Ξύλα ηλεκτρικης κιθάρας. Μας κοροιδευουν η οχι;

Jasemeister είπε:
Εδώ έχω μερικές πολύ σοβαρές απορίες:

 


Το μήκος των νυχιών στα δάκτυλα παίζει ρόλο στον ήχο;



ναι


Αν ναι, παίζουν ρόλο και τα νύχια του χεριού που κρατάμε την πένα



ναι(ειδικά αν έχουμε ένα μάγκικο νυχάκι να καθαρίζουμε το κερί απ'τα αυτιά);


οχι


Η ποσότητα της βρωμιάς στα νύχια μας δίνει πιο βρώμικο ήχο;



σαφώς  ;D ;D


πως θα κατανείμω τη βρώμα για να πετύχω πιο scooped ήχο;



ομοιόμορφα >:( >:(

 


Επίσης, είναι γεγονός ότι όταν παντρεύεσαι, αλλάζει ο ήχος και γίνεται πιο μπλουζ, όχι γιατί σε πιάνουν τα ντουζένια του έγγαμου βιου, αλλά γιατί φοράς τη χρυσή βέρα στον παράμεσο που αλλάζει την ιδιοσυχνότητα;



οχι
Πέρα από την πλάκα για κάποιους που χρησιμοποιούμε πένα και τα δάχτυλα του δεξιού,  παίζει σημαντικο ρόλο η ύπαρξη και κατ επέκταση το μήκος του νυχιού ;)

 
Jasemeister είπε:
Εδώ έχω μερικές πολύ σοβαρές απορίες:

 


Το μήκος των νυχιών στα δάκτυλα παίζει ρόλο στον ήχο; Αν ναι, παίζουν ρόλο και τα νύχια του χεριού που κρατάμε την πένα (ειδικά αν έχουμε ένα μάγκικο νυχάκι να καθαρίζουμε το κερί απ'τα αυτιά); Η ποσότητα της βρωμιάς στα νύχια μας δίνει πιο βρώμικο ήχο; πως θα κατανείμω τη βρώμα για να πετύχω πιο scooped ήχο;


 


Επίσης, είναι γεγονός ότι όταν παντρεύεσαι, αλλάζει ο ήχος και γίνεται πιο μπλουζ, όχι γιατί σε πιάνουν τα ντουζένια του έγγαμου βιου, αλλά γιατί φοράς τη χρυσή βέρα στον παράμεσο που αλλάζει την ιδιοσυχνότητα;

Είναι γνωστό οτι τα καλύτερα δάχτυλα είναι αυτά με σκελετό τιτανίου. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που ορκίζονται στην συνολική αφαίρεση της παλάμης, και προτιμούν σκελετο απο κράμα τιτανίου-πλατίνας και επικάλυψη κραμάτων καουτσούκ-πολυέστερ. Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι τα νύχια δεν επηρεάζουν καθόλου τον ήχο, και το πεντικιούρ-μανικιούρ που κάνουν πολλοί είναι κοροϊδία σκέτη, το πληρώνουν χρυσό και καλά, ενώ με μια απλή αλλαγή του κεφαλωτού σε υψηλής σκληρότητας πλαστικό επιτυγχάνωνται τα ίδια αποτελέσματα...

Η βρώμα αποτελεί και αυτή μύθο. Στις αρχές του 2089 η βρώμα ήταν απλή επίστρωση μάυρου νίτρου και χώματος. Τώρα ξαφνικά όλοι έχουν αρχίσει να λένε περι ειδικών βρομών που αφήνουν την παλάμη να αναπνέει και να υγραίνεται καλύτερα, και άλλοι ακόμα και οτι μετράει και η μυρωδιά της (μπούρδες...)!!!!

