναφορά που κάνατε, άκουσα λίγα κομμάτια(μικρό αγόρι, το κλεμμένο ποδήλατο και το ηλίθια αστεία) κι συνηδητοποιήσα ότι όντως το flow μου μοιάζει πάρα πολύ με του ΚΒ...Και εδώ προκείπτει το ερώτημα...Αν έλεγα ότι κάνω trip hop και όχι hiphop, θα αναιρούνταν αυτομάτως όλα τα σχόλια για το flow, το μέτρο(που δεν πατάω) και το ''κακό'' (επειδή δεν είναι έμμετρο) γράψιμο??

 
tomandgeronimo είπε:
Αν έλεγα ότι κάνω trip hop και όχι hiphop, θα αναιρούνταν αυτομάτως όλα τα σχόλια για το flow, το μέτρο(που δεν πατάω) και το ''κακό'' (επειδή δεν είναι έμμετρο) γράψιμο??
Το αντιθετο θα ελεγα...

 
κοιτα και οι στερεο νοβα δεν παιζανε ''τριπ χοπ''!

για την ακριβεια δεν νομιζω οτι υπηρχε καν ο ορος τοτε.

εγω πιο πολλες ριζες βλεπω με την ηλεκτρονικη μουσικη (οπου ηλεκτρονικη βαλε τρανς, τεκνο και τετοια)

 
Να ρωτησω κ γω κατι γιατι ποτε δεν ακουσα στερεο νοβα.Τι υποτιθεται πως κανανε τα παιδια αυτα τοτε?Ειχε ανταποκριση απο τον κοσμο αυτο το πραγμα?Ειναι λιγο εμετικο ή νομίζω?Ακουω απο το youtube  και ειμαι ετοιμος να γεμισω το λεκανακι απο διπλα.

Το χιπχοπ σιγουρα δεν ειναι αυτο.Ισως μια μορφη απαγγελιας με λουπαριστη μουσική.

 
Όχι, άλλο πράγμα οι στέρεο νόβα και άλλο το τριπ χοπ. Ο ΚΒ όντως έγραφε και γράφει λίγο "περίεργα" όσον αφορά το μέτρο αλλά γράφει ιδιαίτερα και υπέροχα. Δεν μας απασχολεί, τρόπον τινά, η άμετρη απαγγελία του όταν ακούμε τα καταπληκτικά του λόγια.

Η σκηνή του τριπ χοπ που τουλάχιστον εγώ ξέρω περιλαμβάνει συγκροτήματα που όχι μόνο δεν είχαν χαλαρή σχέση με το ρυθμικό κομμάτι της μουσικής τους αλλά αντίθετα στηρίχθηκαν σε αυτό. Όταν μιλάμε για Portishead, Tricky και Massive Attack εννοούμε δυνατά μπάσα και κρουστά, τέλειες(τεχνικά αλλά και αισθητικά) φωνές και ενδιαφέροντες, τις περισσότερες φορές, στίχους.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top