 
Παιδιά,

είμαι και ελόγου μου μεγάλος χαβαλές αλλά μην το μαμήσουμε κιόλας το thread

To θέμα ήταν αν παίζουν ρόλο τα ξύλα.....(ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΤΕΜΈ),

για τα δάχτυλα τι να λέμε.....οτι κιθαρα πιάσω vinntage η μη, ακριβή η φθηνή τα ίδια σκατά sorry θα παίζω

είναι γνωστό ότι με την μελέτη τα αποτελέσματα βελτιώνονται πολύ

αν υπάρχει και ταλέντο ... xamosssss

αλλά εδώ μιλάμε για TONE ΠΟΥ ΤΟ ΌΡΓΑΝΟ Ή δεν έχει

ΤΕΛΟΣ

...ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΘΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ..ΣΕ ΤΙ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ

ΧΑΧΑΧ

ΦΙΛΙΚΑ

jIM

 
Superfunk είπε:
μα γιατι ΕΙΝΑΙ απλο.ΞΕΡΕΙΣ να παιζεις και ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ απο τον ηχο σου?Ε,τοτε βγαζεις καλο ηχο.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ?Ε, τοτε δεν βγαζεις.
Μαλλον εχεις παρεξειγησει καποια πραγματα φιλε!!! Ειπα εγω ποτε οτι εχω προβλημα στο να βγαλω καλο ηχο?? Το ερωτημα μου ηταν σαφες και προκυπτει στην απειρια μου οσων αφορα τις κιθάρες διοτι δεν εχω παιξει με πολλες διαφορετικες και κυριως δεν εχω παιξει με ακριβα μοντελα. Το πιο ακριβο μοντελο που εχω πιασει στα χερια μου ειναι μια ibanez των 850 €. Και εχω την απορια αν ενα οργανο πολαπλασιας τιμης υπο ιδιες συνθηκες (ενισχυτη καλωδια χωρος κτλ) θα ειχε τοσο καλυτερο ηχο που να δικαιολογει την τιμη της. Εθεσα το θεμα των ξύλων γιατι το μονο που μπορουσα να φανταστω οτι θα δικαιολογουσε αυτη την τιμολογιακη διαφορα θα ηταν τα ξυλα. Μην μπερδευεις το θεμα "δεν ξερω να παιζω" με το "εαν μια ακριβη κιθαρα βγαζει ηχο που να δικαιολογει τα λευτα της) Προφανως για να τα ψάχνω ολα αυτα σημαινει πως και εγω ξερω να παιζω αλλα δεν ξερω "τι παιζει"

φιλικα παντα...

 
Eτσι ετσι!!!!

Αντε να καουν τα καρβουνα και τα καυσοξυλα!!!

 
Εθεσα το θεμα των ξύλων γιατι το μονο που μπορουσα να φανταστω οτι θα δικαιολογουσε αυτη την τιμολογιακη διαφορα θα ηταν τα ξυλα.
πηγαινε σε οποιονδηποτε ΤΙΜΙΟ...ξυλεμπορα και θα δεις οτι οι διαφορες στις τιμες των ξυλων ειναι ΑΣΤΕΙΕΣ...

;) υπαρχουν και αλλα πραγματα πολυ πιο σημαντικα για την ...ανυψωση της τιμης και ΚΥΡΙΩΣ τα ΕΡΓΑΤΙΚΑ κοστη και οι οικονομιες κλιμακας στην παραγωγη που εχει καθε ευκαιρια και φυσικα η ΜΑΡΚΑ (θες πρωτη μουρη?θα την...πλερωσεις...και ενα Vacheron Constantin λεει το ιδιο καλα την ωρα με ενα Casio αλλα κανει 500.000 ευρω ;))

btw οταν λεω ΞΕΡΕΙΣ να παιζεις  ΔΕΝ αναφερομαι σε εσενα αλλα γενικολογω  πως λεμε δηλ.γενικα  "αν φας πολυ ΦΑΣΟΛΑΔΑ θα εχεις αερια..."  ,κατι τετοιο κανω.... ;D ;D ;D  

σημαινει πως και εγω ξερω να παιζω αλλα δεν ξερω "τι παιζει"
αν παιξεις λιγο ακομα περισσοτερο και την ψαξεις και λιγο και μονος σου θα μαθεις,μη τα περιμενεις και ολα στο...πιατο.. :)

 
Φίλτατε Sayan να ρωτήσω. Ηρθες να ρωτήσεις / μάθεις ή ήρθες να αρπαχτείς;

Με το (κυνικό) χιούμορ τα παιδιά του φόρουμ σου δίνουν κάποιες απαντήσεις. Και προς τιμήν τους καθότι μετά από κάποιες χιλιάδες postings το θέμα αυτό το έχουν συζητήσει άπειρες φορές και δεν ενέχει κάποιο ενδιαφέρον για αυτούς. Παρ΄όλα αυτά το συζητάνε.

Και ο SF σε μια τεχνική υποθετικού διαλόγου χρησιμοποιούμενη στη Νεοελληνική γλώσσα (και από εσένα υποθέτω) άπειρες φορές, είπε κάτι που είναι αληθές.

Γιατί τώρα το άρπαξες ζαβά και πας να ξεσκάψεις τα τσεκούρια.

Τεσπά.

Ψυχραιμία κύριοι.

ΥΓ. Νίκο με πρόλαβες

 
anyway, καλυτερα να μην το συνεχισω αλλο το θεμα γιατι απο οτι φαινεται η μονη λυση παραμενει η δοκιμη και του ακριβου και του φθηνου για να καταλαβει κανεις εαν η διαφορα αξιζει. Σε καθε περιπτωση πρεπει να δοκιμαζουμε τα οργανα προτου τα αγορασουμε γιατι μονο τα αυτια θα μας λυσουν τις αποριες, οχι οι θεωριες...

 
dear sayan...

ξαναπαραθέτω την γνώμη μου για τα ξύλα...

διάβασέ το κάτι θα πάρεις κι από εδώ...

Από τη μικρή μου εμπειρία αλλά και συνάμα από τις απίστευτα πολύωρες αναγνώσεις μου σε βιβλία που αφορούν κυρίως τις gibson και fender επιτρέψτεμου να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.

Βεβαίως δίκιο έχει ο superfunk και πράγματι έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο σκουπόξυλα να πωλούνται σε αστρονομικές τιμές ενώ ανατολικής προελέύσεως κιθαρίτσες να έχουν δεν θά λεγα καλύτερο αλλά σίγουρα πιο τίμιο ήχο.

Όμως θεωρώ ότι πρόκειται για εξαιρέσεις.

Γενικά μετά τα μέσα της δεκαετίας του 50 (΄βλέπε fender strat n tele) το σύνολο ελαφριών ξύλων με έντονο συντονισμό  - ressonance -μετά τον ερεθισμό τους από τις παλλόμενες χορδές -  vibrations-  και η χρήση μαγνητών με υλικά απαγορευμένα σήμερα λόγο υποψιών για καρκινογενέσεις - κοβάλτιο - κλπ,

έδιναν έναν ήχο δεν θα πω καλό ή όχι, είναι όμως ο ήχος που ακούμε τόσα χρόνια από ηχογραφήσεις και για τους περισσότερους από εμάς η βασική επιδίωξη και στόχος ζωής (the holy graal tone...).

Στην περίπτωση της gibson όπως φαίνεται και από τα αναγραφόμενα στο βιβλίο the beauty of the burst..το επίσης σχετικά χαμηλό βάρος συνδυάστηκε τέλεια με τους paf μαγνήτες ενώ εδώ το ζητούμενο ήταν το μη ressonance γιαυτό και χρησιμοποιούνταν ξύλα ελαφριά αλλά μεγάλης σκληρότητας (Που σαι αγαπημένο και περιζήτητο brasilian rosewood).

Χαρακτηριστικά σήμερα το ακριβότερο μοντέλλο σε επανέκδοση του custom shop της gibson είναι η r9, gibson lespaul standard 59 reiisue. Eπειδή πέρα  από τα παραπάνω προτιμήθηκε και ο συνδυασμός μεσαίας καμπυλότητας μπράτσου (σε αντίθεση με το χοντρό του 58 και το ιδιαίτερα λεπτό του 60) και ψηλών τάστων που επέτρεπαν πιο dramatic bends.

Για να δείτε πόση σημασία δίνουν στο βάρος του ξύλου οι αμερικάνοι σας παραπέμπω στο site - μαγαζί guitarsale.com....εκεί θα δείτε να πωλούνται καμια 30ριά 59 vos σε τιμές περίπου 5000$...ξαφνικά στην σελίδα 13βρίσκω μια σε χρώμα tea burst  με εντελώς ίδια χαρακτηριστικά και έτος μοντέλου επίσης 2008 να κοστίζει 3200$ Τι γίνεται εδώ? μήπως επειδή τα νερά sto maple καπάκι δεν είναι τόσο έντονα...παίζει καποιο ρόλο κι αθτό αλλά αν παρατηρήσετε καλύτερα θα δείτε ότι η κιθάρα ζυγίζει 9,21lbs έναντι 8,30 - 8,80lbs των υπολοίπων.

Το βάρος διαφορετικό αλλά ο όγκος της κιθάρας ίδιος...διαστάσεις κλπ...άρα να μια διαφορά σε φαινομενικά ίδια όργανα...άλλα ξύλα παιδιά.

Το θέμα είναι ανεξάντλητο και ενώ δέχομαι ότι ακόμη και το custom shop και της fender και της gibson μπορούν να βγάλουν και μέτρια ή αδιάφορα όργανα πολλές φορές και να ζητάνε ...κέρατα...Ποιός αλήθεια μπορεί να εγγυηθεί την ΠΑΝΤΟΤE KATAΣΚΕΥΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΛΟ ΗΧΟ?

O john sure και ο tom anderson μεταξύ άλλων high end κατασκευαστών θα ισχυριστούν κάποιοι...κι εδώ θα συμφωνήσω...άριστης κατασκευής όργανα με μειωμένη σαφώς παραγωγή και άρα καλύτερο έλεγχο...αλλά όπως λέει κι ένας φίλος μου τυχερός συλλέκτης vintage οργάνων και ενισχυτών ...ολα καλά με τα νέα High end ΌΡΓΑΝΑ αλλά τα σφάλματα στην κατασκευή το εύκολο ξεκούρδισμα και τα χτυπήματα μαζί με τον ήχο που κακά τα ψέματα όλοι πάνω κάτω αγαπήσαμε... είναι που έχουν αυτό που λέμε...mojo

Άντε βγάλε άκρη εσύ τωρα με τα ξύλα......

 
jimmy boy είπε:
 και η χρήση μαγνητών με υλικά απαγορευμένα σήμερα λόγο υποψιών για καρκινογενέσεις - κοβάλτιο -
Kοβαλτιο εχουν ολοι οι AlNiCo μαγνητες (Αl = αλουμινιο  Ni = Νικελιο  Co = Κοβαλτιο) οι οποιοι φτιαχνονταν τοτε, φτιαχνονται σημερα, αλλα θα φτιαχνονται και αυριο...

Το Νιτρο στο βερνικι προκαλει βλαβες που σχετιζονται με καρκινους, αλλα μονο στον βαφεα που εισπνεει τα εξαερωμενα σωματιδια κατα τη διαρκεια της βαφης...

κατα τ'αλλα οι κιθαρες φτιαχνονται με τα ιδια υλικα, βαφονται με τις ιδιες (περιπου) μπογιες -βερνικια - μεθοδους και εχουν τα ιδια hardware.

Για τα ξυλα καποιοι λενε, οτι επειδη τοτε ηταν πιο καθαρη η ατμοσφαιρα τα δεντρα παρηχαν ξυλεια διαφορετικης ποιοτητας...  

Σιγουρα ηταν πιο καθαρη η ατμοσφαιρα, αλλα δεν μπορουμε ποτε να ξερουμε αν αυτο επηρεαζει τελικα την ποιοτητα της ξυλειας, οσον αφορα στην χρηση της για κατασκευη οργανων...

 
Aντε θα προσπαθησω να σου απαντησω (αν και η απαντηση μου τελει υπο αιρεση)

sayan είπε:
Το πιο ακριβο μοντελο που εχω πιασει στα χερια μου ειναι μια ibanez των 850 €. Και εχω την απορια αν ενα οργανο πολαπλασιας τιμης υπο ιδιες συνθηκες (ενισχυτη καλωδια χωρος κτλ) θα ειχε τοσο καλυτερο ηχο που να δικαιολογει την τιμη της. Εθεσα το θεμα των ξύλων γιατι το μονο που μπορουσα να φανταστω οτι θα δικαιολογουσε αυτη την τιμολογιακη διαφορα θα ηταν τα ξυλα.
Ας πουμε οτι το "καλυτερο" οργανο θα εκανε 3000€. Οι πιθανοτητες του να εχει καλυτερο ηχο θα ειναι ανω του......... 50%. Δεν θα ειχε 3000-850=2150€ καλυτερο ηχο. (ασε που πιθανοτατα θα ειχε ενα σωρο αλλες βελτιωσεις σε σχεση με την 850 που αμφιβαλλω αν θα ηξερες αν αυτο οφειλονταν στα ξυλα, στα ταστα, στο βουντου των κουρδισμενων κ.ο.κ)

 
audiokostas είπε:
Φίλτατε Sayan να ρωτήσω. Ηρθες να ρωτήσεις / μάθεις ή ήρθες να αρπαχτείς;
Καμια σχεση φιλε μου, να μαθω θελω και ευχαριστω ολους οσους μου απαντουν και γενικα ολους τους συνφορουμιτες που με βοηθεισαν στο παρελθον. Απλα καποιες εκφρασεις ειναι παρεξηγησιμες. Εξξαλου το χιουμορ μπορει μερικες φορες να θεωρηθει και ως ειρωνια.

Ευχαριστω

 
μα δε πρεπει να ξεχναμε οτι ο ηχος ειναι κατι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ!!!!!!!Μπορει ο ενας να γουσταρει ηχο epiphone les paul,ο αλλος gibson les paul black beauty 3 pu custom bigsby,ενας αλλος fender strat japan κοκ.Στα ποιο ακριβα οργανα(ανω των 1000 ευρω) πληρωνεις

1)Ονομα,καλως η κακως ολοι θελουμε ενα επωνυμο οργανο για το mojo της υποθεσης

2)Διαδικασια και ποιοτητα κατασκευης(καλυτερα βαλμενα ταστα,ρυθμιση οργανου,εργατικα χερια αμερικανου,κατι το οποιο δεν ειναι παντα σιγουρο,μιας και υπαρχουν πανακριβα οργανα με χαλια ρυθμιση)

3)τις λεπτομερειες οπως νερα στα ξυλα,διακοσμηση με αλλου τυπου ξυλα κλπ

4)το αν ειναι ειδικης σειρας οπως fender vintage series,fender deluxe,gibson custom shop κλπ

Οι boutique κιθαρες οπως tom anderson,suhr κλπ το οτι ειναι περιορισμενες σε αριθμο ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΧΟ.Ο καθε παικτης διαλεγει τον ηχο που θελει.Ποιοτικη κιθαρα απο αποψης κατασκευης,προσοχη στη λεπτομερεια κλπ δε σημαινει υποχρεωτικα οτι εχει απο την gibson les paul custom shop 1959 γιατι πολυ απλα ο ηχος ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.

Επισης,για να καταλαβεις τη διαφορα απο maple σε maple για παραδειγμα ειναι ή να εχεις φαει τα χρονια σου προσπαθωντας να ακουσεις διαφορες ή να εχεις ευαισθητα αυτια στις σχεσεις ηχων,κατι που πολλοι εχουν.Προσωπικα αν μου εβαζες να διαλεξω αναμεσα σε μια john shur των 7000 ευρω και μια fender strat mexico των 400 θα διαλεγα την mexico γιατι ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΗΧΟ της shur.Ειπαμε,καλυτερη ποιοτητα δε σημαινει καλυτερος ηχος.

 
Ξεκίνησε ο 3ος παγκόσμιος: :P

Λοιπόν ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου γνώμη!Τα ξύλα έχουν κυρίως αισθητική επίδραση σε μία κιθάρα και κατά δεύτερον ηχητική!και το ηχητική το εννοώ με την έννοια της συνισταμένης του βάρους και του ειδικού βάρους της κάθε ποικιλίας ξύλου!Την άποψη μου αυτή ενίσχυσα όταν έπαξα με 2 partscaster που είχαν ίδιους μαγνήτες,ίδιο nut,ίδια ηλεκτρικά,ίδιες γέφυρες,ίδια κλειδιά,ίδια jumbo τάστα και η μοναδική τους διαφορά ήταν ότι η μία είχε rosewood σωμα και μπράτσο,ενώ η άλλη ash σωμα και maple μπράτσο!3 άτομα τριγύρω και οι τρείς ακούγαμε την πρώτη πιο μεσαία και πιο ‘μπουκωμένη’,ενώ τη δεύτερη πιο πριμαριστή και πιο ‘ανοικτή’!τυχαίο το γεγονός??τώρα όσον αφορά τις αξίες των ξύλων και τα φύκια για μεταξωτές κορδέλλες...αυτό είναι άλλου Εφραιμ ευαγγέλιο :P

 
Συγγνωμη κιολας αλλα ειδικα για τον jimmy boy δεν νομιζω οτι καταληγεις καπου παρα μονο οτι ξερεις καποιες μικροδιαφορες για τα οργανα στο custom shop.

Ειναι η δεν ειναι γεγονος οτι κανενας κατασκευαστης μεχρι σημερα δεν εχει καταληξει σε κανενα φυσικο τυπο η εξισωση που να λεει για παραδειγμα ash/alder*18κ bridge pickup=spike στα πριμα στα 3.283 κ 1/2 hz ακριβως;

Οποτε κανενας δεν μπορει sayan να σου δωσει μια απαντηση που τελικα φαινεται να ζητας γιατι την εμπειρια τους την κατεθεσαν πολλοι. Μπες στο τεχνικο "τμημα" του νοιζ και παθε την πλακα ποσο καλυτερα ελεγχουν τον ηχο οσοι ασχολουνται με πυκνωτες και πετανε θεϊκα αλλαζω μια τιμη πυκνωτη και βγαινουν αυτα τα πριμα. Και ξερεις πιο ειναι το αστειο;Γινεται! Αλλα εδω ρωτησες για ξυλα σωστα;

Κ θα σου προτεινω και κατι αλλο.Φτιαξε αν μπορεις μια κιθαρα απο τσιμεντο(οχι δε θα σηκωνεται ευκολα) και πες μας πως θα ακουγεται. Η απο ανθρακονηματα(εχει γινει με καταπληκτικα αποτελεσματα) Και ας ερθει ο Jimmyboy να μετρησει resonance και lbs ;D ;D

Προσωπικα θεωρω οτι τα ξυλα δεν παιζουν κανενα ρολο στον ηλεκτρικο ηχο. Την απαντηση βασικα τη δινουν τα ηχεια hi-fi (αλλη μια απο τις λοξες μου). Άλλαξε το υλικο της καμπινας κ θα δεις καποιες διαφορες που θα ειναι πιο "απτες" αν τελικα αλλαξεις το υλικο του κωνου του μεγαφωνου κτλ που ΠΑΡΑΓΕΙ τον ηχο.

Στην ακουστικη κιθαρα υπαρχει συσχετιση, μπορεις να θεωρησεις το καπακι "μεμβρανη μεγαφωνου" στο στυλ του παθητικου ακτινοβολητη.

Στην ηλεκτρικη ακομη και αν την επηρεαζαν ωστε να αλλαζει ο ακουστικος της ηχος(μηδαμινες διαφορες ποσοστιαια ασχετα αν το εκπαιδευμενο αυτι ισως τις εντοπισει(μιλαμε παντα για την ιδια κιθαρα σε διαστασεις και να αλλαζες μονο τα ξυλα) απο τη στιγμη που μπαινει ο ηλεκτρισμος στο παιχνιδι αλλαζουν ολα. Κ δεν εχει κατι το μεβρανοειδες για να παραγει ηχο και ακομη και απο τα σκαφακια δεν παιρνεις σπουδαιο ακουστικο ηχο και αν αυτο ειναι το ζητουμενο ε παρε ακουστικη και βαλε την σε ηλεκτρικο ενισχυτη! Έχει τυχει να ακουμπησει κανεις την ωρα που παιζει χωρις ενισχυτη σε τοιχο με το heαdstock; Ωπα ο ηχος εγινε μεγαλος απεκτησε και μπασα φοβερο ε; Τι εγινε ρουφηξε μαονι η κιθαρα και αυξηθηκαν τα lbs; ελεος! Βαλτε την μετα στον ενισχυτη με καμια διαφορα στον ηχο οταν μπει το (φιλτρο) των μαγνητων κτλ. Αποσυνδεστε την πλεον απο τον τοιχο τελος του πειραματος.

Εστω κ εχεις μια india κιθαρα των 30 euritos που εισαι μεγαλος πατος και τελικα εχει το κατι παραπανω στα 862 hz(τυχαιο νουμερο) που τις δινει ενα καλο ηχητικα γεματο χαρακτηρα. Αν ο μαγνητης σου,το eq σου,o ενισχυτης εχει χε**#@η αυτη τη συχνοτητα τζαμπα πηγε. Αντικατεστησε αυτη την κιθαρα με μια les paul custom shop με τον ιδιο χαρακτηρα. Ε ναι παλι εξαρταται απο ολα αυτα.

Οι ακριβες κιθαρες ειναι και λιγο επιπλα αν θες maple flame να φαινεται ωραιο πρεπει να το βγαλεις απο τη ριζα του δενδρου και θα χρεωθεις περισσοτερο. Αν φτιαχτει και στο υπογειο του πρεσβη της γερμανιας απο τη βυζαρου ερωμενη του Nick huber θα χρεωθεις ακομη περισσοτερο

Οι φθηνες κιθαρες εχουν το δικαιωμα να ακουγονται χαλια η κ καταπληκτικα. Οι ακριβες δεν εχουν καμια διακαιολογια να μην ακουγονται κ ομως ψιλοτυχαινει οπως ειπε κοσμος. Οι φθηνες κιθαρες εχουν περιθωρια να αλλαξεις με λογικο κοστος καποια εξαρτηματα κ να τις φερεις στα μετρα σου. Και τις ακριβες μπορεις με λιγες αλλαγες να τις φερεις στα μετρα σου αλλα μου φαινεται ασκοπο να πληρων 5000 μια strat και να πρεπει να καθομαι να ψαχνομαι να αλλαζω μαγνητες και ποτενσιομετρα. Τι την πηρα τοτε αν δεν ακουγεται καρφι οπως ΘΕΛΩ;

Για μενα υπαρχει η λεγομενη "συνταγη" κιθαρας δηλαδη μια tele θα ακουστει ετσι γιατι οι χορδες κουρδιζονται με scale 25,5 και οχι 24 κ 3/4 και βγαζει αλλες αρμονικες(εδω χωραει φυσικη)και εχει κατω απο το μαγνητη την μεταλικη πλακα που σε συνδυασμο με το ashtray μαγνητιζει η δεν ξερω κι εγω τι κανει(ο superfunk μαλλον θα ξερει) και δημιουργει τρελο πεδιο(κι εδω χωραει φυσικη) και το ενα απο τα δυο σημεια εναρξης της ταλαντωσης (δηλαδη η γεφυρα, τα saddles) εχει συγκεκριμενο υλικο ενω το αλλο σημειο εχει το ταστο(συνηθως ιδιο υλικο στις περισσοτερες κιθαρες) και τη δαχτυλαρα του καθενος με τη μπιχλα που σταθεροποιει τη χορδη πανω στα ταστα(μαστορα πιασε ενα κιλο malmsteen μπιχλα θελω να γκαζωσω) και το setup επισης θα αλλαξει τον τροπο που ταλαντωνεται η χορδη με ολα αυτα τα παραπανω. Κ βαλε τα παραπανω μηχανικα στοιχεια σε κιθαρα bolt on les paul με μαονι και εβενο των 100000 ευρω και πες μου αν θα ακουγεται σαν les paul. Μαλλον σαν tele θα ακουγεται.

E οχι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο στον ηχο της ηλεκτρικης κιθαρας που να αξιζει να τον πληρωσεις παιζουν ομως ρολο στην τιμη της αφου αυτο θελεις να ακουσεις και θα προτιμουσε πιστευω ο οποιοσδηποτε αυτο το κοστος να πηγαινε σε ποιοτητα κατασκευης συναρμολογησης και ηλεκτρονικων

 
Ρε τι κανει το νετ..

Το '91-'92 περιπου ειχα αγορασει μια Ibanez EX series Korean made,νομιζω 40χιλιαρικα,ειχε ενα bright ηχο,πολυ γαματο,ελαμπε κυριολεκτικα.Eιχε στανταρ 2 point strat trem.

Την ειχα αγρατσουνιστη..μεχρι περυσι..οπου μου την εδωσε μια μερα,ελυσα το μανικι,εβγαλα τους μαγνητες,πηρα το σωμα κατω στο γκαραζ κ αρχισα με ενα γυαλοχαρτο να το τριβω!Πρωτα εβαλα διαβρωτικο να φυγουν τα χοντρα κ υστερα του εδωσα να καταλαβει.

Ηθελα να το βαψω ασπρο ματ απο κοκκινο..

Οταν εφτασα στο ξυλο(δεν ειχα ιδεα τι ηταν) ειδα οτι αποτελουνταν απο πολες στρωσεις κοντρα πλακε με birds eye maple!!Κουφαθηκα..

Εχουν περασει απο τα χερια τοσες κιθαρες (GLesPaul Ace Frehley-Malmsteen strat-custom διαφορες) και ομως καμια δεν ακουγονταν σαν την ταπεινη Ibanez με το φτηνιαρικο σωμα..δεν κανω πλακα..

Γιατι?

Δεν ξερω!

Να σου πω και κατι αλλο..δεν με νοιαζει..δεν θελω να ξερω..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
geomor είπε:
Οι φθηνες κιθαρες εχουν το δικαιωμα να ακουγονται χαλια η κ καταπληκτικα. Οι ακριβες δεν εχουν καμια διακαιολογια να μην ακουγονται κ ομως ψιλοτυχαινει οπως ειπε κοσμος. Οι φθηνες κιθαρες εχουν περιθωρια να αλλαξεις με λογικο κοστος καποια εξαρτηματα κ να τις φερεις στα μετρα σου. Και τις ακριβες μπορεις με λιγες αλλαγες να τις φερεις στα μετρα σου αλλα μου φαινεται ασκοπο να πληρων 5000 μια strat και να πρεπει να καθομαι να ψαχνομαι να αλλαζω μαγνητες και ποτενσιομετρα. Τι την πηρα τοτε αν δεν ακουγεται καρφι οπως ΘΕΛΩ;

Για μενα υπαρχει η λεγομενη "συνταγη" κιθαρας δηλαδη μια tele θα ακουστει ετσι γιατι οι χορδες κουρδιζονται με scale 25,5 και οχι 24 κ 3/4 και βγαζει αλλες αρμονικες(εδω χωραει φυσικη)και εχει κατω απο το μαγνητη την μεταλικη πλακα που σε συνδυασμο με το ashtray μαγνητιζει η δεν ξερω κι εγω τι κανει(ο superfunk μαλλον θα ξερει) και δημιουργει τρελο πεδιο(κι εδω χωραει φυσικη) και το ενα απο τα δυο σημεια εναρξης της ταλαντωσης (δηλαδη η γεφυρα, τα saddles) εχει συγκεκριμενο υλικο ενω το αλλο σημειο εχει το ταστο(συνηθως ιδιο υλικο στις περισσοτερες κιθαρες) και τη δαχτυλαρα του καθενος με τη μπιχλα που σταθεροποιει τη χορδη πανω στα ταστα(μαστορα πιασε ενα κιλο malmsteen μπιχλα θελω να γκαζωσω) και το setup επισης θα αλλαξει τον τροπο που ταλαντωνεται η χορδη με ολα αυτα τα παραπανω. Κ βαλε τα παραπανω μηχανικα στοιχεια σε κιθαρα bolt on les paul με μαονι και εβενο των 100000 ευρω και πες μου αν θα ακουγεται σαν les paul. Μαλλον σαν tele θα ακουγεται.

E οχι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο στον ηχο της ηλεκτρικης κιθαρας που να αξιζει να τον πληρωσεις παιζουν ομως ρολο στην τιμη της αφου αυτο θελεις να ακουσεις και θα προτιμουσε πιστευω ο οποιοσδηποτε αυτο το κοστος να πηγαινε σε ποιοτητα κατασκευης συναρμολογησης και ηλεκτρονικων
αψογος!!!!! ;)

 
Ανταλλάσεται Baja telecaster made in mexico με '52 reissue usa telecaster ή G.E.Smith usa telecaster.

Η συγκεκριμένη baja ανήκει στην κατηγορία των φτηνών που ακούγονται καταπληκτικά.

Όποιος έχει κάποιο απο τα παραπάνω μοντέλα και ενδιαφέρεται για άμεση ανταλλαγή ας μου στείλει πμ.  ;)

 
Και εχω την απορια αν ενα οργανο πολαπλασιας τιμης υπο ιδιες συνθηκες (ενισχυτη καλωδια χωρος κτλ) θα ειχε τοσο καλυτερο ηχο που να δικαιολογει την τιμη της.

Θα πω την γνωμη μου μιας και εχουνε περασει αρκετες και ακριβες κιθαρες απο τα χερια μου.

Μια πολυ καλη κιθαρα εαν δεν την βαλεις σε ενα πολυ καλο ενισχυτη ειναι πεταμενα χρηματα.

και μιλαμε για καθαρο ηχο εαν ειναι να βαλεις τερμα τα γκαζια ολες καλα παιζουν.

Τωρα  για τα ξυλα της κιθαρας σιγουρα εχει μεγαλη σημασια,και το που φτιαχτηκε η κιθαρα.

Οποιος εχει παιξει με Gibson 50-60's kalamazoo ξερει τι λεω.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top